Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Quiet || SPT&Ashpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:17

"Nou," Begon hij met een grijns op zijn gezicht. Snowypaw verstarde wat en slikte. Hij zou toch niet... "Mijn spieren zijn wel wat stijfjes ja, máár ik denk dat ik daar wel zelf overheen kom, hoor." Miauwde hij. Snowypaw blies bijna geruisloos maar opgelucht uit. "Oh, ik zou bijna denken dat je het leuk vond!" Grapte Snowypaw, waarna ze hem weer een speelse por geeft. "Ik heb wel bewezen dat ik sterker ben!" Miauwde ze hooghartig.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:23

"Oh, ik zou bijna denken dat je het leuk vond!" Ashpaw was dit keer degene die wat verstijfde, maar bewoog weer wat nadat Snowypaw hem een por had gegeven. "Ik heb wel bewezen dat ik sterker ben!" Hij richtte een wat verbaasde blik op de poes. "Niet té ver uit je bol gaan, eh? Misschien had je wel geluk, niemand zal het weten." Sprak hij op wat luchtige toon.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:25

Snowypaw grinnikte zachtjes, ze kon weer wat opgeluchter adem halen nu. "Niet té ver uit je bol gaan, eh? Misschien had je wel geluk, niemand zal het weten." Miauwde Ashpaw wat luchtig. Snowypaw vernauwde haar ogen met een grijns en zwiepte met haar staart. "Bewijs het dan maar!" Miauwde ze, terwijl ze in een vechthouding sprong.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:30

Blijkbaar had hij net de goede snaar geraakt. "Bewijs het dan maar!" En Snowypaw verving haar houding gelijk. Ashpaw nam de uitdaging meteen aan en trok een sprint haar kant op zodra hij zijn goede houding had gevonden. Vlak voor haar deed hij een snel pasje opzij, rende tot aan haar zij en gooide toen zijn volle gewicht op Snowypaw door zichzelf te laten vallen. Het was dan niet zeer effectief, maar hopelijk kwam het wel uit een verrassende hoek.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:32

Snowypaw grijnsde en wipte licht heen en weer op de puntjes van haar tenen. Met grove kracht zou ze het niet redden. En ja hoor, Ashpaw kwam op haar afgerend. Ze was er helemaal klaar voor, maar niet klaar voor de schijnbeweging. Daar had ze nog niet op getrained! Plotseling viel er een massief gewicht op haar zij. "Oof!" Bracht ze uit, terwijl ze zich in bochten kronkelde om zichzelf los te wurmen. Ze weigerde klauwen te gebruiken.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:42

"Oof!" Klonk het Snowypaw, en Ashpaw grijnsde bij zijn gelukte aanval. Zo snel mogelijk stond hij weer op vier poten en plantte er eentje op de poes zelf. "Wie was er nu ook alweer sterker?" Snorde hij triomfant en keek Snowypaw nog wat uitdagend aan. Ze probeerde onder zijn grip los te komen en daarom gaf hij haar nog een kansje. Onopvallend haalde hij zijn pootje wat van haar af, zodat ze nog net kon ontsnappen. Mar toch probeerde hij dit niet te laten merken. Gewoon om.. de lol erin te houden.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:44

"Wie was er nu ook alweer sterker?" Klonk de stem van Ashpaw boven haar. Oh nee, dat had hij niet zojuist gezegd. Snowypaw klemde haar tanden op elkaar en probeerde zichzelf weer los te wurmen. Maar plotseling, een opening. Meteen schoot ze weg. "Ik!" Riep ze uit, waarna ze zich omdraaide en zich op de rug van Ashpaw stortte.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:47

"Ik!" En ja hoor, ze was uit zijn grip verlost. Vervolgens kwam ze terecht op zijn rug en Ashpaw dook meteen, met de poes en al, naar beneden en rolde op zijn zij. Vervolgens draaide hij zich zo dat zijn poten aar Snowypaw waren gekeerd en begon wat te trappelen, in de hoop dat de poes werd geraakt.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:51

Snowypaw drukte de kater tegen de grond aan en had toch een victorieus moment. Maar dat duurde totdat de kater doorrolde en ze perongeluk meerolde ook. "Wha!" Bracht ze uit, opnieuw ietwat geschrokken. Haar pels zat nu vol met stof. Nu begon hij te trappelen. "Hey!" Bracht ze lachend uit. Het deed niet eens zeer, het kietelde. Ze grinnikte en begon te lachen.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 0:59

Zijn plan was gelukt, zijn poten vonden hun doelwit; Snowypaw. "Hey!" En vervolgens barstte het poesje weer in lachen uit. Ashpaw opende zijn ogen voorzichtig en hield op met zijn 'aanval'. Met een grote glimlach op zijn gezicht stond hij op en schudde het stof van zijn vacht, zodat een deel ook op Snowypaw neerviel. "Ha! Ik zei het toch!" Snorde hij speels en porde Snowypaw alsof ze een verslagen kat was. "Ik, de machtige Ashpaw, heeft de kleine en verbaasde Snowypaw overwonnen!"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 11:31

Snowypaw stopte langzaam met lachen toen de aanval ophield. "Ha! Ik zei het toch!" Snorde Ashpaw op speelse toon en begon haar weer te porren. Snowypaw begon weer te lachen en te giechelen. "H-hou op! Ik-Ik kan daar n-niet tegen!" Hikte ze van het lachen. "Ik, de machtige Ashpaw, heeft de kleine en verbaasde Snowypaw overwonnen!" Klonk er nu boven haar. "I-ik ben niet klein!" Lachte ze, "En.. Ver-verbaasd?" Bracht ze er nu zeker verbaasd uit.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 22:51

"I-ik ben niet klein!" Ashpaw liet een grote grijns zien bij deze woorden. "En.. Ver-verbaasd?" Met de toon maakte ze het alleen maar duidelijker dat hij die naam voor haar had gekozen. "Ja, ik ben groter, dus ben jij automatisch klein en je was er zo zeker van dat je zou winnen, dat je nu verbaasd bent dat jij nu op de grond logt, niet?" Snorde hij nog steeds met een triomfante toon.[/b]


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 23:31

"Ja, ik ben groter, dus ben jij automatisch klein en je was er zo zeker van dat je zou winnen, dat je nu verbaasd bent dat jij nu op de grond logt, niet?" Miauwde Ashpaw op triomfantelijke toon. Opnieuw schoot Snowypaw overeind en stortte ze zich op hem met haar voorpootjes. "Ik ben niet klein! Ik ben precies goed!" Bracht ze uit, nog steeds veel en veel te koppig om het op te geven tegenover haar vriend. Ze wilde niet overkomen als een zwakkelijk, pfuh.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimewo 31 jul 2013 - 13:50

De Apprentice kwam overeind en wist hem te verrassen door hem te belagen. "Ik ben niet klein! Ik ben precies goed!" Ashpaw grinnikte terwijl hij met zijn rug op de grond lag. "Maar voor mij blijf je altijd de kleine Snowypaw." Grinnikte hij naar de witte Apprentice.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimewo 31 jul 2013 - 16:25

Snowypaw drukte de kater nog wat verder tegen de grond toen hij zijn reactie miauwde. "Maar voor mij blijf je altijd de kleine Snowypaw."  Had hij gezegd. Snowypaw vernauwde haar ogen wat speels. "Pas op je woorden jij! Anders haal ik Nightpaw!" Beloofde ze hem koppig, haar broertje als dreigement gebruikende. Al zou ze nooit Nightpaw tegenover Ashpaw zetten, dat klopte gewoon niet.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 14:43

"Pas op je woorden jij! Anders haal ik Nightpaw!" Ashpaw's glimlach werd breder toen ze dit dreigement gebruikte. "Moet ik nu met knikkende knieën het voor me zien?" Grinnikte hij en met zijn vrije voorpoot porde hij Snowypaw nogmaals. Hij was niet bang voor het broertje van Snowypaw. Ha!


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 15:09

Snowypaw keek hem ietwat beduusd aan toen Ashpaw sprak. "Moet ik nu met knikkende knieën het voor me zien?" Miauwde hij. Snowypaw viel eventjes stil, "Ja, eigenlijk wel," Miauwde ze. Ze miauwde wat geschrokken toen hij haar weer in haar zij porde. "Niet doen, dat kietelt!" Bracht ze uit.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 15:26

"Ja, eigenlijk wel," Ashpaw schudde koppig zijn kopje heen en weer. "Niet doen, dat kietelt!" Plagerig porde hij haar nogmaals. "En waarom zou de kleine Nightpaw mij bang moeten maken?" Grijnsde hij vervolgens.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 0:01

Snowypaw maakte lacherige piepgeluidjes toen Ashpaw haar weer porde. Hij wist vervelend goed dat ze absoluut niet tegen prikken kon. "En waarom zou de kleine Nightpaw mij bang moeten maken?" Vroeg Ashpaw aan haar. "Nightpaw is helemaal niet klein!" Miauwde Snowypaw verontwaardigd, echt verontwaardigd. Haar mocht Ashpaw klein noemen, maar haar broertje was een hele andere trap. Alleen zij mocht Nightpaw pesten.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 14:30

"Nightpaw is helemaal niet klein!" Eerst dacht de kater dat ze weer eens nep-verontwaardigd deed, maar toen hij haar aankeek wist hij dat hij net iets te ver was gegaan. "Oké, dan niet," Grijnsde hij wat nerveus. "Dus, wat wilde jij nu gaan doen, dan?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 5 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quiet || SPT&Ashpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: