Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Quiet || SPT&Ashpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:40

Snowypaw giechelde zachtjes toen Ashpaw in haar tak beet en ze liet het twijgje los, Ashpaw mocht maar zien wat hij met het takje deed. Vrolijk keek ze naar beneden, met een olijke blik in haar heldere blauwe ogen. Maar toch veranderde deze blik al snel naar bezorgd toen ze weer dat nare gekraak hoorde. Ze legde haar oren iets naar achter. "Ach, het is vast niets." Miauwde Ashpaw, blijkbaar zelfverzekerd. Snowypaw ging wat verder naar voren hangen. "Weet je het héééél zeker?" Vroeg ze, met een serieuze blik op haar gezicht, al was er nog steeds amusement op haar gelaat te lezen. "Je bent gewoon te zwaar!" Giechelde ze.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:54

"Weet je het héééél zeker?" De serieuze blik op haar gezicht deed hem toch even naar beneden kijken, maar hij zag nog geen grote breuk in het hout. "Je bent gewoon te zwaar!" Beledigd knakte zijn nek naar boven. "Zal ik bewijzen dat ik dat niet ben, dan? Zal ik dan op deze tak springen, ik weet gewoon zeker dat hij mijn gewicht houdt!" Riep hij naar boven.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:57

Als Ashpaw het zeker wist, dat de tak hem ging houden, wat kon het dan ook nog kwaad. Snowypaw liet haar staart rustig in de wind drijven en keek hem met een geamuseerde glans in haar ogen aan. "Zal ik bewijzen dat ik dat niet ben, dan? Zal ik dan op deze tak springen, ik weet gewoon zeker dat hij mijn gewicht houdt!" Miauwde de kater, ietwat beledigd. "Probeer dan maar!" Miauwde de poes met een ondeugende twinkeling in haar ogen. "Als hij het niet houdt, mag je heus wel op mijn tak zitten." Grinnikte ze zachtjes.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:31

"Probeer dan maar!" Uitdagend wierp hij een blik op de witte poes. "Als hij het niet houdt, mag je heus wel op mijn tak zitten." Ha, was hij dan niet te zwaar om zelfs de boom in te klimmen. Maar goed, nu had hij een belofte om waar te maken. Ashpaw begon eerst wat te wiegen met zijn tak en dit ging nog goed. Geen gekraak, maar dit was ook nog geen springen. Heel voorzichtig liet hij de tak los met zijn poten en voelde even de lucht onder zijn pootkussentjes. Toen hij weer landde kreunde de tak zachtjes, en zo sprong hij steeds weer wat hoger. Tot hij dit drie of vier keer had gedaan. Toen hij weer was geland op de wild schuddende tak keek hij triomfant omhoog. ""Zie j--" Plots gebeurde alles in een moment. De tak stopte met schudden, maar begaf het ook onder zijn lijf. Het gekraak was luid in zijn oren, bijna te luid en hij wist nog net op tijd zich vast te klemmen aan de plek waar de tak in tweeën spleet. Met grote ongelovige ogen keek hij naar beneden. Over geluk hebben gesproken. Maar toch keek hij met een grote glimlach naar boven.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:36

Met grote ogen keek Snowypaw toe hoe de andere apprentice nog luisterde naar haar woorden ook. Eén keer sprong hij, twee keer.. "Je lijkt net een opstijgende vogel!" Grapte Snowypaw met een vrolijke twinkeling in haar ogen. Drie maal, vier maal. Uiteindelijk stong hij weer stil op de wild schuddende tak en keek hij omhoog. "Zie j-" Begon de kater, maar toen begon het gekraak weer. De tak brak af, het begevende en stortte naar de aarde. "Ashpaw!" Bracht Snowypaw geschrokken uit, en klemde zich om haar eigen tak heen met grote, geschrokken ogen. Ze verwachtte te zien hoe Ashpaw ook naar de grond stortte... Maar de kater hing er nog. Ze liet haar adem, waarvan ze niet eens gemerkt had dat ze deze ingehouden had, weer met een zucht ontsnappen. Ze keerde zijn glimlach terug met een grote glimlach van zichzelf. "Geluksvogel," Verzuchtte ze, "Ik zou die muis vanavond maar even laten liggen," Uitgelezen kans om verder te plagen. Maar hierna werd haar blik weer iets bezorgder. "Kun je zelf naar beneden komen?"


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:46

Met wat moeite hees hij zich zelf omhoog en hield daardoor er wat splinters in zijn buik aan over. Maar die konden er wel uitgehaald worden. "Ik zou die muis vanavond maar even laten liggen," Wat zuur keek hij Snowypaw aan. "Kun je zelf naar beneden komen?" De grijze tabby schudde zijn kop. "Nee ik denk het niet, want ik ga nóg hoger." Riep hij uit en klemde zijn klauwen in de eerst volgende tak die wat omhoog leidde. De zwarte bast brokkelde gemakkelijk af, maar zorgde ook voor wat grip. Ashpaw stopte pas met klimmen toen hij een kleine uitstekende tak had gevonden. "En dat moet de Apprentice zeggen die nu als een lui varken op een tak ligt." Zei hij plagerig.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:50

Toch keek de blauwogige apprentice wat bezorgd naar haar mede-apprentice en vriend. Ze zag hem liever niet gewond. "Sorry, ik had je niet moeten uitdagen." Bekende ze schuldbewust, terwijl ze eventjes naar beneden keek. Maar Ashpaw maakte het niet zoveel uit. "Nee ik denk het niet, want ik ga nóg hoger." Miauwde hij vrolijk, waarna hij begon te klimmen. "Hey, das oneerlijk!" Plaagde het poesje. "Je mag niet hoger liggen dan ik!" Ze sloeg eventjes vrolijk naar zijn staart toen de kater langs klom. "Pas maar op hoog, dat er niet ineens een eng, wit monster aan je staart hangt." Dreigde ze. "En lui varken? Waar? Ik zie er geen!" Miauwde ze onschuldig.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 0:56

"Hey, das oneerlijk!" Hij grijnsde toen ze weer iets zei. "Je mag niet hoger liggen dan ik! Pas maar op hoog, dat er niet ineens een eng, wit monster aan je staart hangt." De grijze tabby trok er zich niets van aan en klom verder. Een paar keer belande hij op een tak die wat begon te bewegen toen hij zijn poten erop plaatste. "En lui varken? Waar? Ik zie er geen!" Hij keek achterom. "Oh vreemd, want ik zag hem net nog ergens bij jou. Kijk maar uit dat hij je niet laat schrikken." Grijnsde Ashpaw en besloot nu te stoppen. "Wow.." Mompelde hij en kon nu gewoon door de bladerdakken van de bomen om hem heen kijken. Heel even dacht hij dat hij een eekhoorn over de takken zag sprinten, maar toen hij een paar keer had geknipperd was het al weg. "Dat enge witte monster is volgens mij veels te traag." Plaagde hij toen hij klaar was met zijn uitzicht.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 1:01

Snowypaw volgde Ashpaw nauwlettend met haar ogen. "Oh vreemd, want ik zag hem net nog ergens bij jou. Kijk maar uit dat hij je niet laat schrikken." Miauwde hij. Snowypaw stak plagerig haar tong uit. "Met alle liefde hoor! Maar dat is zielig, straks valt hij uit de boom!" Miauwde ze, nog steeds op een licht onschuldige toon. Maar ze was al snel Ashpaw's aandacht kwijt. "Wow," Mompelde de kater. "Wat is er?" Vroeg Snowypaw, haar nieuwsgierigheid gewekt. "Wat zie je? Wat is daar?" Ze wiebelde wat op en neer op haar tak. Eigenlijk wilde ze naar hem toe klimmen. Maar om eerlijk te zijn... Ze durfde niet goed. De takjes boven waren veel dunner en ze was nog nooit zo hoog geweest. Dus bleef ze zitten waar ze zat. "Dat enge witte monster is volgens mij veels te traag." Plaagde Ashpaw haar van boven. "Waarom komt het grote grijze monster anders niet naar beneden?" Probeerde ze, een plagerige toon opzettende maar haar glimlach was ietsjes krampachtig. Liever ging ze niet naar boven..


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 13:00

"Wat is er?" Ashpaw wierp een plagerige blik naar beneden. "Wat zie je? Wat is daar?" Hij grinnikte. "Dat zal ik je niet kunnen uitleggen, veels te mooi." Maar nee, Snowypaw kwam ook niet in beweging. Durfde ze het niet? "Waarom komt het grote grijze monster anders niet naar beneden?" Hij nam maar aan dat ze het echt niet durfde, maar waarom zijn mooie uitzicht verruilen? "En waarom zou ik naar beneden komen dan? Wie weet pakt het enge witte monster me echt!" Grijnsde hij.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 13:04

"Dat zal ik je niet kunnen uitleggen, veels te mooi." Miauwde de kater van boven naar haar toe. Snowypaw's staart zwiepte onrustig heen en weer en ze beet even op haar lip. Ze wilde het echt graag zien. Maar ze was nog nooit zo hoog geweest... En als de tak nu zou breken als net... "En waarom zou ik naar beneden komen dan? Wie weet pakt het enge witte monster me echt!" Miauwde de grijze kater. Snowypaw viel even stil en keek naar Ashpaw, en toen eventjes naar beneden. Wat kon ze zeggen waaruit ze niet totaal zou weggeven dat ze bang was om naar boven te klimmen? "Het is zo hoog!" Miauwde ze, haar zorgen weerleggende op Ashpaw, waardoor ze hoopte dat het erop zou lijken dat ze bezorgd was om hem. "Wat als je nu valt?"


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 13:11

Hij voelde de stilte op zich neerdrukken en Snowypaw haar blik naar beneden liet gaan. Wat had hij nu weer gedaan? "Het is zo hoog!" Pfoe. Hij had net op het punt gestaan om naar beneden te klimmen, maar Snowy praatte weer. "Wat als je nu valt?" De Apprentice grinnikte. "Ik kan deze tak ook weer uittesten hoor!" Hij begon wat heen en weer te wiegen op de wat dikkere tak, maar zodra deze wat begon te kreunen schuifelde hij wat meer naar de stam toe. Nee, bij deze val kon hij wel aardige verwondingen oplopen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 13:14

De stilte was niet prettig, absoluut niet. Snowypaw zwiepte ook nerveus met haar staart vanaf haar tak. Ze zou deze afstand desnoods nog kunnen springen. Dat was tenminste veilig. "Ik kan deze tak ook weer uittesten hoor!" Miauwde Ashpaw. "Niet doen!" Reageerde Snowypaw geschrokken, terwijl ze naar boven staarden. Het onheilspellende gekreun van de tak zei voldoende en de poes legde haar oren plat in haar nek. "Val niet..!" Miauwde ze geschrokken, duidelijk ongemakkelijk nu.

{Lol, mijn eerste Ashpaw, had enorme hoogtevrees omdat hij een keer uit een boom geflikkerd was xD}


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 13:34

"Niet doen!" Maar Ashpaw had zijn gewicht al een keer uitgetest op de tak. "Val niet..!" Met een glimlach keek hij haar aan toen hij zich zelf tegen de stem had gedrukt. "Kijk, hij is niet kapot gegaan, en ik sta toch heel veilig." Glimlachte hij naar haar. "Maar goed, ik kom wel naar beneden omdat je straks zelf uit angst uit de boom valt." Natuurlijk, nu hij zelf een beetje bang begon te worden gaf hij dat maar niet toe. Dat had Snowy ook niet gedaan, dus waarom hij wel? Voorzichtig drukt hij zijn klauwtjes in de stam en liet zich zo een paar keer vallen, maar greep de bast wel weer vast zo om de muizenlengte. Het ging niet echt snel, maar het was veiliger. Toen hij bij de tak was aangekomen waar Snowy zich bevond keek hij haar weer vriendelijk aan. "Nu blij?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 14:06

"Kijk, hij is niet kapot gegaan, en ik sta toch heel veilig." Glimlachte hij naar haar. Snowypaw knikte zachtjes, duidelijk niet op haar gemak. Ze hield haar witte nageltjes stevig in haar tak geklemd houden. Ze kreeg het alleen al benauwd van de gedachte dat Ashpaw's tak het zou begeven. Iets wat ze reflecteerde op haar eigen postuur. "Maar goed, ik kom wel naar beneden omdat je straks zelf uit angst uit de boom valt." Miauwde Ashpaw. "Ik ben niet bang!" Miauwde Snowypaw verontwaardigd, terwijl ze Ashpaw nauwlettend in de gaten hield. "Nu blij?" Vroeg de andere apprentice. Snowypaw knikte beslist. "Ja." Miauwde het poesje, nu weer wat ontspannend.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:25

"Ja." Was haar antwoord en ze ontspande weer. Maar nu? Wat moesten ze nu in StarClan's naam gaan doen? Wat verveeld plukte Ashpaw aan een klein twijgje en keek Snowypaw vervolgens aan. "Heb je ooit een eekhoorn gevangen terwijl je in een boom zat?" Vroeg hij met een glimlach.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:38

Snowypaw rekte zich eventjes uit op de tak en plofte weer neer. Met twinkelende blauwe ogen keek ze omhoog naar haar mede apprentice. "Heb je ooit een eekhoorn gevangen terwijl je in een boom zat?" Vroeg de kater aan haar. Met grote ogen keek Snowypaw op. "Kan dat?" vroeg ze vol verbazing, "Mij is dat nog nooit gelukt!"


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:47

Zijn glimlach werd breder toen hij de blik van Snowypaw zag. "Kan dat?" Hij haalde zijn schouders op. "Mij is dat nog nooit gelukt!" Ashpaw grinnikte hierop. "Geen idee, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is toch?" Hij keek even door de takken, maar zag nog geen bekende grijze of bruine vacht. "We kunnen het toch proberen?" Grijnsde hij naar Snowy.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 17:53

"Geen idee, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is toch?" Miauwde Ashpaw. "We kunnen het toch proberen?" Vroeg hij vervolgens. Snowypaw glimlachte vrolijk. "Ja, dat kunnen we!" Miauwde ze vrolijk, waarna ze rond keek. "Maar waar kunnen we een eekhoorn vinden?" Vroeg ze zich hardop af, terwijl ze vragend rond keek.

{Dora momentjex'D Kidding}


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 20:40

"Ja, dat kunnen we!" Eindelijk! "Maar waar kunnen we een eekhoorn vinden?" Ashpaw liet zijn blauwe blik nogmaals over de takken gaan, maar nee, zo zou het onmogelijk zijn. "Gewoon zoeken, denk ik?" Zei hij met een grijns en keek om zich heen om de dichtstbijzijnde tak te vinden waar hij over kon stappen qua boom.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quiet || SPT&Ashpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: