ϟ I knew you were trouble ϟ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ϟ I knew you were trouble ϟ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 14:15


Eigenlijk was dit de eerste keer dat hij de Nursery uit was gegaan. Hij was nog een beetje te jong en nu het ook koud buiten was, hoorde hij eigenlijk niet naar buiten te gaan. Maar de kitten wilde de rest verkennen; meer katten ontmoeten. Ze moesten hem vertrouwen en van hem gaan houden, anders zou hij zijn plannen nooit kunnen uitvoeren. Dan zou hij nooit iemand kunnen beïnvloeden of tot iets slechts toe zetten. Hij stapte door het kamp, richting de prooistapel. Zijn ogen waren gefocust op een klein muisje, dat naast de prooistapel was gevallen. Hij zakte in een, onhandige, jaagpositie en begon te sluipen. Natuurlijk liep hij redelijk lomp, omdat hij nog maar een maan oud was en het lopen zelfs nog een beetje onder controle moest krijgen. Eenmaal dichtbij sprong hij omhoog en viel met zijn voorpootjes op het muisje, gleed uit en kwam met een klap tegen de grond aan.

& Shrewstar


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:33

Gapend werd de Queen wakker en keek slaperig naar haar nestje. Daar was Tallkit, de oudste van het nest, Runningkit, de enige kitten met dezelfde kleuren als zij en Timekit, wiens naam haar altijd nog deed denken aan haar oude vriend. Maar.. ze had toch vier kittens? Wat bezorgd keek ze de Nursery rond, maar zag nergens de tabby kitten. Voorzichtig stond ze op, bedekte haar overige kittens met een dikke laag mos en stapte de Nursery uit. Al snel pakten haar groene ogen Lightningkit op die met een sprong op de grond viel. Met snelle pootstappen rende ze op haar kitten af. Daar aangekomen pakte ze hem op bij zijn nekvel en zette hem overeind. Meteen begon ze zijn vacht wat schoner te likken en drukte haar wang tegen zijn kopje. "Wil je nooit meer zo wegrennen?" Sprak ze bezorgd naar hem en gaf hem nog een lik over zijn voorhoofd. "Wie weet wat er allemaal had kunnen gebeuren! Maar het is goed dat je nog heel bent. Heb je je pijn gedaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:50

Voordat hij zelf op kon staan, werd hij via zijn nekvel opgetild en overeind gezet door zijn eigen moeder; Shrewstar. Hij keek haar recht aan in haar groene ogen, opmerkend dat hij ook zo'n kleur ogen had. Ze leken dus toch nog wel een beetje op elkaar. "Wil je nooit meer zo wegrennen?" Miauwde de poes, terwijl ze hem wat schoner probeerde te likken en haar wang tegen zijn kop aandrukte. Hij knikte stilletjes. "Wie weet wat er allemaal had kunnen gebeuren! Maar het is goed dat je nog heel bent. Heb je je pijn gedaan?" Hij schudde zijn hoofd als een soort 'nee'. Natuurlijk had hij zich geen pijn gedaan! "Het gaat wel goed.." Miauwde hij. "Ik probeerde te jagen!" Hij keek zijn moeder recht aan. "Ik wil ook helpen in de clan!" Miauwde hij jammerend.


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:57

Ze haalde opgelucht adem toen de kitten zijn kopje schudde. "Het gaat wel goed.." Ze glimlachte naar Lightningkit, die het vachtpatroon van zijn vader had, maar haar ogen had gekregen. "Ik probeerde te jagen!" Shrew wierp een trotse blik op haar zoon. "Ik wil ook helpen in de clan!" Nogmaals glimlachte ze en gaf de kitten nogmaals een lik over zijn kop. "Dat kan je doen door veilig te blijven, want jij bent de toekomst voor de Clan, weet je dat?" Sprak ze trots. "Als je nu onvoorzichtig gaat doen breek je straks nog iets en dan lig je de komende Moons in de Medicine Den, wie weet mis je dan zelfs je ceremonie!" Zei ze op een wat waarschuwende toon. "Dus doe je voortaan wat voorzichtiger, Lightningkit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 12:01

Hij was blij om zijn moeder trots op hem te zien, ook al was het allemaal een spel wat hij nu speelde. Eigenlijk hield hij helemaal van niemand in deze clan, hij kon zo gemene opmerkingen naar haar gooien, of naar wie dan ook. Maar dat deed hij niet, hij moest lief, vriendelijk en onschuldig blijven. Hij mocht niet gehaat worden, nooit niet. "Dat kan je doen door veilig te blijven, want jij bent de toekomst voor de Clan, weet je dat?" Zijn mond viel bijna open van verbazing, hij de toekomst van de clan? "H-hoe weet je dat? Wie weet word ik wel nooit een warrior!" Miauwde hij, waarna een rilling over zijn rug liep. Nee, daar wilde de kitten duidelijk niet over na denken. "Mama.. kan iedereen warrior worden?" Miauwde hij vervolgens, terwijl hij zijn ogen hoopvol op haar richtte. "Als je nu onvoorzichtig gaat doen breek je straks nog iets en dan lig je de komende Moons in de Medicine Den, wie weet mis je dan zelfs je ceremonie!" Het enige wat hij deed was knikken, hij moest dus niets breken voor zijn ceremonie? Simpel toch! "Dus doe je voortaan wat voorzichtiger, Lightningkit?" Vastberaden begon de kitten ja te knikken. "Ik zal heel voorzichtig zijn, mama!" Miauwde hij waarna een grote glimlach op zijn snoet verscheen. "Mama.. kun je me wat vertellen over.. over de warrior code?" Een diepe frons verscheen op zijn gezicht. Niemand had hem daar ooit iets over verteld.


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 12:08

"H-hoe weet je dat? Wie weet word ik wel nooit een warrior!" Ze schudde geruststellend haar kop. "Later word je net zo sterk als papa en die is een van de beste Warriors van de Clan." Sprak ze kalm. "Ik zal heel voorzichtig zijn, mama!" Shrew glimlachte weer en zag dat Lightingkit ook een glimlach op zijn gezicht kreeg. "Mama.. kun je me wat vertellen over.. over de warrior code?" Ze kantelde haar kopje wat en fronste even. Daar hoefde hij zich nu toch geen zorgen over de maken? "Dat zijn de regels waar elke Clankat zich aan moet houden. Ook al kom je van ThunderClan, RiverClan of WindClan, elke kat zal zich gedragen naar deze regels. Zo heb je de regel dat je niet op andermans gebied mag jagen of dat een kitten zes Moons moet zijn voordat deze een Apprentice mag worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 12:36

"Later word je net zo sterk als papa en die is een van de beste Warriors van de Clan." Dat gaf hem een fijn gevoel vanbinnen, natuurlijk zou hij een sterke warrior worden, misschien wel sterker als zijn vader! Maar niemand die het echt zou weten, waarschijnlijk. Want hij zal altijd sterker zijn dan anderen van hem zouden denken. "Dat zijn de regels waar elke Clankat zich aan moet houden. Ook al kom je van ThunderClan, RiverClan of WindClan, elke kat zal zich gedragen naar deze regels. Zo heb je de regel dat je niet op andermans gebied mag jagen of dat een kitten zes Moons moet zijn voordat deze een Apprentice mag worden." Nieuwsgierig keek hij zijn moeder aan. "Niemand heeft me ooit over die regels verteld, hoe weet ik of ik ze niet overtreedt?" Miauwde hij met groot openstaande ogen.


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 21:52

"Niemand heeft me ooit over die regels verteld, hoe weet ik of ik ze niet overtreedt?" Ze hief haar wenkbrauwen wat verrast op. Waarom zat Lightningkit daar zo mee? "Er zijn niet zoveel regels die kittens kunnen overtreden, lieve schat." Begon ze en gaf hem nogmaals een lik over zijn kop. "Je mag alleen niet uit het kamp, want dan krijg je een flinke straf, al helemaal van mij, nu ik je moeder én je Clanleader ben. En loop de Warriors nu maar niet voor de voeten, ze zijn nu een beetje in de stress omdat er zo weinig prooi rondloopt, dus kunnen ze soms wat vervelend doen tegen je. Begrepen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimema 13 jan 2014 - 19:40

"Er zijn niet zoveel regels die kittens kunnen overtreden, lieve schat." Wat meer gerustgesteld knikte hij. Dan hoefde hij tenminste niet aan al die regels te denken, want nu hij op het goede pad wilde blijven, wilde hij natuurlijk geen grote fouten maken. "Je mag alleen niet uit het kamp, want dan krijg je een flinke straf, al helemaal van mij, nu ik je moeder én je Clanleader ben. En loop de Warriors nu maar niet voor de voeten, ze zijn nu een beetje in de stress omdat er zo weinig prooi rondloopt, dus kunnen ze soms wat vervelend doen tegen je. Begrepen?" Het leek wel alsof hij de regels in zich op probeerde te nemen, voordat hij knikte en zijn mond opende om te spreken; "Vandaar.. dat sommige warriors soms zo kwaad overkomen." Miauwde hij. "Hoe komt het dat er zo weinig prooi rondloopt dan?" Nu kreeg hij weer nieuwsgierigheid in een ander gedeelte, waarna hij naar de prooistapel keek. "Dus ik mag voorlopig niet hiermee spelen, neem ik aan?" Mompelde hij wat afweziger.


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimema 13 jan 2014 - 21:04

"Vandaar.. dat sommige warriors soms zo kwaad overkomen." Shrew knikte. "Hoe komt het dat er zo weinig prooi rondloopt dan?" Een wat vreemde vraag. Maar goed. "Omdat het steeds kouder wordt, Lightningkit, de prooidieren kruipen dan hun holen in om de hele Leafbare te slapen. Er is nog wel wat prooi dat rondloopt, want ook de slapende dieren moeten eten hebben, maar ze worden steeds moeilijker te vinden." Zei ze. "Dus ik mag voorlopig niet hiermee spelen, neem ik aan?" Shrew fronste. "Je mag sowieso niet spelen met prooi, Lightningkit, heb jij dit dan een keer gedaan?" Vroeg ze met een versmalde blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:05

Zijn vragen mochten misschien wel raar klinken voor zijn moeder, maar hij wilde gewoon een antwoord hebben op al die vragen die hij had. "Omdat het steeds kouder wordt, Lightningkit, de prooidieren kruipen dan hun holen in om de hele Leafbare te slapen. Er is nog wel wat prooi dat rondloopt, want ook de slapende dieren moeten eten hebben, maar ze worden steeds moeilijker te vinden." Even knikte hij. Dat zal hij dan maar onthouden, hij had geen idee dat prooidieren tijdens leafbare in hun hol gingen slapen. Wat raar eigeniljk, deden ze dat het hele seizoen? "Je mag sowieso niet spelen met prooi, Lightningkit, heb jij dit dan een keer gedaan?" Oh.. mocht dat niet? Hij wierp een snelle blik op het muisje waar hij op had geprobeerd te jagen. "N-nou.." Stamelde hij. "Ik.. was net.. aan het jagen.." Miauwde hij dan maar. Nee, geen spelen, maar jagen op een dood diertje. "Daarom viel ik ook.."


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 21:10

"N-nou.." Dat klonk al als een ja dus. "Ik.. was net.. aan het jagen.." 'Jagen', ja, voor volwassen katten stond dat wel bekend spelen. "Daarom viel ik ook.." Shrewstar schudde glimlachend haar kop. "Als je op iets wilt jagen, moet het levend zijn, en dat kan je pas toen als je een Apprentice bent, dus wil je dat nog even overlaten aan de Apprentices en Warriors? Straks was het muisje kapot gegaan en dan had je een prooi verspild. Wil je dat er straks een boze Warrior op je af komt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 17:33

Zijn blik gleed van de prooistapel terug naar Shrewstar. Zou ze nu boos op hem zijn dat hij op een van de muisjes op deze stapel had gejaagd? Was dat niet goed voor zijn jaagtechnieken? Hoe moest hij ze anders trainen? "Als je op iets wilt jagen, moet het levend zijn, en dat kan je pas toen als je een Apprentice bent, dus wil je dat nog even overlaten aan de Apprentices en Warriors? Straks was het muisje kapot gegaan en dan had je een prooi verspild. Wil je dat er straks een boze Warrior op je af komt?" Lightningkit slaakte een diepe zucht, waarna hij naar zijn pootjes keek. "M-maar ik kan niet wachten! Dat duurt nog.. nog.. 5 hele manen mama!" Slaakte hij uit, waarna hij zijn groene oogjes ophief en zijn moeder aankeek. "Hoe heb jij dat volgehouden?" Besloot hij te vragen. "Ik verveel me.. in het kamp.."


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 19:27

"M-maar ik kan niet wachten! Dat duurt nog.. nog.. 5 hele manen mama!" Shrew hief haar wenkbrauwen op en haalde haar schouders wat op. "Hoe heb jij dat volgehouden?" Nogmaals haalde ze haar schouders wat op. "Gewoon volgehouden, met mijn zusje gespeeld." Antwoordde ze kalmpjes. "Ik verveel me.. in het kamp.." Ze gaf haar zoon een lik over zijn kop. "Je houdt het wel vol, ga anders iets met je broertjes of zusje doen? Als je maar niet uit het kamp glipt, want dan krijg je grote problemen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I knew you were trouble ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I knew you were trouble ϟ   ϟ I knew you were trouble ϟ Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 13:58


Ergens hoopte hij een heleboel ideeën te krijgen van zijn moeder om zijn verveling weg te halen, maar die kreeg hij helaas niet. "Gewoon volgehouden, met mijn zusje gespeeld." Maar wat als je al die spelletjes nu al saai vond? Hij had al zoveel gespeeld met Runningkit en ook met Arcanekit had hij een keer verstoppertje gespeeld. Alles was toch al gespeeld, niet waar? Het spelletje met dat balletje mos kende hij nu al wel, hij ving dat ding altijd en kon goed gooien na een maan oefenen. "Je houdt het wel vol, ga anders iets met je broertjes of zusje doen? Als je maar niet uit het kamp glipt, want dan krijg je grote problemen!" Even knikte hij. "Oké, mama." Miauwde hij waarna hij zijn blik op de Nursery wierp. Maar wat moest hij dan spelen?

"I-ik.. ga weer.." Miauwde hij vervolgens. "..terug naar de Nursery" Probeerde hij nog te zeggen, al leek het meer op een beetje gemompel en onderdrukte de gaap de woorden die hij probeerde uit te spreken. Hij draaide zich om en baande zich een weg door het kamp, waarna hij in de Nursery verdween en zich daar neerlegde in het nest waar zijn siblings ook nog lagen.

{Topic uit}


{Lightninghowl}
ϟ I knew you were trouble ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ I knew you were trouble ϟ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: