♥ Heart by Heart ♥



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ♥ Heart by Heart ♥

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sagepaw
Member
♥ Heart by Heart ♥ Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 11:45

Hi iedereen,

Ja ja dit zat er toch al een tijdje aan te komen. Ik vind het heel jammer en ik weet dat ik hier spijt van ga hebben. Ik verlaat deze site, deels uit tijdgebrek deels uit interesse verloren. Ik had nooit verwacht dat deze post zo snel ging komen maar hier is die dan. Veel te vroeg maar toch terecht. Al voor enkele maanden vind ik het niet meer zo leuk voor mezelf. Mijn posts trokken de laatste tijd op niet veel en ik kwam, als ik dan nog eens postte, te laat waardoor vele topics in de verlatenheid vielen. Ik vind het echt heel jammer want ik heb hier toch een heleboel leuke herinneringen aan overgehouden. Ik zal ze zeker niet vergeten! Ik heb ook echt super mensjes ontmoet en ik hoop dat deze niet al te boos op mijn zullen zijn door deze post. Ik wil toch enkele mensjes bedanken Eva, Jutte, Kiana, Cynthia, Liese en Natasja. Ik zit er erg mee maar ik hoop jullie nog eens te spreken op facebook.  Het wordt wat lastiger want ik denk eraan om me toch wat meer op mijn schoolwerk te concentreren als ik graag volgend jaar biotechniek wil blijven verder doen (; Het spijt me voor alle topics en verhaallijnen! Wat ik met mijn accounts ga doen, dat weet ik nog niet. Voor hoe lang ik wegblijft is ook nog niet duidelijk. Ik wil zo snel mogelijk terugkomen als ik tijd heb maar dat zal er waarschijnlijk niet in zitten. Maar ik ga afronden. Ik ga jullie allemaal heel hard missen en ik vergeet deze leuke momentjes zeker niet! Goodbye WC! :c x

xxx Nele
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 11:54

Jammer dat je weggaat Nele :C
Well, school gaat altijd voor en ik hoop dat je nog eventueel bezoekjes komt brengen of, als je weer wat tijd en zin hebt, terug komt (;

xx Soof
Terug naar boven Ga naar beneden
Raisingsun
Member
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 11:54

Omg Nele :c
Jammer dat je gaat, maar als het echt niet meer gaat, dan is het waarschijnlijk ook het beste.
Ik wens je veel geluk in Real-life, en je bent altijd welkom hier! <3

xxx Bo


♥ Heart by Heart ♥ DUcRzap
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 11:57

Het is jammer dat je weggaat Nele.
School gaat voor, dus ik ga je ook niet vragen om te blijven. Het is je eigen keuze en die accepteer ik.
Ik hoop dat je ooit nog eens een keer terug komt, maar die keuze is bij jezelf.
Ik wens je verder nog veel succes in je verdere leven^^

xx Cynthia


♥ Heart by Heart ♥ Z0IYPct

♥ Heart by Heart ♥ W0qAlxR♥ Heart by Heart ♥ MKN7vHE♥ Heart by Heart ♥ 7iLZ7FI♥ Heart by Heart ♥ PS18GM0

♥ Heart by Heart ♥ Xs4

♥ Heart by Heart ♥ AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 12:02

Jammer dat je weg gaat, Nele.
Ik heb je jammer genoeg niet echt goed leren kennen, mede omdat ik zelf niet super actief kan zijn. Ik wens je veel succes in RL life, en misschien zie ik je toch nog ooit eens verschijnen.

Je bent welkom om me toe te voegen op Facebook, Wazoula en andere WC personen hebben me wel. Ik sta op de foto met een Engelse vlag.

Nouja, jammer dat je gaat.

xNathalie.


♥ Heart by Heart ♥ 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 13:59

Wat spijtig dat je weggaat, maar ik snap je reden volkomen, en zal je er ook niet raar voor aankijken. Je was een leuk lid, echter spijtig dat we niet zo vaak hebben gepraat.
Het ga je nog goed in rl life!

x Chi


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowertime
StarClan
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
79
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons forever now.
Gender:
Rank:
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 14:07

Jammer dat je weggaat :c
Maar ja, echte leven gaat voor natuurlijk!
Ik wens je nog vele succes in real life, en natuurlijk voor moest je weer terugkomen ^^
~Bunny



♥ Heart by Heart ♥ 13934027
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 14:58

Spijtig om te horen dat je weggaat :/ Je was (En bent) al een hele tijd een deel van Warrior Cats geweest. Maar goed, school gaat natuurlijk voor en ik wens je het beste! Maak er wat van en ga het rocken! ^^ I'm sure you can do it~
Ik hoop je nog een keertje terug te zien op Warrior Cats en tot dan, het ga je goed~!

-Babs


♥ Heart by Heart ♥ T4W3e3N
Stamps
♥ Heart by Heart ♥ PS18GM0♥ Heart by Heart ♥ W0qAlxR♥ Heart by Heart ♥ EjrsROF♥ Heart by Heart ♥ FWu1gsf♥ Heart by Heart ♥ D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 10:45

Zo jammer dat je weggaat, Nele! D': En in al die tijd hebben we elkaar nog steeds niet gesproken op school xD We moesten ons schamen! =3 Naja, dat zal er ooit nog wel van komen (hoop ik)^^' Maar toch ga ik je erg missen! <'3 Succes met school en je verdere real life. Doei <3


♥ Heart by Heart ♥ 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Northpaw
Member
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Northpaw
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 10:47

Super jammer dat je weggaat Nele ;o Ik kende je persoonlijk niet zo erg goed, maar je accounts waren bij mij wel bekend en ze waren erg leuk ;] Succes met school en de andere dingen in je RL :}

-Daan


♥ Heart by Heart ♥ 2r25gg2
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
♥ Heart by Heart ♥ Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 16:52

Bedankt allemaal! :'3 Ik zal jullie zeker niet vergeten en ik hoop hier ooit nog eens terug te komen! Bye lieve peepz! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
♥ Heart by Heart ♥ DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ♥ Heart by Heart ♥   ♥ Heart by Heart ♥ Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 17:46

Oh Nele,ik zie dit nu pas. Al wist ik dat je dit ging schrijven, het doet pijn om het te lezen. Lieve,lieve Nele ik ga je heel hard missen hier. Bereid je maar op voor dat ik je op facebook ga blijven stalken. <3 We hebben heel mooie momentjes gehad hierzo, te veel om te typen, bedankt daarvoor. Veel succes met je school,als er iets is kun je me nog altijd bereiken. <3
Tot snel,

Eva


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

♥ Heart by Heart ♥ 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♥ Heart by Heart ♥
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: