The reason behind your name {Dustkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The reason behind your name {Dustkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverstar
Editor
The reason behind your name {Dustkit} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimema 24 feb 2014 - 10:15


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Met standvastige passen die kraakten in de zachte sneeuw, zette Silverfang zich weer richting de nursery. Zodra hij de kans had liep hij naar zijn gezin toe, alsof hij het wilde compenseren met de tijd waarin hij Dogdance verwaarloosd had. Ze wordt hoogstwaarschijnlijk al gek van me, bedacht hij zich grinnikend, terwijl hij de den in liep en zijn partner meteen een zacht kopje gaf zodra hij haar in het vizier kreeg. Het liefst besteedde hij al zijn tijd hier, maar de clantaken konden nou eenmaal niet wachten. Toen hij zag dat Dustkit zijn ogen open had boog hij even speels door zijn voorpoten, terwijl hij zijn zoontje liefkozend aantikte met zijn snuit. "Hey dreumes, was je al wakker?" vroeg hij lachend, zijn stem wel laag omdat hij Squirrelkit en Runekit niet wilde wekken.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
The reason behind your name {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 18:53



Dustkit wist precies dat zijn vader sowieso één keer per dag langs kwam, dus daarom besloot hij het 's morgens nadat hij wakker was geworden, niet meer in slaap te vallen. Het was moeilijk voor de jonge kitten, maar hij wist bijna zeker dat zijn vader nog even langs zou komen. Al was het maar net voordat hij mee ging met de ochtend patrouille, maar dat was genoeg voor Dustkit. Hij wilde zijn vader enkele vragen stellen.. vragen die hij al enkele dagen in zijn hoofd had. "Hey dreumes, was je al wakker?" Hij opende zijn helderblauwe oogjes en een brede glimlach verscheen op zijn gezicht. "Ja, papa! Ik was op jou aan het wachten!" Miauwde hij, waarna hij rechtop ging zitten en zo stil mogelijk probeerde te zijn. "Zou.. ik jou wat vragen mogen stellen?" Miauwde hij. Ja, nu probeerde hij wel zo stil mogelijk te zijn, omdat hij de rest niet wilde wekken. "Waar komt mijn naam vandaan?" Was de vraag die hij als eerste stelde, en in plaats van dat hij er nog duizenden na stelde, bleef hij stil en wachtte geduldig op een antwoord.

Kon het niet laten om toch nog even te reageren xD


The reason behind your name {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
The reason behind your name {Dustkit} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 9:04


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Zijn zoontje had op hem zitten wachten. Silverfang glimlachte terwijl hij een mentale notitie maakte dat hij hem straks dan wel weer terug naar zijn nest stuurde. De kittens hadden hun slaap hard nodig, wat soms moeilijk te geloven was als je naar de enorme hoeveelheid energie keek. Vooral bij Squirrelkit en Dustkit. 'Zou.. ik jou wat vragen mogen stellen?' Silverfang keek benieuwd zijn kant op en knikte. 'Waar komt mijn naam vandaan?' vroeg Dustkit vervolgens, terwijl hij zijn vader met grote nieuwsgierige blauwe ogen aankeek. Het verbaasde hem dat het bij die vraag bleef, blijkbaar wilde hij het echt heel graag weten. Met een glimlachje wenkte hij hem richting de hoek van de nursery, zodat ze Dogdance en de kinderen niet zouden wekken. Toen hij zich daar eenmaal comfortabel had genesteld en Dustkit ook warm bij hem zat, opende hij zijn mond. "Je heet Dustkit omdat je bent vernoemd naar een hele goede vriend van mij. Zijn naam was Duststar en hij was een groot leider van Skyclan," vertelde hij en hij ving de vragende blik van zijn zoontje op. Ze hadden hun kinderen nog niet verteld over Skyclan. "Dit land heeft niet altijd bestaan uit de territoria van vier clans. Vroeger waren er vijf, en jouw moeder en ik komen uit die vijfde clan," probeerde hij uit te leggen, terwijl hij overwoog hoeveel hij zijn zoontje al ging vertellen. Hij wilde hem niet meteen al met alle gruwen confronteren. "Skyclan zat in een prachtig gebied bij de hoogstenen. We hadden bomen zo hoog als je maar kon kijken en tijdens nieuwblad groeide er prachtige bloesem." Zijn blik gleed even dromerig terug naar de herinneringen van het Skyclangebied. Het was pijnlijk om eraan terug te denken, maar zijn kinderen verdiende te weten waar ze van afstamde. Je kon zijn uitdrukking lichtjes zien betrekken. "Op een dag brak er echter een hele grote ramp uit. De aarde begon te schudden en er brak een heel groot vuur uit. We moesten gedwongen uit het territorium vluchten en uiteindelijk hebben we een nieuw thuis in Thunderclan gevonden." Hij glimlachte weer warm naar Dustkit en voor even leek hij het evenbeeld van zijn oude vriend te zien, alsof hij naast hem zat. "Duststar.. Is er niet meer. Hij is nu in Starclan," zei hij zachtjes, niet zeker wetende of Dustkit echt goed zou begrijpen wat dat inhield. De dood was altijd iets wat moeilijk uit te leggen was aan kittens.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
The reason behind your name {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:14



Zijn vader wenkte hem mee naar de hoek van de den en Dustkit ging naast hem zitten, waarna hij opkeek naar zijn vader en wachtte op een antwoord. "Je heet Dustkit omdat je bent vernoemd naar een hele goede vriend van mij. Zijn naam was Duststar en hij was een groot leider van Skyclan," Skyclan? Dat was een woord dat hij nog nooit had gehoord, maar dat hij vernoemd was naar een leider, dat gaf hem toch wel de rillingen over zijn rug. Dus hij was vernoemd naar Duststar? Dacht Silverfang dat hij ook een leider kon worden?! Net zoals zijn goede vriend? Het voelde als een echte eer dat Silverfang hem die naam geschonken had, nu was hij nog trotser op zijn naam. "Dit land heeft niet altijd bestaan uit de territoria van vier clans. Vroeger waren er vijf, en jouw moeder en ik komen uit die vijfde clan," Verward keek hij Silverfang aan. Wacht eens even, waren zijn niet van Thunderclan? "Huh, ben .. jij dan geboren in Skyclan? Waarom zit je nu dan in Thunderclan?" Sprak hij verward uit. "Skyclan zat in een prachtig gebied bij de hoogstenen. We hadden bomen zo hoog als je maar kon kijken en tijdens nieuwblad groeide er prachtige bloesem." Waarom is de clan dan weg? Waarom zijn ze daar dan niet gebleven? Er schoten zoveel vragen door zijn hoofd, maar hij besloot stil te blijven en te luisteren. "Op een dag brak er echter een hele grote ramp uit. De aarde begon te schudden en er brak een heel groot vuur uit. We moesten gedwongen uit het territorium vluchten en uiteindelijk hebben we een nieuw thuis in Thunderclan gevonden." Zachtjes knikte hij, daarom dus. "Papa.. is.." Maar zijn vraag werd al beantwoord voordat hij het kon stellen, alsof zijn vader zijn gedachtes kon lezen. "Duststar.. Is er niet meer. Hij is nu in Starclan," "Oh.." Miauwde hij, waarna hij moeizaam even naar de grond keek. "Starclan.." Even moest hij nadenken. "Netzoals de moeder van Glowpaw?" Miauwde hij vervolgens. "Hoe is Duststar naar Starclan gegaan, papa? En Skyclan.. hoe ziet het territorium er nu uit? Ben ik.. dus geen Thunderclan kat maar een Skyclan kat?" De kitten was een beetje verward door dit alles, hij had altijd gedacht dat hij een thunderclan kat was, maar dat was hij dus niet? "Hoe.. was Duststar?" Was zijn laatste vraag, voordat hij zich tegen zijn vader aan nestelde omdat hij het koud begon te krijgen.


The reason behind your name {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
The reason behind your name {Dustkit} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 21:58


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Hij leek te begrijpen wat hij met Starclan bedoelde. Blijkbaar had hij het er al over gehad met Glowpaw. Dustkit vroeg of het ook zo was gegaan met zijn moeder. Icestorm, besefte Silverfang, de verloren partner van Firestar. Hij knikte zachtjes en vroeg zich af hoeveel Dustkit al begreep over Starclan. Zo te zien was hij al behoorlijk slim voor zijn leeftijd. Dat doet me aan iemand denken, dacht hij met een glimlachje. Hij voelde hoe zijn zoontje dichter tegen hem aan kroop om naar warmte te zoeken, omdat zijn dikke pluizige vachtje nog niet genoeg was om de ijzige kou van de winter buiten te sluiten. Silverfang sloot zijn staart beschermend om hem heen, terwijl hij luisterde naar zijn vragen. 'Hoe.. was Duststar?' Met een glimlachje dwaalde Silverfang's blik even af terwijl hij terug dacht aan de tijd dat hij nog een apprentice was. Duststar had hem gevonden toen zijn moeder was overleden, en dankzij hem was hij in Skyclan opgenomen. Als hij er niet was geweest, was hij nooit hier terecht gekomen. "Duststar was een zeer wijze en dappere kater. Het was geen wonder dat hij de leider van Skyclan werd. Hij had alles voor zijn clan over en iedereen respecteerde hem. Bovendien was hij mijn beste vriend," vertelde hij, terwijl hij besloot zijn afkomst als rogue nog even achterwege te laten. Dat was waarschijnlijk teveel informatie voor een kitten in één ochtend. "Hij is naar Starclan gegaan," vulde hij aan, het woord 'gestorven' of 'dood' nog even vermijdende, "toen hij zijn clan beschermde voor het vuur. Ik mis hem nog steeds, maar ik weet zeker dat hij vanuit zilverpels op ons neerkijkt om over zijn oude clan te waken." Er schemerde een zachte glans van verdriet in zijn ogen, en hij knipperde die weg toen hij weer naar Dustkit keek. "Skyclan is nu verdeeld over de verschillende clans, maar de meeste zitten hier. Je moeder en ik zijn hier ook naartoe gegaan, maar dat maakt jou niet minder Thunderclan. Je bent hier geboren en dit zal altijd je thuis zijn," zei hij warm.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
The reason behind your name {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 22:11



De staart die zijn vader om hem heen sloeg, zorgde er meteen voor dat hij het een stuk warmer kreeg. Zacht gespin herrees uit zijn keel, terwijl hij afwachtte op een antwoord van Silverfang. Zijn gespin stopte toen zijn vader begon met praten en aandachtig luisterde hij naar zijn woorden. "Duststar was een zeer wijze en dappere kater. Het was geen wonder dat hij de leider van Skyclan werd. Hij had alles voor zijn clan over en iedereen respecteerde hem. Bovendien was hij mijn beste vriend," Dustkit nikte. "Denk je.. dat ik ook zo wijs en dapper kan worden papa?" Miauwde hij, terwijl hij grote ogen opzette. Duststar klonk wel erg cool! "toen hij zijn clan beschermde voor het vuur. Ik mis hem nog steeds, maar ik weet zeker dat hij vanuit zilverpels op ons neerkijkt om over zijn oude clan te waken." Even zag Dustkit de droevige blik in zijn vaders ogen, maar veel aandacht schonk hij er niet aan want na enkele secondes was die blik al weer weg. "Arme Duststar.. waarom doet Starclan dat? Konden ze hem niet terugsturen?" Hij kende Starclan niet, maar het klonk als een hele.. machtige en sterke kat! "Skyclan is nu verdeeld over de verschillende clans, maar de meeste zitten hier. Je moeder en ik zijn hier ook naartoe gegaan, maar dat maakt jou niet minder Thunderclan. Je bent hier geboren en dit zal altijd je thuis zijn," Even knikte Dustkit, waarna hij even naar zijn moeder keek. Dus zij waren Skyclan katten en hij en zijn broertje en zusje waren thunderclan, maar eigenlijk diep van binnen Skyclan? Hij begreep het even niet meer, het klonk best wel raar eigenlijk. "Papa? Wie is Starclan eigenlijk?" Vroeg hij. "Waarom gaan zoveel katten daar heen? Is het daar leuk?" Zijn blik gleed weer naar zijn vader, waardoor hij zijn nekje weer een beetje moest opheffen zodat hij goed naar Silverfang kon kijken.


The reason behind your name {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
The reason behind your name {Dustkit} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 22:47


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Hij moest even zacht lachen toen hij de vraag van Dustkit hoorde. "Ik weet het wel zeker!" zei hij met volle overtuiging. Dustkit was niet Duststar, maar toch zag hij bepaalde overeenkomsten als hij naar zijn zoontje keek. Al was het alleen al die intelligente, vragende blik in zijn ogen. Duststar wou toen hij een apprentice was ook altijd alles weten, dat maakte hem op latere leeftijd al zo wijs. Toen Silverfang zag dat Dustkit naar hem opkeek, ging hij liggen, zodat hij zijn nekje niet de hele tijd hoefde de belasten. Bovendien was het op deze manier een stuk warmer. Hij wachtte totdat de kitten weer goed lag en ging toen weer verder met zijn verhaal. Dustkit vroeg zich af wat Starclan was. Misschien werd het maar tijd om het hem uit te leggen. "Je hebt vast wel eens die twinkelende lichtjes in de hemel gezien als het donker wordt, toch?" vroeg hij glimlachend. "Dat is Starclan. Daar gaan alle katten heen als ze niet meer op deze aarde zijn." Hij gaf Dustkit even een lik over zijn kop. 'Waarom gaan zoveel katten daar heen? Is het daar leuk?' vroeg hij nieuwsgierig. "We gaan er allemaal op een dag heen, meestal als we heel oud zijn." Dat was natuurlijk de ideale situatie. Het leven van een clankat was zwaar en er waren nog vele andere oorzaken waaraan een kat kon sterven. Silverfang had dat in zijn leven vaak genoeg zien gebeuren. Maar, dat was iets waarmee hij Dustkit nog niet wilde confronteren. "Ik weet niet precies hoe het daar is, maar ik heb gehoord dat het een vredige plek is voor alle clankatten. Jouw voorouders zitten er ook, en ze zullen over ons waken zolang we in deze clan zitten." Silverfang had er lang niet over nagedacht, maar zijn woorden herinnerde hem aan de verhalen die zijn moeder hem altijd verteld had toen hij nog jong was. Ze had niet specifiek de termen Starclan en Silverpelt genoemd, ze was ten slotte een rogue en kon hier niet van afweten. Toch vertelde ze hem altijd over zijn vader en hoe hij vanuit de hemel op hen neerkeek. Silverfang vroeg zich onwillekeurig af of ze ergens misschien een bepaalde connectie met de clans had gehad, dat ze er zo sterk in geloofde. Het zou zeker verklaren waarom hij zich hier zo thuis voelde.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
The reason behind your name {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 10:58



Dustkit stak trots zijn borst naar voren toen Silverfang duidelijk maakte dat hij vast ook zo dapper en wijs als Duststar kon worden. Ja, hij ging net zo dapper en wijs worden als die clanleider! Misschien dat hij dan ooit ook een deputy mocht worden.. misschien uiteindelijk zelfs de leider van een clan! "Je hebt vast wel eens die twinkelende lichtjes in de hemel gezien als het donker wordt, toch?" Twinkelde lichtjes? Oh, die ja! "Ja, die heb ik gezien! Dat was toen ik en Squirrelkit opzoek gingen naar de lichtdief." Miauwde hij vrolijk. Ja, hij herkende dat nog. De ging weer lekker zitten nadat Silverfang was gaan liggen en kroop nog dichter tegen zijn vader aan. Hij kreeg het een beetje koud van dit weer. "Dat is Starclan. Daar gaan alle katten heen als ze niet meer op deze aarde zijn." Dustkit knikte, waarna hij even naar de hemel keek. "Is Starclan er alleen als die twinkelende lichtjes er zijn? Of ook overdag?" Miauwde hij vragend, waarna hij even fronste. Waarom had hij die clan nog nooit gezien? Was het niet voor katten die op aarde waren? Blijkbaar niet. "We gaan er allemaal op een dag heen, meestal als we heel oud zijn." Meestal, dat was wat Silverfang zei. Maar Dustkit ging er niet verder op in, dat wilde hij nog niet. Hij keek even naar de staart van zijn vader, een speels idee om die aan te vallen kwam in hem op, maar hij besloot dat hij liever naar de verhalen van zijn vader wilde luisteren dan met zijn staart te spelen. "Ik weet niet precies hoe het daar is, maar ik heb gehoord dat het een vredige plek is voor alle clankatten. Jouw voorouders zitten er ook, en ze zullen over ons waken zolang we in deze clan zitten." Rustig knikte hij. Dus ze stonden altijd voor hem klaar? "En wat als ik in gevaar ben? Komen ze mij dan helpen?" Piepte hij vervolgens. "Papa..? Wil je mij ooit het Skyclan gebied laten zien? Als ik oud genoeg ben?" Hij hoopte van wel, want zelf kon hij het onmogelijk vinden. Hij had geen idee waar het lag of hoe het eruit zag, Silverfang wist dat dan vast nog wel.


The reason behind your name {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
The reason behind your name {Dustkit} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 22:23


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Silverfang schudde even zijn hoofd toen Dustkit vroeg of Straclan er alleen was als de sterren in de hemel stonden. "Nee, ze zijn er altijd, maar 's nachts kunnen we ze zien omdat het dan donker is. De sterren in zilverpels zijn een soort reflecties van onze voorvaderen. Ze zijn ver weg, maar laten op die manier zien dat ze toch op een bepaalde manier bij ons zijn," zei hij, de woorden van zijn moeder citerende, waarna hij glimlachte. "Je begrijpt het wel als je ouder bent." Dustkit was nu nog te jong om het allemaal te kunnen snappen, dat verwachtte hij ook niet van hem. De kater krulde zijn staart weer om hem heen en keek in de grote blauwe ogen van zijn zoontje. Het viel hem op dat ze precies dezelfde diepblauwe kleur hadden als de ogen van Dogdance. Wat dat te gaat leek Dustkit het meest op haar, Runekit en Squirrelkit hadden hun grijze tabby uiterlijk van hem geërfd. 'Papa..? Wil je mij ooit het Skyclan gebied laten zien? Als ik oud genoeg ben?' vroeg Dustkit zachtjes. Silverfang dacht even na en knikte toen, terwijl er weer een glimlachje op zijn gelaat verscheen. "Is goed. Als je er klaar voor bent zal ik je een keer meenemen. Dan kan ik je laten zien waar het kamp was en de bloesembomen stonden. En ik zal je dan ook meenemen naar Starlake. Dat is een prachtig meer dat ligt in het midden van de hoogstenen. Het is de enige plek die nog is overgebleven van Skyclan," vertelde hij, terwijl zijn gedachten weer even terug gleden naar het oude territorium van zijn vorige clan. Het was nu nog één grote woestenij, maar misschien als Dustkit wat ouder was dat de natuur het al wat meer hersteld had. Het zou nooit meer leefbaar zijn, maar het kon op z'n minst een plek worden waar hij z'n kinderen mee naartoe kon nemen om hun wat bij te brengen over Skyclan.

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
The reason behind your name {Dustkit} DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 11:57

Slaapdronken opende de kitten haar ogen half. Een geeuw ontsnapte uit haar mond en het duurde een tijdje voordat het tot haar doordrong dat er andere katten aan het praten waren. Heel dicht bij haar. Het geluid dat eerst op geroezemoes had geleken, werd nu steeds luider en duidelijker. Met haar ogen nog half gesloten keek ze opzij. Haar vader zat daar te praten met haar broertje. Dat kon niet zo maar! Zo maar een gesprek voeren zonder haar! "meenemen. Dan kan ik je laten zien waar het kamp was en de bloesembomen stonden. En ik zal je dan ook meenemen naar Starlake. Dat is een prachtig meer dat ligt in het midden van de hoogstenen. Het is de enige plek die nog is overgebleven van Skyclan," hoorde ze de kater nog zeggen. "Skyclan?" piepte ze toen, "Wat is Skyclan? Waar ligt dat? Is dat lekker? Of mooi?" Ze was misschien nog maar net wakker, maar dan had ze extra energie toch? Rustig stond ze op en keek haar vader toen aan, "Waar waren jullie over bezig? Mag ik ook mee praten? Ik wil ook mee praten. Dust, waar waren jullie over bezig? En wat was dat Skyclan-Ding? Is dat een verhaaltje? Ik ken Thunderclan, Riverclan, Windclan, Shadowclan en Starclan, maar geen Skyclan. Bestaat dat echt? Ligt dat hier of gewoon helemaal ergens anders? Is Skyclan ver weg? Of is het zoals Dark Forest een andere plek waar je heen kan gaan als je dood bent? Voor wat voor katten is het dan? Is het voor katten van wie ze niet weten waar ze ze moeten stoppen? Of is het speciaal voor nog andere katten? Is het misschien voor niet-clankatten? En ik wil ook mee! Waar eigenlijk heen?" Een vrolijke glimlach stond op haar gezicht. Ze had werkelijk geen flauw idee waarover ze aan het praten waren, maar dat interesseerde haar niet. Dan zou ze het nu te weten komen, niet?


The reason behind your name {Dustkit} 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
The reason behind your name {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:27



Met grote ogen keek hij zijn vader aan, terwijl hij zijn oortjes zo hoog mogelijk hield zodat hij het zo goed mogelijk kon horen. De verhalen die zijn vader verteld had, ze klonken allemaal zo fantastisch. Waarom was Skyclan er niet meer? Had Starclan er genoeg van gehad en dachten ze gewoon het hele gebied te verpletteren? Zachtjes slikte hij. Zou dat ooit ook kunnen gebeuren met Thunderclan? "Is goed. Als je er klaar voor bent zal ik je een keer meenemen. Dan kan ik je laten zien waar het kamp was en de bloesembomen stonden. En ik zal je dan ook meenemen naar Starlake. Dat is een prachtig meer dat ligt in het midden van de hoogstenen. Het is de enige plek die nog is overgebleven van Skyclan," Een grote glimlach verscheen op zijn gezicht. "Dat klinkt heel cool, ik kan niet wachten!" Sprak hij opgewonden uit, zijn blik viel nu op een grijze dondersteen die opsprong. Zijn zusje! Hij luisterde niet eens meer naar haar duizenden vragen en energiek sprong hij op. "Squirrelkit! Squirrel luister!" Miauwde hij opgewonden. "Ik ben vernoemd naar een clanleider, Squirrel! Hoe cool is dat?!" Zei hij vrolijk, waarna hij opkeek naar zijn vader. "Papa kan het heel goed uitleggen!" Sprak hij energiek uit.


The reason behind your name {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
The reason behind your name {Dustkit} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 12:49


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Een beweging vanuit zijn ooghoek trok zijn aandacht. Hij zag Squirrelkit net op tijd om zich voor te bereiden op de stormloop aan vragen die zijn kant op kwamen. Ongelofelijk hoeveel woorden er uit zo'n kleintje konden komen. En het werd helemaal moeilijk om te volgen toen Dustkit er ook nog eens doorheen begon te roepen. Silverfang schudde even lachend zijn kop en hief toen zijn staart om ze tot stilte te manen. "Hey hey, één vraag tegelijkertijd," miauwde hij geamuseerd. "Anders houdt je pa het niet meer bij." Hij liet een gaap uit zijn bek rollen en fixeerde zijn bleekgroene ogen toen weer op zijn twee kinderen. "Skyclan is de clan waar je moeder en ik vandaan komen. Vroeger waren er vijf clans in dit land, niet vier," legde hij opnieuw uit. "Maar, het gebied is nu verdwenen omdat er een groot vuur was uitgebroken. We moesten gedwongen het kamp uit en zijn uiteindelijk in Thunderclan terecht gekomen, ons nieuwe thuis." Hij glimlachte even en liet zijn staart weer rustig op de grond zakken. "Dustkit is vernoemd naar Duststar. Hij was de leider van Skyclan en een hele goede vriend van mij. Helaas is hij naar Starclan gegaan toen hij zijn clan probeerde te beschermen van de vlammen."

Deputy - 26  Moons - The Nursery
Terug naar boven Ga naar beneden
Runeshade
Member
The reason behind your name {Dustkit} 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:56


Runekit
Runekit droomde vredig verder toen Dustkit het nest verliet. Hij was een redelijk vaste slaper, niet zoals zijn broertje en zusje die het meeste van de tijd wakker leken te zijn. Dromen vond hij eerlijk gezegd heel leuk. Dan was hij veel groter er sterker en kon hij alles aan. Dan waren er geen katten die hem klein noemde, of meisjesachtig. Het was echter onmogelijk om te blijven slapen toen ook Squirrelkit verdween en de enthousiaste stemmen steeds harder weerklonken in de nursery. Slaperig opende hij zijn blauwe oogjes. Zijn blik zocht ietwat geïrriteerd naar de bron van het geluid. Toen hij echter merkte dat zijn broertje en zusje met hun vader aan het praten was, riep dat wat nieuwsgierigheid bij hem op en liet hij zijn irritatie achterwegen. Misschien was het wel een heel spannend verhaal en dat wilde hij natuurlijk voor geen goud missen. Zonder al te veel lawaai te maken kroop hij dichterbij, zijn vader niet willen storen middenin zijn verhaal. Hij ving wat op over SkyClan, dat Silverfang en Dogdance, zijn vader en moeder, daar vandaan kwamen. Dat zij in ThunderClan waren gekomen en dat Dustkit was vernoemd naar de leider van die vijfde Clan. Hij ging zitten op een kleine afstand van de andere twee en ze hadden ze hem waarschijnlijk nog niet opgemerkt. "Zijn alle SkyClan katten dan naar ThunderClan gekomen?" vroeg hij uit het niets. Zijn kopje ietwat scheef terwijl hij zijn vader vragend aankeek.


The reason behind your name {Dustkit} AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
The reason behind your name {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 15:55



Vol bewondering voor het verhaal dat zijn vader opnieuw vertelde, luisterde Dustkit alweer met alle aandacht. Hij hield van dit verhaal, het klonk zo fantastisch. Ergens had hij gehoopt dat Skyclan er nog was, het gebied klonk echt heel mooi.. dat was het nu vast niet meer. Zou het ooit weer mooi genoeg worden? "Papa, kan het gebied ooit weer zo mooi en goed genoeg worden dat Skyclan terug kan gaan?" Miauwde hij verbaasd. Hij wilde dat aan een kant heel graag, maar aan de andere kant.. zijn vrienden waren hier, hier had hij zijn leven nu al een maan lang opgebouwd; nee, eigenlijk wilde hij nooit meer weg uit thunderclan. Dit was de plek waar hij geboren was, hoe zou hij ooit nog aan andere soort katten kunnen wennen? "Zijn alle SkyClan katten dan naar ThunderClan gekomen?" Verbaasd keek hij op toen hij zijn broertjes stem hoorde. Was Runekit ook opgestaan? "Hallo Rune!" Miauwde hij vrolijk naar zijn broertje. "Nee, natuurlijk niet gekkie!" Zei hij lachend. "Papa zij dat ze naar alle clans zijn gegaan, maar de meeste zijn naar Thunderclan gekomen, toch papa?" Miauwde hij vrolijk. "Wie zijn eigenlijk allemaal skyclan katten? Is Firestar ook een skyclan kat? Hoe kan ik zien wie dat is en wie niet?" Hij fronste even, terwijl hij zijn blik onder het praten weer op zijn vader had gericht.


The reason behind your name {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
The reason behind your name {Dustkit} DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 20:46

"Squirrelkit! Squirrel luister!" Miauwde toen haar broer opgewonden. "Ik ben vernoemd naar een clanleider, Squirrel! Hoe cool is dat?!" Zei hij vrolijk, "Papa kan het heel goed uitleggen!" Sprak hij energiek uit. "Wooooow, coooool!" miauwde ze vrolijk, "Naar wat ben ik vernoemd? Of waarom heet ik Squirrelkit?" "Hey hey, één vraag tegelijkertijd," miauwde de Deputy toen geamuseerd, "Anders houdt je pa het niet meer bij." "Trage pa," miauwde ze plagend, "Skyclan is de clan waar je moeder en ik vandaan komen. Vroeger waren er vijf clans in dit land, niet vier," legde hij uit. "Maar, het gebied is nu verdwenen omdat er een groot vuur was uitgebroken. We moesten gedwongen het kamp uit en zijn uiteindelijk in Thunderclan terecht gekomen, ons nieuwe thuis. Dustkit is vernoemd naar Duststar. Hij was de leider van Skyclan en een hele goede vriend van mij. Helaas is hij naar Starclan gegaan toen hij zijn clan probeerde te beschermen van de vlammen." Toen was het haar broertje weer die het woord nam, "Papa, kan het gebied ooit weer zo mooi en goed genoeg worden dat Skyclan terug kan gaan?" Miauwde hij. Vervolgens kwam Runekit zich ook mengen in het gesprek. Voor Squirrel kwam de kater echter uit het niets opgedoken en schrok ze zich te pletter toen hij zijn mond open deed. "Zijn alle SkyClan katten dan naar ThunderClan gekomen?" "Hallo Rune!" Antwoordde Dustkit vrolijk "Nee, natuurlijk niet gekkie!" Zei hij lachend. "Papa zij dat ze naar alle clans zijn gegaan, maar de meeste zijn naar Thunderclan gekomen, toch papa?" Miauwde hij vrolijk. "Wie zijn eigenlijk allemaal skyclan katten? Is Firestar ook een skyclan kat? Hoe kan ik zien wie dat is en wie niet?" "Was Skyclan mooi? Wat had Skyclan eigenlijk speciaal? Waarvoor stonden ze bekend? Want Riverclan is omdat ze vissen, Shadowclan is gemeen, Windclan is gewoon vreemd, wat was Skyclan? Hoe zag het territorium er uit? Waarom is het verbrand? Hoe kan iets zo maar verbranden? Is dat zo maar mogelijk? Kan Thunderclan ook zomaar verbranden? Ik wil niet dood." Vervolgde ze de vragen van haar broertje.


The reason behind your name {Dustkit} 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
The reason behind your name {Dustkit} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 23:40


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Silverfang keek verrast op toen de stem van zijn jongste zoontje plotseling de korte stilte doorbrak. Hij had gedacht dat hij nog sliep, maar blijkbaar was hij gewekt door de enthousiaste geluiden van zijn broer en zus. Wat niet zo vreemd was, die twee waren weer helemaal opgeladen na een nacht slapen. Als het niet zo koud was zou Silverfang ze al lang al naar buiten hebben geschopt. "Hey, goedemorgen Rune," begroette hij glimlachend. Je kon aan hem zien dat hij het leuk vond dat hij ook geïnteresseerd was in het verhaal. In tegenstelling tot Dustkit en Squirrelkit stelde hij nooit zoveel vragen en was hij altijd een beetje teruggetrokken. Echter voordat Silverfang zijn mond kon opendoen, had Dustkit zijn antwoord al weer paraat. De zilvere kater wierp even een waarschuwende blik op zijn zoon. "Niet zomaar voor je beurt spreken Dustkit," zei hij. "Rune mag ook wat vragen." Hij liet weer een tweede gaap uit zijn bek rollen, voordat hij besloot verder te gaan met zijn verhaal die hopelijk antwoord zou geven op de stormloop van vragen. Misschien waren ze dan eindelijk weer stil, dacht hij geamuseerd. "Het Skyclan territorium had veel hoge bomen. Daar stonden wij ook om bekend, dat we heel goed kunnen klimmen. Zo kunnen wij ook heel goed eekhoorns vangen. Vandaar dat jij zo heet, Squirrelkit." Hij keek zijn dochter even aan en glimlachte, terwijl hij met zijn staart naar haar pootjes wees. "Onze achterpoten zijn sterker dan de andere katten, daarom kunnen we zulke grote hoogtes halen. Net zoals Windclan heel goed is in rennen, en Shadowclan in sluipen." Hij besloot de goede eigenschappen van die clans ook maar te noemen, zodat haar beeld jegens hen niet volledig slecht was. Zijn blik gleed weer naar Dust- en Runekit. "De brand was ontstaan doordat het dat seizoen heel droog en warm was," zei hij, terwijl hij besefte dat dat voor hen waarschijnlijk moeilijk voor te stellen was. Ze waren in de winter geboren en hadden alleen nog maar de kou en sneeuw meegemaakt. "Er was een grote onweersstorm gekomen en die had één van de bomen in brand gestoken. Maar, geen zorgen, dat zal hier niet gebeuren. De bomen zijn hier een stuk lager."

Deputy - 26  Moons - The Nursery

OOC: excuses for the late. Ik had niet door dat ik weer aan de beurt was. ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Runeshade
Member
The reason behind your name {Dustkit} 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 14:37


Runekit
Runekit keek met ietwat vernauwde oogjes naar zijn broertje toen deze antwoord gaf. Hij had hem geen vraag gesteld en daarnaast kon hij onmogelijk geweten hebben wat zijn vader eerst had verteld, omdat hij toen nog lag te slapen. Nu leek het alsof hij dommer was dan zijn nestgenoten. "Niet iedereen was al wakker om het hele verhaal te horen," mompelde hij geïrriteerd. Hij leek al zo vaak in het niet te vallen als hij naast die twee werd gezet, dan kon hij niet ook nog met domme opmerkingen komen. Zijn blauwe oogjes gleden weer terug naar zijn vader die het voor hem op nam. Dat was dan tenminste één iemand die hem gewoon in zijn waarde liet. Hun vader begon meer uit te leggen over SkyClan en over wat ervoor had gezorgd dat het nu niet meer bestond. Dustkit was dus vernoemd naar een Clanleider en Squirrelkit's naam had ook wat te maken met wat ze vroeger vingen in SkyClan. Een nieuwe vraag borrelde bij hem op en voor iemand anders weer kon beginnen met vragen stellen had hij zijn mond al open gedaan. "Waar komt mijn naam dan vandaan?" vroeg hij aan zijn vader.


The reason behind your name {Dustkit} AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
The reason behind your name {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The reason behind your name {Dustkit}   The reason behind your name {Dustkit} Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 9:46



"Hey, goedemorgen Rune," Begroette zijn vader zijn broertje. Dustkit bekeek zijn kleine broertje even en wierp hem een vriendelijke glimlach toe. Hij keek weer omhoog naar zijn vader, hopende dat die door ging met zijn verhalen. Zijn vaders verhalen waren veel leuker dan bij andere katten! "Niet zomaar voor je beurt spreken Dustkit," Dustkit knikte zachtjes, vragen borrelden weer in hem op maar hij hield zich stil. Want Runekit wilde ook iets vragen. Zijn blauwe kijkers gleden weer naar zijn broertje, die zijn vraag zojuist gesteld had. "Het Skyclan territorium had veel hoge bomen. Daar stonden wij ook om bekend, dat we heel goed kunnen klimmen. Zo kunnen wij ook heel goed eekhoorns vangen. Vandaar dat jij zo heet, Squirrelkit." Dustkit grinnikte. Ze was vernoemd naar een eekhoorn, hoe grappig. Hij vond eekhoorns grappige beesten en hij kon niet wachten tot hij ze in het echt zag. "Squirrel! Zodra wij oud genoeg zijn gaan wij een eekhoorn zoeken, een levende eekhoorn!" Hij keek zijn zusje met twinkelende oogjes aan. Hij had er nu al zin in! "Onze achterpoten zijn sterker dan de andere katten, daarom kunnen we zulke grote hoogtes halen. Net zoals Windclan heel goed is in rennen, en Shadowclan in sluipen." Zijn blik gleed nu weer naar Silverfang. "Papa, ga je ons de gebruiken van Skyclan ook leren? Of zullen wij enkel de dingen leren van Thunderclan? Ik wil ook zo goed kunnen klimmen en springen als jij kan." Dustkit keek zijn vader eventjes recht aan, met nieuwsgierige oogjes. "Er was een grote onweersstorm gekomen en die had één van de bomen in brand gestoken. Maar, geen zorgen, dat zal hier niet gebeuren. De bomen zijn hier een stuk lager." Even slikte de kater. Dat leek hem wel erg dramatisch, wakker worden met een vuur in het kamp. Zo snel mogelijk eruit moeten komen. "En Duststar.. is hij.. daardoor naar Starclan gegaan?" Miauwde de kater. "Waar komt mijn naam dan vandaan?" Je kon meteen aan Dustkit merkte dat hij zich dat nu ook afvroeg. Ja, waarom heette zijn broertje eigenlijk Runekit? Wat was een Rune?


The reason behind your name {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The reason behind your name {Dustkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: