Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 20:04

Hey Feather Thief xD
Just kiddin'. Ik vind je zo geweldig aardig. Je bent grappig, gezellig, en ook een goede RPG'er! ik mag je graag! Verder vind ik je chars ook super!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 19:32

-Sluipt binnen-
Nath, om te beginnen zijn je karakters geweldig. Goed uitgewerkt en ieders met een eigen verhaal. Je schrijft erg aangenaam en het is ook leuk om je posts eens door te lezen. We moeten sowieso nog eens een topic'je samen maken. ^^


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 21:28

Yantheee C; hoi.
Ik ken je niet heel goed persoonlijk ofzo, wel eens met je gepraat natuurlijk :p maar wat ik wel weet is: dat je karakters echt top zijn! I love them Smile net zoals het topic tussen Beetle en Bark natuurlijk (: en en en... Ik wil je heel graag beter leren kennen ^^ en nog meer topics natuurlijk Cx


I am trying to
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 14:58

Hey Luca! Ik vind jou een toffe en leuke RPG'er. Je posts zijn fijn om te lezen, en ook fijn om op te reageren. Verder vind ik je accounts leuk en origineel. Je lijkt me een gezellig typetje en like I said before, je beter leren kennen zal ik zeker niet erg vinden (:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 15:10

Nath je bent echt een hele leuke meid. Ik mag je echt heel graag, en respecteer je ook enorm, en vind het altijd leuk om je topics etc... te lezen. Je hebt verder hele leuke accs, en je post heel mooi. Ik zou er niets op tegen hebben om je ooit te ontmoeten ;p


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:07

Assie! Ik vind je echt een hele aardige meid, mijn coole CoD maatje. Je hebt leuke karakters en topics met jou zijn heel leuk c: We hebben leuke gesprekken en ik ind het ook heel leuk dat je de broer van Ghost bespeeld <'3 Ik vind het erg leuk dat wij in een gesprek zijn gekomen, door Ghosts haha ;p


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:11

Chriss <'3
Je bent m'n super-mega-vette-aardige-etc. twinsel, en de gesprekken met jou op skype zijn altijd super leuk ^^ Je karakters zijn super leuk, en al helemaal hoe jij ze bespeelt *is al een tijdje verliefd op Ghostpaw*. Kortom; je bent gewoon super awesome! <33


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:16

Dieuw! <3 je bent m'n super kleine zusje ofc ;3 je bent een geweldig persoontje waar ik graag mee skype en waarbij graag mee praat, chat, RPG, lach en doe maar zo door xD je bent geweldig en ik vind het super dat we al zoveel hebben geskypt en gechat. Je bent super awesome en ook een geweldige RPGer ^^ ik lief al je karakters, ze zijn stuk voor stuk origineel <3


and as he was the black canvas
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:21

Bo! Je bent een super aardig persoontje. Ik RPG graag met me, en je accounts zijn stuk voor stuk origineel. Ook vind ik je ook heel erg spontaan, wat ik heel veel opmerk in hoe je RPG'd, zoals met Lurkingkit, bijvoorbeeld. Verder vind ik het ook leuk ok met je te praten, en dat moeten we meer doen! Je bent een toffe, spontane, aardige meid!


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:25

Nath! Mijn karakter sensei op de meeting! c: Je bent een hele vrolijke, lieve meid die ik heel graag nog een keertje wilt meeten. Ook zijn al je karakter echt allemaal superleuk en goed uitgewerkt, ik ben heel blij dat ik een kind van een van je leuke accountjes mag spelen c:
Ik wil zeker weten nog meer met je RPG'en en ik hoop dat je nog lang op WC blijft c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 2hqc5lxGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:40

Kikiii! Je bent zo'n aardig en origineel persoon! Je post supermooi! I remember da topic tussen Forest en Raven en dat was echt hilarisch xD
Verder ben je ook super in kittenaanmeldingen, voor zover ik weet. Gewoon één van de meest awesome personen op deze site ~
If u ever think of leaving....
DON'T!!!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 19:46

Evy, ik vind je een hele aardige meid. Je post leuk, je hebt leuke accounts, en ik vind je Flashkit ook echt super schattig. Je bent een leuk lidje van de site, zeker iemand die niet ontbreken mag. Tevens vind ik je real-name echt mooi, vond ik ook wel een complimentje waard xD.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 17:07

Nathalie! Je bent een geweldig persoon, zo vrolijk en vol energie elke dag weer! Je weet alles goed te verwoorden, hebt goede ideeën, en bent bovenal uitzonderlijk aardig!! Ik heb echt respect voor hoe goed je alles regelt met Inner, en hoe goed en treffend je nieuwe plannen aandraagt. Master, I have much to learn from you (A)
Kort gezegd, ik ben heel blij dat ik je heb ontmoet, en ik ben je echt als vriendin gaan zien hier op de site, dankjewel daarvoor <'3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 12:42

EMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jij bent mn soulsister <3 Je bent gewoon een van mn beste vriendinnen waarop ik altijd kan rekenen <3 Je bent geweldig en vooral superaardig. Je bent spontaan, kan me altijd laten lachen en bent gewoon een geweldig persoontje. Je bent een van de redenen waarom ik hier blijf <3 Je kan me ook echt wel goed motiveren en ik kan ook altijd op je rekenen, is het nu een moeilijke hw, een moeilijke situatie thuis of mn emoties die weer crazy doen, jij bent er voor me <3 Je bent gewoon de meest geweldige persoon die ik op een forum heb ontmoet en ik vind je zo geweldig! bJe bent awesome! Je bent super! Je bent aardig! Je bent creatief! Je bent actief! Je bent een helper! Je bent vrijgevig! Je bent een echte supporter! Maar je bent vooral een geweldige vriendin, een supervriendin <3 Bedankt Emsie <3


and as he was the black canvas
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 12:44

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,
Je bent gewoon een fantastisch persoontje, zo fantastisch dat ik hier een post aan het snellen ben zodat ik als eerste reageer. Je hebt altijd leuke ideeën en het is mede dankzij jou dat ik hier niet in de afgrond van inactiviteit ben verdwenen xD Je probeert altijd contact te houden, zelfs nu mijn skype me in de steek laat. Je bent gewoon spastastisch <3


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 12:50

JAMEEEESSSSS
Ik heb echt geweldige tijden met je meegemaakt, en die gesprekken die we nogsteeds hebben zijn geweldig. Je hebt altijd leuke ideeën om te doen met je accounts en het is ook altijd leuk om ze uit te voeren. Je bent een geweldig persoontje, zowel in als uit karakter. Je bent een schat van een meid waar ik altijd wel tegenaan kan gaan lullen. En je bent gestoord maar daarom hou ik ook van je <'33
You are awesome, dun ever change <33


私は最高だ
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 2cf2wytGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 13:04

QUEEENIEEE <3
Je bent echt een geweldig persoontje, waarmee ik zo ongelofelijk goed kan praten. We kunnen samen zo lekker onnozel doen, maar ik kan ook altijd m'n hartje bij je luchten. Op Skype is het altijd zo ongelofelijk gezellig met jou <3 Ik kan altijd om je lachen, en nee, ik ben geen rauwe vis xD Veder ben je ook nog eens een ongelofelijk goede rpg'er, en je bespeelt je karakters echt geweldig. Glad to know you gurl <'333


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimema 22 sep 2014 - 22:44

Dieuw!! Ik ken je persoonlijk niet zo goed, maar je bent echt wel heel aardig. Je hebt prachtige karakters, en ik kan me nu even niet herinneren als je ooit al eens iets belangrijks voor m'n char's betekent hebt, maar voor mij beteken je sws wel veel. Je bent echt een pracht van een meid, die ik zeker (weer) beter wil leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 14:35

Je bent altijd lekker vrolijk + een super leuk persoon om mee te praten!^^
Heb helaas nog niet zo heel veel topics met je gehad. :c


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 14:38

*steelt weg voor alle anderen*
Chi! Je zult het vast al weten, maar ik heb echt diep respect voor jou! Voor hoe je Little hebt bespeelt als Medicine cat, en ook enorm voor hoe je je rang durft op te geven. Niet alleen dat, je bent ook nog eens een geweldige steun en toeverlaat in allerlei situaties en een erg goede vriendin hier op het forum. Ik praat graag met je, en topics met jou zijn altijd geweldig. Verder ben je ook waanzinnig creatief en in een woord gewoon geweldig!
Just don't leave us 'kay?


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 27 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: