Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Timerose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Bo2
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Timerose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 20:37

I LOVE YOU *HUG*
Ezz, je bent een geweldige meid, een awesome persoon, een super RPGer en een originele geest! Je verzint echt zoveel leuke en originele dingen. Je bent echt leuk om mee te praten en leuk om mee te posten, je posts zijn daarbij ook geweldig, net zoals je chars. Je verzint echt altijd iets origineels en de namen van je chars laten me steeds staren van; WHUT! OMG! ZO ORIGINEEEL! Ik vind dat je echt een geweldige meid bent! Gewoonweg zo tof! Hopelijk kunnen we nog veel met elkaar omgaan <3


I can fake a smile
I can force a laugh
I can dance and play the part
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 WwTQm73
If that's what you ask
Give you all I am
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 20:47

Bonobo! *tacklehug*

Ik... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, want alles wat ik zou zeggen weet je zelf dat je dat bent, dus kortom, je bent de beste -verre afstands- vriendin die iemand kan wensen. Jij hebt me geholpen als ik het moeilijk had, en doet dat nog steeds, en je bent gewoon de beste, coolste, en vooral origineelste persoon die ik kan beddnken.
Love you gurl <33


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Despair
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Chriss ღ
13
Actief
Despair
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 22:18

Assieee <'3
Je bent geweldig, mijn coole CoD maatje en Ghosts broer, wat veel voor me betekend. We hebben geweldige gesprekken en je bent gewoon awesome met awesome accounts en je post goed. Ik kan niets zeggen, behalve dat je echt awesome bent.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 2cxf093
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 12:55

Fachii! U are such a nice person! Je hebt echt coole perso's en je posts zijn awesum. Vanilla vond ik echt cool, en ik vind het jammer dat ze nu doodgaat ): Op Skype ben je supergezellig, en je hebt veel humor. Ik wil best graag nog een paar topics met jou, met welk account dan ook. Ik heb d'r niks op tegen om je beter te leren kennen :3


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spider
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Assie
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 yr but I live forever
Gender:
Rank:
Spider
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 13:24

Broertje Very Happy at least van slendie xd

Ik heb je ooit al es gecomplimenteerd, maar toch zeg ik het opnieuw:

Je bent echt een awesome persoontje, met veel leuke accounts ( ih bijzonder forest xd) en ik vond het geweldig als je je als eerste aanmelde om een sib van slendie te spelen.
De contacten op skype zijn echt leuk, en jij bent echt een heel leuk mrnsje om mee te chatten en te rpgen. Never leave me


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 2bs00g
Thnx hanna (zonder h op het einde!) voor het mooie os c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademask
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
You know me ~
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Shademask
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 15:15

Ik vind het geweldig hoe je toch tips aanneemt, of ze in ieder geval in je opneemt, en er zelfs op terug komt! Ik vind dat een hele goede en sterke eigenschap, dat laat namelijk ook zien dat je hulp aanvaard, iets wat de meeste mensen eng. Dat vind ik zeker een compliment waardig!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 GQuesEj
:I wear the mask of Shades:
ƇƖιcк нєяє тσ ѕтαят α тσριc
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfeather
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 15:20

Nath, je bent een heel vriendelijk en sociaal persoon, en ik ben dol op je chars c: 
Ik vind je chars ook allemaal erg goed uitgewerkt, en nog gefeliciteerd met de She-Cat of the month award met Roughkit, die ik heel erg leuk vind <33


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 2hftc09
-- Thanks Tessa/Erosa voor mijn huidige setje!!--
Hoi mensen die een topic met mij hebben, mijn schoolleven is druk, ik heb weinig huiswerk maar ook weinig tijd! Dus ik kan nog wel eens verdwijnen, sorry als ik dus ff niet post! Blijf vooral actief want ik verschijn en post alrijd wel weer!!!
..Stamps..:

Ravenpower:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 15:25

je bent een vriendelijk en spontaan persoon die daar bovenop ook erg actief is^-^
je bent ook erg creatief en ik hou van je firepotter tekenen :'3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 LcrIgCQ Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 10:08

Heb ik jou nog niet gecomplimenteerd?
Nu dus wel Razz

Hanna je bent een hele toffe meid wiens accjes altijd leuk en mooi uitgewerkt zijn. Je ideeen staan me ook wel aan en je bent zowel actief id rpg als ooc. Je bent echt heel lief en geweldig en ik zou er niets op tegen hebbdn om je beter te leren kennen.
-xx


I am weak and helpless
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 23:41

Assie!!!!! Je bent op skype, in de RPG en in de ooc-gedeelyen echt een geweldig mens <3 omfg je bent zo awesome als een afgezabberde badsloef! (Op de goede manier dan ofc) je hebt leuke acc,jes en een lejke stijl, ook ben je altijd grappig op alle mogenlijke gebieden xD of licht het aan mij dan girl? B) 
I luve you en zou echt niet zonder je kunnen!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 23:58

Laura, waar moet ik in hemelsnaam beginnen. Voor zolang ik hier op WC zit, was jij één van de eerste die ik echt leerde kennen. Je bent actief, creatief (wat duidelijk te zien is in je posts en chars) en een heel vriendelijk iemand. Het is aangenaam om eens echt met iemand te kunnen praten. We moeten sowieos nog eens een topic'je met elkaar starten ;D


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 18:47

Yanthe C= Ik ken je misschien niet zo vreselijk goed, je bent een vriendelijk persoontje met leuke en realistische karakters ^^



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 18:51

Bun? *tacklhug* je bent awesome, super, lief, geweldig, creatief, talentvol, origineel, vrijgevig, vriendelijk, vrolijk, maar vooral een goede vriendin <3 je bent een van de meest geweldige mensen die ik op een RPG heb ontmoet en ik vind het super dat ik je heb ontmoet! Je post zijn geweldig, net als chars en ideeën, je bent altijd zo Lief en vrijgevig en zo vriendelijk. Ik kan altijd met je lachen en ik ben trots en blij om je mijn vriendin te noemen. Onze gesprekken, maken me lachen en ik weet dat ik me altijd bij jou mijn hartje kan komen luchten <3 tx bunny <3


and as he was the black canvas
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 16:50

Bo >D
Je bent raar. Heel erg raar. Met je gejain enzo xD Maar dat is oké <3
Je bent lief en sympathiek, origineel en Bo-erig ake speciaal ;P "Ik weet niet wie wie is." "Ik ben BOOOOO" Ik kan altijd lachen met je en je maakt iedereen ook wel aan het lachen (Denk daarbij aan het eerste Skype gesprek na mijn Pukkelpop-verdriet xD) Voor de rest ben je dus samengevat; Vriendelijk, lief, grappig, leuk, aardig, awesome, origineel, geweldig, ik kan zo nog uren doorgaan met associaties van deze woorden maar je snapt mijn punt wel denk ik :')
En natuurlik heb je altijd leuke ideeën en hb je leuke karakters, die altijd wel iets hebben wat hen onderscheidt van de rest van de katten xD Vooral Dim met d'r gele ogen >D
Ik mag je heel erg graag, en ik hoop je echt op een meet te kunnen ontmoeten maybe ooit I dunno xD Dankje <3



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 15:40

Yo Ez, friend! Je bent echt geweldig, en ik mag je erg graag. Jouw posts zijn leuk en fijn om te lezen, en je kan ook erg gedetailleerd vertellen 1000 woorden posts >3, wat het realistisch maakt. De chars die je hebt, van Jeff tot Raspberry zijn echt super huggable en gaaf! Ik zie je echt als een goede vriendin hier, al hebben we de laatste tijd wat minder contact, ooit zal ik je ontmoeten, en dan weet ik nu al dat het awesome gaat zijn >3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 18:04

EEEEMMMMMAAAAAA!!!!!
oké, waar moet ik beginnen? :'3
je bent een superawesome, lief, vrolijk en ik bewonder de manier waarop je Tall -die trouwens ook vreselijk goed is uitgewerkt- zo vreselijk actief weet te houden. Je bent erg origineel, creatief en ik vind dat we ooit nog eens een hoop topics moeten doen^-^ Je bent actief in en uit de rpg, en ik zou het vreselijk vinden moest je ooit stoppen met wc.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 LcrIgCQ Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...
Gender:
Rank:
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 18:53

YOW HANNAAAA
Jij bent ten eerste gewoon superawesum. Gewoon dat. Even dat zeggen xD
Verder over jouw stijl. Je bent superORIGINEEL! Er is geen enkel van je personages hetzelfde en met allemaal maak je geweldige posts, en ook supervaak. Dat maakt je ook actief, en dat ben je. Zowel in het AOT als in topics. Ik heb superveel zin in de hele storyline met Shade en ik hoop dat we zelfs daarna nog superveel topics samen gaan hebben!! YOU BETTER NEVER LEAVE x'D


Forestrain | Floodfire | Echopaw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 0o585XY
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 18:54

Hi Evy :3
Je bent een super aardige, leuke meid hierop WC. Je characters zijn stuk voor stuk leuk en origineel en ik weet zeker dat we hier nog heel lang van je kunnen genieten Wink

xx


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw*
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 DPKsfdL
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 19:07

Q'tje >3
Je bent een awesome persoontje, met echte hele leuke en originele karakters. Ik hou van elk van hen, stuk per stuk, gewoon de manier waarop je ze bespeelt en hun karakter tot uiting laat komen is geweldig! -we moeten echt verder met icy en white >3-


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Lilypaw_os
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 20:01

Oh hey Bunbun!! I luve you *smakkert op je benen*
Je bent een geweldig persoontje met geweldige karakter,... euuuu Whitelion is gewoon supper >D en Dyingblack was de beste mentor ooit, specifiek voor Willow ;3 Je bent lief, geweldig, sociaal (op wc en Skype allesinds) je bent bovendien grappig en gezellig. Kortom awesome en gewoon perfect. Stay with my and all the other awesome people on Warriorcats!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 26 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: