Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
Graywing
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 22:15

Dani, jij bent echt een geweldig aardig, lief en grappig persoontje, en een ontzettend goede vriendin. Ook kun je echt geweldig goed posten, en al je karakters zijn altijd zo prachtig uitgewerkt. Posten en praten met jou is altijd fijn, en keep being awesome!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 14:06

Kom ik weer aan hoor. Maar iedereen is gewoon te lief hier <3
Endriaaa. Jij bent een super gezellige en ongelofelijk grappige meid die altijd wel een glimlach op je gezicht kan krijgen. Je accounts zijn zo leuk uitgewerkt en hebben allemaal een heel ander karakter wat ze heel erg laat opvallen op de leuke manier natuurlijk. OOC en IC praten we veel en onze karakters lijken elkaar steeds weer tegen te komen. Ik snap niet hoe het steeds kan. Niet erg natuurlijk. Ik hoop dat we nog een lange tijd elkaar kunnen spreken via WC. <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 12:31

DANIBEEST <3
Waar moet ik beginnen? Ten eerste bewonderde ik jou echt toen ik hier net was. Je bent zoo goed in setjes maken, en in de RPG ben je ook gewoon awesome! Ik vind het heel leuk dat Cole en Swallowpaw een soort haat liefde hebben voor elkaar, (ook omdat Hate Hate heet x3) en de rpg's met jou samen zijn geweldig. Ik weet nog een van vroeger dat Swallowkit en Coalkit een ruzie hadden omdat Swallowkit op Coalkit moest passen (vond zij dan) en dat hij nergens te vinden was. (: Verder ben je OOC echt super aardig en grappig, en ik moest echt keihard lachen toen jij Lolo en mij opeens Lolobeest en Nynkebeest noemde. :'D Ik hoop dat we echt een keer gaan meeten, want je bent gewoon geweldig! <3
x,
Nynkee



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Swallo12
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 G3K5gZvO_oGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 XehOIgmF_oGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 14:09

Nynke.
Ik ken je nauwelijks echt, maar ik weet dat je jezelf vlug hebt opgewerkt tot een fantastisch lid van deze enorme bende hier.
Je staat stevig in je schoenen hier, dat is zeker


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 19:37

Aimpjeee!!! Lieve lieve, Aimee!!!

Ook al heb je er zelf soms twijfels over, ook al denk je nu dat het niet zo is. Je bent zo'n lieve, sterke meid! Je bent echt een schat en als iemand je nodig heeft ben je daar. Weet dat wij er ook zijn! Ik ben enorm verliefd op Lynxie, moge je hem nog heeeel lang bespelen!

Xxx!


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 19:47

Iro, je bent heel erg aardig :3 .
Ook al spreken we elkaar niet zo vaak. Ik weet dat ik bij jou kan aankloppen mocht dat nodig zijn.



I'm hunting with StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 20:16

Ik kijk echt naar je op hoe goed je Claw bespeelt en hoe origineel je altijd met Creamyfrost post. Creamy is ook echt een van mn favorieten! En daarbij ben je ook simpelweg een super goede rpg'er! Je setjes zijn echt supermooi geworden en als ik een acc had waarvoor ik plaatjes had dan zou ik zo een aanvraag maken in je setjesshopje xD de constante behoefte aan plaatjes toch

En dan ben ik nog niet klaar hoor! Ook in het aot ben je een enorm gezellige persoon C: Knap trouwens hoe je in staat bent om al je accounts actief te houden! Er zijn niet veel die dat kunnen - kijkt naar zichzelf - hahaha

<3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Luvon
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 A3ms8i
Bunny
132
Actief
Show you what my determination has still left for you to get back to.

CAT'S PROFILE
Age: RIP (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Luvon
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 21:52

Ah, Chii! <3

Jij bent zo'n ontzettend leuk persoon. Ik vind het echt jammer dat we niet meer zo veel praten saampjes, de msn tijden waren altijd erg gezellig. :'> Je karakters zijn stuk voor stuk leuk uitgedacht en je setjes zijn echt geweldig. Niet alleen in de RPG en OOC, maar ook in het echt vind ik je zo gezellig! Ik hoop echt dat we elkaar snel weer treffen op een meeting.

Much luffs! x


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 VrRGpLq
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 22:00

Juul, ik zag je account bij dit topic staan en ik kon het niet laten.
Een berichtje is te weinig om in op te noemen wat een geweldig mens jij bent! Ik ben zo blij dat we uiteindelijk vriendinnen zijn geworden ondanks de rough start. Met jou kan je bijna niet anders dan lachen en de momenten dat ik gehuild heb zijn al die andere momenten waard. Je weet niet hoe vaak je me al opgevrolijkt heb door een gek berichtje of een mooie onderkinselfie. Het is niet moeilijk om lol te hebben als jij in de buurt bent. Dan ben je nog nie eens enkel mooi van binnen. Ik mag die mannen blijven wegslaan op cons geloof ik, want dat wordt alleen maar erger. Ik wilde je gewoon even laten weten hoeveel het voor mij betekent om je in mn leven te hebben, want ik zeg het nog eens: je bent een geweldige vriendin!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 21:19

Wazzieee!
Omg. Ik weet nog goed hoe ik vroeger doodsbang van je was :'D Toen ze op mijn eerste meeting wij zo bij elkaar gezet werden voor een of ander spel was ik echt zooo awkward hahahaha. Maar nu weet ik hoe een geweldig persoon je wel niet bent. Hoe goed je kan posten, characters kan verzinnen die telkens weer ultiem uniek zijn (niet eens een legit zin maar anyways xD) en dan maar te zwijgen of je tekenskills. Want echt! Petje af daarvoor. Als ik een kat teken dat lijkt het eerder op een koe, hahaha. Je bent echt een gezellig persoon. Althans je een heeeeeel strenge admin bent vind ik je toch lief... Just kidding x'D Je doet het echt goed! Je admintaken en schoolgedoe combineren! Om alles samen te vatten ben ik gewoon zooo jaloers op jou. Echt waar meid! Je mag er zijn, en dat meen ik met heel m'n hart. <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 21:21

Chi ^^
Ondanks dat we nog geen topic samen hebben gedaan, heb ik je toch zowat 'gestalkt' (huehuehue >3)
Maar ik vindt jouw account echt geweldig en ik hoop dat we elkaar is in de RP ontmoeten C:

Ga vooral zo door

-------

https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=33117


I wouldn't hesitate,
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 50 YcchNZp
To smile while you suffocate

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 50 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: