| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
 Assie 178 Actief
| |
| |
 | |
 iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| |
 | |
 »Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
 | |
 Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 10 maa 2014 - 18:32 | |
| Je bent een superlieve meid, een awesome vriendin, kan goed manippen en gewoon all-round awesome. :3 Ik ben blij dat ik je ken dear~! |
|
 | |
 ~ 410 Actief
| |
| |
 | |
 ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
 | |
 Bunny~ 1451 Actief
| |
| |
 | |
 So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 10 maa 2014 - 18:59 | |
| Je bespeelt je karakters echt goed, qua hun.. tja.. karakters x'D En je bent een aardig persoon C": |
|
 | |
 Dieuw~ 386 Actief
| |
| |
 | |
 Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| |
 | |
 ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
 | |
 Assie 178 Actief
| |
| |
 | |
 faye (IRO) 395
| |
| |
 | |
 Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 12 maa 2014 - 18:16 | |
| Je bent gewoon een geweldig awesome lief gek persoon en je moet gewoon blijven zoals je bent ~  - ~x~:
   Huidige ava door Bo-2 en os door Quinty, thank you x Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnstar PM's naar Dawnstar please!  Drawing by Hanna (zonder de h op het eind xD) Os by Bo-2
|
|
 | |
 NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 12 maa 2014 - 18:28 | |
| Je was de eerste persoon op dit forum waar ik me echt bij thuis voelde. De weinige gesprekken die ik al met je heb gehad waren awesome en je bent een awesome meid. Je bent superaardig en meteen iemand waar ik van weet dat je altijd zal luisteren. Je kunt ook awesome RPGen en je hebt awesome karakters,en ik denk dat dankzij Never x Aury ik je beter heb leren kennen. Tx Aury & Never ^^ |
|
 | |
 Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 12 maa 2014 - 18:29 | |
| Je hebt super leuke karakters, mooie setjes, je bent erg gezellig en in de toekomst neem je CH over xD |
|
 | |
 Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 12 maa 2014 - 20:06 | |
| Je bent een heel erg lief, vriendelijk en vrolijk persoon en je hebt hele leuke karakters :3 |
|
 | |
 Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 12 maa 2014 - 20:08 | |
| Je bent een supervriendelijk persoontje met awesome karaktertjes en een geweldige schrijfstijl ^^ En je kunt awesome tekenen :O |
|
 | |
 <Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| |
 | |
 Sacha 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 12 maa 2014 - 20:13 | |
| Ik ken je niet zo goed, maar zie je vaak langs komen in het AOT en je lijkt me ontzettend gezellig en lief. Ook is Lightfur really awesome <3 |
|
 | |
|