Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Spider
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Assie
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 yr but I live forever
Gender:
Rank:
Spider
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 0:12

Je maakt mooie posts met je coole accjes. Je bent ook zeer aanwezig ih kletshoekje, wat best leuk is door de verhalen/dingen die je weet te vertellen.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 2bs00g
Thnx hanna (zonder h op het einde!) voor het mooie os c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 17:49

Ik ken je niet supergoed maar je lijkt me superleuk en aardig! Je chars zijn ook altijd heel leuk <3


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:30

Je bent een super gezellige meid :'D


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:32

Je bent een superlieve meid, een awesome vriendin, kan goed manippen en gewoon all-round awesome. :3 Ik ben blij dat ik je ken dear~!



Terug naar boven Ga naar beneden
Vanillapaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:51

Heel aardig meisje, die ik best vaak via skype spreek xD Kan leuke gesprekken voeren en help me vaak met beslissingen over accountjes. Een echte aanwinst voor de site en erg actief ~ ;D


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 E03drp
Stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:58

You are so awesome! Ook maak je echt de mooiste setjes, en ben je gewoon supergezellig en leuk om mee te praten!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:58

Je bent echt een awesome meisje met awesome karakters en awesome setjes~~
Kortom; je bent één en al awesomeness ^^



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 18:59

Je bespeelt je karakters echt goed, qua hun.. tja.. karakters x'D En je bent een aardig persoon C":


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 19:01

Je bent een aardig en actief meisje, met super mooie Posts.
*Laat maar*


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 21:46

Je posts zijn leuk om te lezen en je hebt coole accounts! Verder lijk je mij ook een erg leuk persoon, al ken ik je niet zo goed.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 22:24

Je bent awesome en echt al superlang intensief actief op de site, je posts zijn echt supergoed en ik ben echt in love met Frostlake Je karakters!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spider
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Assie
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 yr but I live forever
Gender:
Rank:
Spider
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimema 10 maa 2014 - 22:33

Je hebt hele leuke char's en je posts zijn fijn om te lezen. Ik post heel graag met je. En als persoontje ben je gewoon geweldig, en ben je erg behulpzaam, ook al maak je maar een flauw grapje weet je me hier ook terug blij mee te krijgen c;


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 2bs00g
Thnx hanna (zonder h op het einde!) voor het mooie os c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 16:41

Aaah i really like you! Idk why just have a good feeling w you oooo hiii thats a good thing btw


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 18:16

Je bent gewoon een geweldig awesome lief gek persoon en je moet gewoon blijven zoals je bent ~


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashback
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Tenor
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 18:28

Je was de eerste persoon op dit forum waar ik me echt bij thuis voelde. De weinige gesprekken die ik al met je heb gehad waren awesome en je bent een awesome meid. Je bent superaardig en meteen iemand waar ik van weet dat je altijd zal luisteren. Je kunt ook awesome RPGen en je hebt awesome karakters,en ik denk dat dankzij Never x Aury ik je beter heb leren kennen. Tx Aury & Never ^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 8iTcPRcf_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 18:29

Je hebt super leuke karakters, mooie setjes, je bent erg gezellig en in de toekomst neem je CH over xD


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:06

Je bent een heel erg lief, vriendelijk en vrolijk persoon en je hebt hele leuke karakters :3



Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:08

Je bent een supervriendelijk persoontje met awesome karaktertjes en een geweldige schrijfstijl ^^
En je kunt awesome tekenen :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightfur
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 good moons}
Gender:
Rank:
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:10

Je bent echt een awesome persoon!
En je karakters zijn ook echt awesome en je bent altijd al jezelf en een supervriendelijk persoon!^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 293d3dk
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Daydreamer
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Sacha
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Daydreamer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:13

Ik ken je niet zo goed, maar zie je vaak langs komen in het AOT en je lijkt me ontzettend gezellig en lief. Ook is Lightfur really awesome <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Wmgufo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: