*Zucht*



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 *Zucht*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimedo 17 feb 2011 - 22:02

Ik voel me zo... ontzettend... K*T!
Mijn vriendin Bella en mijn andere vriendin Sterre hebben ruzie. Kijk wat Sterre heeft geschreven:

"Ik zit in de klas naar buiten te staren
De leraar vertelt iets maar ik hoor het niet
Want jij, diegene die ik dacht te kunnen vertrouwen.
Ja jij, jij hebt mij gebroken
Mij gekwetst
Alhoewel je er zelf niet zo over denkt

Een traan loopt over mijn gezicht.
Nog 1, de andere volgen snel.
Ik blijf naar buiten staren.
Hopend dat mijn klasgenoten niks door hebben.
Maar ja hoor ze hebben het door.

Iemand neemt me mee naar de Wc waar ik in elkaar stort.
Il blijf maar huilen.
Uiteindelijk ga ik de klas weer in
Met de tranen nog steeds in mijn ogen
Ik wil je de waarheid vertellen.
Maar jij doet iets wat me nog erger kwetst

Je negeert me, nog steeds.
Ik verlies mijn controle en begin tegen je te schreeuwen.
Jij reageert niet, nou ja wel
Je lacht, je lacht me uit.
Onze andere vriendinnen kiezen jou kant.

Gelukkig zijn er nog ander klasgenoten die mij wel steunen.
De tranen komen weer tevoor schijn.
Ik loop huielnd terug naar de Wc's
Al snel komt er een vriendin die mij troost.
Jij wilt hetniet uitpraten.
Ik wil geen vriendinnen meer met jou zijn
Daarvoor heb jij mij te erg gekwetst

Van de lerares mag ik naar de mediatheek.
Ik ga achter de computer zitten stop mijn emoties in dit gedicht
Ik hoop dat jij het ooit zal lezen
En zal begrijp[en wat jij met mij hebt gedaan"

Dit gaat al weken zo. Maar ik kies helemaal geen kant. Ik voel me gewoon zo ontzettend depri door dit alles!
Dit is wat ik naar haar heb gemaild:
"Hoi...
Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik me ontzettend KUT
voel. Asjeblieft, klik dit mailtje niet gelijk weg. Lees asjeblieft wat
ik te zeggen heb. Geef asjeblieft antwoord op wat ik probeer te zeggen.
Ik ben radeloos. Kapot van alles. Vanbinnen en vanbuiten. Ik heb gehuild
tot ik er hoofdpijn van kreeg. Neem me asjeblieft serieus. Negeer me
asjeblieft niet. Ik kan hier echt niet tegen. Ik huil niet snel, maar
vandaag kwam alles eruit. Vandaag is er iets kapot gegaan, vanbinnen. In
mijn hart. Diep vanbinnen. Ik weet wat je gaat zeggen. Ik weet dat je
denkt dat ik voor B'Ellana's kant heb gekozen. Dat is niet zo. Ik kies
geen kant. Dat kan ik niet. Denk je nou echt, dat ik tussen twee van
mijn beste vriendinnen kan kiezen? Denk je nou echt dat ik de een zou
steunen, en de ander in zou laten storten? Nee. Ik heb niet voor
B'Ellana's kant gekozen. Ik heb er geen gekozen. Simpel en alleen omdat
ik dat niet zou kunnen. Ik wil het niet. Ik wil er niet over nadenken.
Ik wil niet morgen weer naar school, om weer alles aan te zien, aan te
horen, aan te voelen. Weet je wel wat dit met me doet? Het is pure
marteling, om twee van je beste vriendinnen zo, ZO met elkaar te zien.
Tegenover elkaar. In een oorlog. Het lijkt wel alsof ik er midden in zit
en alles wat jij voelt en B'Ellana voelt alles bij elkaar 10 keer erger
voel. Negeer me nou asjeblieft niet. Waarom zei je niks op school?
Omdat je dacht dat ik B'Ellana steun? Dat is niet waar! Dacht je na over
het feit dat ik niet kwam toen je huilend wegrende onder Nederlands?
Omdat ik B'Ellana steunde? Nee. Omdat ik niet onder ogen wou zien waar
ik het bangst voor was. Weet je waarom ik weg keek toen je wegrende? Ik
wou het niet onder ogen zien. Wat dit met je doet. Eigenlijk, wil ik
niet onder ogen zien wat dit met MIJ doet. Ik was bang, dat als ik naar
je toe zou gaan, zelf ook zou breken, en in huilen uit zou barsten. Dit
is toch gebeurt. Toen ik thuis was, en je gedicht las op Quizlet. Toen
is alles eruit gekomen. Asjeblieft. Stop. Dit is een marteling voor me.
Dit moet echt stoppen. Praat asjeblieft weer met me. Negeer me
asjeblieft niet. Geef asjebelieft antwoord op dit mailtje. Ik stort hier
mijn hart uit. Asjeblieft, dit moet stoppen.

Begrijp je wel wat dit met me doet...?

-Suzanne van Leeuwen"

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val.

Ik wou het gewoon even kwijt.
-Night (depressief, noes D:)


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
*Zucht* DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimedo 17 feb 2011 - 22:57

Het is juist goed dat je dit hier neer durft te zetten, je valt ons er echt niet mee lastig!
Lieve Night. Mijn FC(friendscrisis) ging ook ongeveer zo. Ik kon niet kiezen. Ik wóu niet kiezen. Ik heb uiteindelijk ook voor niemand gekozen. Ik stond er alleen voor. Beide meiden waren woedend. Een in tranen. Ik dacht dat elke vriendschap wel eens zo'n ruzie had, maar wist niet dat deze nog een half aar ging duren. Door mij. Ik had er eerder een eind aan moeten maken, want na dat half jaar slapeloze nachten was ík degene die ervoor heeft gezorgt dat het stopte, no matter how...


*Zucht* Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
*Zucht* Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 7:10

Maar wat je doet is eigenlijk goed, Night.
Je kiest voor niemand haar kant, omdat jij geen ruzie wilt.
Kies je voor de een, dan is de ander weer boos, kies je voor de ander, dan is de een weer boos. Misschien moet jouw vriendin, naar wie je een mailtje hebt gestuurd, dit maar beter begrijpen. Je kunt niet de hele tijd achter iemands kont aanlopen omdat die ruzie heeft met de ander en zij niet wilt dat jij contact met diegene opneemt. Voor beide meiden trouwens: dit is jouw leven! Jij beslist met wie jij vriendinnen bent en niet zij. Je mag het wel rot voor ze vinden, maar er steeds tussen staan heeft ook geen zin en op den duur ga je jezelf alleen maar rotter voelen. Laat het ze zelf oplossen, voordat jij ook in de problemen komt! Het is aan hun de verantwoordelijkheid dat zij de ruzie bijleggen, niet aan jou. Je kunt natuurlijk, als het uit de hand begint te lopen, het wel aan de mentor of zo melden. Maar bemoei je hier niet te veel mee, anders krijg je alleen maar meer heibel!


*Zucht* Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
*Zucht* DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 7:53

Wouw ik zit hier zelf met tranen in mijn ogen met dit verhaal Embarassed


*Zucht* Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 8:12

<P>Bedankt iedereen! En aww, Madiebo, ik moest zelf ook huilen :C</P>
<P>@Xana, wow, ik hoop niet dat dat door mij zou gebeuren. Ik hoop dat mn vriendinnen het zelf gaan uitpraten, maar ja, dat gaat nogal moeilijk als de een de ander negeerd... (bella wil NIKS meer tegen Sterre zeggen)</P>
<P> </P>
<P>@Icy, Bedankt voor je advies! Gelukkig dwingt niemand me om een kant te kiezen. Maar op de een of andere manier denkt Sterre dat ik tegen haar ben ofzo... En ik ben HSP (High Sensitive Person of hooggevoelig persoontje xP) en kan echt niet tegen dit soort dingen :C</P>


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
*Zucht* DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 13:08

En ik zelf het ook zoeits gehad, het is nooit goed gekomen... En ik hoop dat eht tussen juoun vriendinnen wel goed komt, mijn vriedninnnen dei dat hadden, heten Sasha en Lissa. Sasha is verhuist, en later Lissa ook, en om dat ik dacht dat het van zelf wel goed zou komen heb ik in dat jaartje niks gedaan, niks gedaan om eht goed te laten komen, ik denk dan als ze me kaar nu nog zien zullen dat ze me kaar in d haren vliegen. Het klinkt misschien raar, maar misschien is het handig da tje emt ze allebij probeert te praten. En dan vragen of ze me kaar missen of zo, en of zij ok de ruzie goed willen, en als ze dat allebij echt willen, dan is eht misschien handig om ze bij me kaar te brengen, na een weekje of zo. Niet meteen, ik weet neit hoe lang deze ruzie van joun vriendinnnen al spelen, maar gewoon binne kort eens goed emt ze allebij praten....... Voor de rest ben ik Tip loos.
Maar ik leef met je je mee!


*Zucht* 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
*Zucht* DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 18:52

Suus!
Ik wist niet dat jij ook HSP had.. ik ook, denken ze, ze weten het niet zeker..
Zoiets had ik ook, twee vriendinnen die elkaar negeerden en het doet zoveel zeer
*huilt ook* sorry
ik wou dat ik je kon helpen.. er is zo weinig wat je kan doen voordat ze het zelf inzien. Ook voordat ze doorhebben dat ze je verscheuren, dat het je zoveel pijn doet, maar meestal negeren ze dat omdat ze alleen aan zichzelf en hun eigen problemen denken. Daar hebben ze het recht toe.. Als ze konden luisteren naar de anderen.. Sorry, ik zeur een beetje
Night, veel succes! *onzichtbaar bij je*
xxx


*Zucht* Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 19:14

Well, thanks everyone :3
Dit is wat er vandaag is gebeurt:
Ik en Anika hebben tegen Bella in de ochtend gezegd dat we er genoeg van hebben, ontzettend depri van zijn geworden en willen dat het goed komt. Bella wou het gaan uitpraten. Het 3de uur hadden we mentorles. Ik had buiten de les Sterre nog niet gezien vandaag. We gingen met zn 4en met de mentor praten, omdat we dat zelf vroegen (door wij 2en zijn we dus met zn 4en zijn praten! De optimist in mij zei dat het goed kwam. Die optimist had niet minder gelijk kunnen hebben.) We gingen dus met zn 4en praten. Even leek het goed te gaan. Bella, ik, Anika en Sterre vertelden allemaal wat wij er van vonden en hoe wij het beleefden. Ik zag dat Sterre de hele tijd zat te huilen. Ineens rende ze huilend de klas uit. De mentor ging erachterna, en kwam later weer terug. Ik weet niet waar Sterre toen was, vast naar andere zeurmensjes uit de klas. Wij gingen nog verder praten met zn 4en (ik, bella, anika en de mentor) maar konden niet echt een oplossing verzinnen. Toen mochten we weg en we gingen gewoon rondjes lopen door de school, omdat Bella dat rustgevend vond. We hebben over van alles en nog wat gepraat. Ook over dingen die ik niet zeg, omdat Bella niet wou dat ik het aan iemand anders zou vertellen. Wel heeft ze gezegd dat haar vader ooit iets over haar moeder op internet heeft gezet (ze zijn gescheiden en ze haat haar vader) en dat wat Sterre op het internet heeft gezet haar hetzelfde gevoel teruggaf als toen haar vader dat op het internet had gezet. Ze moest helemaal huilen en blijkbaar was dat allemaal heel erg deprimerend. Ze had ook gezegd dat ze gewoon door alles bij elkaar (er waren nog andere dingen dan alleen die ruzie, ze kan het ook niet goed vinden in de klas enz.) gewoon srsly aan zelfmoord had gedacht! Ik schrok echt enorm, aangezien ik een supergrote optimist ben. Ik, Anika en Bella hebben er verder over gepraat, en vonden dat dat ook wel een beetje te ver ging. Nooit opgeven, heb ik gezegd. Ik probeer altijd het goede van dingen in te zien, optimistisch te blijven, en een halfvol glas coca cola te hebben in plaats van een halflege (:3) Toen gingen we naar buiten, een paar rondjes rond de school lopen, geprobeerd over leuke dingen te praten (zoals ik die een nieuw mobieltje had, dat het bijna vakantie is, en dergelijke) en gingen we muziek luisteren. Daarna hadden we biologie. Ik zat helemaal voorin de klas, maar Anika en Bella zaten achter Sterre. Nu moeten jullie even weten dat mijn moeder overweegt naar Haarlem te verhuizen met haar vriend (hij is wel aardig hurr xD) maar dat wil ik helemaal niet. Blijkbaar had Anika gehoord dat Sterre wou dat ik ging verhuizen (iets van "Haarlem, da's lekker ver weg") Ofzow. Ik weet zeker dat Anika daarover nooit zou liegen, want ze is mijn beste vriendin (de beste die ik OOIT heb gehad op welke school dan ook) Ik was echt superkwaad geworden. Daarna hadden we duits, maar Bella wou naar huis dus toen hebben we haar naar het leerlingenloket gebracht en bij de kluisjes barstte ik gewoon door alles in huilen uit. Het duurde even voordat ik stopte, en vervolgens is Bella ook naar huis gegaan. Wij zijn naar duits gegaan. Ik ben later op de dag nog met Anika en iemand anders die ik goed ken naar de stad geweest (was gezellig!) en dat hielp me wel een klein beetje. Toen ik thuis kwam voelde ik me echt ziek, want zo uit mn lichaam zich blijkbaar altijd als ik supergestressd ben ofzo. Omdat ik HSP ben enz...
De hele klas is ook tegen ons tweeën, omdat we de enige zijn die OOK naar Bella luisteren. Sterre wil blijkbaar niet met me praten, en nu is de hele klas tegen ons.
Ik hoop dat maandag niet ook zo'n hel word, want anders word ik nog echt ziek.
Nou, dat was mijn gedetailleerde verslag van wat er gebeurt is xD
Ik voel me misselijk :C


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
*Zucht* DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 19:31

IK MOET NAAR JE TOE KOMEN
Suzie, zo veel sterkte toegewenst!
Je bent een geweldige optimist en vriendin!
When you need help, just call on me.. I'll try my hardest to be there for you when you need someone to listen to you, when you need to cry out everything..


*Zucht* Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
*Zucht* DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 19:36

Zijn jullie ook een HSP? Ik ook! =o
Suzie, heel veel sterkte en succes! Ik hoop echt dat alles goed komt.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
*Zucht* DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 21:39

Ik vind het goed dat je nog optimistisch kan blijven, ik zou namelijk de hele tijd alleen maar kunnen trillen en bang zijn.
Wat zijn jou klasgenoten klote zeg. Serieus.
Suus, ik hoop dat alles goed komt. Vroeg of laat zal je hier geen last meer van hebben, ookal is dat pas als je getrouwd bent en drie kinderen hebt. En een hele lieve man, want dit alles verdien jij :3

Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, ookal zit ik hier maar achter een schermpje.


*Zucht* Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 22:25

Bedankt iedereen! Ik zal hier blijven posten wat er allemaal gebeurt! Ik zie echt op tegen morgen... Zeker omdat ik een gymopdracht moet doen voor de klas met JUIST bella en sterre >.>;;;; dat ik al sowieso zenuwachtig ben (voor de klas, eh) en dan ook nog met hun... =/ Weet je, ik denk dat we allemaal gewoon vakantie nodig hebben... (pas volgende week damnit)


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimema 21 feb 2011 - 16:01

Status: Ben op dit moment niet meer depri, en zit eigenlijk wel in een leuke bui =D vooral omdat mijn beste vriendin en ik de hele dag melig waren o3o
Anyway, wat er vandaag gebeurt is:
Gisteravond hadden Sterre en Bella het goed gemaakt. Ik zat helemaal zo van YAY en dacht dat het weer helemaal goed was. Bella dacht dat ook, maar Sterre begon weer. Ze ging de hele dag door zeuren tegen Bella ("Weet je wel wat je me hebt aangedaan" en "Ik heb veel meer verdriet dan jou" en "We zullen nooit meer vrienden zijn" enz.) Ook vertelde ze mij dat ik me niet ermee moest bemoeien. Ik zat echt zo van wtf? Ik kan er toch ook niet aan doen dat een van mijn beste, sterker nog, een van mijn ENIGE vriendinnen (in de klas dan, samen met Anika, buiten de klas zijn veel meer leuke mensjes =D) ruzie heeft? Dan word je er toch vanzelf bij betrokken? En bijvoorbeeld bij gym, toen moesten we een warming up organiseren met zijn 3en (zoals ik in mn vorige post heb gezegd) voor de klas en op het eind moesten we zeg maar allemaal commentaar geven. Ze zei toen ook dat als ze het alleen had gedaan dat ze dan veel beter had gedaan dan we nu hadden gedaan (ik weet niet wat er was, we hadden gewoon rustig een 6) en dat alleen ZIJ alles uit haar hoofd wist. Ik vond dat echt superlullig, want ik wist ook alles en het onderdeel wat IK deed, ging echt veel beter, iedereen luisterde enz. en deed wat ik zei, dan de andere onderdelen. En zo ging het dus maar door, en Bella kreeg ook het gevoel dat dit hele gebeuren allemaal haar schuld is en dat ze gewoon van het schoolgebouw af wou springen (oh noezs D:) Toen hebben ik en Anika haar opgebeurd en heb ik de songtext van Green Day - 21 guns opgeschreven want die text had mij supergoed geholpen. Dat hielp allemaal gelukkig. Ik heb echt het gevoel dat Sterre al die opmerkingen expres maakte om Bella expres dat gevoel te geven dat het allemaal haar schuld was enz. Onder Frans, het 7de uur, wou Bella met onze afdelingsleider praten. Dus we hadden de Frans lerares zo ver gekregen dat wij daarheen gingen. Ja wij, want Bella wou graag dat ik en Anika meegingen. Haar zus ging ook mee. We gingen dus daar met zn 4en praten met de afdelingsleider. We hebben rustig alles verteld wat er gebeurt was en wat wij ervan vinden en wat de afdelingsleider ervan vind en de conclusie was dat hij het echt mooi vond hoe sterk onze vriendschap is (yay xD) en dat we zo voor elkaar opkomen (yay again :3) en dat we morgen zouden horen wanneer we een gesprek zouden hebben met hem, ik, Anika, Bella, Sterre en onze mentor, omdat steeds als we met zn allen proberen te praten Sterre gewoon wegrent. Dat kan natuurlijk niet als de afdelingsleider EN de mentor erbij is, dus ik hoop dat dat helpt :3
Zal morgen weer verslag doen =D


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
*Zucht* Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimema 21 feb 2011 - 17:37

Wtf night, dat is heel wat zeg ik heb het tot nu toe gevolgd en zo te horen gaat het er heftig an toe XD ik heb ook vaak ruzie met mijn vriendinnen en datis echt ku* ik hoop ecHt voor je dat het goed komt meid Wink.


*Zucht* 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimema 21 feb 2011 - 17:44

ik heb er op dit moment echt vertrouwen in dat het goed komt :3 (optimiiiist xD) en echt bedankt jullie allemaal want jullie comments hebben me echt geholpen =D Ik hoop maar dat alles goed komt... ik heb tenminste nooit ruzie met Anika, yay xD


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
*Zucht* DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimema 21 feb 2011 - 18:18

Suus! Fingers crossed Very Happy
Ik hoop met je mee, ook met optimistisch zijn!
Good luck!


*Zucht* Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
*Zucht* DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimema 21 feb 2011 - 19:43

Volgens mij is Sterre het probleem van de ruzie, am I right?
Bella en jij doen vanalles om het goed te laten komen en Sterre blijft gwn aso doen. Ik vind dat jij hier prima mee omgaat, grote optimist! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
*Zucht* DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimema 21 feb 2011 - 21:08

Het is juist goed dat je het hier neerzet Wink
Ik weet hoe het voelt, Ik heb jaren lang in een oorlog tussen beste vriendinnen gezeten.
Op een tijd ben ik dus echt in elkaar gestort, Omdat mijn vriendinnen niet met elkaar om konden gaan.
Ik begrijp je volledig, Ik snap hoe het voelt Wink

Ps. Zijn je vriendinnen weer vrienden?


*Zucht* 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 9:34

Bedankt iedereen! Ja, ik heb ook het gevoel dat Sterre het leuk vind ofzow om gewoon door te zeuren o3o;;;; ...misschien wil ze voor ze stopt met ruzie maken Bella nog deprier maken? Hoop het niet, ik doe er al alles aan dat ze niet echt depressief word xD Anyway, binnenkort gaan we dus met zn allen gesprek voeren enz en ik hoop echt dat DAT het moment is dat het goed komt.


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 7:58

Okay, gister is er niet zo veel interresants gebeurt, heb niks van Sterre gehoord. Hoop dat het vandaag ook zo rustig blijft...


*Zucht* Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
*Zucht*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: