*Zucht* - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 *Zucht*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Dotpaw
Member
*Zucht* - Pagina 3 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 16:10

Muhamuhamuhaha Muhaha Muhaha Mumumumumuhaha!

ik was vandaag ook in haarlem...

Maargoed, ik heb de ULTRACOOLEMOOIEGOEDE oplossing! Wat? Nee.. Die had ik.. ik ben hem vergeten Sad

Ik vertel hem wel als ik hem weer weet Nightcookie... x3

heiheilig= quiche... Je wordt er hyper van.. Zeker als je hem net OP hebt.. ^.^

ik hoop dat je je niet stoort aan mijn post... Ik ben blij dat je een beetje happy wordt van Haarlem.. Waar woon je eigenlijk? In Noord-Holland?


*Zucht* - Pagina 3 Aesi09
other:


Laatst aangepast door Dotkit op di 15 maa 2011 - 16:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
74

CAT'S PROFILE
Age: 6,5 a 7 manen
Gender:
Rank:
Redkit
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 16:11

ik woon in haarlem


*Zucht* - Pagina 3 Sigmettekst
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 20:34

YAY VOOR HAARLEM EN GOES EN ZEELAND EN VAKANTIE EN CUCCOS =D

OKAY, SERIEUS BERICHT NU:

HEEEEEEEEL VREEMD, STERRE VIND ONS INEENS HEEL AARDIG!
HET SLAAT NERGENS OP!
MISSCHIEN IS DIT IETSJE FIJNER DAN EEN CHAGRIJNIGE STERRE, MAAR DIT IS GEWOONWEG CREEPY o3o

Theory waardoor het komt, voordat iedereen zich afvraagt waarom:
Bij wiskunde zaten we in een stom lokaal, waarin er dus 1 rij tafels mist. Daarom werden onze (mijnes en die van Anika, we zitten altijd naast elkaar :3) ingepikt en ging ik naast Bella zitten. Anika was nu gedwongen om naast Sterre te gaan zitten en eh, Sterre ging eerst zo ver mogelijk bij haar vandaan zitten. Op de een of andere manier raakten ze in een een of ander random gesprek dat blijkbaar gezellig was, en blijkbaar kwam Sterre tot de conclusie dat ze Anika INEENS aardig vond.

Dus BOEM, knopje omgedraaid.
Nu vind Sterre ons ineens aardig.
Nou, ik vind haar niet aardig, maar niet dat ik expres lullig tegen haar doe ofzo, ik doe wel aardig enzo, maar mijn vriendin word ze nooit meer. Wat ze mij heeft aangedaan heeft gewoon een litteken achter gelaten, en er zal altijd een beetje haat achter blijven. Maar ik ben niet het persoon dat haar hele leven op wraak broed, ik doe gewoon aardig tegen haar zoals ik tegen de meeste mensen aardig doe die ik zelf niet eens aardig vind =D

Dus, nou ja, weet nu ook niet echt wat ik hiermee moet eigenlijk....


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 22:45

N'ja, misschien is het dan eindelijk afgelopen! Die Sterre is een beetje een knopje met een eigen leven. O3O


*Zucht* - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 maa 2011 - 8:06

.... >.>;
STERRE IS SO DAMN ANNOYING!
AAAARGH
Nu komt ze ELK mogelijk moment keihard zeuren dat zij wel sorry heeft gezecht en Bella niet en dat Bella dat nog moet doen, maar zijzelf heeft dat volgens mij ook niet eens gedaan, ik bedoel, ze heeft geeneenzis die kwetsende dingen van internet gehaald >:U
Maar, ik en Anika, hebben besloten ons er niet meer mee te bemoeien. Ik heb sowieso al genoeg aan mn hoofd, nu Remy er niet meer is enz :C
Dus, als Sterre langskomt, gaan we altijd een paar meter verderop staan en een heel ander gesprek houden =/


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 maa 2011 - 16:35

Het was toch juist een beetje aan het ophouden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 maa 2011 - 16:53

hm, Sterre is blijkbaar zo kinderachtig dat ze vind dat Bella sorry moet zeggen (al vind ik zelf dat je excuus dat uit je hart komt niet kan afdwingen) terwijl ze zelf dat niet eens had gedaan (Ze zegt van wel) en die kwetsende dingen die ze van de AFDELINGSLEIDER van internet moest halen er alleen maar meer dingen bij heeft gezet (ook al zegt ze tegen de afdelingsleider dat ze alles heeft weggehaald =/)

Hmhm, ik bemoei me niet meer >.>; Zal hier wel blijven posten, hurr~


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 20:04

I look at my best friend. Disbelief and relief flooded into my eyes and a big smirk appaired on my face. "Come again?" I ask, but I know what I heard. I feel like some dark and heavy mist just vanished from my mind. "Look, they're TALKING, and even LAUGHING!" Anika said as she answered my high-five. And I look. I see Bella laughing for something Sterre said, and saying something back, both of them smiling and talking all the way at the other and of the class. I stop paying attention to what the German teacher says. Not that I ever do. German sucks anyway. I look at my best friend again, still with that big smile on my face, knowing that the storm is all over...

YAY =D HET IS HELEMAAL OVER! ZOALS JE VAST AL GELEZEN HEBT, DOEN STERRE EN BELLA WEER AARDIG TEGEN ELKAAR xd Geen vriendschap, maar ze kunnen gewoon zomaar een leuk gesprek voeren zoals je met een klasgenoot doet! Anika vertelde me nog dat dit is gekomen door iets dergelijks (wat ik ben vergeten D:) toen ik ziek was, en ik ben gewoon zo blij :3

Yay... :3

Maar, een grote maar, ik weet diep in mijn hart, dat Sterre en ik nooit meer vrienden zullen zijn...


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardstrike
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 20:27

I didn't know exactly what was going on, but I kept hoping for you it'd be allright. You know, it's not fair what they did to you. But, I wished I was in that classroom, to answer Anika's high five and yours, to laugh and to celebrate things are okay again =D YAY
German sucks, but not if things like that happen. Call it a miracle, call it anything.. But the big mess is cleaned up anyway. Congrats Suus! I'm glad it's okay again, 'cause I hated what they did D:
*hugs*

Sorry, dat moest in Engels.
O, ik zit niet op Kittyheart D:
Beeld dat maar in x3


Softcream | James | Kestrelpaw |Oddeye |Shadowglare | Kearn | Whisperkit | Glidingpaw | Marblekit | Snowrose
*Zucht* - Pagina 3 Version2a
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 21:22

WOOOHOO xD

Thank you VERY much :3
(lol, english ftw xP)


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimedo 14 apr 2011 - 8:02

NOES D: BELLA HEEFT PFEIFFER D: nu is ze er nooit =/ ze gaat echt niet over hurr, als het zo doorgaat >.>


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 20:47

Tsja... Ik trek me even weer terug op dit deprimerende topic D: Hier post ik gewoon al het slechte nieuws in mijn leven... xd

Ja. Vandaag dus. Ehm... Het was nogal een rotdag -.-
Eerste dag na de vakantie. Na weken dat Bella niet naar school kon door haar pfeiffer, en na weken gezeur van Sterre dat ze gek word als Bella weer naar school komt, maar ook na weken rust... :l
Ja. Rust. Het was echt rustig. We hadden gewoon hele awesome dagen, altijd in een goede bui... Ik snapte er niks van, wij drieën, ja wij DRIEËN, Ik, Sterre en Anika. Ik snap er echt niks van, waarom we nu weer vrienden zijn... Maarja, ik haal mijn schouders op. Het is wel gezellig zo... Niet expres verpesten door het verleden erbij te halen. Maar ja, vandaag kwam Bella dus weer naar school, en ik liep maar de hele dag rond met een rotgevoel ergens waar je maag hoort te zitten, want ik was bang dat Sterre's waarschuwing waar zou komen en ware oorlog zou uitbreken D:
Maar het ging eigenlijk best goed! Sterre heeft geen moment in Bella's ogen gekeken, maar ze hebben gepraat... en we konden gewoon met zijn 6en bij elkaar blijven. Ik, Sterre, Bella, Anika, Astrid en Denise. Ik hou van de pauze <3
Maar dat was dus een van de redenen waardoor ik een rotdag heb :U
Ik had ook een rotdag doordat we op bij gym acro-gym voor de HELE klas moesten doen. Nou ja, iedereen moest dat doen, in groepjes, maar wij failden echt! Ik, Sterre en Anika zijn nou eenmaal niet de lenigste of origineelste mensen van de klas... en het ging helemaal fout... de klas lachte ons UIT. -.- nog nooit zo veel schaamte gehad ;-; ik barstte bijna in huilen uit... en toen we klaar waren, zat ik echt zo hard te trillen! Dat gebeurt altijd op dat soort momenten. Ik kon mijn arm niet eens stilhouden!
Ik heb ook nog een nachtmerrie gehad vannacht, kon ervoor en daarna amper slapen...
Gelukkig ben ik nu in een goede bui! Maak je daar maar geen zorgen om 8D
Ik heb gewoon even een pechdag... xd ik wou het gewoon even kwijt, nothing to serious ;D


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 21:13

Night, dit kun je ook gewoon in het Lucht je hart topic doen...
Want daar is het topic voor.

Weet niet of ik hier echt moddig over moet doen.
Ach ja, blaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 21:22

sorry ik had dit topic nog xd Ik zal voortaan daar gaan posten xD sorry ^^;


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 22:45

Als jullie het niet erg vinden, heropen ik dit topic...
Gragh, waarom is het nou nooit over -.-;
Ik wil gewoon even wat dingen kwijt over Sterre en Bella. Sorry. Ik zou dit vast allemaal niet mogen zeg maar ik wil het gewoon graag kwijt tegen mensen omdat ik een heel open en gevoelig iemand ben D: dus ik zeg het toch xP
Dit heeft Bella tegen Anika gezegd:
bella zegt:
ik heb een vraagje zou je het erg vinden als ik er niet meer was. (sorry dat ik dat vraag maar ik zit al weken met die vraag )
je hoeft hem niet nu te beantworden je mag er ook een tijdje over nadenken maar ik wil er een antwoord op hebben als het kan
:/

Ik ben blij dat ze zoiets niet tegen mij zegt. Maar ik zie dat dit Anika heel veel pijn heeft gedaan. Ik voel het ook. Ondraaglijk. Ik weet niet wat ik hier nu weer mee aanmoet! Ideeën? Asjeblieft? Binnenkort hebben we een schooluitje naar een pretpark, en dan zitten we voor het eerst sinds maanden weer met zn 4en met elkaar opgescheept. Ik weet het allemaal gewoon niet meer...
Desperate person here D:


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 23:12

Night het kan ook zijn dat ze het vraagt omdat ze onzeker is of problemen heeft vraag is aan haar wat er aan de hand is en waarom ze dat vroeg en steun haar als ze een probleem heeft, zo weet ze dat jij met haar mee leeft.


*Zucht* - Pagina 3 Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
*Zucht* - Pagina 3 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jun 2011 - 0:16

Poor Suus! *Hugg*

Wat een rotvraag. Ik hoop dat het schooluitje goed verloopt. Dat dat je je er niet meer mee ging bemoeien, is dat niet gelukt?

Btw, sinds wanneer is er ook iets tussen Bella 'nd Anika? Ik dacht dat ze aan dezelfde kant stonden?

~Josephine


*Zucht* - Pagina 3 Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jun 2011 - 18:41

*HUG* Suus!
Hetzelfde als Dotpaw: veel succes! Echt zo'n vraag waar je niets mee kan.. Misschien is ze heel erg onzeker, maar alsnog: we moeten nog een keer msnen en dan gaan we heel veel therapeutische gesprekken houden :3 ^^ LY
*hug*


*Zucht* - Pagina 3 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 jun 2011 - 21:03

@ Dotpaw Anika en Bella hebben gelukkig geen ruzie... XD
@ Kittyheart YEEEEEY XD Thanks!!! Je bent altijd zo aardig :3

Okay... XD Volgens mij moet ik dit ff goed uitleggen.
*kuch*
Het zit dus zo:
Bella is TIJDEN lang niet meer op school geweest door haar Pfhijffer (of hoe je het ook schrijft...) en nu is er dus geregeld dat ze halve dagen naar school gaat, wat iedereen met Pfhijffer goed vol zou kunnen houden. Maar zelfs dat doet ze niet. Dus we zien haar nooit meer of echt heel weinig. Maar als ze er is is Sterre heel chaggo enzo...

Nu is het ook zo dat ik deze vraag van Bella ook erg deprimerend vond omdat, wat ze vraagt, eigenlijk ook een kern van waarheid heeft... Ik wil echt niet gemeen zijn ofzo en het zijn echt onbedoelde gevoelens ;-; Maar als ze er is gaat mn humeur ook onder nulpunt. Bij Anika ook, volgens mij. Ze heeft gewoon zo'n... air om haar heen dat je humeur en hoe je je voelt gewoon naar beneden trekt D': en dan heb je ook nog een ander chago persoontje om je heen als ze er is... Maar ze is een vriendin van mij en ik wil haar echt niet kwetsen!!! Het ligt dus echt heel moeilijk :l
Hoe kon ik nou in het waanbeeld leven dat ze het nooit zou merken... Ik dacht dat ze het niet zou merken dat wij dat dachten, maar ergens in mijn achterhoofd zeurde dat iedereen dat wel een keer op zou merken. Het is echt niet leuk!! Want nu is mijn grootste angst toch waarheid geworden!
Ik weet dus echt niet wat we hiermee aanmoeten...

Maar nu zijn er een aantal dagen voorbij gegaan dat ze er allebei niet waren...
Nou ja, ik snap er helemaal niks van, ik vertel gewoon wat ik allemaal meemaak en voel xd dat helpt echt...
Thanks guys!
Hopen dat dit allemaal goed komt!


*Zucht* - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
*Zucht* - Pagina 3 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 jun 2011 - 19:20

Dus het is op zich wel een beetje haar eigen schuld D: jammer dat dat soort dingen altijd heel moeilijk te zeggen zijn.. Stom dat ze zo chago is de hele tijd.. Komt dat ook door die Pheiper [of hoe je het dan ook schrijft]? Ik kan me wel voorstellen dat je niet naar school wil omdat sommige mensen die je niet zo goed kennen denken dat je je aanstelt. Dan heb je al geen zin om naar school te gaan en als je dat jezelf dan kwalijk gaat nemen. Kom je eindelijk op school, heb je het idee dat mensen je maar vreemd aankijken.. Nou ja, ik weet het niet..
Hopen dat het goedkomt! [Anders kom ik een keer om met iedereen te praten xD]
*HUG*
Tegen epic mensjes als jij ben ik altijd aardig :3


*Zucht* - Pagina 3 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
 
*Zucht*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: