*Zucht* - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 *Zucht*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 20:10

Bella was vandaag weer eens ziek =/ btw, sorry voor al de dubbelposts xD Maar goed, ik ben een expert in afluisteren, en voor de handigheid zat Sterre achter me, dus terwijl ik "geconcentreerd" aan mijn epic rubix cube zat te draaien heb ik allemaal gezeur over Bella opgevangen D: Verder niks gebeurt, alleen dat Sterre naar de afdelingsleider moest. Alleen. Hij wou vast haar verhaal weten =/
In other news: (niet dat het iemand uit maakt) Waarom is rubix cube thingy zo verslavend en toch zo darn moeilijk xD


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 0:01

Omdat als dat niet zo was hij damn saai zou zijn, misschien? Of omdat... De makers je willen irriteren?


*Zucht* - Pagina 2 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 16:33

*Zucht* - Pagina 2 Funny-pictures-sad-cat-blackandwhite

I really has a sad :C Bella was vandaag nog steeds ziek. Sterre negeert ons al de hele week, maar Bella heeft over msn gezegd dat Sterre tegen haar had gezegd dat ze niemand heeft gekwetst en dat haar in de steek hebben gelaten. Maar dat is niet het ergste wat er vandaag is gebeurt. Vandaag heb ik ALLEEN. MAAR. gezeur aangehoord. Over dat Bella er weer eens niet is, over dat Bella gelooft dat ze para begaafd is (ik geloof haar wel, zoiets verzin je toch nie =/) Over dat ze zich echt aanstelt ENZ. ENZ. Ik werd helemaal gek! Rubix Cube heeft me erdoorheen geholpen :3 Ik voel me nu echt misselijk en ben niet naar pianoles gegaan vandaag. Wil morgen wel naar school gaan. (Nou ja, willen, ik ga gewoon o3o) Bella heeft ook gezegd dat ze kwam.
*Zucht* - Pagina 2 Neko___Sad_by_sm91


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 17:43

Kunnen die mensen niet eens hun kop dicht houden over anderen? Dat is al-tijd zo bij dit soort ruzies. Ze proberen alle kinderen naar hen toe te trekken, of je juist bij anderen weg te houden. Misschien moet jij maar van alles rondbazuinen over Sterre. Nou, tenminste, dan gaat ze jou erg verachten, wat ze toevallig al doet...

Sterkte Suus!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 18:09

Bedankt Silverpool!
I has a sad again, though :C

Dus eh, vandaag startte sowieso slecht, want ik werd om 10 uur wakker geschreeuwd door mijn broer dat ik me had verslapen... Gelukkig eerste uur vrij, had maar een uur gemist. Vandaag het 5de uur heeft Sterre een briefje aan Bella geschreven dat ze het echt goed wil maken (yay!) en dus gingen ze het laatste uur onder Duits in een lokaal zitten om te praten. Ik weet nog goed dat ik tegen Anika heb gezegd dat ik serieus blij was dat wij niet mee hoefden. Ik werd dus ook gelijk super bezorgd toen Bella ons kwam halen. Wij gingen daar dus zitten en.... een en al geschreeuw. Blijkbaar konden ze niet met zijn 2en praten. Ik snap ook niet waarom ze geen volwassene mee hebben laten gaan... Chaos dus. Ik zat daar dus met Anika naast me, en in alle grote chaos begon zij ook nog te huilen, wat zij nooit doet, dus dan snap je wel de ernst van dit gedoe =/ Ik had er dus genoeg van, dus ik stond op en schreeuwde door het lokaal "KAN IEDEREEN NU EVEN STIL ZIJN! LATEN WE GEWOON GAAN ZITTEN, ELKAAR UIT LATEN PRATEN EN GEWOON DIT UITPRATEN ZOALS VOLWASSENEN!" Dat was ook de eerste keer in mijn leven dat iedereen deed wat ik zei. Eventjes ging het goed. Eventjes maar. Iedereen bleef rustig en liet elkaar uitpraten, maar toen ging Sterre weer lullig doen en ging ze sarcastish doen enzo, en toen begon het weer! Ik begon ook bijna te huilen, gelukkig kon ik het binnenhouden maar verdronk wel half vanbinnen. Op den duur waren we het er allemaal over eens dat Hannelore er ook bij moest komen, een heel aardig meisje en een vriendin van mij. Door wij 2en werd het weer rustig, maar blijkbaar kon Sterre gewoon niet als een volwassene praten. Ze zei trouwens ook nog dat wij helemaal tegen haar waren en dat alles wat we zeiden haar beschuldigde en dat ik en Anika Bellas kant kozen en bla bla bla bla bla, en ze zat de hele tijd maar ubersarcastish te doen en te schreeuwen enz... Op den duur was het uur klaar, en gingen we allemaal naar huis. Bella heeft nog tegen me gezegd dat zij weer naar de afdelingsleider wil gaan, maar ik word steeds minder optimistischer en heb het gevoel dat nu niks meer helpt... Ernstig, als zelfs mijn optimisme weg is D: Mijn moeder heeft nog gezegd of Sterre's en Bella's ouders hiervan weten, en dat ze anders wel met hun wil gaan praten of met de school, dus ik ga dat aan Bella vragen. Dat is mijn enige hoop. Ik heb Anika nog getroost (gelukkig) maar zelf ben ik ook niet meer zo zeker als ik eerst was...


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 21:37

ben tenminste blij met weekend xD


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 0:11

Da's idd best fijn. Night, ik hoop dat... Ik hoop alles wat ik al gezegt had enz. enz.

Het komt echt wel goed hoor. Die ruzie bij mij had ook af en toe een wapenstilstand, en toennkonden we gwn met zn driën naar de bios, je zult zien...

Als praten niet helpt, zijn er dan geen andere dingen die wél helpen? (niet vechten ofzo hoor)

Nighty/Suzie is een stoere meid, toch?
Zet m op! Laat die mensen zien wat ze kunnen, wat ze waard zijn!
Denk aan Nights motto: revenge keeps me going. Broken hearts bleed. Fights destroy and. Blood is my need... Geloof in jezelf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 12:15

yay xD ik denk nu dat het beste is als hun ouders met elkaar gaan praten ofzow o3o Sterre wil gewoon niet op een volwassen manier dit uitpraten... bedankt! Ik geloof er al weer wat meer in xD


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 15:46

Okay, Bella en Sterre hebben vandaag met de afdelingsleider gepraat, en Sterre moet alles van internet afhalen. Nu laten ze elkaar gelukkig met rust... hoop dat het nu over is, en niet een pauze tussen twee grote oorlogen.

In other news: TE EPIC! Ik ben mn kluissleutel al heel lang kwijt, en er moest dus een nieuw slot in. Mijn kluisje: Een. Grote. Chaos. Dus ik dacht, laten we het gaan opruimen. Ik doe mn kluisje open (met reservesleutel) en Anika gaat ervoor staan en pleurt alles naar buiten xD Vervolgens probeer ik met mijn mobieltje te gaan filmen, en dat lukte nog ook o3o duw mn mobieltje in Denises handen en ga vervolgens met mn stalker en 2 vriendinnen alles opruimen. Iedereen die verder langskomt echt zo van wtf xD En op het einde is het resultaat: meest epic filmpje EVER met droog commentaar van Denise, zoals "Verraste toeschouwers" en "Je zit in je natuurlijke habitat, een hoop rommel." Al kon ik niet veel meehelpen omdat ik de hele tijd in een deuk lag xD


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 maa 2011 - 16:58

Haha! Mooi zo!

Okeej, weer een burger.. Ik bedoel leerlingen oorlog:

Oke, mijn vriendin, Rozemarijn, is bevriend met zo'n meisje, die ook mijn vriendin is overigens, maarja, zij vind dus dat die vriendin, Noor, een verraadster, ombetrouwbaar enz. is (en ja, dat is ze), maar dat vertelde ze dus aan een vriend van ons, Robbert-Jan (bwaha, zijn opa, Jan ter Beek, heeft Jan ter beek, de autorijlesschooldingesachtigiets opgericht x3) Maar Roos heeft dus aan RJ verteld dat Noor waarschijnlijk haar niet ging uitnodigen op haar verjaardag, maar het populaire groepje enz. Maar RJ, die een vriend is van Noor, pikte dat niet en toen grote ruzie tussen Roos en RJ... MAAR HET ERGE iS iS DAT ROSS ZEGT DAT iK DAT OOK ZEi! Nu doet RJ de hele tijd aso enz.

Het werd nog erger toen twee kinderen een powerpoint moesten doen, en die over dromen gingen doen, terwijl Roos en ik dat onderwerp al hadden. RJ kwam helemaal voor ze op en zei dat zij het al veel langer had en dat zij al allemaal informatie hadden, terwijl wij dat allemaal al een jaar hadden! WHAA! Ik haat hem! -.-'

Nou, dat was mijn verhaal Razz

En vandaag is mijn lieve Ritchardson GRondeekhoorntje Yale overleden! I HAZ SAD TO NIGHT!! x(
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimema 7 maa 2011 - 9:40

....NEEEEEEE
Looks like sterre has a new target, WHY....
...
IK HAAT HAAR ECHT HOOR
HAAT HAAR TOT DIEP IN MIJN HART
HOE KON ZE
HOE KAN ZE NOU ZO DOOR GAAN
AAAAAAAAAAAARGH
Misschien heeft ze genoeg gehad met Bella, maar nu valt ze Anika aan. MIJN BESTE VRIENDIN NOG WEL.
Ze heeft een heel jankiets geschreven over haar, en ikzelf wil het eigenlijk niet lezen, want ik weet toch wel wat er gaat staan. Hoe kunnen we nou zo door gaan? Dit is toch onmogelijk! Ik wou dat ze verhuisde, of of... doodging ofzo >.> Ik zie ook hoeveel dit mijn vriendin heeft gekwest. En dat kwetst mij nog veel meer. Om dat te zien. En dan nog wel als het vakantie is? Nou, alles is nu verpest. Mijn leven is verpest. Bedankt Sterre,
Als je klaar bent met Anika, kom je zeker naar mij...?


Just know that everything has an end...
Everything...
You are walking on a road
Don't know where it goes
But you just walk on and on
Knowing, that it will have an end.
You are walking on a road
Don't know where it goes
But you know one thing for sure
It will have an end.
...


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
*Zucht* - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 7:14

Neeeeeeee

Ik heb gezien dat B'Ellanna ook op WC zit! Leuk!


*Zucht* - Pagina 2 Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 19:29

Ja he :3
maar maar,
de vakantie is bijna klaar en ik ben bang om naar school te gaan... :C


*Zucht* - Pagina 2 Brokenstar-1

*Zucht* - Pagina 2 NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 19:30

*Deputy voor Leader hier kgggkk..*

Misschien zijn ze wel wat afgekoeld tijdens de vakantie? Dat kind is echt lekker bezig, iedereen die haar vriend is afsnauwen D:
Succes Suzie! *neemt de bus naar Goes* D:


*Zucht* - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 19:37

Yay, jij moet gewoon bij mij op school komen, twee optimisten =D


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 19:38

Dan komt het helemaal goed, want twee halfvolle glazen is een vol glas Very Happy
Weet je trouwens, ik heb Inception nu op dvd, iemand heeft m voor me gekopieerd
Sterkte hea!
*gebruikt de kip van Link in Zelda*
want We has an awesome Very Happy


*Zucht* - Pagina 2 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 19:57

Een vol glas Coca Cola Cherry dan he xP
en yay! Echt, ik ben helemaal weer in een goede bui.
*rent rond over Hyrule Field met Epona en epic muziekje*
*drukt op random knopje*
DUN-DUN-DUN-DAAAAAAAAH~~!!!!
You got a random Cucco!
It seems that it works here, awesome =D
*ziet cucco wegvliegen*
Cause yeah, we DO have an awesome xP
*Zet awesome muziek van Italobrothers op*


*Zucht* - Pagina 2 Brokenstar-1

*Zucht* - Pagina 2 NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 20:02

Bwaha! Mooi dat er humor in je zit Suus! En raindrop heeft gelijk. Ik weet zeker dat die afgekoeld is in de sneeuw! Miss heeft ze wel wat gebroke en komt ze neit op school?!

Naja, succes!!♥


*Zucht* - Pagina 2 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 20:09

Dankje Xana Very Happy
*heeft graag gelijk x3*
Yay! Cucco werkt! He, moeten we hier niet het lied van de tijd spelen? *hint hint*
Wave your hands in the air!
Op de Coca Cola Cherry, de optimisten en Inception Very Happy


*Zucht* - Pagina 2 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
*Zucht* - Pagina 2 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: *Zucht*   *Zucht* - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 9:16

LOL, IK WAS GESTRAND IN HAARLEM xDDDDD
Dus kon gister niet naar school >:3
Mijn moeder had migraine (of hoe je het ook schrijft) Best zielig :C Maar ze kon dus niet 2 uur lang terug naar zeeland rijden dus ik was gestrand in Haarlem xD Vandaag ook naar school, eerste 3 uur vrij (yay!) en het 7de alweer uit xD Leuk begin de week


*Zucht* - Pagina 2 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

*Zucht* - Pagina 2 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
*Zucht*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: