Mijn eerste post!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mijn eerste post!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rhythmpaw
Member
Mijn eerste post! DPKsfdL
Mark
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Rhythmpaw
BerichtOnderwerp: Mijn eerste post!   Mijn eerste post! Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 21:31

De eerste keer dat Rhythmpaw op jacht was ging hij de rivier in. Hij zat te wachten op een vis die voorbij zou moeten komen. Na ongeveer 5 minuten kwam de eerste vis voorbij. Hij wachtte tot de vis voor hem zwom en greep ernaar, maar hij miste. Hij sprong voor de tweede keer en deze keer was het beet. Toen pas zag hij hoe groot de vis was. Hij wist niet of de vis hard kon bijten was maar zo zag hij er wel uit. Hij zette zijn tanden in het sappige vlees van de vis en sleurde de vis voorzichtig op het zand. Hij sleurde de vis naar het kamp en legde de vis op de prooistapel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Mijn eerste post! DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste post!   Mijn eerste post! Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 21:56

Mooi! Ik heb niks aan te merken ^^


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Mijn eerste post! 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Mijn eerste post! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste post!   Mijn eerste post! Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:28

Hallo Mark en welkom op Warrior Cats!
Ik wilde eerst even opmerken dat voor de eerste keer posten, dit al een best goede post is! Ik geef je een tip, misschien kun je meer uitgebreider schrijven wat hij doet, zoals hoe hij in het water terecht komt of hoe het water voelt als hij erin is, hoe hij de vis ziet aankomen en hoe hij deze aanvalt. Of hij afwacht tot de vis bij hem is, of dat hij al naar de vis toespringt et cetera. Voor de rest raad ik je gewoon aan om te blijven rpg'en en andermans posts te lezen, dat helpt altijd met het ontwikkelen van je eigen rpg stijl.


Mijn eerste post! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Mijn eerste post! DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste post!   Mijn eerste post! Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 17:53

Misschien kun je in plaats van "de vis" ook iets anders verzinnen als "het prooidier" ofzo.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Mijn eerste post! Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbithunt
Member
Mijn eerste post! DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Rabbithunt
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste post!   Mijn eerste post! Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:33

het is heel goed voor een eerste post^-^
maar ik raad wel aan om niet heel de tijd 'hij' te schrijven, maar eens af te wisselen met 'de bruine apprentice' of 'de gestreepte kater' dat is mooier om te lezen^-^


Mijn eerste post! 2cwptdx
Iт's sтЯaηge нσω yσu σηly Яealize нσω mucн σтнeЯs meaη тσ yσu wнeη тнey'Яe gσηe...

Meet Rabbithunt||Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightfur
Member
Mijn eerste post! DPKsfdL
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 good moons}
Gender:
Rank:
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste post!   Mijn eerste post! Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:43

Ik zou ook niet heel de tijd "de vis" schrijven.Ik zou doen:net zoals crowkit "het prooidier" zei of gewoon "de prooi"


Mijn eerste post! 293d3dk
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste post!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: