Go on, kill me {+Tallpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Go on, kill me {+Tallpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 16:24

Met gejaagde, korte passen liep de WindClan Warrior door het ShadowClan territory. Dat Frostnight de grens over was, besefte ze al te goed, maar interesseren deed het haar niet. Háár konijn was overgelooen naar de ShadowClan, maar dat maakte geen verschil. De poes deed geen moeite ongezien of onhoorbaar te zijn, en met een nukkige uitdrukking op haar bruinige gezicht jaagde ze achter haar prooi aan. Plots rook ze Tallpaw, een Apprentice die ze al niet echt mocht, ook al sprak ze hem -natuurlijk- nooit. Frostnight rolde haar ogen, en grauwde hem toe. "Laat me gerust, Tall." de poes liep nog wat verder achter het konijn aan, maar zijn witte staartje verdween nu defenitief in de struiken. "Kom niet korter en waag het niet te zeuren, want ik doe je wat." De WindClanner besefte maar al te goed dat ze op zijn territy was, maar schudde die gedachte van zich af. Ze had een vreselijk humeur, en haar nagels bewerkte de grond al, klaar op hetzelfde met Tallpaw te doen.

+Tallpaw


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 16:33

De kater had gewoon nietsvermoedend rondgelopen, toen er ineens een kat opgedoken was. Natuurlijk had hij, zoals het een warrior betaamde, en aangezien hij dat wilde worden hem dus ook, meteen gegromd. Maar al snel bleek dat de poes zich er niets van aan trok! Boos liep hij naar haar toe, en ging voor haar zitten. Zijn hoofd schudde heen en weer, en zijn ogen stonden boos. Aanvallen zat, nog, niet in zijn woordenboek, en hij deed het dus ook nooit, maar verdedigen zou hij wel, en fel ook! "Niet jouw territorium," Mauwde hij koppig, duidelijk niet onder de indruk van de warrior die even groot was als hij, een gevecht zou hij misschien zelfs wel winnen.


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 16:38

De poes rolde geërgerd met haar ogen. "Je méént het?!" zei ze sarcastisch. "ik ben niet echterlijk ofzo, en net alsof ik bij de ShadowClan zou willen horen," spugde Frostnight kil, en starde in de ogen van de kater die tegenover haar was komen zitten. Ze zakte wat in elkaar, en haar klauwen trokken aan de plukken gras. Ze hield zich wel nog even in, beseffende dat ze waarschijnlijk niet of net een gevecht met hem zou winnen. Met een lastige blik keek ze hem verveeld aan, en gromde opnieuw. "Niet mijn Territorium, maar wel mijn prooi." zei ze uitdagend, en sloeg kwaad met haar staart heen en weer.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 16:42

De jonge kater was het redelijk zat dat anderen steeds zijn goedheid misbruikten, nou ja, goedheid? Hij deed zijn best in ieder geval, en kreeg er nooit iets goeds voor terug. Heerlijk niet? Niet dus, boos zwiepte ook hij met zijn staart, en schudde weer kil zijn hoofd. "De prooi is hier, en hier is Shadowclan territory, " Hij gromde even kort, en zag hoe de ander haar klauwen al uit had, een ernstige gedachte, die zijn innerlijk koud deed worden kwam in hem op. Wat als hij nu zijn vechttraining moest gaan gebruiken? De kille blik in de ogen van de poes zorgde ervoor dat de kilheid die zijn innerlijk omgaf omgezet werd in adrenaline. Hij was er klaar voor. "Flikker op, en laat je hier niet meer zien,"


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 16:51

Frostnight glimlachte kort, maar zo nep als maar kon. "Still, eerst was hij op WindClan Territory, en ik vond dat ik dat konijn mocht volgen. Trouwens, ik 'flikker niet op' voor een Apprentice." ze lehde de nadruk op dat laatste woord, en keek hem grimmig aan. "Maar goed, dit kan duidelijk niet op deze manier." Stilaan werd ze hem beu, en de poes leunde wat naar achter, om vervolgens richting Tallpaw te springen. "Waar ben je mee bezig, dit is ZIJN terrein!" riep iets in haar gedachten, maar die gedachte onderdrukte ze snel. Ze had haar klauwen nog in,maar als ze Tall raakte, zou hij het zeker wel voelen.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 16:56

De kater keek haar beledigd maar nog steeds kil aan toen de poes hem erg duidelijk met het woord wat hij nog niet echt geweldig vond, benoemde. "Niet lang meer," Zei hij zacht, meer tegen zichzelf dan tegen haar, ook al wist hij dat dat niet waar was. Zijn blik veranderde echter al snel van beledigd naar triomfantelijk toen de poes terug leek te lopen. Mooi, dat hadden ze goed met woorden opgelost! Helaas, dat bleek dus andersom te zijn, de Windclanner raasde ineens op hem af, en nog maar net wist de lenige jonge kat onder haar door te duiken. Instinctief rolde hij op zijn rug en trapte, toen de poes nog boven hem 'vloog' met zijn sterke achterpoten in haar buik. Daarna sprong de kater op met een blik vol verbazing, maar sloeg toch zijn klauwen uit, hij zou hier levend vandaan komen.


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 17:33

Als de Silverpelt recht voor een kat's ogen kan zijn, was dat precies wat Frostnight zag. Hijgend bleef ze een paar seconden liggen, waarna ze rechtkrabbelde. De plek waar Tall's poten haar geraakt hadden deden best wel pijn, maar dat liet de poes niet merken. "Mousebrain!" siste ze hem woedend toe, en haalde - met haar nagels - uit naar zijn flank. Haar staart zwiepte alle kanten op, en de seal-point WindClanner besefte dat dit haar domste besluit ooit was, in gevecht gaan met een ander Clan, op hen territorium, en - ook al wou ze het niet toegeven - aan de verliezende kant. Ze boorde haar nagels in de grond, en grauwde naar Tallpaw.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 17:38

De kater hijgde, niet van de stress of inspanning, maar van de adrenaline die toch echt ergens heen moest. Zijn poten trilden, klaar om aan te vallen, en het baarde hem zorgen dat dit gevecht hem een kick gaf. De poes racete weer op hem af, en deze keer was de kater net wat te langzaam, hij voelde de vlijmscherpe klauwen in zijn vacht prikken, en slaakte een schreeuw uit. Een diepe grom kwam uit zijn keel, en toen de ander zich omdraaide om te gaan zitten scheurden zijn nagels in haar vel, hoe erg het was wist hij niet, alleen dat dit alles niet goed zou verlopen. "Flikker op had ik gezegd," Gromde hij, haren omhoog, zijn stem donker.


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 17:57

Met een dubbel gevoel keek de poes naar de plaats waar Tall haar geraakt had. Zijn klauwen hadden haar vel open gehaald, en een beetje bloed droop op de grond. "Well thanks." zei ze, emotieloos, en keek hem kil aan. Frostnight liep wat meer oplettend rond, en haalde haar nagels over zijn oor. Met een grijns keek ze hem aan, maar voelde zich al zwakker als in het begin van hen 'gevecht'. Vechten kon je het niet noemen, Tallpaw stond er meer als een kikker met geluk bij. De poes siste en haar haren gingen overeind staan. Op veilige afstand bekeek ze hoe Tall zou reageren op de krab.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 18:00

De kater trok zijn hoofd snel terug voor de klap die volgde, maar kon niet voorkomen dat de poes zijn oor schaafde. De kater gromde weer, een beetje bloed kwam uit het wondje, maar erg diep of groot was het niet, dus hij maakte zich ook niet echt zorgen. Tall bleef staan, en liet zijn haren weer zakken toen de poes weer rustig leek, aanvallen zou hij nog steeds niet doen als er geen reden toe was, laat staan doden. Dan moest de situatie echt heel erg levensbedreigend zijn zonder andere uitweg. Nu was dat niet nodig, dus streek hij neer, klaar om elk moment weer weg of op te springen.


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 18:05

Tall's rustige gedrag begon haar te irriteren, en vals keek de seal-point hem aan. "Ik hoop dat je nooit Warrior wordt!" riep ze kwaad. "Je durft nog niet eens een poes van een andere Clan aan te vallen!" In stilte bereidde ze een sprong voor. "Terwijl ze op jou territorium is." vervolgde ze, minder luid als vorige zinnen. Haar klauwen gleden in en uit hun hulzen, en een gegrom was hoorbaar in haar keel. Met een kreet sprong ze weer op Tallpaw af, en probeerde in zijn poot te bijten, terwijl haar nagels wat in het wilde weg krabde.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 18:15

De kater probeerde de woorden te negeren, en praatte tegen zichzelf, dat alles goed was, dat hij het juiste deed. Maar dat zorgde ervoor dat de poes eraan kwam, en in zijn poot wist te bijten terwijl de poten alle kanten op vlogen. Geschrokken handelde de kater instinctief, en zag alleen nog maar de blootgestelde buik van de aanvaller, in een mengeling van angst, paniek en verbetenheid sloeg hij ernaar met zijn sterke klauwen, hij voelde hoe het zachte vet meegaf, en trok een grimas. Zijn poot werd ook meteen weer teruggetrokken, vol bloed. Wat was hij aan het doen?


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 18:24

Kreunend trok Frostnight zich even terug. De klauwen van Tall hadden haar buik erg toegetakeld, maar dat weerhield haar niet zich te wreken. Haar nagels krabde over zijn wang, al was het niet met zoveel kracht. Haar energie begon weg te ebben, en de poes liet zich vallen. Bloed stroomde uit haar wonden, en kreunend keek ze Tall aan. "Maak het nu maar .. Af .. Moo .. Moordenaar." hijgde ze. "Of ik sta op en ruk je oren van je kop." dreigde Frost loos.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 18:27

De kater schrok van de zachtheid van de klap die hij moest ontvangen, en de woorden van de poes deden zijn mond openvallen en zijn ogen uitpuilen. Nee toch? Nee toch!? Angstig snelde hij toe, en drukte zacht mos en gras, en alles wat hij maar kon vinden tegen de wond aan, het bloed sijpelde er gewoon doorheen. Tall zelf was ook toegetakeld, en bloed sijpelde uit al de wonden die de poes hem had aangedaan. Het bereikte van zijn oor zelfs zijn oog, waardoor alles verkleurde, maar hij bleef nieuw materiaal tegen de wond duwen. "Waarom viel je me aan?" Vroeg hij wanhopig, met intense horror in zijn ogen, "Waarom?"


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 19:08

Stil keek de poes Tallpaw aan. Geen greintje dankbaarheid voor zijn medelijden te bespeuren in haar ogen. "Blijf van me af." beet ze hem toe. Ze makte van de gelegenheid gebruik om haar klauwen nog eens in zijn zij te zetten, en grauwde hem toe. De poes wou liefst gewoon opspringen en met Tall vechten, maar die had ervoor gezorgd dat ze hier lag. Waarom maakte hij haar nu niet gewoon af? Met trann in haar ogen van de inspanning hees ze zich recht, en kuchtte wat bloed. "Omdat jij me uitdaagde." antwoorde ze zijn vraag. "Laten we het nu maar afmaken," zei Frostnight grimmig, en sloeg een kreet, voor ze zich achter Tallpaw probeerde te manoevreren. Met alle kracht die ze had sprong ze bovenop hem en sloeg haar nagels in zijn schouders.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 19:27

De jonge kater, die dit nooit voor ogen had gehad, keek vol ontzag naar de poes toen die nog steeds kracht had om te vechten, hij schrok zich echter te pletter toen ze zich ineens omhoog hees, en op hem af sprong. Bang haar nog erger toe te takelen sloeg hij zijn nagels weer in, en liet zich meeveren toen ze op hem sprong, een luide grom van frustratie en pijn vond zich een weg naar buiten toen de klauwen zijn dijen openhaalde. Starclan! Hij keek omhoog naar waar de katten dan toch zouden moeten zijn, wat moest hij doen? De poes zou hem vermoorden als hij niet terugvocht! Voorzichtig duwde de kater haar weg, haar buik werd niet aangeraakt, maar haar hoofd werd niet gespaard. Ruw duwde zijn poten in haar neus, en raakten soms ook de ogen, de klauwen bleven echter ingehouden. Anders zou hij haar teveel pijn doen. "Ik daagde je niet uit!" Riep hij, gefrustreerd en verward, "Je viel me gewoon aan!"


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 19:38

Tallpaw duwde haar weg, en ze snauwde hem nog even af. Stilaan begon ze toch meer moeite te krijgen om bij haar positieven te blijven, en ze schudde met haar hoofd. "Maar .." ze keerde haar hoofd, ze kon hem niet aankijken. Bloed droop nog steeds uit haar wonden, en de pijn begon af te nemen. Zacht liet ze zich valln, en keek toch even in Tall's ogen. "Voelt .. Sterven zo?" vroeg ze zich af, en hoestte. Haar longen leken volgepropt met watten, en Frostnight voelde de kracht uit haar lichaam stromen. De poes zuchtte, en vervloekte dat konijn. Ze legde haar hoofd neer, en ademde zwak. "I'm sorry." Haar hart klopte zacht en traag, maar ze probeerde wakker te blijven. "Ik denk .. Dat het .. Te laat is .. Voor even- .. Eventuele hulp." stotterde ze in stukken, en keek met licht glazige ogen naar de kater.


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 19:45

De jonge gast keek met grote ogen naar de duidelijk steeds zwakker wordende poes. Angstig bleef hij haar wonden te dichten, en ineens merkte hij dat zijn gehele lichaam trilde van zowel de inspanning als de angst. "Nee," Antwoordde hij angstig, terwijl zij hoofd heen en weer zoefde, op zoek naar een kat die kon helpen. "Het is niet te laat!" De kater sprong op, en rende heen en weer langs de kat, luidkeels om hulp roepende. "Help! Help dan toch!" Tranen welden op in zijn ogen, dit kon hij niet gedaan hebben, was dit zijn schuld? "Starclan help dan," Fluisterde de kater zacht, waarna hij bij de poes ging zitten, en haar voorzichtig toedekte met wat mos en met zijn staart. Tranen rolden over zijn wangen, "Dit was niet hoe dit moest eindigen... Het spijt me zo, zo enorm veel,"


Go on, kill me {+Tallpaw} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostnight
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} DPKsfdL
Esmée / Ez
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Frostnight
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 19:55

De poes zag dat Tall heen en weer liep, en dat tranen over zijn wangen rolden. "Tallpaw, don't cry," fluisterde ze hees. "Ik kwam in jou Territory, en viel je nodeloos aan," Frostnight hoestte opnieuw, en probeerde haar ogen te openen. Met haar staart veegde ze zijn tranen weg, en probeerde geforceerd te glimlachen. "Het is niet jou fout, Tallpaw, ik hoor hier gewoon .. Niet," ze ging nog iets zachter praten, en sloot haar ogen een paar tellen. "Verzorg je wonden, het spijt mij, jij hoeft geen spijt te hebben." Haar hart sloeg een tel over, en zuchtend fluisterde ze nog een paar zinloze woorden. Verbeelde ze het zich, of kwamen de sterren al op? De poes schudde haar hoofd, en probeerde de kater nog een keer aan te kijken. "Het spijt me wat ik over dat Warrior-gedoe zei, je wordt een prima Warrior, de beste ShadowClan Warrior ooit. Beter als je moeder, of wie dan ook," Een frisse bries waaide dor haar vacht, en ze besloot haar ogen te sluiten. "I'll .. I'll see you once .. Again." fluisterde Frstnight zwak, waarna ze haar ogen groot open deed en die glazig werden. Een laatste schokkerige beweging van haar poot eindigde iedere beweging die ze ooit gemaakt had. Beelden van haar nest en haar weinige vrienden flitsten nog voorbij, waarna alles zwart werd, het bloed leek te stoppen met vloeien, haar pijn verdween en haar problemen waren vergeten. En toen .. Toen was de StarClan daar ..

{+Frostnight's dood}


"I know it's though, please don't give up,
Don't speak that way, 'cause I won't allow you, You're too young to live this way
Go on, kill me {+Tallpaw} 23j1y6o
Just close your eyes, and see the true meaning, you're too young to live this way,
Just look around and see that life is beauty."



Laatst aangepast door Frostnight op wo 21 mei 2014 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 20:49

Langzaam begon Innerghost weer op te sterken, haar weerstand was nog laag, dus eigenlijk moest ze opletten met wat ze deed. Maar er voor eens weer uit gaan leek haar geen kwaad te kunnen. Innerghost versnelde haar tempo wat, en merkte meteen dat haar conditie redelijk achteruit was gegaan in die dagen van rust en revalideren, en dat frustreerde haar, maar ze ging door. Enkel wat ze uiteindelijk aantrof deed haar minder goed.
Ze werd overmand door Windclan geur, en meteen versnelde ze haar pas. Ze versnelde haar pas nog meer toen ze rook dat Tallpaw er bij was! Toen ze dichter bij kwam, begon ze ook stemmen te horen, en dit was voor haar duidelijk: "...beste ShadowClan Warrior ooit. Beter als je moeder, of wie dan ook," hoorde ze een zwakke stem zeggen. Ze kwam dichter bij en zag toen een bluepoint windclan poes liggen. "I'll .. I'll see you once .. Again." Innerghost keek geschokt naar het tafereel. De windclan poes was dood. "Tallpaw..." miauwde ze, een tikkeltje geschokt. Ze wist niet wat ze denken moest. Was dit uit verdediging geweest? Was dit nodig geweest? Of was hij nou een moordenaar? Nee dat laatste kon ze helemaal niet geloven! "Wordt rustig, en vertel me wat er is gebeurd..." miauwde ze, op de kater neer kijkend, terwijl haar blik langzaam naar de dode poes dwaalde. Rest in peace, Windclan warrior...


Go on, kill me {+Tallpaw} Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Go on, kill me {+Tallpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: