Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Go on, kill me {+Tallpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 22:02

De Tabby trilde over zijn hele lichaam, het schokte en tranen van angst, pijn en ongeloof rolden langzaam over zijn wangen naar de nog natte grond. De woorden van de poes prentte hij in zijn hoofd, en knikte langzaam, steeds onrustiger wordende. Zijn ademhaling ging steeds sneller, en even leek het of hij zou gaan hyperventileren, juist op dat moment braken de ogen van de poes, en kwam Innerghost eraan gelopen. Nooit was de kater zo blij geweest om haar in plaats van zijn moeder te zien, en zonder na te denken over de consequenties rende hij naar haar toe, en begroef vol angst zijn kopje in haar warme vacht. Zijn ademhaling was nog steeds gevaarlijk snel, en bloed bleef uit de wonden op zijn rug, zij, poten en oren, stromen. Het deed hem niets, nu moest hij eerst rustig worden, zo zei ook Innerghost, maar makkelijk was het niet. De beelden, de horror van het gevecht, het zat allemaal in zijn hoofd en wilde er niet meer uit. "I-is ze doo...Do.. Dood?" De kater fluisterde het, en om het zo mogelijk nog onverstaanbaarder te maken had hij zijn ademhaling nog steeds niet onder controle. Zijn ogen stonde groot, vol angst waarin de horror die hij nu voelde te zien was. Doodsbang was hij, als er iets zeker was, was dat het wel.


Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 15:18

Shadowclan mocht dan enigszins bekendstaan als de beruchtste clan. Ze waren inderdaad niet de meest zoete katten. Ze leefden in de schaduwen, bewogen zich als schaduwen, en gingen toch liever sneller in een gevecht dan een Thunderclan of Windclan kat. Tevens waren ze trots, en wouden ze dat zeker ook kunnen zijn. Maar snel doden? Dat deden ze niet, als ze het deden, was dat met de zelfde reden als elke clan kat, omdat ze geen keuze hadden gehad. Daarom was ze er ook zeker van dat Tallpaw genoodzaakt was geweest. Innerghost gunde geen enkele kat de dood toe, hoe erg ze die gene ook haatte, tevens was het leven als een levende harder dan het leven als een dode.
Toen Tallpaw haar zag, rende hij vol angst naar haar toe, en duwde zijn kopje in haar dikke warme vacht. Innerghost liet het toe, ze begreep het, dít was niet niks. Ze voelde hoe opgejaagd Tallpaw was, zijn ademhaling was akelig snel, en het viel Innerghost op dat Tallpaw gewond was. Ze moesten maar snel terug naar het kamp, maar eerst wou de zwarte Deputy weten wat er gebeurd was. Eerst vroeg ze Tallpaw rustig te worden, om haar daarna te kunnen vertellen wat er gebeurd was. Enkel kon Tallpaw waarschijnlijk nog niet geloven dat de Windclan warrior ten dode was opgeschreven."I-is ze doo...Do.. Dood?" Was zijn vraag. Innerghost zweeg even en gaf Tallpaw eerst nog een kalmerende lik over zijn kop, waarna ze zich van hem los maakte. Ze keek de apprentice aan. "Ja, Tallpaw... Ze is nu samen met Starclan," miauwde ze kalm. "Tallpaw... haal even diep adem, en probeer me te vertellen wat er gebeurd is..." miauwde ze rustig. "Daarna kunnen we naar het kamp, en kan jij naar de medicine cat den, je bent gewond," vervolgde ze. Ze zei er niet bij dat Innerghost dit ook zal bespreken met Shrewstar, dat zal niet rustgevend overkomen.


Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 13:03

Zijn ogen werden groot toen bleek dat de poes waarmee hij daarvoor nog had gepraat en gevochten bij Starclan was. De ademhaling ging opnieuw gevaarlijk snel, maar deze keer wist Tall de controle terug te krijgen, zijn ogen gingen weer wat normaler staan maar de angstige blik bleef, samen met het getril. Hij haalde inderdaad eens diep adem, om het advies van Innerghost op te volgen, en was toen nog even stil om haar volgende advies te horen. Dat deed hem echter zijn hoofd schudden, "Nee, zo erg is het denk ik niet," De wonden op zijn zij spraken dat verschrikkelijk tegen, maar Tall was zo geschokt door wat hij had gedaan dat de jonge kater het niet eens gemerkt had. "I-ik was gewoon aan het lopen," Begon hij, al wat rustiger wordende, "Toen kwam ik haar tegen, op ons territorium, aan het jagen, ik vroeg aardig of ze weg wilde gaan, en was zelfs niet boos," Ietwat onzeker keek hij op naar de deputy, was dat fout geweest? "Zij werd echter wel heel boos, en viel me aan, ik sloeg de aanval af maar ze bleef doorgaan, ze werd steeds bozer, overal was bloed en klauwen," Trillend viel de kater stil, de horror van het gevecht kwam nu weer in hem op. Een diep ademhaling hielp hem weer rustig te worden, "Ik verdedigde me, maar ze was woedend, en bleef komen, ineens had ze me in de tang, en handelde ik instinctief, mijn.. Mijn poten.. Ze.." Hij viel weer stil en keek naar de bebloede klauwen voor hem, "Ik raakte haar buik, de wond was te groot, maar ze bleef aanvallen.." De kater slikte en rechtte zijn rug, sterk zijn nu, voor de overleden warrior, "Uiteindelijk lag ze op de grond, en wilde ik het bloeden stelpen, dat was het moment waarop ze mijn oor te pakken kreeg," Zijn staart ging automatisch naar zijn gescheurde oor, het prikte inmiddels behoorlijk. "Het bloeden wilde niet stoppen.. En de rest weet u," De jonge kater wendde zijn gezicht af van de deputy, onzekerheid was alles wat er nu aan hem te zien was, dat, en spijt. Zoveel spijt, "Gaat u dit met mijn moeder overleggen?" Hij moest het weten, het leek hem logisch, maar de reactie van zijn moeder maakte hem nu al bang, zij was een van de enigen die hem intens bang kon maken, zoals nu.


Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 22:22

"Nee, zo erg is het denk ik niet," miauwde Tallpaw. Innerghost zuchtte, maar ging er niet op in. Ze wou niet van onderwerp veranderen, en zo spoedig mogelijk naar het kamp gingen ze toch wel. "I-ik was gewoon aan het lopen," begon Tallpaw aan zijn verhaal. "Toen kwam ik haar tegen, op ons territorium, aan het jagen, ik vroeg aardig of ze weg wilde gaan, en was zelfs niet boos," ging Tallpaw verder. "Zij werd echter wel heel boos, en viel me aan, ik sloeg de aanval af maar ze bleef doorgaan, ze werd steeds bozer, overal was bloed en klauwen," miauwde het jonge katertje. Hij leek enigszins getraumatiseerd, dat begreep ze ook wel. Tallpaw was nog maar een onervaren apprentice van acht moons. "Ik verdedigde me, maar ze was woedend, en bleef komen, ineens had ze me in de tang, en handelde ik instinctief, mijn.. Mijn poten.. Ze.." Innerghost streek rust gevend met haar staart over de rug van Tallpaw om hem te kalmeren. "Ik raakte haar buik, de wond was te groot, maar ze bleef aanvallen.." Innerghost fronste, het was overduidelijk dat dit gevecht een ongeluk was geweest, vanuit Tallpaws positie. "Uiteindelijk lag ze op de grond, en wilde ik het bloeden stelpen, dat was het moment waarop ze mijn oor te pakken kreeg." Tallpaw had de poes dus nog proberen te redden, en de poes zelf was door gegaan met aanvallen. Ze vroeg zich af of de poes niet naar Darkforest ging, of niet al te hartelijk verwelkomd zou worden in Starclan. Dat hing van haar vroegere daden af. "Het bloeden wilde niet stoppen.. En de rest weet u." Innerghost haalde diep adem en keek neer op Tallpaw. "Je hebt goed gehandeld, Tallpaw..." murmelde Innerghost. Ze wierp haar blik op het dode lichaam van de Windclan poes. Innerghost maakte zich los van de apprentice. "Ik zal het lichaam even zo leggen, zo dat er geen aaseters bij komen... dan gaan wij terug naar het kamp, en zal ik met Shrew overleggen hoe we het verder aanpakken," vertelde Innerghost, terwijl ze de doodde warrior bij de nekvel pakte, en haar onder wat struiken legde. "Kom we gaan terug naar het kamp," miauwde Innerghost, Tallpaw mee wekend. "Gaat u dit met mijn moeder overleggen?" Vroeg Tallpaw. Innerghost knikte. "Ja, dit ga ik met Shrewstar overleggen," miauwde Innerghost, terwijl ze Tallpaw wat steun aanbood.

OCC: New topic?


Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Go on, kill me {+Tallpaw}   Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:44

De zwarte poes vertelde hem wat ze nu zouden gaan doen, maar alles wat hij kon was knikken. De katers' bloed was in ijs veranderd toen hij de laatste zin gehoord had, met Shrewstar praten, zijn moeder. Hij kon het niet, moest hij daarbij zijn? Moest hij het meemaken? Tall merkte tot zijn grote verbazing dat hij dat toch echt liever had dan dat ze over hem zouden praten zonder dat hij zichzelf kon verdedigen, alhoewel hij niet echt in de mood was voor zo'n gesprek. "Mag ik daarbij zijn?" Zijn stem trilde iets, maar de kater vroeg het toch, hij moest het weten.

- Met Shrew of de terugweg? *traag van begrip*


Go on, kill me {+Tallpaw} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Go on, kill me {+Tallpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: