Oops..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oops..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Oops..    Oops..  Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 9:56



Vrolijk rende de jonge kitten achter een pluisje aan. Het was New Leaf geworden, maar nog steeds koud. Hij bedacht zich dat dat misschien altijd wel zo was, maar de katten om hem heen leken mager te zijn en het leek niet alsof ze dit gewend waren. Sommigen waren zelf zo chagrijnig als wat. Al maakte hij sneller vrienden dan vijand, aangezien Starlingpaw op het moment de enige kat leek te zijn die echt een hekel aan hem had. Een beetje verdrietig snoof hij, terwijl hij het pluisje achtervolgde en het zo af en toe en harde klap gaf. Met een rotvaart vloog hij een den in, achter het pluisje aan, denkende dat het gewoon een normale den was. Maar voordat hij het wist vloog hij tegen een stapel.. blaadjes aan en met een geschrokken piep sprong hij er weer uit. "Uh-oh" Zei hij, waarna hij om zich heen keek en een andere kat spotte.

Eerste post voor Maskheart


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Oops..  DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 22:46

Maskheart was bezig de kruiden op te stapelen buiten de den. Hij wilde namelijk gaan kijken welke kruiden hij nog kon gebruiken en welke niet meer te gebruiken waren. Het was alleen niet meer zoveel als hij gehoopt had door de strenge Leafbare en de planten wilden ook nog niet echt groeien door de kou die er nog steeds was. Hij draaide zich om om nog een stapeltje kruiden te pakken tot hij plots iets achter hem hoorde en hij draaide zich om. "Uh-oh" Kwam het geluid bij een stapeltje kruiden weg die helemaal overhoop was gegooid. Het was al snel duidelijk wie de veroorzaker was van het geluid en de reden waarom de stapel omver was gegooid. "Wat denk je aan het doen te zijn?" Vroeg hij aan de kitten die niet al te ver van de bladeren stond.


Oops..  14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 10:22



Geschrokken keek hij de andere kat aan. Waar kwam die opeens vandaan? Het was de medicine cat, dat wist hij zeker. Hij was hier al eens geweest, al was deze kater toen niet aanwezig en had Silverfang toen alle doorns uit zijn lichaam gehaald. Dat was de dag dat Sycamorekit stierf, de dag dat hij de regels overtrad en er consequenties van kwamen. "Wat denk je aan het doen te zijn?" Zijn blik gleed naar de bladeren, sommigen fladderden nog een beetje over de grond, terwijl anderen in hoopjes bleven liggen. Hij slikte. "Sorry meneer!" Miauwde hij. "Ik.. ik was aan het spelen en toen rende ik de den in en toen botste ik ertegen op.. Ik zal wel helpen met opruimen!" Miauwde hij, zijn blik van de bladeren naar de kater toewerpende.


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Oops..  DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:07

"Sorry meneer!" Miauwde de kitten. "Ik.. ik was aan het spelen en toen rende ik de den in en toen botste ik ertegen op.. Ik zal wel helpen met opruimen!" Hij wilde ergens wel boos worden op de kitten, want hij wilde vooral niet dat het nog een keer zou gebeuren. Alleen het leek er wel op dat de kitten echt spijt had van wat hij had gedaan en dus kon hij eigenlijk niet boos worden. "Het is nu toch al gebeurd." Zei hij. "Daarom neem ik je aanbod om me te helpen maar al te graag aan." Hij kon altijd wel hulp gebruiken, vooral nu de kitten de stapel ook nog eens overhoop had gegooid. "Je moet proberen om de blaadjes die hetzelfde zijn weer op een stapel te leggen." Gaf hij de opdracht aan de kitten. Zelf zou hij dan kunnen kijken wat nog gebruikt kan worden en wat niet. Hij was daar tenslotte mee bezig geweest.


Oops..  14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 8:42



Diep van binnen hoopte hij dat hij zich niet weer in de nesten had geholpen, want dan zou zijn moeder hem vast in de Nursery houden. Hij had daar dus echt geen zin in, maar misschien moest hij gewoon wat beter op gaan letten. Dat was misschien wel beter zo. Zijn oren gingen een beetje omhoog toen de kater begon met spreken, benieuwd wat hij ging zeggen. "Het is nu toch al gebeurd." Zijn stem klonk niet boos, toch? "Daarom neem ik je aanbod om me te helpen maar al te graag aan." Dustkit knikte en liet zijn blik vallen op de bladeren. Maar wat moest hij ermee doen? "Je moet proberen om de blaadjes die hetzelfde zijn weer op een stapel te leggen." Nogmaals knikte hij, waarna hij rustig begon. Hij tilde de blaadjes op en legde ze op de blaadjes die hij het zelfde vond lijken en nauwkeurig begon hij ze zo te verzamelen. "Waar heb je deze bladeren eigenlijk voor nodig?" En daar kwamen de vragen weer.


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Oops..  DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 12:58

Maskheart zag dat de kitten was begonnen met de blaadjes te sorteren en hij draaide zich om om de volgende stapel uit de den te pakken. "Waar heb je deze bladeren eigenlijk voor nodig?" Hij had net een stapeltje neergelegd en draaide zich hierna om naar de kitten. Hij keek even naar de bladeren die bij de kitten lagen en zag dat het borage was. "Dat wordt gebruikt om Queens meer melk te geven en het kan ook helpen om koorts tegen te gaan." Beantwoordde hij de vraag van de kitten. Misschien was de vraag algemeen bedoeld, maar hij besloot om af te wachten, want hij ging er haast al wel vanuit dat de kitten wist wat hij in het algemeen met de kruiden deed. Hierna ging hij zelf naar een stapeltje en begon er de niet-bruikbare kruiden uit te halen. De voorraad was jammer genoeg nog steeds klein en liever zou hij niks weggooien, maar als ze niet te gebruiken waren moest hij wel.


Oops..  14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 14:16



Geconcentreerd op de blaadjes, maar toch luisterend naar de kater naast hem, stond hij daar. Blaadje voor blaadje te sorteren, want dat was zijn taak die hij zojuist gekregen had van de medicine cat. Hij vond het wel leuk eigenlijk, dan had hij weer iets nieuws te doen. Maar wat vond hij ook niet leuk? Hij vond alles wel leuk. Zelfs bij de elders helpen had hij leuk gevonden, hij kon er wel tegen om dingen te doen. Dan deed hij tenminste iets actiefs. "Dat wordt gebruikt om Queens meer melk te geven en het kan ook helpen om koorts tegen te gaan." Hij fronste. "Zijn er ook Queens die geen melk kunnen geven dan?" Miauwde hij verbaasd. "En koorts? Wat is dat?" Hij kende het woord koorts niet, wat was die koorts? Een beest? Zoals de nacht ook de zon iedere keer weer deed stelen? Hij keek even op naar Maskheart, voordat hij verder ging. "Moet je vaak katten helpen?" Hij was nog niet zo bekend met de taak van een medicine cat.


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Oops..  DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 15:01

"Zijn er ook Queens die geen melk kunnen geven dan?" De kitten klonk verbaasd terwijl deze de vraag stelde. "En koorts? Wat is dat?" Hij had eigenlijk wel moeten weten dat de jonge kitten nog niet wist wat die woorden betekenden en toch had hij ze gebruikt. "Het wordt meer gebruikt om het melk op gang te laten komen en als een Queen veel kittens heeft helpt het ook voor extra melk, maar het komt niet gauw voor dat er een Queen is die geen melk kan geven." Beantwoordde hij de eerste vraag van de kitten. Hij had geen idee of het zo duidelijk zou zijn, maar dan zou hij waarschijnlijk wel weer meer vragen krijgen. "En om je andere vraag te beantwoorden. Koorts is als je lichaamstemperatuur hoger is dan normaal. Dan zal je lichaam ook warm aanvoelen." Hij probeerde het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. "Moet je vaak katten helpen?" Kwam de volgende vraag van de kitten. "Het ligt meestal aan welk tijd van het jaar het is hoe druk het is. In Leafbare zijn er meestal veel zieke katten terwijl dat in Greenleaf een stuk minder is." Dat had hij vooral afgelopen Leafbare wel gemerkt, toen waren er een stuk meer zieke katten door het extreem koude weer.


Oops..  14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimema 7 jul 2014 - 12:42



Terwijl hij de blaadjes zo goed mogelijk op elkaar stapelde, luisterde hij aandachtig naar de woorden van Maskheart. Het was wel een interessant onderwerp zeg, al die termen die hij nog niet kende. Waarom was hij niet eerder naar deze kater toegekomen? Hij had een heleboel interessante uitleg gemist, maar nu hij toch hier was kon hij het op z'n minst vragen! "Het wordt meer gebruikt om het melk op gang te laten komen en als een Queen veel kittens heeft helpt het ook voor extra melk, maar het komt niet gauw voor dat er een Queen is die geen melk kan geven." Dustkit keek even moeilijk, alles proberende te beseffen. Hij snapte het niet, hoe kon het dat een blaadje meer melk kun produceren voor een Queen? Het klonk maar raar, maar hij besloot er gewoon mee akkoord te gaan. "Heeft mijn moeder een groot nest gehad? Met drie kittens? Wat is het grootste nest dat jij ooit gezien hebt?" Miauwde hij, verbaasd over hoeveel kittens er eigenlijk in een nestje konden zitten. Had zijn moeder die kruiden ook nodig gehad? "En wat als een kater die kruiden geeft? Gaat hij dan ook melk produceren?" De kitten fronste, dat zou pas raar zijn. Kon een kater kittens dan ook melk geven? "En om je andere vraag te beantwoorden. Koorts is als je lichaamstemperatuur hoger is dan normaal. Dan zal je lichaam ook warm aanvoelen." Dat klonk enigszins nog wel logisch, eigenlijk. "Goed, dus als ik het warm krijg moet ik hiernaartoe komen want dan heb ik koorts?" Niet dat hij er veel van snapte, hoe wist Maskheart überhaupt wanneer iemand koorts had? "Het ligt meestal aan welk tijd van het jaar het is hoe druk het is. In Leafbare zijn er meestal veel zieke katten terwijl dat in Greenleaf een stuk minder is." Dustkit keek even op. Leafbare? Greenleaf? "Huh.." Miauwde hij. "Ik.. wat is Leafbare en Greenleaf? Hoe weet jij dit alles? Heeft Starclan het je allemaal uitgelegd?" Zijn oogjes werden groot vol nieuwsgierigheid.


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Oops..  DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimema 7 jul 2014 - 13:35

"Heeft mijn moeder een groot nest gehad? Met drie kittens? Wat is het grootste nest dat jij ooit gezien hebt?" Nog meer vragen kwamen van de kitten, maar hij bleef geduldig. Het was namelijk ergens wel te begrijpen dat de kitten nieuwsgierig was. "Drie kittens is ongeveer gemiddeld, maar het grootste nest dat ik ooit heb gezien is zes kittens groot." Beantwoordde hij de eerste paar vragen van de kitten. "En wat als een kater die kruiden geeft? Gaat hij dan ook melk produceren?" Hij moest even glimlachen bij die vraag. Het leek misschien logisch, maar een kater kon sowieso geen melk produceren, dus dan zouden ook kruiden daar niet mee helpen. "Een kater kan sowieso geen melk produceren, dus ook niet als het kruid wordt gebruikt." Probeerde hij zo duidelijk mogelijk uit te leggen. "Goed, dus als ik het warm krijg moet ik hiernaartoe komen want dan heb ik koorts?" Dat was natuurlijk niet altijd waar, als het gewoon warm buiten was, dan lag het meestal aan de buitentemperatuur. "Dat hoeft niet het geval te zijn, want als het warm weer is, dan kun je het ook warm hebben terwijl je geen koorts hebt." Dat leek hem wel een logische uitleg. "Huh.." Kwam de reactie van de kitten. "Ik.. wat is Leafbare en Greenleaf? Hoe weet jij dit alles? Heeft Starclan het je allemaal uitgelegd?" Hij keek even naar de kitten bij deze vragen. "Leafbare is als het heel koud is en er geen blad meer aan de bomen en struiken zit. Greenleaf is juist wanneer er veel bladeren aan de bomen zitten en alles in volle bloei is. Dan heb je ook nog Newleaf, dat is wanneer de bladeren weer terug beginnen te komen en je hebt ook nog Leaf-fall en dat is wanneer de bladeren van de bomen beginnen te vallen." Hij probeerde het zo begrijpelijk mogelijk uit te leggen, want zo werd het meestal aangehouden. "En het meeste dat ik weet heb ik van mijn mentor geleerd." Voegde hij eraan toe.


Oops..  14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:25



Hij richtte zijn volledige aandacht nu op de kater naast hem, de blaadjes weer even vergetende toen hij luisterde naar diens woorden. "Drie kittens is ongeveer gemiddeld, maar het grootste nest dat ik ooit heb gezien is zes kittens groot." Hij knikte. Zes was dus het grootste, dat was het dubbele van zijn nest - best veel dus. Hij zou niet weten wat hij met zoveel broertjes en zusjes moest doen, misschien was het wel leuk. Nog een paar andere Squirrelkits en Runekits, zou vast gezellig zijn samen. "Een kater kan sowieso geen melk produceren, dus ook niet als het kruid wordt gebruikt." Een teleurgestelde oh-blik verscheen in zijn ogen en hij knikte. "Waarom niet?" Miauwde hij, waarom kon een kater geen melk produceren? Waarom had Starclan dat niet aan de katers gegeven en wel aan de poezen? Was dat niet heel gemeen? "Dat hoeft niet het geval te zijn, want als het warm weer is, dan kun je het ook warm hebben terwijl je geen koorts hebt." Hij knikte. "Hoe weet jij het dan wanneer iemand koorts heeft? Misschien heeft hij het wel gewoon warm.. hoe smaken die kruiden? Zijn ze lekker? Eet u ze wel eens omdat ze zo lekker zijn of niet?" Miauwde hij, zijn ogen weer volledig op de kruiden richtende nu en verder gaand met zijn taakje. "Leafbare is als het heel koud is en er geen blad meer aan de bomen en struiken zit. Greenleaf is juist wanneer er veel bladeren aan de bomen zitten en alles in volle bloei is. Dan heb je ook nog Newleaf, dat is wanneer de bladeren weer terug beginnen te komen en je hebt ook nog Leaf-fall en dat is wanneer de bladeren van de bomen beginnen te vallen." Legde de Medicine cat uit. Hij had hier nog nooit van gehoord, maar het klonk best logisch. "Dat is best logisch.." Miauwde hij, terwijl hij gefrustreerd gromde toen een stapeltje blaadjes waar hij aan bezig viel weer omviel. "En het meeste dat ik weet heb ik van mijn mentor geleerd." Een vraag dwarrelde weer zijn hoofd binnen, zoals het altijd deed. "Krijg ik ook zo'n training? Hoe weet je of je een medicine cat gaat worden? Komt Starclan dan naar jou toe?" Miauwde hij, waarna hij opkeek en hem een beetje verontwaardigd aankeek. "En wat als je graag warrior wilt worden? Kan dat dan ook nog? Kun je.. weigeren?" Hij zou het niet weten en eigenlijk ook nooit begrijpen. Waarom zou je wel een medicine cat mogen worden en geen warrior? Waarom niet allemaal tegelijk? Hij wilde alles tegelijk zijn. Kitten, Apprentice, Warrior, Mentor, Medicine cat, Deputy en Clanleader. De clan zou trots op hem zijn.


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Oops..  DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 12:44

"Waarom niet?" Dat was eigenlijk best wel een goede vraag, want hoe moest je dat nou uitleggen? Het was eigenlijk gewoon meer een feit geworden dat een kater geen melk kon produceren en een poes wel. Dat lag waarschijnlijk gewoon aan het feit dat ze twee verschillende geslachten waren en dat er daardoor toch wat verschil zat tussen de twee. "Een kater en een poes verschillen van elkaar op bepaalde gebieden en dat is er één van." Het was nog best lastig uitleggen als hij eerlijk was. "Dat is best logisch.." Maskheart zag dat de stapel met blaadjes weer was omgevallen, maar het zat nu in ieder geval niet door elkaar heen. Dat was wel een voordeel. "Krijg ik ook zo'n training? Hoe weet je of je een medicine cat gaat worden? Komt Starclan dan naar jou toe?" Begonnen de vragen. "En wat als je graag warrior wilt worden? Kan dat dan ook nog? Kun je.. weigeren?" Dat laatste deed hem een beetje denken aan wat hij van plan was te gaan doen, namelijk zijn rang opgeven als het eenmaal kon, maar dat zou hij de kitten niet vertellen. "Elke kitten krijgt normaal gesproken training om een warrior te worden als ze eenmaal apprentice zijn, maar als er één is die heel geïnteresseerd is in medicine cat worden of als je geen warrior meer kunt worden door een of andere reden, dan worden ze meestal medicine cat apprentice." Begon hij. "Maar dat is wel alleen als er plek is, want er kan er maar één van zijn en je kunt inderdaad ook gekozen worden door Starclan en dan is weigeren lastig, maar als de medicine cat het je zelf vraagt, dan kun je altijd weigeren." Hij weet nog wel toen hij zelf Milkypaw had gevraagd of ze de medicine cat apprentice wilde worden. Ze had hem op dat moment ook kunnen weigeren als ze echt een warrior had willen worden. "Ook kun je er geen warrior naast zijn. Om een warrior te worden zul je je rang moeten opgeven als medicine cat." Dat moest waarschijnlijk wel genoeg uitleg zijn voor de kitten.


Oops..  14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 10:17



"Een kater en een poes verschillen van elkaar op bepaalde gebieden en dat is er één van." Hij knikte. Dus katers en poezen waren op bepaalde gebieden anders, dat klonk raar maar het zou vast waar zijn. Maskheart wist vast waar hij over sprak, hij was tenslotte de Medicine cat geworden en Dustkit zou er maar op moeten vertrouwen dat hij zijn eigen vak goed kende. "Elke kitten krijgt normaal gesproken training om een warrior te worden als ze eenmaal apprentice zijn, maar als er één is die heel geïnteresseerd is in medicine cat worden of als je geen warrior meer kunt worden door een of andere reden, dan worden ze meestal medicine cat apprentice." Even keek Dustkit op. "Oké," Miauwde hij, gelukkig maar. Dit zou niets voor hem zijn, desondanks dat hij er zo nieuwsgierig naar was en dat hij het vast heel graag uitprobeerde en wilde leren - wilde hij veel meer warrior worden dan een medicine cat. Het leek hem namelijk zo'n ... eenzaam bestaan. "Maar dat is wel alleen als er plek is, want er kan er maar één van zijn en je kunt inderdaad ook gekozen worden door Starclan en dan is weigeren lastig, maar als de medicine cat het je zelf vraagt, dan kun je altijd weigeren." Hij legde de blaadjes - waarvan het stapeltje was opgevallen - voorzichtig en netter op elkaar dan hij eerst had gedaan, lerende van zijn eigen fouten om te snel te werken. Dit was blijkbaar geen werk waarbij je haast moest hebben, anders ging het zo gemakkelijk fout. ""Is het al eens gebeurd dat Starclan iemand gevraagd heeft? Hoe weet je of diegene dan de waarheid spreekt?" Vroeg hij weer, er dwarrelden te veel vragen in zijn hoofd. "Ook kun je er geen warrior naast zijn. Om een warrior te worden zul je je rang moeten opgeven als medicine cat." Best jammer, daar ging zijn doel om alles tegelijk te doen. Toch wilde hij nog even doorvragen, gewoon om er meer over te kunnen weten. "Waarom niet?" Werd er vervolgens gevraagd.


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Oops..  DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 21:24

"Oké," Kwam het antwoord van de kitten en Maskheart hield hem in de gaten terwijl hij het stapeltje met bladeren weer opnieuw ging stapelen. Deze keer zou het waarschijnlijk niet omvallen, want de kitten stapelde ze wel aardig goed op elkaar. "Is het al eens gebeurd dat Starclan iemand gevraagd heeft? Hoe weet je of diegene dan de waarheid spreekt?" Het kwam niet heel vaak voor, maar zelf wist hij dat de vorige medicine cat van Shadowclan een warrior was geweest voor hij door Starclan was gevraagd om een medicine cat te worden. "De vorige medicine cat van Shadowclan was door Starclan gekozen om een medicine cat te worden. Hij was namelijk eerst een warrior." Begon hij. "En eerlijk gezegd kun je natuurlijk niet altijd weten of diegene de waarheid spreekt, maar als de kat die op dat moment de medicine cat is of de leader het te horen krijgt van Starclan dan is het natuurlijk al anders." Zelf had hij het nog niet meegemaakt, dus hij wist er niks van, maar er was altijd een kans dat iemand erover zou liegen. "Waarom niet?" Als hij eerlijk was had hij zelf ook wel gewild dat hij als medicine cat sommige dingen zou mogen, want nu had hij Cherrypelt eerst pijn moeten doen voor hij de keuze had gemaakt om te stoppen met de medicine cat te zijn zodra Milkypaw er klaar voor zou zijn om de taken over te nemen. "Je hebt als warrior veel taken, maar ook als een medicine cat en die twee dingen zijn gewoon niet te combineren." Als hij straks warrior zou worden zou hij wel wat meer dan de basis moeten kennen, want wat hij nu wist zou waarschijnlijk nooit genoeg zijn om een goede warrior te zijn en hij wilde nou ook weer niet in de weg lopen.


Oops..  14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Oops..  9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Oops..    Oops..  Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 11:41



Het op elkaar stapelen van de blaadjes ging nu wat zorgvuldiger dan dat hij eerst deed, maar het was duidelijk zichtbaar dat hij meer op de kater naast hem lette dan op het opstapelen van de blaadjes. Gelukkig was de kitten alweer wat ouder en had hij zijn poten wat meer onder controle - want vroeger viel hij nog wel eens of gooide hij nog wel eens iets om door zijn onhandigheid - en het verliep eigenlijk wel een beetje vloeibaar. Al zag hij zichzelf dit klusje niet iedere dag doen - hij wilde een warrior worden en misschien ooit wel uitgroeien tot hetgeen wat zijn vader nu is. Een deputy! Maskheart begon te praten over een medicine cat van Shadowclan, die eerder een warrior was en toen werd gevraagd een medicine cat te worden. "Oh, dus het is niet zo dat je persé een apprentice moet zijn om het te kunnen worden?" Hij fronste. Dat vond hij toch wel iets raars. Hij kon het zich niet goed bedenken - een oudere warrior die werd uitgekozen tot een medicine cat apprentice? Nee, dat was toch raar? "En eerlijk gezegd kun je natuurlijk niet altijd weten of diegene de waarheid spreekt, maar als de kat die op dat moment de medicine cat is of de leader het te horen krijgt van Starclan dan is het natuurlijk al anders." Hij knikte. Je moest dus maar vertrouwen op de woorden van je clangenoot. "En wat als diegene liegt? Kan Starclan dat vertellen aan jou? Heb je al eens contact gehad met Starclan? Is het echt?" Hij stopte met het op elkaar stapelen van de blaadjes en keek de kater met grote, vragende oogjes aan. Hij vroeg het zich eigenlijk wel af hoe het daarboven zou uitzien, maar wat hij niet wist was dat de medicine cat daar meestal niet over mocht praten - helaas eigenlijk, want het zou het beste verhaal zijn voor hem om te horen. Hij wilde weten of waar hij echt in geloofde waar was en niet gewoon een fabeltje wat ze de kittens vertelden om niet bang te zijn voor de dood. "Je hebt als warrior veel taken, maar ook als een medicine cat en die twee dingen zijn gewoon niet te combineren." Nog een laatste blaadje werd op de stapel gelegd voordat hij er even gespannen naar staarde of het niet zou omvielen, waarna het op elkaar stapelen klaar was. "Zo." Zei hij trots. "Nogmaals sorry dat ik hem heb omgegooid." Mompelde hij even.


Oops..  VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oops..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: