For Crying out loud! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 For Crying out loud!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 2:33

Hij zuchtte haast opgelucht toen ze hem normaal antwoordde, het was haast niet normaal hoeveel spanning hij had met gewoon al met haar praten. Elk moment kon alles omslaan, tenminste, naar zijn weten. "Maakt niet uit," MUwde hij met een schouderophaal toen ze zich verontschuldigde, "Iedereen moet zijn verhaal kwijtkunnen," Na deze woorden was het even stil, toen begon de poes plots over zijn moeder. De kater grinnikte ongemakkelijk, ja, zijn moeder was boos geweest. "Inderdaad," Beaamde hij dan ook, maar wilde niet zwak lijken door te gaan praten over zijn gevoelens. Dat deed hij niet, en al helemaal niet bij poezen, hoe kon je een poes beschermen als je teveel opging in je eigen zieligheid?


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 2:38

Tinderpaw haalde haar schouders lichtjes op, nog steeds de kater niet aankijkend terwijl ze sprak. "Moet kunnen inderdaad.." mompelde de poes instemmend. Oftewel, moet kunnen maar ik doe het niet in Tinderpaw taal. Hierna reageerde de kater nog een keertje met een licht ongemakkelijke grinnik op haar volgende opmerking en toen viel het gesprek weer stil. Zwijgend keek Tinderpaw eventjes naar Tallpaw vanuit haar ooghoek. "Waarom ben je hier eigenlijk.." Vroeg ze uiteindelijk maar. "Hoor je niet tussen de moerassen te zitten?" Ze kon zich niet voorstellen dat deze kater niet doorgaans een geweldig leven had. Hij was waarschijnlijk populair, want ze moest toegeven, onknap was hij niet, voor een Shadowclan kat dan. Maar haar eigen oordeel vertrouwde ze niet zo meer. Ze had het immers al vaker fout gehad...



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 2:44

Ze gingen al vooruit, want de poes stemde met hem in, maar alsof ze geroken had dat het vooruit ging, stopte het gesprek daarna. Een koele stilte daalde neer, en wilde hen net raken toen ze hem iets vroeg. Even van zijn stuk gebracht door het feit dat hij deze keer het gesprek niet begonnen was, keek hij haar aan en glimlachte weemoedig. "Hier is het rustig," Klonk het, zacht om het te laten horen, en het was zo. De lucht leek koeler voor zijn gevoel, de lucht leek blauwer, het gras leek groener. "Thuis wachten de problemen en straffen weer op me," Hij keek naar de grond, zijn ogen van haar afgewend en de laatste zin vooral tegen zichzelf zeggende. Inmiddels waren zijn nachtmerries aangevuld met zijn boze ouders, ze schreeuwden tegen hem en vonden hem niet goed genoeg. Hier konden ze niet bij hem komen, hier was het stil in zijn hoofd.


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 2:51

Eventjes draaide Tinderpaw haar kop om de apprentice aan te kunnen kijken nadat hij gesproken had. "Hier is het rustig," Klonk zijn stem. "Thuis wachten de problemen en straffen weer op me," Zijn toon was treuriger dan voorheen. Voor een moment bleef Tinderpaw stil, waarna ze de kater toch maar weer aankeek. "Is het zo erg..?" Vroeg ze zachtjes, zowaar sympathie in haar toon. Misschien, als hij problemen had met Shadowclanners, was hij toch wat minder erg dan de rest van de Shadowclanners? Al schreeuwde haar kop nog steeds om het feit dat ze hem niet kon en mocht vertrouwen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 2:59

Het was stil, niet voor lang, maar het was er wel. De stilte omringde de twee en lag als een deken over hen. Tall glimlachte weemoedig, nog eens, toen ze hem met sympathie in haar stem vroeg of het echt zo erg was. Hij antwoordde niet, de blik in zijn ogen zei genoeg. Ja, het was zo erg. Zijn moeder had hem geslagen en zijn vader was gek geworden. Eigenlijk durfde de jonge kater niet eens terug, maar hij zou vermoord moeten worden wilde iemand ooit dat uit hen krijgen. "Je hebt geluk met je vader," Zei hij uiteindelijk, met een ietwat schorre stem. "Hij houd echt van je," Het was zo, Lionroar was trots op zijn kittens, voorzover hij had meegekregen. Onvoorwaardelijke liefde was een sprookje in zijn leven, geen realiteit, hoe hart hij ook knokte.


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 3:02

Tinderpaw verstarde toen Tallpaw sprak over haar vader. "Je hebt geluk met je vader," Zei hij, met een ietwat schorre stem. "Hij houd echt van je." Een duistere glans verscheen in Tinderpaw's ogen terwijl ze met een licht vernauwde blik weer wegkeek. "Natuurlijk joh.." mompelde de poes zachtjes, "die ontmoeting was voor het eerst sinds weken dat hij me weer überhaupt aankeek." Haar staartpunt begon weer onrustig heen en weer te bewegen. Niet huilen.. Niet huilen.. Niet opnieuw.. Zo onopvallend als ze kon, begon ze weer dieper adem te halen, trachtend om zichzelf weer te kalmeren.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 16:04

Oke, niet dus, ze was dus niet blij met haar vader. Hoe had hij dat kunnen weten? Het was alsof Starclan hem al het verkeerde liet zeggen, het leven was lastig. "D-dat wist ik niet," Antwoordde hij uiteindelijk, een beetje geschrokken door de bittere reactie. "Het is altijd nog beter dan geslagen worden door je moeder," Mauwde hij plots, voor zich uit, met een moedeloze stem. Eigenlijk zaten ze in hetzelfde schuitje, een goedbedoeld, maar lastig leven. Alhoewel, hij had het ernaar gemaakt, en zij niet, bij haar was het allemaal in elkaar gestort. Tenminste, haar vriendschap met de kater.


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 16:14

Licht geschrokken keek Tinderpaw op. Waren Shadowclanners zelfs wreed tegen hun eigen kittens? De poes wiebelde eventjes nerveus met haar oren terwijl ze erover nadacht. Voorzichtig glimlachte Tinderpaw echter, een wrange glimlach, maar een glimlach. "In ieder geval.. is je neus gespaard.. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder erg" miauwde de poes uiteindelijk maar. Maar haar ogen begonnen weer licht te glanzen van verdriet, "Jij kunt in ieder geval wel zeggen dat je ouders nog bij elkaar zijn waarschijnlijk.."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 18:53

De kater grinnikte toen haar antwoord zijn oren bereikte, en keek met een nog wat terughoudende glimlach op naar de poes. Ze deed tenminste aardiger dan de vorige keer, "Mijn neus is jouw specialiteit," Merkte hij, nog half grinnikend, op. Daarna ging hij verzitten, nog steeds wat ongemakkelijk. "Jij kunt in ieder geval wel zeggen dat je ouders nog bij elkaar zijn waarschijnlijk.." Verbaasd en met troostende ogen keek de jonge kater direct weer naar de nog jongere poes. "Dat spijt me echt voor je," Mauwde hij, "Weet je wat er was?" Soms was het een domme ruzie, en zo weer op te lossen, soms ook niet.


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 18:59

"Dat spijt me echt voor je," Mauwde Tallpaw, "Weet je wat er was?" Zwijgend schudde Tinderpaw haar kop. "Nee... Maar mama zei dat ze niet meer bij elkaar zouden komen..." mompelde de poes treurig. "En geen van beiden wilden me nog aankijken..." Haar blik ging weer naar haar voorpootjes toe en ze beet op haar lip, hard. "Alles is over de laatste maan ineens ingestort.. Alles." Ze kneep haar ogen dicht, weer van slag rakend.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:07

Nee, ze wist niet wat er was, en het ergere was nog dat haar ouders haar er dus ook indirect bij betrokken. Als geen van beiden meer naar haar keek was het gewoon een kwestie van tijd voor de een de kittens, nu dus apprentices, op zou spelen tegen de ander. Tall zweeg nog even, haar de kans gevende om zichzelf te herpakken. Dat gebeurde dus niet, integendeel, het tegenovergestelde gebeurde, en de mededeling deed ook de kater even op zijn lip bijten, ja, dat was dus deels zijn fout allemaal. Toch hield hij zichzelf nu niet tegen, en zette hij een klein stapje dichterbij, zodat zijn staart troostend om haar heen kon. Haar verder aanraken durfde Tall nog niet. "Dat ken ik," Mompelde hij zacht, en viel toen stil. Zie je wel, wel hetzelfde schuitje!


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:22

Tinderpaw verstarde toen ze een warme staart over haar rug voelde gaan en ze begon al met uit te halen. Maar in het midden van haar slag hield ze halt en zette ze haar poot weer neer. Nukkig keek ze weer weg, op haar lip bijtend. Ze wist niet meer hoe ze moest reageren. Hij was zo enorm verwarrend. Hij was een Shadowclan apprentice, maar wel sympathiek. Voor nu was hij warm en een soort rots in de branding, al had hij het zelf ook moeilijk. Op de één of andere manier maakte zijn vriendelijk gebaar toch iets in haar los en ze begon weer zacht te snikken.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:28

Zijn poten schoten in een vloeiende en uiterst snelle beweging naar zijn neus, en de kater dook op de grond, alhoewel zijn staart op haar rug bleef liggen. Toen er niets gebeurde haalde hij heel voorzichtig één poot van zijn verborgen gezicht, en zag dat de poes haar eigen poten weer teruggenomen had. Pfiew! Dat was zojuist bijna zijn neus weer geweest, gelukkig was dat niet zo. Plots begon de ander weer wat harder te snikken. Niet wetende wat te doen, ging Tall ook maar liggen, zodat hij nog minder bedreigend over zou komen. "Ooit zal de zon weer gaan schijnen," Merkte hij op, er zelf in proberende te geloven. Hij wilde het zo graag gaan geloven, hij wilde dat Tinder het zou gaan geloven, maar het zou niet altijd zo gaan, het leven was geen sprookje. Soms was het juist een nachtmerrie.


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:34

Tinderpaw kneep haar ogen dicht en wreef over haar kop op een gefrustreerde manier, gefrustreerd met zichzelf doordat ze zich zo zwak opstelde. "Ooit zal de zon weer gaan schijnen," Miauwde de kater naast haar. Tinderpaw snoof ongelovig en wendde zich lichtjes van Tallpaw af. "Voor jou misschien.. Ik betwijfel of hij ooit weer gaat schijnen.. Voor mij geen happy ending vrees ik." Zwijgend draaide ze haar oren lichtjes naar het geluid van het donderpad in de verte. Brokenpaw had geprobeerd zichzelf op game-over te zetten. Misschien kon zij.. Nee, dat niet.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:38

De kater snoof ongelovig toen de poes hem zei dat het voor haar nooit meer zou gebeuren. "Ligt eraan wat je ervan maakt," Mauwde hij, terneergeslagen, maar vastbesloten de poes dan op z'n minst een beetje te helpen, terwijl hij naar de lucht keek waar Starclan zou moeten zijn. "Ligt eraan hoe je reageert op alles," Voegde hij er toen aan toe, "Ik reageerde verkeerd, en heb het verprutst," Stelling, geen vraag, "Jij nog niet," Hij draaide zijn kop en keek nu wel recht naar Tinderpaw, "Je kan het nog goedmaken," Zijn ogen dreven weer af naar de hemel, Starclan, waar was Starclan? "Daar geloof ik in,"


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:59

Tinderpaw keek hem verward aan. "Wat, wat zou ik goed moeten kunnen maken?" Ze voelde zich hulpeloos, machteloos, alsof de wereld doordraaide zonder dat ze er ook maar enige invloed op uit kon oefenen. Ze liet zich neerploffen op haar buik. "Ik heb het gevoel alsof ik alles fout doe, maar ik weet alleen niet wat ik fout doe en wat ik zou kunnen doen om het te verbeteren." Gaf de poes zachtjes toe.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 20:02

Tall ging op zijn zij liggen, zodat hij zijn hoofd niet steeds hoefde te draaien. Daarna keek hij juist weer weg, ja handig bezig was hij niet echt inderdaad. "Ik heb het gevoel alsof ik alles fout doe, maar ik weet alleen niet wat ik fout doe en wat ik zou kunnen doen om het te verbeteren." Die zin deed hem zijn hoofd weer zachtjes naar haar toedraaien, en knikken. Ja! Dat herkende hij! Hij herkende het zo goed! "De halve clan is boos op me," Mauwde hij zacht, "Maar ik zou niet weten waarom," Zijn stem stokte, dit was niet awesome, dit was allemaal ietwat te emotioneel voor hem. De kater viel stil en keek naar de grond, great! Nu leek hij vast zwak.


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 20:06

Tinderpaw keek eventjes opzij naar Tallpaw toen deze sprak. "De halve clan is boos op me," Mauwde hij zacht, "Maar ik zou niet weten waarom," Zijn stem leek te stokken en eventjes legde Tinderpaw haar oren achteruit. Voorzichtig en twijfelachtig, drapeerde ze haar staart troostend over zijn rug. "Ssh.. rustig maar.." mompelde ze zachtjes, "gaat wel over.." Op de één of andere manier was het prettig voor haar, iemand anders troosten. Dan hoefde ze niet meer op haar eigen verdriet te letten.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 20:12

De kater had naar de grond gekeken, met zijn ogen dicht. Maar de ogen schoten open zodra hij de aanraking voelde, het was ergens troostend en fijn, en ergens begreep hij haar plots volkomen met haar houding naar anderen toe. De troostende woorden deden hem grinniken, en opkijken, "Geloof je daarin Tinderpaw?" Hij had haar voor het eerst bij de naam genoemd, de zin was dan ook serieus nieuwsgierig, niet schamper of onaardig. Hij wilde het weten, hij geloofde er zelf niet meer in, zoals ze ook wel door had gehad toen hij hetzelfde tegen haar had gezegd.


For Crying out loud! - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 20:16

"Geloof je daarin Tinderpaw?" Miauwde de kater. Ja.. Betrapt eigenlijk en dat een Shadowclan kat haar bij haar naam noemde voelde ook vreselijk ongemakkelijk. De poes keek weg en haalde haar schouders lichtjes op. "Ik geloof er in dat de meeste katten een vreselijk slecht geheugen hebben." Miauwde de poes, nog steeds wegkijkend. "Zodra het een beetje overwaait, zullen ze wel weer eigen problemen hebben om rekening mee te houden. Het doel van je bezig houden met de problemen van anderen op een negatieve wijze, dan proberen ze enkel hun eigen problemen te vergeten, meestal." Mompelde de poes.




Terug naar boven Ga naar beneden
 
For Crying out loud!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: