For Crying out loud! - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 For Crying out loud!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 22:38

De maar hing in de lucht toen de poes antwoordde, en het deed Tall lichtjes glimlachen. Ze was wel iemand die graag een antwoord had op ál haar vragen, en niet een deel ervan. "Maar als papa vreemd doen... Gaan ze vreemd naar hem kijken... En dan automatisch ook naar mij.. En dat voelt vervelend.." De kater knikte nog eens, dat was heel herkenbaar. "Je bent inderdaad denk ik een soort voorbeeld, maar je kan het ook zien als extra training, om sterker te worden," Zijn ogen glommen bij het idee aan training, training was leuk vaak. "Je irriteert me helemaal niet," Antwoordde hij hoogst verbaasd toen de poes hem erop aansprak, "Jou helpen met je tegenslagen helpt mij mijn tegenslagen even te vergeten," Mauwde hij, en glimlachte nu wat breder, ze deed niets verkeerd.


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 22:42

De kater leek wel voor alles een weerwoord te hebben en Tinderpaw werd daar op haar beurt licht rebels van. Er moest toch iets zijn waarvoor de kater geen antwoord had? Ze trok dan ook een eigenwijs gezicht. "Weet jij op alles een antwoord of doe je maar alsof?" Miauwde de poes licht nukkig, al glanste er nog wel een lichte geamuseerdheid in haar ogen. Echt geïrriteerd was ze niet door de kater.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 23:13

De kater lachte, maar sloeg verschrokken zijn poot voor zijn mond toen het geluid weerklonk en grinnikte toen. Had ze hem dat serieus gevraagd? "Weet jij op alles een antwoord of doe je maar alsof?" Ja, ze had het hem gevraagd, en helaas voor de poes had hij zijn antwoord alweer klaar. "Ik doe mijn best," Grinnikte de kater, "laten we het daarop houden," Een geamuseerde glans in zijn ogen liet wel zien dat hij vanaf nu echt wel op alle vragen zou antwoorden, dat was gewoon te leuk.


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 23:18

Tinderpaw's ogen vernauwden zich lichtjes toen zijn gelach in haar oren echode. De poes had duidelijk twijfels bij het feit of hij haar uit of toelachte. "Ik kan ook nog een oog proberen, in plaats van de neus," merkte de poes fijntjes op, met een lichte glimlach. Hierna schudde ze haar pels uit en ging ze liggen. Ze kreeg het koud. Ze krulde zich daarom ook op tot een kleine bal, al hield ze haar blik op de Shadowclan apprentice gericht. Ze besloot niet meer in te gaan op het eerdere gespreksonderwerp. Ze had er toch niet zoveel zinnigs op te zeggen. "Ik had nooit verwacht dat ik zo vrij en open met een Shadowclan apprentice kon spreken.." gaf ze vervolgens zachtjes toe, "zoals er in mijn clan over jullie gesproken wordt.. Jullie lijken dan wel moordmachines."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 23:51

Angstig schoten zijn poten naar zijn kop en bedekten zijn ogen, wat hem eruit deed zien als een kitten die bang was voor het donker. Voorzichtig haalde hij ze weg toen geschuifel zijn oren bereikte, en de oren spitsten zich toen hij de poes opgekruld zag liggen. Die had het dus blijkbaar koud, lastig, normaal was hij er gewoon bij gaan liggen. Dankzij zijn dikke vacht die hij van 'hem' geleend had, had Tall het haast nooit koud. Ernaast liggen leek hier echter geen optie te zijn, dus sprong Tall op, gebaarde de poes of ze even wilde blijven liggen, en rende toen dichter naar de boombast. Daar lag droog mos, waarvan de jonge apprentice een flinke dot meenam, en klungelig naar de ander bracht. Niet zijn talen, goedbedoeld natuurljk, maar meer mos was onderweg gevallen dan dat er aankwam bij de poes. "Ik ben ook geen typische Shadowclanner," sprak hij uiteindelijk, nadat hij het mos verzameld had en bij haar had neergelegd. Dat was ook zo, gij was een buitenbeentje. "Maar ik begrijp wel wat je bedoelt," 


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 23:59

Tinderpaw spitste haar oren lichtjes toen ze Tallpaw weg hoorde drentelen. "Wat ga je..?" Begon ze, maar toen viel ze weer stil. Haar heldere blauwe ogen volgden z'n bewegingen met een lichte verwarring. Maar toen hij aankwam met mos en die bij haar neer had gelegd, glimlachte ze voorzichtig en dankbaar. Ze zette haar pootjes voorzichtig in het mos en krulde zich weer opnieuw op, het al warmer krijgend door het groene spul. Nadat ze zich ingenesteld had in haar provisorische 'nest', keek ze Tallpaw weer aan. "Voel je je dan wel thuis in je clan?" Vroeg de poes vervolgens voorzichtig.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:12

De kater was blij toen de poes blij leek met het 'nest' wat hij haar gebracht had, en krulde zichzelf ook op, ietsjes van de poes af zodat ze zich nu niet bedreigd zou voelen. Tevreden zuchtte Tall even, en bewoog toen zijn oren naar de poes en haalde zijn grote, fijngebouwde kop, van zijn poten on haar aan te kijken. Weer zo'n vraag, een weemoedige glimlach verscheen, en even was het stil. "Heel erg," Begon hij toen, "Ik vind ook dat het misschien wel mijn doel is, om Shadowclan beter bekend te doen staan, om onze goede kwaliteiten," Ach geloofde hij het zelf? Dat was zijn doel niet, hij was gewoon het voorbeeld van hoe het allemaal niet moest, dat was toch het 'enige wat hij kon.


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:15

Tinderpaw hield haar kopje eventjes scheef toen de kater weer begon te spreken. "Dan voel je je dus niet thuis," miauwde de poes licht kritisch. Haar flame pointed gezichtje werd langzaam in een frons geplooid. "Want je wil de kern van je clan veranderen zodat je je beter zal voelen als Shadowclan kat. Maar Shadowclan katten staan bekend als trotse en sterkte katten, misschien ietwat meedogenloos, volgens de verhalen van de oudsten zijn ze dat altijd al geweest. En dat is volgens mij hetgeen wat de Shadowclan sterk en bevreesd heeft gemaakt."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:23

De kater keek even verbaasd op, maar trok toen even geamuseerd met zijn oren. Bij de fellere kritiek gaf hij zijn borst even een lik voor hij antwoord gaf. "Misschien heb je gelijk," Mauwde hij, "en is dat niet de oplossing, maar je zei net dat de shadowclanners ook bekend staan als.. Hoe zei je dat? Moordmachines toch?" Hij keek even vragend naar de poes en ging toen door. "Ik ben trots, en ook een geducht vechter, maar dan hoef ik toch niet altijd kwaadaardig te doen?" Weer een vragende blik naar Tinder, "Ik voel me thuis, maar weet dat ik anders ben.. Zo goed?"


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:30

Tinderpaw haalde haar schouders eventjes licht op. "In tijden van oorlog wel ja.. Ik bedoel, 1 van jouw clangenoten heeft de poot gebroken van een hulpeloze apprentice zonder training. Is dat eerlijk?" Vroeg de poes, haar oren naar achter leggend. Haar blik werd weer langzaam wat wantrouwiger toen ze terugdacht aan die gebeurtenissen. "Ik voel me thuis, maar weet dat ik anders ben.. Zo goed?" Miauwde de kater vervolgens. "Beter," merkte de poes op. "En anders ga je maar gewoon naar Riverclan ofzo, lekker vis eten."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:42

Het voorbeeld wat ze noemde kende hij niet, wie bad dat gedaan? Nee, dat was niet eerlijk, uiteindelijk antwoordde Tall dan ook, en tot zijn grote opluchting keurde de standvastige poes het deze keer goed. Nog even genietend van het moment dat als een overwinning volgde sloot Tall zijn ogen, dat had niet veel nut. Bij de eerstvolgende zij schoten ze weer open en draaiden zijn oren nog eens naar haar toe, zijn kop, die recht vooruit stond, draaide ook. "Watblief?" Grinnikte hij ontzet, en schudde toen zijn kop, half lachend. "Weet je hoe vies vis is! Ik vraag me echt af hoe de Riverclanners het eten zonder een slijmerige vacht te hebben, of water te praten.." Nadenkend over hoe het zou zijn als ze dat deden staarde de jonge kater even wezenloos in de verte, en keek toen weer naar Tinder. "Heb je wel eens vis gehad?"


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:47

De reactie van de Shadowclanner faalde niet om te amuseren en eventjes giechelde Tinderpaw lichtjes door zijn reactie. "Watblief?" Miauwde de kater. Tinderpaw hield haar kopje onschuldig scheef. "Water in je oren?" Vroeg ze onschuldig, alsof Tallpaw alvast begonnen was met Riverclanner worden. "Weet je hoe vies vis is! Ik vraag me echt af hoe de Riverclanners het eten zonder een slijmerige vacht te hebben, of water te praten.." kwam het volgende relaas en Tinderpaw begon alleen maar harder te lachen. Ze grinnikte nog lichtjes na toen ze zijn volgende vraag beantwoorde. "Nee, maar dat hou ik zo, alsjeblieft dankjewel. Net zoals jullie kikkers." De poes huiverde even. Slijmerige reptielen...



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 18:27

De kater grinnikte ontzet toen ze hem vroeg of hij water in de oren had, en begon toen een preek over vis. Daar was ze natuurlijk ook niet van onder de indruk, alhoewel haar lach heel veel goedmaakte. Zo was het leuk, zo'n meeting met een ander, gewoon zonder dat het iets betekende. Nou ja.. Niets? Voor hem wel, voor haar niet. Tall kon er wel mee leven, anders werd haar leven ook weer zo ingewikkeld. Om van deze gedachten af te komen zette hij het gesprek voort en grinnikte weer om haar antwoord. "Nee, maar dat hou ik zo, alsjeblieft dankjewel. Net zoals jullie kikkers." Waren alle poezen, van elke clan dan hetzelfde? "Kikkers zijn altijd beter dan vissen," Mauwde de kater lachend terug, om de eer van zijn clan te redden. Alhoewel.. Kikkers en vissen; het scheelde niet veel.


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 18:38

Tinderpaw fronste lichtjes om Tallpaw's reactie. "Kikkers zijn altijd beter dan vissen," Had deze opgemerkt. Ze kon de verbazing dan ook niet uit haar toon houden toen ze weer begon met spreken. In haar gedachten waren kikkers namelijk walgelijk. "Die slijmerige kikkers? Volgeplakt met modder?" Vroeg ze, "Nee, dan nog liever een vis," ze huiverde eventjes lichtjes, waarna ze toch begon te glimlachen. "Maar het liefste natuurlijk hazen," snorde ze zachtjes, "niks beters dan de wind in je pels als je een volledige sprint trekt achter een haas aan. Geen enkele boom of struik of poel die je in de weg ligt." Murmelde de poes terwijl ze naar de lucht keek.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 21:14

De kater grinnikte, oke, een punt voor haar want daar zat ergens wel waarheid in. De kikkers zaten vaak onder de modder, en vissen waren dan nog vaak zo lekker schoon. Nadat hij dit net in zijn hoofd op een rijtje had gezet begon de poes over hazen. Ja, hazen waren lekker, maar zo taai naar zijn mening. Hij keek dan ook een beetje ongelovig naar de poes, maar knikte wel bij het gedeelte over de wind in de haren. "Oke," Gaf hij toe, als een echte gentleman, "Rennen is gaaf, maar vind je hazen niet taai?" Zijn kopje schuingehouden keek hij opzij, "En ik moet toegeven dat stil zijn, controle hebben over elk geluid dat zich afspeelt," Zijn ogen staarden even in de verte, en focusten toen weer op de poes. "Dat is ook echt heel gaaf," Op het moment leek Tall echt een jonge jongen, zijn haar zat warrig half over zijn gezicht en zijn ogen glommen van de gedachte aan de dingen die hij allemaal zo fijn vond. Good talk, that for sure.


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 23:18

Tinderpaw haalde haar schouders licht speels op. "Tja.. daar hebben wij onze héle sterke Windclan kaken voor!" En voor de lol liet ze haar kaken eventjes op elkaar klappen. "Pas maar op, volgende keer gaat die neus eraf." miauwde ze. Praten over haar clan maakte haar duidelijk vrolijker, want trots op de Windclan was ze zeker. "En ik weet dat stilzijn heel gaaf is," miauwde de poes vervolgens met glimogen, "dat moeten wij ook doen, we kunnen niet zomaar op hazen afstuiven. Dan rennen ze ons eruit. Eerst sluipen.. dan rennen." Legde de poes eruit. "Maar hoe besluip je kikkers dan?" Kwam er vervolgens met een verbaasde frons uit.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 15:39

Tallpaw deinsde in reactie op het 'dreigement' en de dichtklappende kaken ietsjes achteruit maar glimlachte wel naar de poes. Met een kopje dat schuin hing door zijn interesse luisterde de jonge kater toen naar de uitleg, "dat moeten wij ook doen, we kunnen niet zomaar op hazen afstuiven. Dan rennen ze ons eruit. Eerst sluipen.. dan rennen." Na deze woorden knikte hij, zat wel wat in, en toch bleef het lastiger op zijn eigen territorium. "Maar hoe besluip je kikkers dan?" Hij was even stil, en dacht na. "Grappig," Mauwde hij, op een doordachte toon, "Ik doe het altijd gewoon, en dan moet je het uitleggen en dan lijkt het allemaal ineens heel lastig," Hij draaide zijn hoofd met een verontschuldigende grijns naar Tinder "Ken je dat?" Na deze woorden stond hij vastbesloten op, hij zou de vraag beantwoorden. "Door de modder moet je je poten heel hoog optrekken," Legde hij uit, en deed het voor, wat er best debiel en lollig uitzag zonder modder, "Dan sluip je met hoog opgetrokken poten vooruit," Mauwde hij nog eens ter uitleg, en ging daarna plots rechtop staan, hij had een frons op zijn gezicht. "Ik weet het niet.." Alles werd nog eens herhaald, maar steeds liep hij vast op dat ene punt. Totdat zijn ogen ineens weer gingen glimmen en zijn mond triomfantelijk open viel. "Ja!" Mauwde hij, en ging snel weer in de goede houding staan, "Dan spring je,"


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 18:27


"Grappig," Mauwde hij, op een doordachte toon, "Ik doe het altijd gewoon, en dan moet je het uitleggen en dan lijkt het allemaal ineens heel lastig. Ken je dat?" Legde hij uit. Tinderpaw knikte zachtjes, "Dat ken ik ja," grinnikte ze zachtjes, "Ik zal daarom denk ik nooit een mentor worden denk ik," miauwde ze vervolgens.  Hierna volgde de demonstratie van de kater. Tinderpaw kon het zo nu en dan niet laten dan om flink in de lach te schieten. Het zag er vreselijk belachelijk uit. "Jagen jullie echt zo?" hikte ze zachtjes, "Jullie lijken wel op van die reiger vogels met die hele lange poten.." grinnikte ze vervolgens na. "Maar als het voor jullie werkt, dan is het mooi." Miauwde de poes op warmere toon.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 22:09

Zijn tong was half uit de mond doordat hij zo intens nadacht en zich echt concentreerde, maar de concentratie werd toch wel redelijk verbroken door het geinige, en ook wel schattige gehik van de poes. Trots knikte Tall, maar sperde toen geamuseerd zijn mond open, ergens leek hij een beetje beledigd maar de glim in zijn ogen liet zien dat hij het niet erg vond. Erg goed voordoen deed hij niet, hoeveel hij de poes ook mocht, ze bleef Windclan. "Maar als het voor jullie werkt, dan is het mooi." De kater liep weer terug naar waar ze lag, en plofte naast haar neer. Ongeveer op het plekje waar hij eerder ook lag. Daarna schudde hij even wild met zijn kop om de grassprietjes eraf te krijgen, waarna de poes werd aangekeken met een grijns. "Iedere clan heeft zo zijn ding," Mauwde hij, duidelijk wel onder de indruk van hoe anders Windclan en Shadowclan waren terwijl ze allemaal gewoon katten waren. Hierna keek de kater naar de grond, "Je wordt trouwens heus wel mentor hoor," Mauwde hij toen, na een korte stilte, "Zoals je net uitlegde dat je niet zomaar op hazen af kan stuiven," Zijn blik ging weer naar haar ogen, "Dat zoeken ze, ik weet het zeker,"


For Crying out loud! - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 5 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 0:18

Tinderpaw's pootkussentjes knepen zich eventjes samen toen ze spanning begon te zetten op één van haar voorpoten. De kater had haar weer een omslachtig compliment gegeven had. Maar nee, ze wilde niet nog meer problemen voor haar voorpoten veroorzaken. Ze vernauwde haar ogen dan ook lichtjes en begon heel erg luchtig te spreken. "Al die complimentjes Tallpaw, ik zou toch bijna denken dat je me wilde versieren." Haar blik was heel erg rustig en gericht op de lucht, ook haar toon was doodkalm, alsof ze een feitje vertelde. Misschien zelfs met een hele kleine hint van wantrouwen.




Terug naar boven Ga naar beneden
 
For Crying out loud!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: