For Crying out loud! - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 For Crying out loud!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 22:06

De kater keek geschrokken op, en toen naar de poes. Wat? Had hij dat gezegd? Meteen schudde hij resoluut zijn kop, "Nee, maar ik ben ook niet bepaald de model-shadowclanner," Mauwde hij, half lachend. Nee, dat was hij inderdaad niet, en dat terwijl zijn moeder de leader was. Het ging weer eens helemaal lekker in de clan. "En vind je het niet erg dat anderen boos op je zijn dan? Ik.. ikzelf zou het vreselijk vinden." Langzaam, alsof hij nog nadacht over de beweging, haalde hij zijn schouders op, en schudde toen net zo langzaam zijn hoofd. "Je moet het niet in je laten komen, ik geloof er niet in, waarom zou ik anderen mij laten leiden?"


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 22:37


"Nee, maar ik ben ook niet bepaald de model-shadowclanner," miauwde de kater. Tinderpaw hield haar kopje dan ook eventjes lichtjes scheef. De opmerking van de kater riep toch vragen bij de poes op. "Maar wat zou dan een model-shadowclanner moeten zijn? Sterker nog, is er wel een model-Shadowclanner?" Vroeg de poes op haar uiteindelijk? "Je moet het niet in je laten komen, ik geloof er niet in, waarom zou ik anderen mij laten leiden?" Vroeg de kater vervolgens. Tinderpaw fronste lichtjes. "Kan jij dat dan? Dat lukt mij echt niet." Miauwde ze.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 22:55

De poes was slim genoeg, dat zeker, maar een antwoord op haar vragen kon de kater niet altijd bieden. "Maar wat zou dan een model-shadowclanner moeten zijn? Sterker nog, is er wel een model-Shadowclanner?" Dit zette hem aan het denken, ja, er waren model-shadowclanners, tenminste, voor zover hij ze kende. "Ik denk dat Innerghost, de deputy, en Smokebreath, de oude Medicine Cat, erg in de buurt komen," Mauwde hij, niet helemaal zeker van zijn zaak. Uiteindelijk zei hij maar gewoon dat anderen je niet moesten leiden, en de eerlijkheid van de poes sierde haar. "Mij ook niet," Mompelde hij wat zacht, de kater hield er niet van om zwaktes te laten zien, of weten, aan poezen die naar zijn weten eerder onder zijn bescherming stonden dan hij onder die van hen, nou kon deze poes prima vechten. "Maar ik vind het altijd fijn om uit een gedachte hoop te kunnen putten, en om ergens naartoe te kunnen werken," Zei hij uiteindelijk, "Zie het als een doel, anderen zouden je niet mogen leiden, dat is het doel, we moeten er alleen nog komen," Zijn ogen sprankelden nu van de onuitgesproken hoop, dit gesprek deed hem misschien wel goed, zijn neus niet, maar hem wel.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:00

Zwijgend keek Tinderpaw Tallpaw aan toen hij zijn voorbeelden noemde van perfecte Shadowclan katten en haar gezicht vertrok eventjes. "Beiden vreselijke katten," exclameerde ze voordat ze er erg in had. Bijna meteen sloeg ze haar nog goede voorpoot voor haar mond. "Oops.. Sorry, misschien iets te hard," merkte ze op, meer naar zichzelf met een nerveus lachje. Ze gaf haar borstkas maar snel een paar vlugge likken om zichzelf wat meer een houding te geven. Pas daarna kreeg ze een heel verhaal van Tallpaw over waar hij zijn hoop uit putte en Tinderpaw hield haar kop eventjes scheef, aandachtig luisterend naar zijn woorden. Maar, eigenwijs dat ze was, was ze het er niet helemaal mee eens, natuurlijk. "Maar je leeft in een clan, je hebt een clanleader, een warrior code. Allemaal richtlijnen waarbij je moet leven." Miauwde de poes, starend naar de lucht terwijl ze sprak. "Die zou je breken als je je doel wilt behalen." Er lag niks veroordelends in haar stem, het was enkel een conclusie. Toen wierp ze een licht nieuwsgierige blik op Tallpaw. "Zou jij je clan willen verlaten?" Vroeg ze prompt.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:25

De kater lachte hardop toen de poes zijn clangenoten beledigde, en grinnikte nog na toen hij zijn hoop en doelen stelde. Pit had ze nogal, slim was ze ook, en het belangrijkste was nog dat ze hen begreep! Natuurlijk, dat kwam deels omdat ze hetzelfde meemaakte, maar toch. "Maar je leeft in een clan, je hebt een clanleader, een warrior code. Allemaal richtlijnen waarbij je moet leven." Als in slow-motion ging zijn kop op en neer terwijl de goudgekleurde ogen op Tinder gericht bleven. "Jaa," Antwoordde hij verwachtingsvol, waar ging dit heen? "Die zou je breken als je je doel wilt behalen." Oke, Point taken. "Ja," Beaamde hij dus ook, "Tenzij ik wil wat de warrior code wilt, en wat de clan van mij verwacht. Ik wil alleen niet-" Hij stopte abrupt en verstijfde. Wat?! Had hij haar dat laten denken, was dat hoe hij praatte? "Nee," Antwoordde hij uiteindelijk, nerveus en met zijn poten schuivend. "Al denk ik wel soms dat m'n moeder me weg wil hebben, weer een probleem minder..." Het was weer stil. Was dat wat hij dacht? Of wat hij dacht dat zijn moeder dacht en toch niet echt geloofde? Was er überhaupt een verschil tussen die twee dingen?


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:30

Haar woorden kwamen duidelijk als een klap aan bij de kater, die leek te schrikken. Maar toch bleef Tinderpaw de kater nieuwsgierig aankijken, want ze was wel degelijk nieuwsgierig naar wat de kater dacht en vond over dit punt. Het feit dat ze zelf wel eens nadacht over het feit of ze op haar plek zat in de clan, dat liet ze maar even terzijde. "Nee," Antwoordde hij uiteindelijk. "Al denk ik wel soms dat m'n moeder me weg wil hebben, weer een probleem minder..." Miauwde hij vervolgens. Tinderpaw keek hem eventjes onderzoekend aan en schudde daarna haar kopje. "Nee, ik denk het niet. Ik denk dat je moeder bezorgd is en daarom dreigt om je beter te laten luisteren." Voor een moment twijfelde de poes, "Zo zijn de meeste queens tenminste," miauwde ze vervolgens. Over haar moeder twijfelde ze echter nog. Daarvan wist ze het juist weer niet zeker.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:38

Het was lief van haar, dat ze hem wilde helpen en dat ze de moeite nam erop in te gaan. Tall moest haar wel gelijk geven, en toch zat het anders bij hem, en voor deze ene keer had hij gewild dat dat niet zo was. "Ik denk dat je daar gelijk in hebt," Begon hij, iets vrolijker klinkende, "Maar ik moet een voorbeeld zijn, en mijn moeder mag me niet zomaar voortrekken.. De clan zal denken dat ik alleen mag blijven omdat ik haar zoon ben, en dat ondermijnt haar gezag," Tenminste, dat had hij altijd gedacht. Hijzelf en zijn siblings moesten voorbeelden zijn, hij was geen goed voorbeeld, dus moest hij maar een voorbeeld zijn van wat er gebeurde als je ongehoorzaam was. "En jij?" Vroeg hij toen, op zijn beurt met nieuwsgierige ogen naar de poes kijkend. De vraag was ergens vandaan gekomen, dus moest ze wel een mening hebben.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:45

"Ik denk dat je daar gelijk in hebt," Begon hij, iets vrolijker klinkende, "Maar ik moet een voorbeeld zijn, en mijn moeder mag me niet zomaar voortrekken.. De clan zal denken dat ik alleen mag blijven omdat ik haar zoon ben, en dat ondermijnt haar gezag," miauwde de kater vervolgens. Tinderpaw haalde haar schouders iets op. Als hij er zo over dacht, dan was het prima. "Naja, ik denk dat jij de situatie het beste kan beoordelen," miauwde Tinderpaw dan ook, waarna ze haar pootje over haar gezicht liet glijden. Zwijgend likte ze haar pootkussentjes en wreef daarna over haar hoofdje heen. Tinderpaw lette er altijd wel op of haar vachtje er een beetje goed uitzag. Ze verstarde echter toen de kater op zijn beurt een vraag stelde. Eventjes zweeg de flame point poes. Zou ze het hem wel aan z'n neus moeten hangen? Maar hij was ook eerlijk geweest. Dan zou het niet netjes zijn om geen antwoord te geven... "Misschien.. heel erg soms.. in een heel erg zeldzaam moment van verstandsverbijstering.. " mompelde de poes, bijna onverstaanbaar.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:51

Ze was zich aan het wassen, en de kater lag op zijn zij, je zou niet zeggen dat ze van andere clans waren zo rustig als ze daar lagen. Zijn vraag deed het harmonische plaatje echter haperen, en even leek ze te twijfelen. Het maakte hem niet veel uit of ze antwoord gaf of niet, hij wilde gewoon een kans bieden om eens over je problemen te praten. "Misschien.. heel erg soms.. in een heel erg zeldzaam moment van verstandsverbijstering.. " oke, dat klink eerder als: "Best vaak als ik me nutteloos of alleen voel," Maar Tall hield nog teveel van zijn neus om dat te antwoorden, in plaats daarvan nam hij de veilige weg en knikte. "Waar zou je heengaan?" Gewoon uit nieuwsgierigheid gevraagd, hijzelf zou waarschijnlijk Rogue worden, niet dat dat op de planning stond, maar mocht hij ooit hoeven kiezen.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:58

De kater antwoordde rustiger dan ze verwacht had op haar opmerking. Ze had grootschalige verbazing, en misschien deze keer een kaakslag om uit te delen, verwacht."Waar zou je dan heengaan?" Vroeg de kater op een nieuwsgierige toon. Tinderpaw kon de verbazing dan ook niet uit haar blik houden maar zei er niks over. Ze ging niet uitlokken wat ze uit zou kunnen lokken op het moment. Ze moest haar poot niet weer forceren. Ze gaf daarom nog een aantal likken over haar voorpoot heen. "Ik weet niet," gaf ze vervolgens toe, "in ieder geval niet de Bloodclan of een kittypet.. Misschien een loner, maar dan zou ik niet hier blijven.. Dan zou ik ver weg trekken en kijken wat er buiten dit gebied ligt," gaf de poes toe.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 0:09

Dat antwoord kwam niet snel, eerst werd de kater een paar keer verward en verbaasd aangekeken, en even zag hij de poes met haar poot spelen, maar toen gaf ze op en beantwoordde zijn doodnormale vraag. Ze wist het niet, natuurlijk niet. Gelukkig dacht ze wel hetzelfde als hij hierover, en het deed hem ook goed te horen dat ze niet ervoor in was om haar dagen als kittypet te slijten. Het stuk over de wereld zien sprak hem aan, maar niet genoeg om de clan te verlaten. "Ik hoop altijd maar dat je alles kan zien als je in Starclan bent," Mompelde hij, zich een beetje schamend voor de gedachte, was dat niet iets voor kittens? Hij wilde niet overkomen als kitten, of was die missie al mislukt? Lastige gedachten soms.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 0:28

Tinderpaw zweeg, nu was het aan Tallpaw om het gesprek weer gaan de te houden. Zij had haar gedachten geuit. Een licht wrange glimlach verscheen op haar lippen. Nu kwam het, nu was ze raar in de ogen van de mede apprentice. Niet dat het veel uitmaakte, Shadowclan katten zelf waren immers altijd raar... Toch? "Ik hoop altijd maar dat je alles kan zien als je in Starclan bent," merkte Tallpaw vervolgens op. Tinderpaw keek hem wat licht verbaasd aan en zuchtte vervolgens opgelucht voordat ze sprak. "Ik denk het wel.. Ik hoop het wel.. En anders zoek ik wel een manier.. Niet dat ik al naar de Starclan wil natuurlijk.." De poes verstarde eventjes lichtjes bij de gedachten. Haar onwillige gedachten waren naar het Thunderpath gesprongen.. Brokenpaw.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 7:54

Hij keek opzij toen de poes hem niet uitlachte, maar eerder opgelucht zuchtte. Hij was dankbaar dat ze aardig deed, dat was wat hij nodig had op dit moment, en ze slaagde met vlag en wimpel. "Ik denk het wel.. Ik hoop het wel.. En anders zoek ik wel een manier.. Niet dat ik al naar de Starclan wil natuurlijk.." Vooral het hele gedeelte van 'anders zoek ik wel een manier' deed hem glimlachen. Haar gezicht lachte niet, de poes keek bedrukt. "Wat is er?" Vroeg hij zacht, zijn hoofd gekanteld naar haar houdend. Ze moest nu niet verdrietig zijn, niet nu hij eindelijk weer vrolijk was.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 9:45

Haar hoektanden vonden haar lip voor een moment en drukten eventjes lichtjes in het zachte vlees. Maar ook dat ging niet onopgemerkt aan Tallpaw. Licht betrapt keek de poes opzij toen hij haar vroeg wat er was. Voor een moment keek ze naar de grond voordat ze weer sprak. "Ik moest denken aan Brokenpaw.." gaf de poes vervolgens zachtjes toe, Tallpaw niet aankijkend. Brokenpaw, wie plotseling heel erg raar was gaan doen..




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 18:30

Ze keek eerst naar de grond, en toen kwam het antwoord. Eigenlijk wist Tall niet precies wat hij verwacht had, hij wist wel dat dit hem niet enorm verbaasde. Zijn staart, die van haar rug gegleden was tijden het gesprek, werd er weer op gelegd, en de kater knikte. "Zulke ongelukken zijn verschrikkelijk…" Klonk het zacht, de gedachte aan de vijand deed hem denken aan Ace die hetzelfde had gedaan. De katten uit de clans waren helemaal niet zo anders, iedereen zag het wel eens niet zitten. Waarom waren er dan zoveel oorlogen? Als die er niet waren geweest had hijzelf niet in de problemen gezeten, en was het leven voor de schattige Tinder naast hem een stuk makkelijker geweest.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 21:53

Tinderpaw voelde Tallpaw's staart weer op haar rug, maar deinsde deze keer niet weg en verstarde niet. Ze bleef alleen zitten en voor zich uit staren. "Ik begrijp het niet...." Gaf de poes toe, waarna ze met betraande ogen naar Tallpaw keek, "Ik begrijp het echt niet.." De flamepoint poes keek weer weg en schudde haar kop lichtjes. "Hij was altijd zo lief en aardig tegen me.." Haar stem trilde lichtjes toen ze verder sprak. "Dat bedoel ik dus... Alles stort in elkaar."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 22:00

Zijn neus was veilig, "Ik begrijp het niet...." De kater werd met rode, betraande ogen aangekeken. Meteen werd hij, en zijn blik, overspoeld door medeleven. De poes had het te lastig, hijzelf had het er naar gemaakt, zij toch niet? "Hij was altijd zo lief en aardig tegen me.." Tall zette zich over zijn eigen gevoelens heen, die gingen haar nu toch niet helpen, alleen maar verder irriteren, bang maken of in de war brengen. "Hij was zichzelf niet," Mauwde hij, zich niet kunnen voorstellende dat de kater altijd zo vreemd deed, "En het was zeker niet tegen jou gericht," Zijn stem klonk troostend, haast warm. "Dat bedoel ik dus... Alles stort in elkaar." De kater duwde haar pootje zachtjes aan met zijn eigen, "Niet alles," Antwoordde hij zacht.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 22:09

Zwingend keek Tinderpaw op, haar ogen betraand toen Tallpaw zijn pootje tegen de hare duwde. "Hij was zichzelf niet," Mauwde Tallpaw "En het was zeker niet tegen jou gericht," Klonk zijn stem troostend en Tinderpaw voelde zichzelf langzaam iets kalmeren. "Misschien niet... Maar ik denk niet dat ik 'm ooit nog op die manier zal kunnen vertrouwen..." Mompelde de poes zachtjes. Bij zijn volgende woorden rezen haar nekharen toch lichtjes overeind. "Niet alles," had de kater zacht gemiauwd. Tinderpaw keek weer op, niet meer naar haar poten kijkend. "Wat is er dan nog over..?" murmelde de poes zachtjes, haar oren naar achter gelegd.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 22:20

Logische vraag, maar hij had zijn antwoord klaar, en ze hoefde er verder niets achter te zoeken. "Je hebt de clan," Mauwde hij, het was zo, zij had de clan nog, hij niet. "Je moet ze behouden," Vervolgde de kater zacht. Pas als je iets kwijt was merkte je hoeveel je het miste. Natuurlijk hield hij koppig zijn mond over zijn eigen ervaringen, ze had er toch niet naar gevraagd, ook begon hij maar niet over enig gezeik dat 'hij er nog voor haar was' want iets zei hem dat ze daar echt niet op zat te wachten, en dat viel te begrijpen.


For Crying out loud! - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 22:24

Tinderpaw schuifelde nerveus met haar voorpoten als reactie op Tallpaw's woorden. Het was waar wat hij zei, ze had haar clan nog. Maar dat was toch anders... "Je hebt wel gelijk.." miauwde de poes zachtjes, de 'maar' hing al in de lucht terwijl ze het eerste zinsdeel uitsprak. "Maar als papa vreemd doen... Gaan ze vreemd naar hem kijken... En dan automatisch ook naar mij.. En dat voelt vervelend.." Hierna verschoot ze lichtjes, duidelijk gefrustreerd met zichzelf. Ze beet eventjes lichtjes op haar lip. "Sorry... Ik zit hele zeurverhalen op te hangen waar je waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan hebt.." Ze keek naar haar voorpoten en liet haar oren weer hangen.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
For Crying out loud!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: