Positiviteits-topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende
Ravenheart
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 3 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 22:41

Ondanks alles toch nog wel een redelijk goeie dag gehad. En lekker gegeten c:


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Positiviteits-topic  - Pagina 3 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfjaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 11:01

Ik had vandaag examen Aardrijkskunde. Er stond letterlijk op ons leerblad "Geen atlas = pech"
Het ding is, ik heb geen atlas. C: Maar ja, een school heeft er normaal toch wel een paar liggen he?
"Nee sorry, je moest maar zien dat je er een had." En dat terwijl niemand mij iets had gezegd over het feit dat 't school er gewoon geen wilt uitlenen. Plus, ik was een maand ziek. Ik heb geen briefje mee gehad over de aankoop van een atlas.
Maar gelukkig heb je nog van die awesome vrienden die altijd nog thuis zijn om 8:15 en dan lief een atlas willen meebrengen. C: End good, all good. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:45

Ik ben echt vrolijk de laatste tijd xD
Alles gaat goed, mijn FanClan is best actief, en een losse tand waar ik al een paar dagen mee zat is er uit. Plus, ik krijg nog iets voor sinterklaas ;D

Kleine dingetjes, maar wel leuk ^^


Positiviteits-topic  - Pagina 3 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 17:54

examen geschiedenis ging onverwacht goed c:
morgen nederlands en nw, bijde niet zo moeilijk :3
en vanavond gaan we pizza eten! Very Happy
*is verslaafd aan pizza*


Positiviteits-topic  - Pagina 3 25jw4cj
Positiviteits-topic  - Pagina 3 ZZu0jir Positiviteits-topic  - Pagina 3 LcrIgCQPositiviteits-topic  - Pagina 3 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 19:10

Ik heb vandaag 2 onwijs goede cijfers teruggekregen, en uitstel gekregen voor een heel lang essay. So yay! En statistiek lijk ik ook te snappen ^^

EN daarbij komt dat ik echt geweldige vriendinnen heb. Vooral met bepaalde meiden hebben we zo veel voor elkaar over. We reizen met z'n allen af tussen Leiden, Utrecht en Enschede om met elkaar te zijn, met z'n allen oud en nieuw te vieren, etc etc. Ik heb eigenlijk niet zo veel tijd nu, maar een meisje wilde heel graag zaterdag uit, dus ik ga heel hard m'n best doen zodat ik zaterdag alsnog naar Leiden kan. Ik ben gewoon blij ^^



Positiviteits-topic  - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 11:35

Een super goed gesprek gehad gisterochtend met mijn begeleidster. Eindelijk zal er wat meer actie komen, that makes me happy (:

Edit; en het voelt goed om er voor anderen te kunnen zijn, ze te steunen, helpen, en troosten <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 3 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 18:26

Dreamer schreef:
Pakjesavond was leuk, ik heb  een awesome ijsbeer-onesie-jumpsuit-ding, een hoop potloden en een Doctor Who T-shirt (en natuurlijk chocolade) gekregen en vooral met de kleding ben ik erg blij c: Yay! Nu heb ik eindelijk iets blauws voor bij mijn TARDIS ketting :'D

WAAR KRIJG JE DIE? Very Happy
I NEED THEM
TO SURVIVE


Positiviteits-topic  - Pagina 3 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 18:33

nog examens tot vrijdag, dan weekend, maandag stakingsdag(= geen school), dinsdag tot en met donderdag deliberaties (= ook geen school) en dan moet ik nog maar een paar uur terug naar school, en dan vakantie! yay


Positiviteits-topic  - Pagina 3 25jw4cj
Positiviteits-topic  - Pagina 3 ZZu0jir Positiviteits-topic  - Pagina 3 LcrIgCQPositiviteits-topic  - Pagina 3 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 18:34

Owlflight schreef:
nog examens tot vrijdag, dan weekend, maandag stakingsdag(= geen school), dinsdag tot en met donderdag deliberaties (= ook geen school) en dan moet ik nog maar een paar uur terug naar school, en dan vakantie! yay

ik las eerst stalkingsdag 0.0


Positiviteits-topic  - Pagina 3 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 3 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 18:35

Ik heb een leuk kerstcadeautje uit mogen zoeken op mijn werk vandaag =D !



I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 3 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Positiviteits-topic  - Pagina 3 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 22:44

Guys natuurlijk is het leuk om op elkaar te reageren, maar houd het wel inhoudelijk! Anders wordt het teveel als het algemene-onzin-topic.

Sanne


Positiviteits-topic  - Pagina 3 QHTBjCa
Positiviteits-topic  - Pagina 3 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 13:06

@Marijn, dat zou weird zijn :'3
Dinsdag ga ik samen met een vriendin mockingjay kijken in de cinema, heb echt zo veel zin om die te zien c:


Positiviteits-topic  - Pagina 3 25jw4cj
Positiviteits-topic  - Pagina 3 ZZu0jir Positiviteits-topic  - Pagina 3 LcrIgCQPositiviteits-topic  - Pagina 3 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 13:54

Wohoo! Ik ben blij! Mijn kerstjurkje en stuff voor er bij is besteld! I love it already <3
Sowieso plaats ik een foto zodra het binnen is. Showen hoort er helemaal bij ofcourse :3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 3 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 15:41

Ik ga vanavond met vijf mensen uit mijn klas naar de film. De hobbit deel drie, daar verheug ik me serieus al het hele jaar op! En mijn moeder was zo lief <3 Ik mocht naar de negenuursvoorstelling, en ik mocht al het geld voorschieten van haar geld toen ik moest reserveren. Ik hoef zelfs niet meer op mijn broertje te passen, ze heeft opa ingeschakeld. En mijn pa is mijn band gaan plakken vandaag, opdat ik erheen kon <3 Dankjewel paps en mams <3



Positiviteits-topic  - Pagina 3 K3czpSt
Acefray || Palekit || Direkit || Determind || Wanderpaw || Dovepaw
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 19:55

Roughpaw schreef:
Wohoo! Ik ben blij! Mijn kerstjurkje en stuff voor er bij is besteld! I love it already <3
Sowieso plaats ik een foto zodra het binnen is. Showen hoort er helemaal bij ofcourse :3

Jaaa, snel foto's!

- Net bij Winter Wonderland stond ik de hele tijd glühwein en al die dingen in te schenken. Het was het meest populaire kraampje, omdat je alleen daar drinken kon krijgen. Dus ik heb iedereen gesproken die op kwam dagen. Uiteindelijk nam ik even pauze, want het was súper heet (+ zo'n kerstmuts is best warm). En toen kwam er een jongen naast mij en een vriendin zitten. Hij zei: 'Hey Eef.' Mijn level van namen weten is ongeveer -206, dus ik wist natuurlijk zijn naam niet, maarja, ik ga dat ook niet vragen als hij mij duidelijk wel kent x] Anyway, iets van een uur gekletst, en hij heeft me uitgenodigd voor z'n afscheidsfeestje, omdat ie deze kerst op uitwisseling gaat naar Singapore. En toen ging ie naar de bar, omdat hij hoofd van de bar hier op campus is. En toen gaf ie me een knuffel en een kus op m'n wang ghehe.

Na zo'n lange relatie is het toch altijd best wel gaaf om te weten dat je nog aandacht krijgt van jongens. Is toch weer een beetje zelfverzekerdheid Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Skimpykit
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skimpykit
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 19:42

Leuk Eef (:


Ik heb echt een heel leuk weekend gehad <3
Vrijdag heb ik dansoptredens gehad en daarna een super gezellig kerstgala! Zaterdag heerlijk lui geweest en in de avond naar de kerstmarkt en een dansoptreden van het zusje van mn vriend(een goede vriendin van mij) . Daarnaast ging de kerstboom aan en gingen we uiteten voor het 19-jarig huwelijk van mijn schoonouders. Vandaag heb ik heerlijk lui gedaan met mijn lieve vriend en in de middag wezen High tea'en met twee vriendinnen! Top weekend en voel me heel erg gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 20:38

Ik heb bij toeval een manga plaats ontdekt, waar je vanalles kan lezen voor een klein beetje geld. Niet alleen lezen, je kan er ook bordspellen spelen, gamen, tekenen en nog veel meer. Ik voel er er zo op mijn plaats <3
Vrijdag ga ik er heen met een vriend, het wprdt heel leuk! Daar ben ik blij om ^^




Positiviteits-topic  - Pagina 3 2898riw
:;:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 20:33

De kerstboom staat Very Happy & laatst kwam mijn bff en we hadden vet lol xD Vrijdag komt ze misschien, als ze vroeguit is. Ben echt blij met m'n leven at the moment omdat ik geen ruzie of zo heb gehad. Dit jaar maar drie maar die keer of zo terwijl 2013 echt veel slechte momenten had en supernlang duurde. (maar toen had ik depressie). Ik hoop dat 2015 voor iedereen een geweldig jaar word ^.^


Positiviteits-topic  - Pagina 3 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 3 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 9:33

Het feit dat ik vroeger altijd aan de kant werd gezet door mensen zorgt ervoor dat ik nog steeds erg onzeker over mezelf ben. Maar gisteren, na de examens, begin van de vakantie, stond een hele groep rond me, vragend om met hen mee te gaan. Mensen vinden me leuk, en alleen maar het besef maakt me zo blij <'3 Ik heb, ondanks mijn maagpijn, gisteren een topdagje gehad c: Lekker kerstinkopen met een stuk of 10 mensen en ik voelde me echt op mijn plaats ^^


Rip Augurkielurkie
Positiviteits-topic  - Pagina 3 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 11:22

Oké, ik word gepest op school, álweer. Dit vind ik zéker niet leuk. Maar nu heb ik besloten toch maar de VAVO te gaan doen, en dan wil ik proberen naar de HAVO te gaan, in plaats van de HAVO. Ik ben zeker een serieuze leerling, en in de rust kan ik prima presteren. Dus dit moet lukken, en anders maar toch de MAVO, ook daar kom ik verder mee. Ik sta hier positief tegen over, en dat geeft me toch wel weer moed.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Positiviteits-topic  - Pagina 3 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 20Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: