It's been so long



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's been so long

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: It's been so long   It's been so long Icon_minitimema 8 dec 2014 - 17:52

+Cyber, andere met toestemming

Vermoeid stapte Iggy over de rogue velden. Nadat Cyber wat had met een andere poes, was ze vertrokken. Ze wou geen afscheid nemen, daarom was ze zo stilletjes weggegaan. Maar alleen leven was veel moeilijker dan ze dacht. De poes leefde nog, maar was zwak, zo zwak. Uitgehongerd en oververmoeid. En nu strompelde ze toch terug naar Cybers territorium. Het was een lange trip geweest, van een paar dagen. Maar nu was ze er toch eindelijk. Zijn geur was zo herkenbaar, zo vertrouwd. Het enige waar ze bang voor was, was Cyber. Iggy wist niet eens of de kater haar nog mocht. Misschien haatte hij haar wel. Met dit soort gedachtes had ze zichzelf de laatste tijd getreiterd. Maar, hoe erg de kattin het ook vond, hij was geen moment uit haar hoofd gegaan. Al bekende ze het niet graag, ze hield nog steeds veel van hem. Te veel.

Het werd kouder, en veel langer zou ze het echt niet vol houden. Aan de rand stond Iggy even stil. Haar blauwe ogen speurde de velden af. Cyber had ook kits, niet? Hoe zou het daarmee zijn? Met een warm gevoel stapte ze de grens over. Eindelijk, dit voelde als thuis.
Maar na een tijdje lopen drong er een nieuwe geur binnen. De geur van bloed. De grijze poes verstijfde. Aan de grond genageld bleef ze staan, en beleefde het moment. Haar eerste kill. De hulpeloze blik in zijn ogen. Die arme kittypet. Resoluut schudde de rouge haar hoofd. Nee, dat was verleden tijd. Ze had de halsband een lange tijd geleden geloosd, en ze was er blij om. Maar waarom rook het naar bloed hier? Hier, bij Cyber?
Haar pas versnelde, en ondanks haar moeie poten geon ze te rennen. Er zou toch niks gebeurt zijn? Paniek nam haar over, en haar blik schoot koortsachtig heen en weer. Ze dacht niet meer helder. "Cyber? Cyber!" Het was dom om zo te schreeuwen, dat wist ze wel. Maar ze dacht niet na. "Cyber, w-" Iggy stopte midden in een zin, en haar mond zakte open. Voor haar lag een katten lijk. Een lijk.
De geur van bloed en dood was nu overweldigend. Het duizelde de grijze kattin. Wat? Door wie? Door Cyber? Deed hij dat?
Iggy wist dat Cyber niet de aardigste was, maar om een kat te vermoorden? Ze hoopte dat hij het niet was geweest, maar vreesde iets anders.

Duizelig zette ze een stap achteruit, tot ze tegen iemand opbotste. Snel draaide ze zich om, en keek recht in een paar fel groene ogen. Cyber!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimema 8 dec 2014 - 19:11


And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now


Het bloed droop nog van zijn flank van de diepe wond die de straatkat hem had bezorgd, meer dan een stomme straatkat was het niet geweest. Gewoon weer de zoveelste scharminkelige rat die op voedsel kwam smeken, maar deze was er in tegenstelling tot de andere niet zo goed vanaf gekomen. Het leven van de jonge kater voor zijn poten verspreide zich als een rode slang door het groen-bruine gras, ja het was koud. Ja hij had 4 hongerige kits, ja hij had ruzie met Buzz gehad en haar en haar kits daardoor verloren. Ja, hij begon zijn territorium te verliezen door die verachterlijke rechtlopers die er een paardenplaats op waren beginnen plaatsen. Nu was het nog harder in het Rogue leve dan anders, als de zwart-witte kater binnenkort nog meer territorium zou verliezen zou hij binnenkort zijn territorium moeten vergroten om dat verlies te compenseren. Nu lag er voor hem een dood lijk, en hij keek er enkel gevoelloos naar. Pah de kleine rat had toch geen schijn van kans gehad om het te overleven, Cyber had het enkel wat makkenlijker voor de kat gemaakt.

"Waarom ben je terug" Zijn monotome lage stem sneed door het stille territorium, hij had het geschreeuw van de poes ronduit genegeerd. Al was zijn hart, voor die ene milliseconde, sneller beginnen te kloppen en waren zijn kilgroene ogen even verbaasd opengetrokken. De sterke zwart-witte kater stond maar een paar klauwlengtes (cm) van de grijze poes af en het bloed dat aan zijn borst hing droop nu langzaam over op de vacht van de poes.


drup - drup - drup - drup drup- drup - drup - drup - drup drup - drup - drup - drup


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimema 8 dec 2014 - 19:49

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
When sooner or later it's over
I just don't wanna miss you tonight


Iris <'3

"Waarom ben je terug" Het was geen vraag. Het was kil. Iggy ademde snel, onregelmatig. Geur van bloed, rode, natte vacht. Haar grijze wacht werd ook nat. Ht boeide haar niks. Nu was er geen twijfel mogelijk, cyber had deze kat gedood. Aan de blik in zijn groene ogen was het niets verrassend. Kill, emotieloos. De grijze poes beet op haar lip. Waarom was ze terug? Omdat ze hem miste? Omdat ze bijna dood ging? Omdat het snel leafbare zou worden? Allemaal. Maar vooral omdat ze hem simpelweg niet kon missen. Hij betekende te veel voor haar, al was hij nog zo afstandelijk. Iggy richtte haar blik op de grond. "Ik kan niet zonder je." Het was niet zoet, geen gezwijmel. Een bijna schuldige toon. "Maar... Als je me niet wilt, begrijp ik het ook wel." De poes deed de grootste moeite om haar tranen binnen te houden. Ze wou niet huilen, huilen was een teken van zwakte. Niet? Dat is wat ze had geleerd. Daarom kropte ze alles op. Maar als ze eenmaal zou huilen, zou het niet meer stoppen. Iggy knipperde, en keek opnieuw naar de grond. Niet instorten. Niet waar Cyber bij was. Niet nog zwakker zijn dan je al bent. Het was al erg genoeg dat ze met hangende pootjes terug kwam. Maar ze zou niet smeken.
Stiekem, hoopte ze dat Cyber haar nog leuk vond. Hoe onwaarschijnlijk het ook was, heel even keek ze weer omhoog. Haar donkerblauwe ogen keken in zijn ogen. Kil. Haat? Nee, De rogue vond haar echt niet meer leuk. Dat was nu over. Waarom kon zij zichzelf niet er zo overheen zetten? Waarom hield ze nog van hem?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 13:37


And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's meant to be broken
I just want you to know who I am


Cyber luisterde maar met een half oor naar het gejank van de mooie poes, wacht mooi? Dacht hij dat nu echt? Nee hij had het gewoon ingebeeld, phaha. Toen ze verder ging op een schuldige toon die wel iets smekends had in zijn oren keek hij niet meer naar het lichaam van de jonge dode kater maar naar de witte met een beetje bloed besmeurde vacht van de poes. Cyber liet een geirriteerde grom ontsnappen en likte even over zijn nog bloederige tanden, smaakte naar een mengeling van zout en hond maar had nog het meeste weg van 'slapheid'. De zwart-witte kater liep voorbij de witte poes zodat hij zijn kilgroene ogen vol boosheid en een overstroming van verschillende gevoelens niet zou zien. Ze mocht hem zien, niet nu, niet nu hij zwakker werd.. of juist sterker, hangt ervan af hoe je het bekeek. Zijn tanden boorden zich in de vacht van de dode kat en met snokken trok Cyber het lichaam naar de rivier hier niet zo ver weg, de Black Fish river zag er even zwart en doods als normaal uit, maar nu zag hij er nog extra onheilspellend uit. Hier kon je niet meer dan kleine zwarte visjes vangen, maar als je het volgde tot net buiten zijn territorium werd het iets snelstromender en nam het alles mee naar het 'nowhere'. Nog geen paar minuten later liet Cyber het lichaam in het water vallen en zag hij de gestreepte bloederige vacht wegdrijven, het zag eruit als een oude rotte boomstronk. "Waar ben je geweest?" vroeg hij monotoom aan de poes, ervanuit gaant dat ze nog in de buurt was, terwijl hij nog steeds gevoelloos naar de donkere rivier staarde.


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 22:02

Zonder iets te zeggen pakte Cyber de dode kat, en begon deze mee te slepen. Iggy volgde hem zwijgend, en onderdrukte het moeie gevoel in haar poten. De kater kwam uit bij een rivier. Ze herrinderde zich die rivier nog, daar kon je vissen. De zwart-witte rogue liet het lichaam in het water zakken. De poes werd er misselijk van, dus niet alleen van vissen. Cyber... Waar was de Cyber die tegen haar aan lag in de schaduw van de grote boom? Waar was de kater op wie ze verliefd was geworden, de kater met wie ze rende over de velden? Iggy schudde onzichtbaar haar kop. "Waar ben je geweest?" De kattin keek hem aan "Ver van bloodclan territorium. Niet iets specifieks." Antwoordde ze simpel. Hij was zo veranderd... Sure, ze had geen feest verwacht, ze had niet verwacht dat hij op dr af zou springen en haar zou overstelpen met liefde, maar kom op? Een beetje warmer? Ze hadden iets speciaals, niet? Nu leek ze weinig meer dan een schaduw. Een verre kennis, die hij niet echt meer mocht. Met het laatste beetje pit dat ze nog had, richtte Iggy haar kop fier omhoog. Ze keek hem strak aan, zodat hij haar donkerblauwe blik niet kon ontwijken. "Cyber, waarom doe je zo?" Helaas, door haar warme stem was het moeilijk om boos te klinken. De zachte ondertoon was er altijd, welke emotie ze ook toonde. Ze was bang voor zijn reactie, maar liet het niet merken. Brutaal staarde ze hem aan, kom op Iggy, hard worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 15:20


Cyber liet een harde boze grom horen, al zijn haren in zijn nek stonde kwaad overeind, hoe durfde ze! Kreng! Ze was nog dommer dan een dode ijsvogel! Maar geen seconde later storte hij in, zijn schouders hingen slap naar beneden en in stilte liepen de zoute tranen over zijn wangen om op de koude grond te vallen en vervolgens in de grond te verdwijnen. Stille, geluidloze snikken lieten zijn lijf schokken. "De kits hebben honger, we hebben amper prooi over in het territorium. Ze zijn graatmager, ik ben graatmager. Als ik niet al die spieren nog had zou ik nu een wandelend skelet zijn. Ik heb al 2 dagen niets anders dan een magere muis gegeten om mijn kits nog te kunnen voeden. Deze dode straatkat kwam om voedsel smeken, maar ik had hem niets te bieden. Hij dreigde de kits uit het nest te komen roven en hen op te smikkelen." Zijn zwart-witte kop hing naar benenden, yeah right.. de poes had hem weten te kraken want alle woorden stroomden als een ijzige waterval vol dood en honger uit zijn mondje. "De kits komen amper nog het hol uit, ze hebben de energie niet meer en ik heb amper de energie om het territorium te verdedigen en ook nog eens schaarse prooi te vangen tegelijk" Alles flapte hij er boos en verdrietig tegelijk vol gesnauw en verwijt aan de rechtlopers en zichzelf eruit, maar het feit dat ze territorium verloren omdat de rechtlopers een paardenplaats erop bouwden en dat er elke dag een stel kinderen over zijn territorium liepen en er dus altijd kans was dat ze de kits tegenkwamen en mee naar huis namen? Weg van hem? Nee dat vertelde hij nog maar even niet, die woorden kreeg hij niet eens over zijn trillende lippen.

OCC; drama drama


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 11:11

Een boze grom waarschuwde Iggy. De poes kneep haar ogen dicht, wachtend op de stekende pijn van een klauw in haar vacht. Ze zou niet tegenstribbelen. Na een tijd realiseerde ze zich dat de pijn niet kwam. Voorzichtig deed ze haar ogen open, alleen maar om een gebroken Cyber te zien. De kille kater was teneergestort, en begon te snikken. Nu pas zag de rogue hoe mager hij was, zijn lichaam schokte. Hij was er niet veel beter aan toe dan zij, maar ze had het niet opgemerkt. "De kits hebben honger, we hebben amper prooi over in het territorium. Ze zijn graatmager, ik ben graatmager. Als ik niet al die spieren nog had zou ik nu een wandelend skelet zijn. Ik heb al 2 dagen niets anders dan een magere muis gegeten om mijn kits nog te kunnen voeden. Deze dode straatkat kwam om voedsel smeken, maar ik had hem niets te bieden. Hij dreigde de kits uit het nest te komen roven en hen op te smikkelen." De zwart-witte kater liet het allemaal stromen. Eeen tijdje stond Iggy als versteend, maar al snel nam haar zorgzame zelf over. Ze ging naast hem liggen, en drukte haar neus in zijn vacht. "De kits komen amper nog het hol uit, ze hebben de energie niet meer en ik heb amper de energie om het territorium te verdedigen en ook nog eens schaarse prooi te vangen tegelijk" De emotie was overdonderend, waardoor er ook tranen opwelde in haar donkerblauwe ogen. Iggy liet haar tranen haar vacht doorweken, daarmee ook die van de kater. "Cyber..." Fluisterde ze, en haalde diep adem. Ze wist ook niet meer wat ze moest zeggen. Ze wist ook niet meer wat dit betekende. Ze hield van hem, ze zou hem helpen. "We overleven dit wel," Ze had zelf zo van de kits gehouden. Energiek, vrolijk, ze hield van hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 20:01


'We' wat betekende dat woord voor de kater? Een extra mond om te voeden jah, en had hij dat extra voedsel? Nee! "Ik kan je niet voeden, er is geen prooi. Ik kan je geen vuilig territorium bieden, er zijn rechtloperskinderen en paarden. Ik kan je geen stille nachten bieden, er zijn altijd ijzeren klauwen aan het werk" Cyber keek naar de poes, zijn tranen waren nog lang niet droog, maar ze rolden niet uit zijn ooghoeken, zijn ogen stonden nu kil en besluitloos tegelijk terwijl Cyber een poot langs zijn wang om de tranen weg te vegen. Het was tijd, hij zou het haar vertellen. "Rechtlopers bouwen een paardenplaats op mijn territorium, ik verlies territorium" gromde hij diep, niet gericht naar de poes maar naar de rechtlopers die in de buurt moesten zijn.


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 19:27

"Ik kan je niet voeden, er is geen prooi. Ik kan je geen vuilig territorium bieden, er zijn rechtloperskinderen en paarden. Ik kan je geen stille nachten bieden, er zijn altijd ijzeren klauwen aan het werk" Groene ogen staarde haar aan, waarvan er nu geen tranen meer rolde. Ze keken zelfs met een verrassende kilheid. De informatie die Cyber haar zonet had verteld, Boeide Iggy niet zo veel. Ze was druk bezig met de kater voor haar. De rogue droogde zijn tranen, en keerde zijn kop een andere kant op. "Rechtlopers bouwen een paardenplaats op mijn territorium, ik verlies territorium" Deze woorden landde als stenen op de poes. Wat? Maar... Die kwamen toch nooit zo ver? Nu was ze lichtelijk in paniek, en deed een poging om oogcontact te maken, zoekend voor antwoordden. "K-Kunnen we niet verhuizen?" Stamelde ze, al wist ze best dat dat een stom idee was. De kits waren te zwak, zij was te zwak, en, al wilde hij het niet toe geven, Cyber was ook te zwak. Ze waren niet in staat om zon reis te maken. Nu begonnen er ook tranen op te wellen uit de blauwe ogen van de grijze kattin. Dit zou een lange winter worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 19:44


"Nee, en al zouden we. Naar waar zouden we gaan? Lonelydeath is verdwenen, met hem wou ik eerst meegaan. Mijn territorium heeft 4 grenzen, bij de hoeve aan de oost-kant begint er een twolegplaats aan de westkant van de rivier is Moonwhite haar territorium en verder weg is er een clan, in het noorden is er een territorium van een poes en in het noorden is er nooit prooi door de vervuiling en de monsters die er altijd rondrijden op de banane" Cyber keek naar de poes en gaf haar een lik op haar hoofdje waarna hij rechstond, hij had zijn verhaal gedaan. "Het is hier niet veilig" siste hij van afkeer naar de rechtlopers toe en begon te lopen naar het Hol Van De Wolf, hopend dat de poes hem volgde.


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 19:51

"Nee, en al zouden we. Naar waar zouden we gaan? Lonelydeath is verdwenen, met hem wou ik eerst meegaan. Mijn territorium heeft 4 grenzen, bij de hoeve aan de oost-kant begint er een twolegplaats aan de westkant van de rivier is Moonwhite haar territorium en verder weg is er een clan, in het noorden is er een territorium van een poes en in het noorden is er nooit prooi door de vervuiling en de monsters die er altijd rondrijden op de banane" Zoals ze al verwacht had. Haar donkere oortjes hingen een beetje droef naar beneden. Toen gebeurde er echter iets wat Iggy nooit had verwacht. Een lik over haar kop. Verbaasd keek ze omhoog. Cyber... Hij gaf om haar? Dit kleine, liefelijke gebaar zorgde ervoor dat haar hart oversloeg. "Het is hier niet veilig" Snel was de poes weer uit haar droomwereld, en volgde Cyber. "Maar wacht eens..." Ze had een idee. Misschien stom, maar ze kon het proberen. "Wat als ik eens met die Moonwhite ga praten? Misschien laat ze ons dan blijven tot we een eigen gebied hebben?" Ze had al van ene Moonwhite gehoord, die kittens had gekregen. Cyber had toch ook kits? Misschien zou het werken!
Dit was de exacte reden waarom de bloodclan niks voor Iggy was. Ze was te lief, te hoopvol, te naïve.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 22:10


Cyber keek weemoedig naar de poes, nee dat zou toch niet lukken? De kater raspte zijn keel en draaide zich om naar de poes, "Je mag het proberen, maar ik weet niet of ik wel zo'n goede relatie met haar heb.." zei hij onzeker, al de vorige keren had hij verstrikt geraakt in een gevecht of anders in een woordgevecht. Toen Cyb de kits van Moonwhite zelfs leerden kennen had Yinjang zich aan zijn zijde geplaatst en daar was Moonwhite niet niet mee eens. Zou ze hem onderdak bieden? Zijn kits zou ze wel onderdak bieden, maar hem?


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op do 1 jan 2015 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 16:34

"Je mag het proberen, maar ik weet niet of ik wel zo'n goede relatie met haar heb.." Iggy beet op haar lip. Ach ja... Cyber was niet bepaald een vriendelijke buurman. De kattin schudde haar kop. Ze zou het proberen, als ze maar aardig genoeg was, mabey? Voorzichtig ging de lichte poes naast de rogue zitten. Ze sloot haar ogen. Haar pluizige staart streek langs zijn zwart-witte vacht. Wat nu, Cyber? Wat nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 20:48


Ze waren droog en veilig, zo in het Hol Van De Wolf. Hier kwam nooit iemand, zelfs geen monster. Cyber keek kil naar de poes die naast hem was gaan zitten, ze bedoelde het goed. Ze liet langzamerhand zijn hard beetje bij beetje smelten. Maar er was veel, tè veel gebeurd, in de tijd dat ze weg was. Zijn hart was nog kil en gesloten. Maar heel even liet hij het zover komen dat Cyber vooroverboog en de poes een tikje tegen haar neus met zijn neus gaf. Nog geen seconde trok hij zich terug en wende zijn hoofd af van de poes. "Zo, nog boel gehad met Bloodclan?" zei hij ingehouden, niet goed wetend wat te zeggen.


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 22:07

Ze waren nu warm en veilig, wat een heerlijk gevoel gaf. Een beetje ongemakkelijk ging de poes naast Cyber zitten. Ze voelde nog steeds de kilte die om de kater heen hing als een wolk, als mist. Ze kon het hem niet kwalijk nemen. Zo was ze nou eenmaal, vergevend. Heel even, leek Iggy een sprankje warmte in die groene ogen te zien. Dat was ook het moment waarop Cyber haar neus aantikte met zijn neus, een gevoel waarvan ze bijna vergeten was dat het nog bestond. Daarna draaide hij zich echter snel weg. Ik dacht dat ik degene was die bang was... Iggy hield haar kop scheef. Maar hij is bang. Bang om weer toe te laten. Deze gedachte bracht zowel verdriet als rust. "Zo, nog boel gehad met Bloodclan?" Klonk het een beetje onhandig. De kattin schudde haar kop. "Nee, ik ben er zo ver mogelijk uit de buurt gebleven." Antwoordde ze. Oke, nu moest ze nog zorgen dat dit niet akward werd. Voorzichtig krulde Iggy haar staart om de kater heen. Ze liep hier op zijden draad, maar ze moest gewoon een teken geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 18:41


Eerst deinsde Cyber ruw terug, zijn ogen waren even open van schrik. Hij kon de poes niks geven, geen territorium, zekerheid, totale veiligheid of voedsel. Was deed ze bij hem? Als ze dood zou gaan, zoals Seraphine ooit dood is gegaan zou hij weer leiden als toen, hij zou het zich nooit vergeten. Hij mocht het niet doen, hij mocht niet toegeve, hij mocht haar geen vals gevoel van veiligheid geven. Maar toen viel hem op hoe gemeen het had geleken, gevoeld zou moeten hebben voor de poes dat hij zich van haar af het gerukt. Dus Cyber liep terug naar de poes en gaf haar een liefdevolle lik om vervolgens vlak naast de poes te gaan liggen en zich tegen haar aan te drukken. Hij vormde een soort omhulsel, een pantser, rond de poes zodat zij tegen zijn warme zachte buik lach. Zijn staart was om haar staart gekruld en zijn warme adem gleed door de dikke, lange nekvacht van de poes. Zachtjes drukte hij zijn neus erin. "Je bent veilig, zolang je bij mij blijft" mompelde hij, hij kon niet zeggen dat ze hier veilig was want dat was een groffe leugen. Maar ze was veilig zolang ze aan zijn zijde bleef, dan was ze veilig ja.


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 20:29





Een ruwe beweging liet haar schrikken. Ow, dit had ze niet moeten doen. Met toegeknepen ogen wachtte ze. Geschreeuw, een klauw, ze verwachtte alles wel. Maar tegelijkertijd was ze verdrietig. Iggy deed haar best om niet in huilen uit te barsten. Ze had het geprobeerd, maar het zou niet werken. Ze zou vertrekken, morgen. De poes viel op de grond, eerst maar slapen. Geruisloos liet ze tranen biggelen, en hoopte dat ze snel in slaap zou vallen. Plots voelde ze iets warms. Voorzichtig opende ze haar ogen. Cyber had haar een lik gegeven, en ging nu naast haar liggen. Nee, om haar heen. Het was warm en voelde veilig. Haar smalle figuur paste makkelijk. Ze voelde dat Cyber zijn neus in haar vacht drukte. "Je bent veilig, zolang je bij mij blijft." Hoorde ze hem zeggen. Een intens gevoel van blijdschap overviel haar, en ze bleef snorrend liggen. Ja, zolang ze samen waren, waren ze veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 19:18


I wanted freedom
Bound and restricted
I tried to give you up
But I'm addicted



Cyber liet een lachje zien maar zijn ogen stonden, buiten dat klein vonkje warmte, geheel kil naar de donkere wand van het Hol Van De Wolf gericht. Elk bubbeltje in de wand was hem bekend, moest hij dit ooit opgeven? Nee, nooit. Hij zou zijn veilige haven, van hem en zijn kits en nu ook nog eens Iggy altijd blijven verdedigen. Geen verachterlijke rechtloper kwam hier binnen. Cyber drukte zich nog wat dichter tegen de prachtige grijze poes en ademde nog eens lekker door haar vacht zodat deze zachtjes meedeinde, "Wat zoek je nu eigenlijk bij mij? Our Time is Running out, You can't push it underground." fluisterde hij vragend in haar oor, nieuwsgierig in het antwoord.


OCC; het begin van het liedje is niet zo goed (persoonlijk) dus zet het niet direct af, het is een prachtig lied vind ik. ;3


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
It's been so long DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 22:57

"Wat zoek je nu eigenlijk bij mij? Our Time is Running out, You can't push it underground." Iggy grinnikte kort, en ademde uit. "Eerst het gevoel van vrijheid," Bekende ze. "Daarna... Je gaf mij zekerheid. En nu kan ik niet meer zonder je." Even giechelde de poes. HEt was grappig en sneu tegelijk. Het was een verslavend gevoel. Ook nu merkte ze dat. De poes sloot haar ogen. "Cyber," Mompelde ze, nauwelijks hoorbaar. "It doesn't matter that Time is running out, We have our own infinity." Een blik naar buiten vertelde haar dat de wereld langzaam een warme deken van sneeuw kreeg. Iggy voelde zichzelf ok slaperig worden. Maar ze wou nog niet slapen, ze wou nog even met de kater praten. Ze wou nog weten hoe het nu zat.

occ: Mooi lied! Past heel mooi ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 9:48


Zekerheid, leugen. Een grove leugen dat even waar is als de leugen dat starclan bestaat. Starclan, een dom verhaaltje dat werd verteld om kittens bang te maken ja! Stelletje domme clankittypets. een kleine grauw kon er bij Cyber wel vanaf, maar hij ging niet luidop zeggen dat hij haar niet geloofde. Als zei ervoor koos die leugen te geloven dan stond hij daarbuiten. Ze zag er moe uit, maar leek niet te willen slapen. "ben je bang van het donker?" Vroeg hij zachtjes.


It's been so long AdnfjaIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 2gxnp75It's been so long 10pvxmwIt's been so long Cyber_pixelIt's been so long 10pvxmwIt's been so long 34nodx3It's been so long 10pvxmwIt's been so long Teeth_dogs
It's been so long 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's been so long
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: