It's been so long - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's been so long

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Iggy
Member
It's been so long - Pagina 2 DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 19:51

"ben je bang van het donker?" Hoorde ze zachtjes. Even dacht de poes na. "Soms," Gaf ze toe. "Toen ik alleen was. Maar wolkeloze nachten waren geruststellend." Vertelde ze. "De sterren, weet je wel." Prevelde ze. Iggy twijfelde over het bestaan van Starclan, maar de gedachte dat er ooit iets zou zijn was... rustig. De warmte van Cyber's pels was comfortabel en behaaglijk. "Wat heb jij allemaal gedaan toen ik weg was?" De poes was best onverwachts vertrokken, zonder uitleg. Nu was ze dus benieuwd, maar ook bang dat wat ze te horen kreeg haar hart zou breken. Wie wist hoeveel poesjes Cyber nog had versiert. Een beetje nerveus wachtte ze op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
It's been so long - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: It's been so long   It's been so long - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:14


Cyber had zichzelf beloofd nooit meer tegen deze poes te liegen, hoe meer leugens tegen haar hoe minder kans ze hadden samen te overleven en samen te blijven. De zwart-witte kater wou geen herhaling van voorheen toen zijn hart kil werd, het voelde alsof hij weer werd afgewezen na afgewezen door zijn moeder, vader en sibs te zijn geweest. Het maakt hem kil, gemeen, gevaarlijk. Hij was het nu nog steeds, maar wou die kleine blauwe vlam die in zijn hart terug was beginnen branden nu niet direct weer laten doven. Nee, never again. "Ik heb wat gehad met Buzzard zoals je weet, we hebben kittens. Daniel, Ralph, Emrys, Carlita en Esca. 3 katertjes, 1 lijkt heel veel op mij. 2 poesjes. Ik heb ook wat gedold met Islandpaw, maar ik hou niet van haar. Ze betekent niets, we verwachten ook geen kits ofzo hoor. Het was enkel wat speels gedoe." Cyber keek naar de poes, zijn ogen stroomden vol met warmte, maar zijn mond kon hij nog niet in een glimlach plooien. Eerst wachten op Iggy's reactie. "Sorry" zei hij met raspende stem.


It's been so long - Pagina 2 AdnfjaIt's been so long - Pagina 2 10pvxmwIt's been so long - Pagina 2 2gxnp75It's been so long - Pagina 2 10pvxmwIt's been so long - Pagina 2 Cyber_pixelIt's been so long - Pagina 2 10pvxmwIt's been so long - Pagina 2 34nodx3It's been so long - Pagina 2 10pvxmwIt's been so long - Pagina 2 Teeth_dogs
It's been so long - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's been so long
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: