nothing left to say



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 nothing left to say

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlekit~
Member
nothing left to say DPKsfdL
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Littlekit~
BerichtOnderwerp: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 13:51

Vanaf nu ben ik weg hier,
Jullie kennen de reden prima hier,dus ik ga niks meer uitleggen.

Voor diegene die me gaan missen,al zijn dat er weinig. Sorry.
Misschien kom ik ooit terug,maar voorlopig zien jullie me niet meer hier.
Ik hou mijn accounts,deze gaan tijdelijk op inactief. Zie Silhouetteheart,Ralph,Lynxfang en Littlekit.,

Dag


nothing left to say Fog96u
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucifer
Member
nothing left to say DPKsfdL
TESSSSSS
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lucifer
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 14:00

Animée,

Ook al vind ik het wel jammer dat je weg gaat, begrijp ik het ook. Ik wens je veel succes, je was een leuk persoon om mee te rpg'en, echt. Maar jij kan zelf beslissen wat het beste voor je is, dus het ga je goed.

Wees niet bang om af en toe een kijkje hier te nemen !

-Lore


May you die bloody
May you scream loudest
May you burn in hell
My own pretty little hell

Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
nothing left to say B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 14:01

Awh,spijtig dat je weggaat,ik vond het topic tussen Silhouette & Shimmer super tof!
Jammer dat je gaat,maar ik wens je het beste :c

AA


nothing left to say VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
nothing left to say TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 14:17

Volgens mij zijn dat er heel veel die je gaan missen.

Ik ben niet bepaald naïef en ik word triestig als ik het luchtje hartje lees dus ik weet de reden niet. Maar toch wens ik je veel succes in real life. Ik ga je echt wel missen hoorw. En k moet de groeten doen van Anna (Duckface). <3 <3 <3 <3 <3

Groetjes Lilith


♥️
nothing left to say YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
nothing left to say Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimema 12 jan 2015 - 16:31

Ik heb wel wat gemerkt van de commotie, maar ik vind het erg jammer dat je weggaat. Ik sprak je misschien niet vaak IC, maar ik weet wel dat ik de topics tussen sil en white altijd leuk vond, en dat je karakters altijd wel leuk zijn c:
In ieder geval, veel succes in real life, en misschien zie ik je ooit nog es ergens terug?
~Bunbun


nothing left to say 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
nothing left to say IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimema 12 jan 2015 - 16:51

Owww D: Het is niet leuk dat je weggaat maar ik wens je veel succes in RL. Ik zal je zeker missen <3

~ Jamie


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
nothing left to say DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimema 12 jan 2015 - 17:08

We zullen je missen Aimée <3 :c

x
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
nothing left to say 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimema 12 jan 2015 - 17:11

Ik vind het heel erg jammer dat je weg gaat. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar naar dat dat jou heeft laten besluiten om weg te gaan...

In ieder geval veel succes in RL en hopelijk zien we je nog terug <3 !

Liefs, Julia



I'm hunting with StarClan
nothing left to say R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
nothing left to say DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimema 12 jan 2015 - 17:43

ik vind het echt jammer om te zien dat je weggaat :c veel succes in rl

~Hanna


nothing left to say 25jw4cj
nothing left to say ZZu0jir nothing left to say LcrIgCQnothing left to say MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
nothing left to say Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: nothing left to say   nothing left to say Icon_minitimema 12 jan 2015 - 17:56

Jammer dat je weg gaat Aimée! D; Wat je reden hiertoe ook is, ik hoop dat dit het beste voor je is! Veel succes verder! ^^^

x Nele
Terug naar boven Ga naar beneden
 
nothing left to say
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: