No good in goodbye



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 No good in goodbye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
No good in goodbye UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:11

Every word I try to choose, either way I'm gonna lose..

Nou, ik denk dat dit topic wat dat betreft wel voor zich spreekt. Iets meer dan drie jaar geleden kwam ik achter het bestaan van deze geweldige rpg. Het vinden van Warrior Cats is een echt keerpunt in mijn leven geweest, en iets wat ik nooit zal gaan vergeten. Toch heb ik na deze site drie jaar lang gekend te hebben, mijn besluit genomen. Ik heb zo vaak geprobeerd om opnieuw actief te worden, nieuwe en oude accounts actief te maken. Maar helaas faalde ik hier keer op keer in. Ik ga dus inderdaad stoppen met Warrior Cats. De afgelopen maand ben ik inactief geweest en misschien zullen sommige het dus wel hebben verwacht, maar ik krijg gewoon geen fatsoenlijke post uit mijn vingers en ik krijg er een enorm spijtgevoel van dat ik mijn hoofd hier niet meer laat zien. Afgelopen zomer kreeg ik zelfs een hoge rang toegewezen, iets waarmee ik nog nooit in mijn leven zo blij mee ben geweest. Echter zal ik deze dus ook in dit topic opgeven, gewoon omdat ik wil dat er iemand anders blij mee gemaakt kan worden en tevens actief ermee wordt. Mijn Sparrowpaw zal op zijn reis naar de Maansteen zijn echte naam krijgen van StarClan, maar vervolgens gewond raken en niet meer in staat zijn om zijn taken als medicine cat te kunnen vervullen. Mijn andere accounts gaan gewoon op inactief, ik geef dus niemand weg.

Tijdens het schrijven van dit topic ben ik om eerlijk te zijn best wel emotioneel, want dit is een stap die ik al maanden uit probeer te stellen. Er komt gewoon niks meer met posten van katten op, niet op dit moment. Ik ben erg druk met school en heb mijn interesse in andere rpg onderwerpen gevonden. Het zou zomaar kunnen dat ik binnen een paar maanden weer terug kom, mocht ik spijt krijgen van mijn actie. Dus het is geen officieel goodbye tegen jullie, maar eerder voor nu tegen het forum waar ik jarenlang een veilige haven gevonden heb <'3

Tenslotte wil ik iedereen bedanken voor de geweldige periode hier, Warrior Cats is een punt in mijn leven geweest waar ik al mijn frustraties kwijt kon en het geen wat mij in moeilijke tijden overeind heeft gehouden. Zonder deze site, zou ik op dit moment waarschijnlijk niks meer zijn, enkel een hulpeloos hoopje mens.
Er zijn toch nog een paar mensen die ik in het speciaal wil bedanken. Gewoon omdat deze wat extra's voor mij betekend hebben in mijn periode hier.

Het team ;; Natuurlijk het team, die mij tevens de geweldige kans gaven om voor het eerst in mijn leven iets belangrijks te mogen doen. Dit heeft mij een enorme boost in mijn zelfvertrouwen gegeven. Jullie hebben van deze site echt iets geweldigs gemaakt en ik zal het dan ook nooit vergeten <'3
Cato ;; Ook al zit ze niet meer op deze site, vooral in het begin was Cato een geweldig persoon die altijd voor mij klaarstond en waarmee ik ook een gezellige periode heb gehad. Ik heb er nog veel leuke herinneringen aan terug en zal je zeker nooit vergeten.
Cees ;; Een van de mensen die ik al het langst kende op dit forum, vanwege het feit dat we hier samen naartoe gekomen zijn natuurlijk. Je bent echt een geweldig goede vriendin geweest, altijd al, en ik zal jou ook zeker niet vergeten.
Soof, Quinty, Chi ;; Well, ik geloof dat we allemaal zo nu en dan wel onze ups en downs hadden, maar ik zou werkelijk waar niet weten wat ik zonder jullie gemoeten zou hebben in deze rpg. We hebben vele leuke (en voor onze accounts soms natuurlijk minder leuke) topics gehad. De rest spreekt wel voor zich denk ik :'3
Babs, Nath, Jamie, Emma, Bo2 ;; Ook jullie zijn mensen die ik echt nooit, maar dan ook echt nooit, meer zal gaan vergeten. Ik ben echt enorm blij dat ik jullie hier heb leren kennen <'3

En dan echt, mensen, er zijn nog een hele hoop die ik zou willen gaan bedanken, maar dan ben ik dus nog gewoon een halve eeuw bezig <'3 Voor iedereen dus maar, ik zal niemand op deze site ooit vergeten, jullie hebben namelijk een plek in mijn hart gekregen die er voor altijd zal blijven. Misschien zien we elkaar nog terug in de toekomst, waar dan ook. Voorlopig is dit dus inderdaad een spijtig goodbye. Maar om het nu toch echt af te sluiten,
May StarClan light your path <3

Xx Daan (Fawnstep, Frostlake, Sparrowpaw, en de rest van al mijn geweldige accounts die tevens ook voor altijd zullen voortbestaan in mijn hart)


No good in goodbye SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
No good in goodbye DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:30

Heel veel sterkte met wat je ook moge gaan doen en misschien tot een volgende keer. Succes Daan en may StarClan light your path too Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
No good in goodbye DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:40

Heel erg jammer dat je weg gaat
Hoewel ik je niet zo goed ken als ik zou willen ken ik je goed genoeg om te zeggen dat je een geweldige meid bent en dat topics met jou altijd geweldig waren
Ik hoop dat we elkaar nog eens tegen gaan komen en dat je hier je gezicht nog wel eens laat zien ookal is het in het oat ^-^
Nogmaals erg jammer dat je weg gaat maar k begrijp t
Succes met school, je andere rpg's en je leven
Xx Tess


私は最高だ
No good in goodbye 2cf2wytNo good in goodbye Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
No good in goodbye Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:43

Jammer dat je weggaat Daan, en ik hoop dat je ooit terugkomt!
Je karakters waren geweldig, ik vond het altijd leuk om met je te rpg'en.
Tot weerziens!
~Bunbun


No good in goodbye 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
No good in goodbye 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:46

Noh Daan D: Natuurlijk zagen we het al meerdere keren aankomen maar toch valt het me altijd moeilijk ;-; Je bent een awsome mensje met enorme leuke chars en ideeën. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die weet dat je enorm verlies zal zijn <3 Maar ik hoop dat alles in RL goed blijft gaan en dat ooit op een dag je schuldgevoel aan komt lopen met een lading nieuwe inspi om ons mee te verblijen :'3

~ Jamie


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
No good in goodbye 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:52

Wow Daan... Je hebt me sprakeloos.. Ja misschien had ik het ergens verwacht, maar alles in mij weigerde het te geloven :') Voor mij ben je altijd een deel van de site geweest, Fawnkit die opgroeide en al. Niet normaal meid, ik heb zo'n lol met jou en je accounts gehad. Zeker is het dat er hier altijd een deur voor je openstaat <3
Het ga je goed, en ik spreek je zeker nog wel eens ;')


No good in goodbye Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
No good in goodbye DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:54

Noooo! Daan! Ik heb jou altijd als een deel van wc gezien... D:
Ik vind het echt jammer dat je weggaat,
veel succes in rl
xXHanna



No good in goodbye Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
No good in goodbye Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:54

Daan..
Ik vind het serieus super jammer dat je weggaat. Je was echt een super cool iemand, met super vette accounts die altijd een aanwinst voor topics en vanalles waren, zoals jij een aanwinst voor de site was. Ik denk dat iedereen je zal missen, hopelijk maak je er wat van in rl <3
- Dieuw


No good in goodbye 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
No good in goodbye Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:56

Jammer dat je gaat Daan :c Maar ik vond het super om je zoveel op WC gezien te hebben! (Ondanks dat we elkaar niet echt heel goed kennen!)
Ik hoop dat wat je ook gaat doen, het je goed vergaat allemaal! En natuurlijk hoop ik je nog wel is op WC te zien! c:


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
No good in goodbye 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
No good in goodbye DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 16:02

He Daan, jammer dat je weg gaat, ik ga niet eens zeggen je was, want je bent, en je zal altijd een vriendelijk, sympathiek persoon zijn! Ik kende je niet supergoed, maar we gaan je allemaal heel erg missen. Het ga je goed, Daan c:c
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
No good in goodbye Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 16:04

Jammer dat je weg gaat Daan! D; Wat je reden hiertoe ook is, ik hoop dat dit het beste voor je is! Veel succes verder! ^^ En ik hoop dat je toch ooit nog eens terug komt! C=

x Nele

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
No good in goodbye 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: No good in goodbye   No good in goodbye Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 15:50

Waarom zie ik dit nu pas...
Ik ga je missen hier Daan. Je bent een geweldig persoon en ik heb altijd erg veel plezier gehad in de topics tussen onze katten. Vooral Creamypaw x Bravesoul, die zal ik nooit vergeten.
Jij nam mij meteen weer helemaal op, ook al was ik een jaar weggeweest, waardoor het voor mij voelde alsof ik nooit was weggeweest. Veel succes met alles meid en weet dat ik hetzelfde bij jou zal doen als je ooit besluit om terug te komen.

Het ga je goed <3 .

Liefs, Julia



I'm hunting with StarClan
No good in goodbye R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
No good in goodbye
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: