Even angels have their wicked schemes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Even angels have their wicked schemes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jane
Member
Even angels have their wicked schemes Dm_X_transpride_90x90
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 4 seasons (1 winter old)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 21:10


Ik heb me voorgehouden om hier niet te gaan zeiken en het zo kort mogelijk te gaan houden~

I'll leave this thing for a while.
Ik laat dus gewoon het rpg'en achter me vanwege problemen in me rl en andere problemen waar ik jullie niet mee zal opzadelen.

Me accounts zullen dus voorlopig op inactief gaan met uitzondering van Silvergale die naar Tess zal gaan en Slenderstep naar Lore.
Ik blijf nog wel op skype en facebook rondhangen maar kom niet af met vragen over het hele rpg-gedoe. Dat zal ik gewoon negeren.

Nog een paar personen vernoemen ^^' :


Even angels have their wicked schemes Jane_sig
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 21:13

nuuuuu assie! aww mied ik ga je zo missen!<33veel sterkte in rl stay strong gurl<33


Even angels have their wicked schemes J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Even angels have their wicked schemes Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 21:14

Assie, wat jammer dat je weggaat! D; In ieder geval, je zal er wel je juiste reden voor hebben en niemand zal je er raar voor aankijken. Ik wens je allesinds veel succes en hopelijk spring je nog eens binnen! (':

x Nele
Terug naar boven Ga naar beneden
Icykit
Member
Even angels have their wicked schemes DPKsfdL
Anouk
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icykit
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 21:18

Ahw Assie *hugs*
Ehm ik ben echt slecht in dit soort dingen...
Well here are a few things I have to say:
Je bent een geweldig persoon en ik wil je veel succes met je leven, als je me ooit nodig hebt zul je me waarschijnlijk wel kunnen vinden ^^
Make sure that you're safe okay?
En als je ooit terug komt zal ik je ofc met open armen verwelkomen ^^
Well yeah I just don't know what to say...

XXX Anouk


Even angels have their wicked schemes Icyblo10
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Even angels have their wicked schemes BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:10

Assie, eerlijk gezegd had ik dit wel al wat zien aankomen, maar het maakt de schok niet minder erg. Ik ben blij dat je toch op skype blijft, dan kan ik je toch nog af en toe spreken meis <'3
Sterkte en succes!
~Bun


Even angels have their wicked schemes BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Even angels have their wicked schemes DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:17

Jammer Assie :c Maar ik snap t ook wel..
Maar veel sterkte in RL en I will keep you at skype


Even angels have their wicked schemes 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Even angels have their wicked schemes DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:19

echt, jammer dat je weggaat Assie, succes in rl en en may StarClan light your path

xXHanna



Even angels have their wicked schemes Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Even angels have their wicked schemes 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:44

Echt heel erg jammer dat je weg gaat meid. Ik mag je heel graag en ik vind het daarom erg om te moeten lezen hoe jij je eronder voelt. Ik weet niet waarom je deze keuze gemaakt hebt, maar ik hoop dat je je er zelf beter bij voelt.
Heel veel succes en kracht met alles en hopelijk zien we elkaar ooit weer. Het ga je goed meid <3 !

Liefs, Julia



I'm hunting with StarClan
Even angels have their wicked schemes R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Even angels have their wicked schemes DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:14

Awh Assie :c
Ik had het ergens wel zien aankomen omdat je me vertelde over je problemen irl enzo, maar dat maakt het niet minder erg dat je (tijdelijk) weggaat! Ik ben blij dat ik je in ieder geval beter heb leren kennen door Facebook en sms, en ook onze mini-meet was awesome. Ik heb mezelf in veel problemen gebracht door om ver na middernacht nog met je te sms'n, maar het was het zeker waard. Ik hoop dat je weet dat ik om je geef en dat ik trots op je ben omdat je jezelf sterk houdt c:
Heel erg jammer dat je weggaat, hopelijk kom je ooit nog terug <3 xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasypaw.
Member
Even angels have their wicked schemes DPKsfdL
Eva
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fantasypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 21:05

hé, Assie, wat jammer! Het is nu al even geleden van dit topic, maar ik wou toch nog zeggen dat ik je hoop weer eens te zien verschijnen.


Even angels have their wicked schemes 4v63c9
oude setjes en stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Even angels have their wicked schemes TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Even angels have their wicked schemes   Even angels have their wicked schemes Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 18:16

:'( K zal je heel erg missen Assie.
We kunnen nog steeds sms'en right? xxx
Goede titel tho xD


♥️
Even angels have their wicked schemes YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even angels have their wicked schemes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: