Anger management - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Anger management

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blackpaw
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 16:08

Dawnpaw begon te lachen door haar actie. Ze merkte hoe ze een kriebel voelde, telkens als hij lachte. Het was gewoon zo fijn om te merken dat deze lieve lieve kater ook nog plezier kon maken, en niet alleen maar in de put zat. "Ik zie bijna geen verschil tussen deze duisternis en die zonder je poten over m'n ogen hoor." Blackpaw trok toen maar weer haar poten weg, en ze rolde van Dawnpaw af, waarbij ze op haar flank viel en door rolde tot op haar rug. Ze zuchtte, maar gaf Dawn giechelend nog een por na.



Anger management - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 19:56


Hij zei dat er geen verschil was tussen de soorten duisternis, en Dawn voelde hoe ze haar poten weg deed en van hem af rolde. Ze rolde tot op haar rug, waar ze zuchtte maar hem ook nog een por gaf, die vergezeld werd met gegiechel. "Tsss", mopperde hij hoofdschuddend terwijl hij probeerde een lachbui achter te houden. Hij rolde opzij, porde haar, en rolde weer naar zijn vorige positie. Daarna sprong hij op en klom een eindje een boom in, waarna hij op de kortsbijzijnde tak ging zitten, en uitdagend naar onder keek. "Tikkie, jij bent h'm!" Hij stak zijn tond uit, en klom nog wat omhoog.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 21:28

Dawnpaw handelde snel, gaf haar nog een por en rende vervolgens weg. Ze volgde het bewegende lichaam met haar ogen, en zag hem de boom in klimmen. Ze trok twijfelend een kant van haar lip op. "Eh.. Dawn.." begon ze, terwijl ze langzaam naar de boom toeliep. "Hoe graag ik je ook uit die boom zou willen sleuren om je terug te tikken.. Ikkeh.." Oh wat gênant. "Ik klim niet heel graag in bomen." Understatement - ze haatte het.



Anger management - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 17:07


"Eh.. Dawn.." Hij keek haar vragend aan, en wachtte af wat ze zou zeggen. "Hoe graag ik je ook uit die boom zou willen sleuren om je terug te tikken.. Ikkeh.." Een kleine grijns vormde zich om zijn lippen, maar hij luisterde nog steeds verder. "Ik klim niet heel graag in bomen." Hij wachtte even, en klom toen weer een tak lager, waarbij hij half van de tak viel. "He, dat geeft niet, ik verwacht ook niet dat iedereen graag klimt", zei hij, terwijl hij naar de grond sprong. "Ik ben ergens wel wat blij zelfs dat je niet wilt klimmen, vraag maar aan Mazepaw hoe goed ik ben in van takken afvallen." De tabby grijnsde, en gaf haar een por. "Maar je bent h'm wel nog steeds", zei Dawnpaw, terwijl hij een eindje wegliep, en naar haar opkeek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 maa 2015 - 21:34

Blackpaw keek nog even naar Dawn voordat hij een tak omlaag sprong, waarbij hij bijna weggleed en op z'n bek zou gaan. "vraag maar aan Mazepaw hoe goed ik ben in van takken afvallen." Blackpaw begon te lachen. "Gelukkig ben je niet overal goed in," knipoogde ze hem toe, een poging tot een 'verdoezeld' complimentje te geven. Maar oke, fair enough, ze was 'm nog steeds, en dus moest ze de achtervolging inzetten. Hij liep een eindje weg, maar Black sprintte achter hem aan en haalde hem snel in. Met het puntje van haar staart tikte ze hem aan op zijn zij, en snel vluchtte ze. "Nu jij!" giechelde ze.



Anger management - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 20:20


Blackpaw lachte, en een grijns vormde zich op de grijze kater zijn gezicht. "Gelukkig ben je niet overal goed in," knipoogde ze, waardoor zijn grijns enkel groeide. De poes liep achter hem aa,, en met haar staart tikte ze op zijn zij, waarna ze wegrende van hem. "Nu jij!" Hij grinnikte en rende haar richting uit, waarna hij zich naar voor gooide, en haar miste. Hij krabbelde gauw op en liep verder achter haar aan. Met een boog liep hij om haar heen en rende plots van voor op haar af. Hij remde voor haar, en tikte met zijn neus tegen haar oor. "En jij weer", lachte hij, waarna hij ook weer wegrende van Blackpaw.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 21:26

Ze voelde hoe Dawn meteen naar haar graaide om haar terug te pakken, maar hoe hij miste. Blackpaw zette een sprintje in, maar aan de voetpassen achter haar te horen kwam hij al snel dichterbij. Voor ze het wist voelde ze een koud, klein neusje tegen haar oor aan. "En jij weer," lachte Dawnpaw, en meteen begon Blackpaw de jacht op de kater. Maar al snel besloot ze het op te geven. "Daaaawn! Jij wint!" riep ze achterna, terwijl ze rustig was gaan lopen. "Ik ben moeee! Ik heb al een hele dag training gehad."



Anger management - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 20:44


"Daaaawn! Jij wint!" riep ze, en hij hield halt, waarna hij triomphantelijk omkeek. "Ik ben moeee! Ik heb al een hele dag training gehad." Hij liep weer naar haar toe, en keek haar hoofdschuddend aan. "Tss, geen conditie, geen conditie", mopperde hij plagend, met een knipoog, "Ik heb ook wel de hele dag geprobeerd te jagen hoor." Dat was niet helemaal een leugen, hij had zijn best gedaan. Maar toch, hij had een lui dag gehad, en hij had een kikker en een mus kunnen vangen. Hij wou dat de winter nu stilaan over ging. Hij ging weer zitten en haalde diep, opgelucht adem. "En, wat is het plan nu?" vroeg hij, terwijl hij haar een vragende blik toewierp. Hij wou dat zij besliste, omdat hij niet iiets dom wou zeggen waardoor ze hem zou uit gaan lachen. Zo iets doet zij toch niet, sprak hij zichzelf toe, echt niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Anger management - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Anger management   Anger management - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 1:32

Nadat Dawnpaw wat beledigingen naar haar hoofd had gegooid en Blackpaw even met een humpf-blik naar hem keek, liet ze zich op de grond vallen en rolde op haar rug. "Ik denk dat het nu tijd wordt om gewoon te chillen en niks te doen," besliste ze. "En jij mij een voetmassage gaat geven," zei ze met een zo'n serieus mogelijk gezicht. Ze stak alvast haar poot uit, zodat hij alvast kon beginnen.



Anger management - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anger management
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: