||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ||Kitten Search|| Inner x Flame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Otterflight
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 11:19

Sheepdog

General

Current Name: Sheepkit
Future name:Sheeppaw – Sheepdog – (Sheepstar?)
Past name(s): -
Prefix:Sheepkit kreeg haar naam nadat Innerghost een gevecht had geleverd met een WindClan kat waarbij er schapen toe stonden te kijken.
Suffix: Als eindopdracht moest ze een hond uit het Camp wegjagen.
Current Rank: Kit
Future Ranks: Apprentice – Young Warrior- Warrior - Senior Warrior - Elder - Deputy? - Leader?
Past Ranks: -
Age: 0 Moons
Gender: She-Cat
Clan: ShadowClan
Bloodline: 100% ShadowClan
Mentored by: -
Mentoring: -

Clan: ShadowClan
Leader:Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine Cat: Acefrey / Littlestream
Medicine cat apprentice: -

Family

Mother: Innerghost
Father: Flamepath
Brother(s): Unknown
Sister(s): Unknown
Aunts and Uncles:
Mum's side: Gone with the wind
Dad's side: Walkingrush & Lightningfur
Crush/Partner: I love my tail!

Inside

Characteristics: Zelfverzekerd - Loyaal - Ambitieus - Eigenwijs - Authoritair

Zelfverzekerd: Sheepdog is een zeer zelfverzekerde kat. De wereld ligt aan haar poten in haar ogen en ze slikken maar wat zij zegt. Ze is zeer zelfzeker en is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.  Ze is ook niet bang om haar mening te verkondigen en ze is al zeker niet op haar mondje gevallen. Ze zal vele katten afschrikken met haar mening maar haar echte vrienden weten beter.
Loyaal: Loyaal is een key-element voor haar, katten die loyaal aan haar zijn geeft ze loyaliteit terug. Ze is een vriendin waar de kat in kwestie op kan bouwen.
Ambitieus: Snel tevreden is ze niet, ze streeft voor het allerhoogste en alleen dat is genoeg voor haar.
Eigenwijs: Sheepdog maak haar eigen regels, als een ander regels maakt dan schuift ze die snel van tafel af. Enkel als de allerhoogste zich laat gelden bind ze in.
Autoritair: Graag is ze de baas over andere katten, de leiding is dan ook op haar lijf geschreven. Haar moeder is hierin haar grootste voorbeeld.




Outside

Fur: Prachtige rode langharige vacht
Build: Sheepdog is een gespierde grote kattin met de bouw van haar vader.
Pawpads and Nose: Haar voetkussentjes en neus zijn roze.
Eye Color: Amberkleurig


Relations



Legenda::
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletblack :: Uncertainty
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletgreen :: Acquaintance/To be respected
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletblue :: Friend
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletblue||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletblue :: Good friend
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletyellow :: Crush
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletwhite :: Family
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletpink :: Love
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletorange :: Mate
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletred :: Discomfort/Dislike/Fear
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletred||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletred :: Hate
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletpurple :: Student/Mentor
© by Babs



Shadowclan::


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletwhite / ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletgreen :: Innerghost
Mom you are the most awesome Deputy ever! I love you.

||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletwhite / ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletgreen :: Flamepath
Don’t know you that well, I like mommy better.

||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletwhite / ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Bulletgreen :: Leopardgaze
Mommy likes you so I like you too.


ThunderClan : :
Nobody (yet)



RiverClan : :
Nobody (yet)



WindClan : :
Nobody (yet)



BloodClan : :
Nobody (yet)


Rogues : :
Nobody (yet)


Kittypets : :
Nobody (yet)


Motivation


Real naam: Rebecca
RPG ervaring: Sinds begin 2009
Motivatie: Toen ik dit nestje zag wist ik direct, ik ga deze kans niet laten schieten! Al heel lang ben ik fan van Inner x Flame maar nu deze triangel erbij komt kijken kan ik het helemaal niet meer laten. Ik ben mega enthousiast over drama in de ShadowClan (dhú) en zou graag deel uitmaken van het gezin van Innerghost. Gewoon omdat ze zo gaaf is en ik graag een kitten wil spelen de reden daarvoor is namelijk dat ik zelf nog nooit een kitten uit een nestje gespeeld heb en ik ben benieuwd hoe het is om vanaf kitten te beginnen in plaats van Warrior.

Graag wil ik iedereen heel veel succes wensen en vooral Nathalie, Chi en Linn veel plezier wensen met het uitzoeken van de kittens c:



Sheepdog as Adult:



( Het karakter zal zich in de RPG verder ontwikkelen )


Laatst aangepast door Otterflight op za 28 feb 2015 - 21:20; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowyowl
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
Lolo {Loïs}
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Timeless
Gender:
Rank:
Snowyowl
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 15:12

Het is trouwens wel leuk, want dat plaatje van Chi komt van 500px een bepaald account en mijn plaatje ook (van hetzelfde account) dus zijn het in feite ook in rl broertjes/zusjes haha x3


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Vfy1hs
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 feb 2015 - 20:26

Nevermind, ik denk niet dat ik der actief zou kunnen houden ;c


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 6Gt25F7


Laatst aangepast door Windpaw op za 28 feb 2015 - 15:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 12:48

8 Maart sluiten

de aanmeldingen


Nog even om jullie er aan te herinneren <3
Nogmaals; veel succes iedereen ^^


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 15:11

Ik verklaar Aster als af Smile ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 21:21

Ik verklaar ook Sheepkit af (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 13:26

Juniperkit is af Very Happy


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 14:53

Omdat iedereen het doet haha x'D
Fallen is af xx


♥️
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 maa 2015 - 13:37

Aanstaande

Zondag wordt

Er gekozen


Nog even om jullie er aan te herinneren  <3
Nogmaals; veel succes iedereen ^^


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 21:14

Sorry van knorrie. Maar ik kon het echt niet laten. :'D

Lionkit . Lionpaw . Lionstorm . Lionstar (?)

Current Name: Lionkit
Past Name(s): -
Future Name(s): Lionpaw, Lionstorm, Lionstar (??)
Meaning prefix: Lion - Because of her fierce nature and color
Meaning suffix: Storm - Because she is strong and unpredictable in battle, just like a storm.
Age: unborn
Gender: She-cat.
Clan: ShadowClan.
Current Position: Kit
Next Position: Apprentice, Warrior, Leader (??), Elder (??), Deputy (??), Medicine cat app. (??)
Short Description: Een rood gestreepte tabby poes met een sterke persoonlijkheid en een stel sterke poten.

— de katten die belangrijk zijn
FAMILIE/VRIENDEN

Mother:  Innerghost - I love you! <3
Father:  Flamepath - Aww yiss. Someone to play with!
Siblings:   Brokenhowl, Terrorpaw, Fawnstep, Littlepaw, Frozenpaw, Thornpaw, Russetfur & Aurynight, Ravenheart - Look at all these brothers and sisters to play with!
Friends: /

— een korte omschrijving van haar persoonlijkheid
PERSOONLIJKHEID

Lionkit is een vrij wilde kitten, ze heeft ontzettend veel energie en denkt alles beter te weten. Ze heeft een neus voor avontuur en gaat er graag op uit, ze is nergens bang voor. Haar droom is om de sterkste warrior van Shadowclan te worden.
Naar haar familie toe is Lionkit een ontzettend lieve kitten, ze zal nooit iemand zomaar kwaad doen en het duurt wel eventjes voordat ze echt boos wordt. Ze is super nieuwsgieriger - iets té nieuwsgierig misschien - en zal ook zeker een uitdaging niet uit de weg gaan. Haar verdere persoonlijkheid zal pas echt gemaakt worden als ze de RPG in komt, mijn karakters wisselen nog wel is van hoe ze zijn op basis van wat er in de RPG gebeurd.

— een korte beschrijving van haar verleden
ACHTERGROND

Wordt geschreven zodra ze in de RPG komt.

— omschrijving van haar uiterlijk
OMSCHRIJVING

Lionkit is een rode kitten. Ze heeft over haar hele lichaam donkere en lichtere rode tinten en heeft ook nog tabby strepen. Ze heeft over het algemeen een vrij stevige bouw met een stel sterke poten onder zich. Lionkit heeft blauwe ogen, gekregen van haar moeder en heeft de vacht van haar vader. In sommige seizoenen kan haar vacht wat langer zijn dan normaal.

— wie is deze trieste ziel dan?
MOTIVATIE

Hallo daar dames en heren! Ik hoor jullie denken; "God, heeft Kiki zich nou echt aangemeld?". Ja! Ja, dat klopt! Ik ben super-, supergek op Innerghost en Flamepath samen en de nodige spanningen nu met Leopardgaze maken het natuurlijk wel superaantrekkelijk voor me.
Ik wil deze kitten super actief houden. Naast Ravenheart en Mistpaw gaat dat wel lukken! En ik heb nog nooit een hyperactieve dodo als Lionkit bespeeld, dus dat lijkt me wel wat! (En kijk is hoe mooi mijn gemaakte setje uitsteekt. Wauw :'D)
Succes met kiezen en succes aan de rest natuurlijk! c:


Setje:
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 A3va6FX
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 M4xAuYQ




I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 22:36

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪FURZEKIT▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪


◆                ◇                 ◆                ◇               ◆                 ◇               ◆                 ◇                            
GENERAL◆
           
◆ Names: Furzekit◆Furzepaw◇Furzefall◆Furzestar(?)
◆Gender: Male◆
◆Sexuality: Bisexuality◆
◆Age: Unborn◆
◆Birth Place:: Shadowclan Nursery◆
◆Mother: Innerghost◆
◆Father: Flamepath ◆


•••Prefix::Furze=Gaspeldoorn. Op het moment van zijn geboorte lag er een gaspeldoorn gegroeid op de plek waar hij lag nadat hij was geboren. ◆

•••Suffix:: Eerst zijn blije,  positieve karakter naar een serieuze, donkere en gebroken houding ◆


◆Furzekit:: http://fc01.deviantart.net/fs24/f/2007/343/0/d/0dd11574b1bf9a4b.jpg



◆           ◇           ◆           ◇             ◆             ◇             ◆              ◇              ◆               ◇                           
CLAN◆

◆Lifestyle: Clancat◆
◆Former lifestyle: -
◆Future lifestyle:◇Rogue(?)◆Kittypet(?)◇Bloodclan(?)◆Darkforest(?)◇
◆Rank: Kit◆
◆Former Rank: -
◆Future Rank:◇Apprentice◆Warrior◇Deputy(?)◆Leader(?)◇
◆Mentor:~
◆Apprentice:~
◆Bloodline: 100% Shadowclan

◆Clan: Shadowclan ◆
◆Leader: Shrewstar, My loyalty lays with her◆
◆Deputy: Innerghost, You are a strong deputy◆
◆Medicine cat: Acefray, Luckily we have you!◆
◆Medicine cat apprentice:~◆




◆           ◇             ◆            ◇              ◆           ◇           ◆             ◇               ◆              ◇                                        
APPEREANCE◆
                                                                               
◆  ◆
◆Furzekit heeft een rode vacht met donker blauwe ogen◆
◆Hij is een kleine kat, maar opzich gespierd en sterk.◆
◆Hij is sterk gebouwd waardoor hij goed kan jagen◆
◆Zijn helder blauwe ogen zijn opvallend◆
◆De kitten is vaak opgewonden en houd van grapjes maken◆

Ik ga ook nog wat bedenken wat er met hem gebeurd wanneer hij apprentice word en helemaal gebroken word. Ik maak er dan ook wel een verhaallijn van.

◆          ◇            ◆            ◇             ◆             ◇                ◆                 ◇            ◆                                    


PERSONALITY◆
◆ KITTEN ◆
◆Happiness:: Furzekit is een blije kater die goed in het leven staat. Altijd positief en kan goed met andere kittens spelen. ◆
◆Stubborn:: Furzekit kan heel eigenwijs overkomen. Dat blijft alleen hangen in zijn kitten tijd.◆
◆Fear:: Furzekit is een beetje bang voor het donker, maar aangezien dat elke kitten wel kan overkomen is dat best normaal.◆

◆         ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                        


APPRENTICE ◆
◆Broken:: Er gebeurd iets in zijn begin apprentice tijd waardoor de kat van een blije positieve kater, naar een donkere serieuze gebroken kater gaat.
◆Sociality:: Furzepaw is niet meer zo sociaal sinds zijn gebeurtenissen. Hij keert zich meer terug. En wil vooral niet zoveel met andere katten te maken hebben. ◆
◆Loyalty:: Zijn loyaliteit bleef tot dusver altijd hetzelfde. Hij let niet veel op andere en wil liever zijn eigen succes behalen. Hij gaat er serieus mee om en zijn grappen zijn er niet bij. ◆
◆Serious:: De kat leert serieus zijn trainingen. Hij doet niet andere na of wat zijn maten doen. Hij bolgt zijn eigen pad naar de top om een goede warrior te worden en doet niet wat zijn vrienden zouden doen.◆
◆Fear:: Furzepaw is voor niets bang en slaat alles uit zijn weg wat hem niet geliefd is. tegen zijn eigen clan zou hij niemand iets doen. ◆

◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                              

WARRIOR◆
◆Sociality:: Furzefall leert wat om te gaan met zijn gebroken gevoel. Maar omdat hij er langzaam meer mee opgroeit is het een blijvend gebeurtenis. Het zal hem altijd als een masker bij blijven.◆
◆Loyalty:: Nu zijn succes behaald is, kan hij eindelijk zijn clan loyaliteit dienen. ◆
◆Wise:: De kat word ouder en wijzer. Door zijn gebrokenheid heeft hij van jongs af aan al veel geleerd van de donkere grille wereld.◆

◆SKILLS◆

◆Speed and agility■■■□□
◆Hunting ■■■■□
◆Climbing ■■■□□
◆ Fighting ■■■■□
◆Swimming ■□□□□
◆Fishing ■□□□□
◆Quality ears ■■■□□
◆Quality eyes ■■■□□
◆Quality nose ■■■■□

◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇          ◆          ◇                            

ME◆
◆Name: Max◆
◆Age: 14◆
RPG ervaring: 3 Jaar
◆Best known account: Narrowkit◆
◆My accs: ◆Specklepaw◇Driftkit◆Narrowkit◇
◆Motivatie:
Ik vind het altijd wel leuk een kitten te bespelen. Ik heb nu ook echt een keer een goed gevoel bij deze. Ik weet ook gewoon al helemaal hoe zijn story zal zijn. De hele uitbreiding heb ik al in mijn hoofd zitten.◆


Narrowpaw - Valiantpaw


Laatst aangepast door Narrowpaw op zo 8 maa 2015 - 1:41; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 maa 2015 - 22:38

Sending out flares
Name: Flarekit - Flareghost
Flare ;; Vanwege haar vachtkleur
Ghost ;; Vernoemd naar haar moeder
Gender: Female
Age: Unborn
Bloodline: 100% ShadowClan

Clan: ShadowClan
Leader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Med. cat: Acefray

Mother: Innerghost
Father: Flamepath (&Leopardgaze)
Sisters: Littlestream, Fawnstep, Aurynight, Russetfur
Brothers: Brokenhowl, Terrorpaw, Frozenpaw, Thornpaw, Ravenheart
Nieces: Slatepaw, Roughpaw, Hailpaw, Aurorapaw, Icekit, Vixenkit, Stormkit
Nephews: Sliverkit

Outside Flarekit is een rode kitten met een halflange vacht. Ondanks dat deze dus niet al te lang is, is het wel een erg dikke vacht waarin ze altijd lekker warm zal blijven. Het grootste gedeelte bestaat uit rood, maar op onder andere haar borst, neus, buik en pootjes zijn hier en daar wel wat witte vlekjes te vinden. Haar neusje is erg zacht en heeft een rozige kleur. De oogjes van Flarekit zijn ijzig blauw, net zoals die van haar moeder. Verder hebben haar nageltjes een lengte die normaal is voor een kat en is haar bouw best wel breed en stevig. Soms zullen anderen haar dis wel eens plagen en haar behandelen alsof ze denken dat ze een katertje is. Wel heeft ze vlijmscherpe tandjes.

Inside: Flarekit is het typische voorbeeld van een jonge kitten die van plan is om de gehele wereld te verkennen. Ze is nieuwsgierig en steekt haar neus best wel vaak in andermans zaken, wat natuurlijk niet altijd op prijs wordt gesteld. Zelf is ze een open boek, en kan absoluut niet liegen ook. Flarekit is een poesje dat durft te vragen, en het leuk vindt om gesprekken aan te gaan en zo dingen over anderen te weten te komen. Vooral als ze jonger is zal ze over kunnen komen als een echt bijdehandje, die denkt dat haar familie de beste en sterkste krijgers van heel het woud zijn. Ondanks dat best wel hoge zelfbeeld is ze vreselijk loyaal, dat omdat ze de beste krijger van de hele clan wilt worden. Sommige vinden dat geen houding voor een poesje, maar Flarekit zal dan ook wel wat meer met de katers optrekken. Al zal ze met poezen ook geen problemen vertonen. Het is gewoon zo dat ze houd van de ruwere stoei spelletjes die de katertjes onder hen spelen. Natuurlijk heeft ze ook haar zachtere kant, maar die wordt meestal onderdrukt door haar vrolijke, naïeve en speelse kant. Of dat later nog zal veranderen is nog maar de vraag.
Toch zitten er achter dit avontuurlijke poesje wel wat dingetjes die ze wat minder leuk vindt van zichzelf. Zo heeft ze een enorme angst voor het donker, die ze al vanaf haar kitten periode met zich mee zal dragen. In het donker gaat ze de raarste beelden zien, en maakt haarzelf daarmee zowat bang. Donker en onbekende geluiden gaan al helemaal niet samen, dan zou ze zomaar de halve clan bij elkaar kunnen schreeuwen. Ook kan Flarekit als koppig worden gezien, dat omdat ze graag haar eigen zinnetje en mening door wilt drammen, wat weer samenhangt met haar hogere zelfbeeld. Toch zit er geen greintje kwaad in haar, behalve dan tegen katten die haar of haar familie en vrienden pijn proberen te doen. Want als ze echt boos wordt, dan heb je een hele kwaaie aan haar.

Name: Daan
Main Account: Fawnstep
Motivation: Dit vindt ik nou altijd het moeilijkste van de hele aanmelding x'D Laten we er maar mee beginnen dat ik weet dat ik natuurlijk Fawnstep al heb van dit nestje, en dat ik een tijdje geleden inactief ben geraakt hier. Nu ben ik van plan dat weer helemaal op te gaan pakken omdat mijn inspiratie voor katten gewoonweg helemaal wedergekeerd is, maar dan dubbel zo groot. Toen ik zag dat dit koppeltje nog een keer kittens verwachtte, kwam ik op een ideetje. Iedereen weet wel zo'n beetje dat Fawn's leventje verre weg van rooskleurig was. Nu leek het mij wel interessant om dus een jongere sibling te kunnen bespelen die in een heel ander straatje terechtkomt, juist de rooskleurige kant. Tevens had ik ooit het ideetje al voor een kitten zoals Flare, omdat ze bepaalde trekjes bezit die een account van mij nog nooit gehad heeft. Ook ben ik - zoals jullie misschien wel weten - gewoon helemaal fan van de Innerflame en zou ik dit nestje niet willen missen <'3
Avatar:
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 53lqi0


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 19:44

Morgen 16:00 sluiten

de aanmeldingen




||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:06


We hebben gekozen
En we moeten zeggen dat het super moeilijk was. Zoveel kittens waren echt leuk en dan te bedenken dat we er maar twee kiezen.
Chi, Linn en ik willen jullie hartstikke bedanken voor jullie inzet en prachtige aanmeldingen, jullie hebben het ons echt moeilijk gemaakt.

De twee kittens die Swiftkit mogen vergezellen zijn;
1.:
2.:
Deze aameldingen sprongen er echt uit

Bedankt!
xxx Chi, Linn en Nath.


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipse
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:08

Proficiat aan de gekozenen! Jullie hebben het verdient Very Happy Al vind ik het natuurlijk wel erg voor Juniper Sad


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:09

Gefeliciteerd gekozenen! :'D
Fawn komt zekers eens kijken~


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ripa
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:13

Gefeliciteerd iedereen!!!


||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Qy648y
GZ: https://www.warriorcatsnl.com/t25154-i-am-not-a-beast-i-am-your-nightmare
ACC: Blurkit (Wind), Greykit. (Eyes), Nightshroud
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 2gxnp75||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 10pvxmw||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 10pvxmw||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 2hqc5lx||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 34nodx3
Draws and stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:18

Gefeliciteerd Kiki & Jamie. xD

{{Ik durfde de spoilers echt niet te openen haha}}


♥️
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:22

Gefeli! ^^


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: ||Kitten Search|| Inner x Flame   ||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 16:26

gefeliciteerd *heeft zich niet aangemeld, maar wel stiekem alles gevolgd*



||Kitten Search|| Inner x Flame - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
||Kitten Search|| Inner x Flame
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: