How was I supposed to know



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How was I supposed to know

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snakebites
Member
How was I supposed to know DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 7:20

Snakebites
Ze slikte even voor ze rondkeek in het Twoleg gebied. Ze wou bij de Bloodclan, maar dat was niet allemaal zo makkelijk. Was ik maar gewoon als Bloodlcan kitten geboren, dan had ik deze problemen nu niet, dacht ze. Snakebites liep verder, en sprong op een dak van een twoleg huis. Wat was de beste manier van de Bloodclan joinen? Hen leader vinden. Maar het jammere was, natuurlijk wist niemand wie dat was. Ze strekte zich uit en keek rond, opnieuw.

+Claw
Tags: Claw || Words: ###


How was I supposed to know Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
How was I supposed to know Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 12:05

Hij schudde even zijn gitzwarte vacht uit, waardoor enkele zandkorrels op de grond dwarrelden. Hij liep door het park van Twoleg place heen en negeerde de Twolegs. Hij liep midden op hun pad, waardoor sommigen voor hem aan de kant moesten springen. Hun gevloek en getier deerde hem niet, zo waren Twolegs nou eenmaal. Het waren misbaksels en hij vond dat ze niet op de wereld thuishoorden. Hij stopte met lopen toen een Riverclan geur zijn neus binnendrong. Wat deed een Clankat in Twoleg place? Het was toch ten strengste verboden om hier te komen voor die snoesbollen. De blik in zijn groengele ogen gleed naar het dak van een Twolegnest en toen zag hij haar. Een Riverclan kattin die zoekend om haar heen leek te kijken. Het interesseerde hem niet waar ze naar opzoek was, hij zou haar in ieder geval even flink gaan verstoren. Hij liep de tuin in en klom via de schutting op het dak. Hij sprong vlak voor haar en staarde haar met een sarcastisch grijnsje om zijn lippen aan. Zijn ogen stonden kil en sadistisch. “Riverclan.” Siste hij gevaarlijk zacht. “Ben jij niet een beetje te ver van huis snoes?” Zijn ogen fonkelden.



How was I supposed to know Eki8z
How was I supposed to know ZrDY9U2How was I supposed to know 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
How was I supposed to know DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 19:20

Snakebites
Het leek dat ze geluk had. De geur van Bloodclan vulde haar neus, en al gauw hoorde ze een stem, die ze dus aan een Bloodclan kat kon binden. Ze keek op en zag een zwarte kater voor haar staan met een grijns op zijn gelaat. “Riverclan.” Nog voor hij uitgesproken was begon te al zacht haar kop te schudden. “Ben jij niet een beetje te ver van huis snoes?” Ze fakete een glimlachte, en schudde haar kop opnieuw. "Ex-Riverclan. Ik moet niets meer hebben van zo'n zwakke clan. Ik heb op het momeny geen thuis, dus hoe kan je er te ver van weg zijn?" Haar vraag was retorisch, maar dat weerhield Snakebites er niet van om uitdagend naar de kater te kijken, wachtend op antwoord. "Het komt me wel goed uit dat ik jou hier zie, Bloodclanner. Ik zoek jullie leader om hem of haar te verzoeken mij te laten joinen. Kan je me naar de leader brengen?" Ze kneep haar ogen even samen terwijl ze de zwarte kater bestudeerde, niet wetende dat hij de leader was. "En als je me niet wilt brengen, volg ik je gewoon de hele dag tot je terugkeert naar je kamp, dan vind ik de leader ook wel."
Tags: Claw || Words: 206


How was I supposed to know Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
How was I supposed to know Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 21:30

Zijn nieuwsgierigheid was gewekt toen ze zei dat ze een ex-riverclanner was. “Een ex-riverclanner hè?" De gevaarlijke klank was uit zijn stem verdwenen, maar het klonk nog steeds kil. "En wat heeft jou doen besluiten dat de Riverclan niet jou thuis is?” Hij ging zitten en legde zijn staart losjes achter hem. Toen ze hem meteen begon te commanderen bewogen zijn oren geïrriteerd. “Ik weet niet hoe je het gewend bent hun, maar dat is niet helemaal onze werkwijze.” Hij moest toegeven dat ze een volhoudester was, maar ze zou toch iets meer op haar woorden moeten gaan letten.  Anders zou ze het niet lang redden bij de Elite. “Je kunt het proberen mij te volgen, maar ik kan je nu al vertellen dat je dan ergens met een doorgebeten keel in de bosjes beland.” Hij bleef haar strak aankijken en er was geen enkel teken dat het sarcastisch bedoeld was. Dat was hij ook niet, hij meende elk woord. “En waarom zou ik jou naar onze leider brengen, wat zou mij dat opleveren?” Nee, hij ging haar niet vertellen dat de leider nou voor haar zat. Hij zou haar eerst zo ver testen dat hij ver over haar grens heen ging en dan zou hij besluiten of ze het waard was om zijn ware identiteit prijs te geven.



How was I supposed to know Eki8z
How was I supposed to know ZrDY9U2How was I supposed to know 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
How was I supposed to know DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimeza 14 maa 2015 - 12:30

Snakebites
“Een ex-riverclanner hè?" Hij klonk plots 'vriendelijker', als je dat kan zeggen van een Elite lid. "En wat heeft jou doen besluiten dat de Riverclan niet jou thuis is?” Ze trok een wenkbrauw op, en zuchtte. Niet om de kater, maar om de reden dat ze wegging. "Ik weet niet of je de Clan regels kent, maar je mag geen katten vermoorden enzo. Dus als er plots een vijand op je terrein staat, mag je h'm niet vermoorden, enkel verwonden. En dat is niet mijn stijl, snap je? Als iemand iets doet wat die niet hoort te doen, hoort 'ie te boeten, en dan is iemand zijn leven afnemen de beste straf, in mijn ogen", legde de poes uit met een kline grimas. Hij leek geïrriteerd toen ze hem iets bevool. “Ik weet niet hoe je het gewend bent hun, maar dat is niet helemaal onze werkwijze.” Ze wist dat ze niet gehandeld had naar de Bloodclan wijze, simpelweg omdat ze niet wist hoe ze handelden. Snakebites wist net zo veel van de Bloodclan als andere katten uit de lans wisten; niet heel veel dus.  “Je kunt het proberen mij te volgen, maar ik kan je nu al vertellen dat je dan ergens met een doorgebeten keel in de bosjes beland.” Hij keek haar strak aan, en kort trok er een rilling over Snakes rug. Ze was dus niet ontzettend slim geweest.  “En waarom zou ik jou naar onze leider brengen, wat zou mij dat opleveren?” Ze trok een wenkbrauw op, en dacht even na voor ze antwoorde. "Jou zou het niet veel opleveren, vermits het toch niet lijkt of het je boeit dat je een kat meer of minder aan je zijde hebt in een gevecht. Maar ik denk wel dat het ervoor zorgt dat je leader je liever gaat zien, als je van 'graag zien' kan spreken in de Elite. Want welke leader is er nu niet blij met een kat die niet bang is om te moorden en te vechten voor d'r hachje?" Snakebites krulde haar staart om haar poten en keek de kater aan, wachtend op antwoord.
Tags: Claw || Words: 351


How was I supposed to know Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
How was I supposed to know Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimema 16 maa 2015 - 20:20

Hmm… interessant. Een oud clankat die moorden rechtvaardig vond. Die kwam je niet vaak tegen. “Ja, dat is een beetje vreemd is het niet? Op die manier leert er nooit iemand, ze doen het de volgende keer net zo hard weer. Je krijgt respectloze katten en die zijn gevaarlijk, katten moeten inderdaad boeten voor hun daden.” Hij luisterde naar haar volgende woorden. “Mijn leader zou mij alleen liever gaan zien als ik een kat meebreng die het waard is om lid te zijn van de Bloodclan.” Hij had de kittypet al een tijdje zien aankomen. Ze liep over de stoep en ze kwam recht op het Twolegnest af waar zij boven opzaten. Hij knikte naar de huiskat die nog niets doorhad van het gevaar boven op haar dak. “Bewijs het maar.” Er kwam een sadistisch grijnsje rond zijn lippen terwijl hij er voor ging zitten. Zijn groengele ogen kregen een geamuseerde gloed terwijl hij toekeek of ze wel een woord gemeend had van wat ze net had verteld. Eerst zien en dan pas geloven. Op die momenten kon hij best geduldig zijn, want overhaaste beslissingen konden heel verkeerd uitpakken.



How was I supposed to know Eki8z
How was I supposed to know ZrDY9U2How was I supposed to know 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
How was I supposed to know DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 17:12

Snakebites
“Ja, dat is een beetje vreemd is het niet? Op die manier leert er nooit iemand, ze doen het de volgende keer net zo hard weer. Je krijgt respectloze katten en die zijn gevaarlijk, katten moeten inderdaad boeten voor hun daden.” Tevreden om wat hij zei knikte ze. Ze had het vaak zelf meegemaakt dat ze moest toekijken hoe een kat hoogstens een schram kreeg terwijl hij meer verdiende. Vervolgens sprak ze en antwoorde hij weer. “Mijn leader zou mij alleen liever gaan zien als ik een kat meebreng die het waard is om lid te zijn van de Bloodclan.” Ze wiebelde kort met haar wenkbrauwen, want ze had hem net toch echt duidelijk gemaakt dat ze het waard was, maar hij deed hoogstwaarschijnlijk moeilijk omdat hij bewijs wou. “Bewijs het maar.” Snakebites had dus gelijk gehad. Zonder zelfs om te hoeven kijken wist ze dat hij op een kittypet knikte. Ze had dat beest al geroken maar vond haar het niet waard om aandacht aan te geven. De moenteel clanloze kat draaide zich om, en kneep haar ogen samen terwijl ze de afstand tussen het dak waar ze op zat en de poes berekende. Snake wachtte, en toen de poes op de stoep nog een stapje had gezet sprong de tabby op haar af. Ze pinde de kittypet tegen de grond, en meteen veranderde de geur van kittypet naar een mengeling van kittypet en angst. De poes liet haar klauw langs de halsband van de kittypet gaan. Een kleine grijsn vormde zich op het gezciht van de ex-Riverclanner. De poes onder haar poten begon te wringen, en Snakebites maakte een sussend geluidje. "Rustig maar." Ze verplaatste haar klauw van de halsband naar de nek van de poes. Ze liet haar nagel in de huid zinken en trok haar poot van rechts naar links. De poes maakte een raar geluid, gorgelend. Snake staarde even naar de kittypet, die nog licht aan het spartelen was. De tabby klauwde nog in de onderbuik van de poes tot ze helemaal stillag. Vervolgens ging ze naast het karkas zitten en likte ze haar pootjes proper. De metaalachtige bloedsmaak bleef echter. Ze wierp een blik op de zwarte Bloodclanner. "Blij met het bewijs?" Ze zag een paar towlegs uit de verte aankomen, en een huilende twoleg kitten. Ze had niet gemerkt dat een kind haar de kat had zien vermoorden. Het maakte haar niet zo veel uit, eigelijk niets, maar ze had geen zin gevangen te worden door towlegs. Ze grauwde naar hen en liet haar klauwen zien, waarna ze via een auto terug naar het dak sprong. Ze ging naast het Elite lid zitten, en keek hem aan.
Tags: Claw || Words: 444


How was I supposed to know Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
How was I supposed to know Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 15:30

Geamuseerd keek hij toe hoe de kattin van het dak afsprong. Het leukst vond hij het wanneer hij zelf het leven van een kat kon laten eindigen, maar het was ook best vermakelijk om een ander dat te zien doen. Zeker als hij de macht had om te bepalen of hij het goed genoeg vond of niet. Hij had macht over deze poes die dolgraag bij de Bloodclan leek te willen en dan zou ze alles moeten laten zien wat ze kon. Hij was niet makkelijk over te halen, zeker niet als het ging om ex-clankatten. Toch deed ze het goed en begon ze hem stukje bij beetje over te halen. Ze vermoorde de kittypet zonder blikken en blozen en leek ook niet te reageren op het gejammer van de Twolegs. Daarnaast kon hij de informatie die zij hem kon geven over de Riverclan heel goed gebruiken. Hij zou haar niet vertrouwen, maar dat deed hij eigenlijk bij geen enkele medeclangenoot. Ze had hem laten zien dat ze het in haar had en dat mocht ze verder bijwijzen bij de Elite. Als ze het dan alsnog verprutste kon hij haar altijd nog vermoorden, zoals hij eigenlijk eerst van plan was geweest. “Redelijk.” Zei hij terwijl hij opstond. “Je bent er nog lang niet, maar je mag jezelf verder bewijzen bij de Elite.” Er ontstond een grijnsje om zijn lippen. “Mijn naam is Claw, leader van de Elite. Volg mij.” Hij sprong van het dak af en wenkte haar met zijn staart.



How was I supposed to know Eki8z
How was I supposed to know ZrDY9U2How was I supposed to know 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
How was I supposed to know DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 19:50

Snakebites
Ze was na de moord terug naast de zwarte kater gaan zitten en vroeg hem of hij tevreden was met het bewijs. “Redelijk.” was het antwoord van de kater. Hij stond op. “Je bent er nog lang niet, maar je mag jezelf verder bewijzen bij de Elite.” Een grijns vormde zich op zijn gezicht, en ze wou net een wenkbrauw optrekken en vragen hoe hij dat kon zeggen, toen de kater verder ging. “Mijn naam is Claw, leader van de Elite. Volg mij.” Wel dat verklaarde een hele hoop. Een grijns vormde zich op haar gelaat terwijl ze achter de Elite leader aanliep. Ze sprong na hem van het dak af en liep naast hem mee.
Tags: Claw || Words: ###


How was I supposed to know Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
How was I supposed to know Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 13:50

De kattin reageerde niet meer op zijn woorden en dat was ook niet nodig. Er was gezegd wat er gezegd moest worden, nou moest ze zichzelf gaan bewijzen tegenover haar clangenoten. Hij leidde haar mee naar het kamp en stond pal voor de ingang stil. “Dit is het Bloodclan kamp. Verwacht geen warm welkom en verwacht ook niet dat ik jou in ga dekken.” Hij keek haar kil aan. “Voordat je naar binnen loopt wil ik graag jou naam weten. Daarna mag je om een slaapplek gaan vechten.” Hij wachtte af totdat ze haar naam gezegd had, dan was ze vrij om te gaan.



How was I supposed to know Eki8z
How was I supposed to know ZrDY9U2How was I supposed to know 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
How was I supposed to know DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 16:54

Snakebites
Ze volgde de kater een poos, tot hij stil ging staan. Ze keek geïnteresseerd naar de kamp ingang. “Dit is het Bloodclan kamp. Verwacht geen warm welkom en verwacht ook niet dat ik jou in ga dekken.” Ze knikte. Ze had ook niet verwacht dat hij haar ging dekken. En haar klauwen waren scherp genoeg om zichzelf te verdedigen. Claw keek kil, maar de poes keek net zo kil terug. “Voordat je naar binnen loopt wil ik graag jou naam weten. Daarna mag je om een slaapplek gaan vechten.” Ze knikte en keek de zwarte kater in de ogen. "Snakebites", zei ze kort, en verdween met een staartzwiep door de ingang van het kamp. Ze keek rond, en merkte al gauw op waar alle katten sliepen. Met een zucht vol gemengde gevoelens liep ze er heen en liet zich in het eerste het beste kattennest vallen. Pech voor de vorige 'bewoner' van het nest.
Tags: Claw - New home || Words: ###


How was I supposed to know Rh4rr6
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
How was I supposed to know Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: How was I supposed to know   How was I supposed to know Icon_minitimema 23 maa 2015 - 18:40

Toen ze haar naam zei knikte hij dat ze mocht gaan. Hij zei verder niets meer, maar keek enkel toe hoe ze het kamp in liep. Hij zou haar later wel eens aan de tand voelen over de Riverclan. Eerst zou hij wachten totdat hij gezien had hoe ze zich gedroeg in de Elite. Hij kon er dan iets zekerder van zijn dat ze geen leugens vertelde, al zou hij daar nooit vanuit gaan. Leugens werden er altijd verteld, misschien met name wel tegen hem. Maar liet hem er niet achter komen. Hij bewoog even zijn oren, bromde wat en draaide zich toen weer om. Hij zou later wel naar het kamp gaan, eerst had hij wat anders te doen. Ze zouden hem niet missen, niet bewust. Ze zouden het pas merken als hij niet meer terug zou komen. Er ontstond een sarcastisch grijnsje om zijn lippen, want dat was hij niet van plan. Nee, hij vond het wel prima zo.

[Topic uit]



How was I supposed to know Eki8z
How was I supposed to know ZrDY9U2How was I supposed to know 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How was I supposed to know
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: