You are a fool {Blackpaw} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 You are a fool {Blackpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lurkingshade
StarClan
You are a fool {Blackpaw} - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: You are a fool {Blackpaw}   You are a fool {Blackpaw} - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 9:42

"Weet ik, weet ik," zei ze meteen en even keek hij haar aan. Wat deed hij nu weer verkeerd? Helpen was goed, helpen was leuk. Vooral op zijn manier. "En het is heel goed en lief dat je haar wil helpen, maar ik weet niet zeker of dit de beste manier is." Hij zuchtte even en met veel tegenzin knikte hij dan toch naar de tabby kattin. "Kunnen we niet.." Even keek hij haar kort aan, ze was aan het nadenken. "Als ik nou eens kijk hoe ze tegen mij doet. Ik weet niet hoe ze als vriendinnetje is, maar ik krijg het idee dat ze ook behoorlijk jaloers is. Ik kan me dan voorstellen dat ze mij niet zal mogen, omdat ik heel close ben met Maze, en, je weet wel, een poes ben. Als ze me het idee geeft dat ze gevaarlijk is, kom ik meteen naar je toe. Misschien kunnen we dan naar Acefray gaan. Misschien heeft hij een idee wat er aan de hand is met haar." Dat klonk nog niet zo erg eigenlijk. Langzaam knikte hij. "Oké dan," zei hij kort. "Maar ben je er zeker van dat dat niet uit de hand kan lopen?" zei hij vervolgens. Tja, als Black gewond zou geraken, wat moest hij dan doen? Want hij had niet echt veel plaats in het plan. Nuja, niet dat hij meteen stond te springen een wildvreemde die zijn zus had aangevallen te helpen.


Rip Augurkielurkie
You are a fool {Blackpaw} - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
You are a fool {Blackpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: You are a fool {Blackpaw}   You are a fool {Blackpaw} - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 11:03

Het duurde even voordat Lurkingpaw een reactie gaf op haar voorstel, maar uiteindelijk knikte hij. "Nee, daar ben ik absoluut niet zeker van," lachte ze bekramd. "Ik vind het allemaal best spannend, eigenlijk." Daarmee was ze niet minder dan honderd procent eerlijk. "Maar ik weet hoe ik moet vechten. Ik denk dat ik mezelf in ieder geval genoeg kan beschermen om daarna weg te rennen." En bovendien: als Smokepaw door zou gaan met clangenoten aanvallen, dan zou ze nog wel eens in de problemen kunnen komen. Dat ze Ivypaw al aangevallen had, moest eigenlijk al gemeld worden. Ze zou daar zeker werk van maken als datzelfde met haar zou gebeuren.



You are a fool {Blackpaw} - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You are a fool {Blackpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: