The Last One Standing



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Last One Standing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dustrise
Member
The Last One Standing 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: The Last One Standing   The Last One Standing Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 15:43

Deze morgen had de seal point kater al vroeg naast zijn nest gestaan, want door alle enthousiasme voor wat vandaag ging komen had hij niet door kunnen slapen en wilde hij natuurlijk vroeg uit de veren zodat hij ook zo snel mogelijk naar de plek kon gaan waar de twee hadden afgesproken om op elkaar te wachten. Zijn helderblauwe ogen gleden even naar de prooistapel, die hij vervolgens voorbij liep omdat hij had besloten dat hij niet genoeg honger had om een van de prooidieren op te eten in zijn eentje - bovendien behoorde hij eerst te jagen en zijn taken te doen voordat hij echt iets mocht eten. Bij de uitgang van het kamp ging de kater zitten, zijn helderblauwe ogen gleden even afwachtend richting de warrior den. Hopelijk zou Rowanflight ook zo aankomen.

& Rowanflight
Wah, ik moet echt weer inkomen met Dusty.
Ik heb hem maar in het territorium gezet, als ik hem moet verplaatsen moet je het even zeggen c:


The Last One Standing VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
The Last One Standing JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: The Last One Standing   The Last One Standing Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 12:40


rowanflight


This is what I thought,
I thought you need me,

Hoewel de Warrior de laatste tijd een beetje down was geweest met zijn problemen met Bluewisp had hij nog altijd een plezier in zijn dagelijkse leven. Het trainen van Dustpaw die echt met sprongen vooruit ging. Iets dat hij maar wat graag zag gebeuren. De eerste eer dat het de zoon van Silverstar was was alweer naar zijn poten gezakt. Het ging hem nu om het feit dat Dustpaw gewoon zijn leerling was en ook getrained zou worden ook. Zoals Rowan getrained was geweest. Wat betekende hard en zwaar maar met veel succes. Met een gaap rekte de grijze kater zich uit en liep door het territorium richting de plaats waar hij afgesproken had met zijn apprentice. "Dustpaw goede morgen." Hij glimlachte de jonge kater ziend. "Klaar voor vandaag? We gaan de geurmarkeringen rond de twolegplace controleren en kijken of we nog wat kunnen jagen." Hij glimlachte en zijn staart zwaaide heen en weer


This is what I thought
so think me naïve,
I promise you a heart
you'd promise to keep,
Kiss my eyes and lay me to sleep.





Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Last One Standing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: