I think it means that it's time for me to go ll Cyber



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I think it means that it's time for me to go ll Cyber

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 15:43

Daar lag ze dan, In het donkerste hoekje van het kamp helemaal opgekrult haar ogen keken vol angst berouw en spijt voor zich uit, Ze was er klaar mee ze kon het niet meer aan ze was kapot ze werd gister nacht wakker gehouden door haar stemmen haar stemmen die hevige ruzie hadden en maar niet wilden ophouden, Gelukkig waren ze nu wel stil maar ze lieten haar wel mooi achter met bastende koppijn, Brat wist niet hoelang ze dit nog vol kon houden ze kreeg er steeds meer moeite mee ze had steeds minder controlen over haar zelf ze had he gevoel dat ze zich zelf verloor elke dag een stukje meer tot dat er niks meer van haar over was, Ze was radenloos wat moest ze doen? Het vertellen maar aan wie? Zira? Claw? Ripa? nee die zouden ahar niet begrijpen niemand begreep haar, Brat tilde langzaam haar poot op haar nagels lagen bloot en langzaam bracht ze haar poot naar haar gezicht, Zal ze er een einde aan moeten maken?
♥ Isa


Cyber only!



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 19:29

Hij keek bezorgd naar Brat, ze lag er nu al lange tijd, en steeds met diezelfde blik in haar ogen. Hij bestudeerde haar, wachtte af tot de oh zo slimme en geweldige poes weer tot leven zou komen. Maar dat deed ze niet, in tegenstelling zelfs. Net op tijd stapte Cyber van het muurtje af en liep naar Brat. Met een lichte grom keek hij haar aan "Wat doe je?" hij zei het wat dreigend, maar niet slecht bedoeld.


OCC; hij moet nog wat loskomen xD


I think it means that it's time for me to go ll Cyber AdnfjaI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyber_pixelI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Teeth_dogs
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 21:18

Brat staarde met ijs koude ogen naar haar poot haar nagels waren maar een paar centimeter verwijderd van haar gezicht, "Wat doe je?" klonk een dreigende stem opeens Brat draaide lichtjes haar hoofd recht voor haar stond 'Cyber' sprak ze zachtjes Brat zuchte en draaide haar hoofd weer op zijn oude plek, Met nog steeds haar poot voor haar ogen ze zuchte diep en keek met grote ogen naar haar voor zich uit ' I...i cant...Do..This anymore..Cyber'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 11:29

Cybers blik werd wat losser toen de poes die woorden uitkraamden, 'macht van vrede' Cybere schudde zijn hoofd, shut up Sophie. Hij liep dichter naar Brat, en ging vlak voor haar gezicht zitten. Zachtjes legde hij zijn poot op de poot van Brat en bracht deze naar beneden. "Waarom." Nee, nee dat was te bot, te direct. Oh god hier was hij slecht in, nee hij was het gewoon niet gewoon. "Waarom niet meer Brat?" Brat stond bekend, een kat als haar konden ze niet missen. En, wat hij nog niet wou toegeven, hij wou niet nog een (half)sibling verliezen nu hij ze eindelijk had terug gevonden.


I think it means that it's time for me to go ll Cyber AdnfjaI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyber_pixelI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Teeth_dogs
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 11:40


Brat keek niet op of om ze draaide even met haar oren Cyber kwam dichter bij en ging vlak voor haar gezicht zitten, Brat voelde zijn poot op die van haar en bracht deze naar benden brat knipperde een paar keer toen haar poot de grond raakte, met grote ogen keek ze de kater aan "Waarom" klonk het van zijn kant maar ze gaf geen antwoord nee ze deed alleen haar ogen dicht, Ze was zwak ze verwaarloosde haar eigen kits ze liet iedereen zomaar vallen ze was een slechte poes het was beter als ze er niet meer was toch? "Waarom niet meer Brat?" vroeg de kater vervolgens, en toen gebreurde het ze barste in tranen uit haar nagels boorde in ge grond 'Im a failure cyber!' bracht ze met moeite door haar snikken heen ' Im a Bad cat! A bad mom... And the voices in my head...MAKE IT STOP!



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 12:02

De poes barstte in tranen en Cyber deed een stap achteruit. Oh nee deed hij iets fout? Maar de poes begon te praten. Cyber was het echter totaal niet eens. Zijn blik verharde en hij sloeg, zonder klauwen zachtjes tegen het gezicht van Brat. "Brat! Jij bent een van de beste katten in de Bloodclan!" Hij keek even opzij toen ze begon over haar moederschap "No, you are not, why you think that? Kijk naar Eternity! Je kunt nooit zo'n slechte moeder zijn als haar." Zei hij, vastberaden. The voices.. ja daar kon hij niets aan doen.. De rechtlopers zouden er wel middeltjes voor hebben maar zij moesten zonder doen. "What did they say or do?" wou hij weten, hij had ook een voice in zijn hoofd. Maar deze zei meestal onnuttige dingen of zong liedjes, verder stoorde het hem zelden of voelde hij zelfs vriendschap voor de stem. Sophie.. had hij haar genoemd.. klonk als een kitten. "don't listen to them.." hij gaf Brat een likje tussen haar oren


I think it means that it's time for me to go ll Cyber AdnfjaI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyber_pixelI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Teeth_dogs
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 13:34

Opeens voelde ze een harde klap langs haar gezicht, Met grote ogen keek Brat de kater aan haar tranen rolde over haar wangen en raakte de ijskoud als snel kwam er een klein plasje,"Brat! Jij bent een van de beste katten in de Bloodclan!" Hij keek even opzij toen ze begon over haar moederschap "No, you are not, why you think that? Kijk naar Eternity! Je kunt nooit zo'n slechte moeder zijn als haar." Zei hij vastberaden, Brat keek hem zwijgend haar haar tranen rolde nog steeds over haar wangen heen, het voelde alsof ze haar stem kwijt was ze kon niks doen dan hem zwijgend aankijken,"What did they say or do?" hij vroeg over haar stemmen Brat boorde met haar nagels in de grond haar ademhaling versnelde ' Cyber please help me' haar stem klonk snikkend haast niet rte verstaan, ze bracht haar poot naar haar nek en boorde diep in haar eigen nek vel bloed stroomde door haar vacht heen ' End...Me'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 13:43

"NO!" riep Cyber toen Brat haar klauwen in haar eigen nek boorde. Dit kon haar dood worden. Cyber duwde de poes op de grond en legde een poot zachtjes op haar nek, drukte wel maar niet te hard zodat ze wel kon ademen. Hij probeerde het bloeden zo te stoppen. "Brat! Niet doen! Je betekent teveel voor me!" Hij was wanhopig. Hij keek om zich heen, niemand hier kon hem helpen, bloodclan had geen medicine cat.. "Never!" Hij keek haar diep in haar blauwe ogen aan. "Waarom doe je me dit aan? Wat kan er nu zo slecht zijn?"


I think it means that it's time for me to go ll Cyber AdnfjaI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyber_pixelI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Teeth_dogs
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 14:20

De woorden van de kater deed haar alleen maar meer huilen, Ze wist wel dat hij het niet zo begrijpen niemand zal haar ooit begrijpen, Hij duwde haar tegen de grond en legde zijn poot zachtjes op haar nek op de zelfde plek waar haar nagels niet zo lang gleden in boorden,Hij probeerde de bloed te stoppen,"Brat! Niet doen! Je betekent teveel voor me!" hij klonk wanhopig, Weer voelde het alsof ze haar stem kwijt was ze was zwak ze kon niet eens terug praten ze was er doorheen ze kon het niet meer aan, Waar kon hij haar niet gewoon laten gaan?
"Never!" Hij keek haar diep in haar blauwe ogen aan. "Waarom doe je me dit aan? Wat kan er nu zo slecht zijn?" klonk het vervolgens, ' BECAUSE I CANT! schreeuwde ze zo hard als zo kon ' I CANT DO THIS ANYMORE ITS TOO MUSH ALL THESE VOICES IM LOSING MY SLEF CYBER!' haar ogen vol tranen keken diep in die van hem ' I dont even know who i im anymore...'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 14:28

Cyber gromde en drukte zijn voorhoofd tegen zijn poten uit wanhoop. "Dan Don't listen to them!"Hij gromde tegen zichzelf om zichzelf tot bedaren te brengen. "Smijt ze uit je hoofd!" Hij schudde zijn hoofd 'Deadly hour deadly hour what do you wanna do, freaking show murdering blood now you got a song.' Cyber schudde weer zijn hoofd, zijn stem klonk stil "Look, Sohie vertelt me ook vanalles, maar ik negeer het meestal. Het. Is. Niet. Echt."


I think it means that it's time for me to go ll Cyber AdnfjaI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyber_pixelI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Teeth_dogs
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 14:49

Brat was stil haar ogen deden pijn haat tranen kwamen nog steeds met volle ladingen uit haar ogen, Cyber schreeuwde een paar dingen tegen haar maar ze luisterde niet meer het werd te veel dit nu alles ze zag alleen zijn gezicht en zijn groene ogen die haar door dringend aan keken "Look, Sohie vertelt me ook vanalles, maar ik negeer het meestal. ''Het. Is. Niet. Echt." dat hoorde ze luid en duidelijk, Het is niet echt? de poes begon keek de kater met grote ogen aan, 'Het is niet echt?' verhaalde ze zijn woorden, 'Is het niet echt als je eigen lichaam word overgenomen? IS HET NIET ECHT ALS JE EIGEN WIL OVERMEESTERD WORD DOOR EEN VAN DIE STEMMEN DENK DAT IK ME HET ALLE MAAL VERBEELD!?' Haar stem werd steeds luider en luider tot ze weer begon te schreeuwen' YOU DONT UNDERSTAND! NO ONE UNDERSTANDS!' haar ademhaaling versloomde rustig ' Im in pain Cyber...Its all to mush'



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 14:56

Het geschreeuw van haar jongere zusje klonk door het hele kamp heen en zelfs in de barn kon Zira het horen. Geïrriteerd trok de commander met haar oortje toen ze hoorde waarover het ging. Niemand snapte Brat, ze kon het niet meer aan... Bla bla bla. Maar in de werkelijkheid gebeurde er helemaal niks. Ze gaf een lik over Pyre en Nyra heen, om er zeker van te zijn dat ze goed in slaap waren. Vervolgens kwam ze overeind en trippelde naar Brat toe, waar ze Cyber ook bij in de buurt zag zitten. "I'm in pain, Cyber.. It's all too much." hoorde ze nog en met een sceptische blik keek Zira naar haar zusje. "Then end it." siste ze laag waarna ze ging zitten. "Als het teveel is, stop er dan gewoon mee. Gooi jezelf voor een auto." ging ze verder en rees haar wenkbrauw op. Brat zou geen zelfmoord plegen, daar was ze te sterk voor. Maar daar moest de rode poes zelf achter komen. En met Cybers hulp zou het niet lukken, maar misschien op de hardere manier?

- negeer maar als ik niet mocht binnenvallen x3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 2hh0j8y
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 23mrb6wI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2hqc5lx I think it means that it's time for me to go ll Cyber E8v3o2I think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber Vmwrhy I think it means that it's time for me to go ll Cyber 23h0tfkI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 15:46

Cyber gromde tegen de schreeuwende poes, dat verklaarde haar gekke gedrag wel maar eigenlijk geloofde hij het niet helemaal. Dat kon nou eenmaal niet. "NEE DAT KLOPT NIET." siste hij hard en gemeen. "Look, je luisterd gewoon teveel naar je stemmen! Je moet stoppen met luisteren, ze geen macht geven! Als ze macht hebben kunnen ze je laten doen wat je niet wilt doen, daarom moet je NEE zeggen en hun geen macht geven. Dan zullen ze misschien zelfs vervagen of verdwijnen. WEES.ZE.DE.BAAS." plots kwam Zira eraan en vond het zo slim even in het gesprek te komen binnen vallen, nou Fijn dan. "Slim Zira. Vooral haar op ideeën brengen ofzo." zei hij met een sceptische blik op Zira.


I think it means that it's time for me to go ll Cyber AdnfjaI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyber_pixelI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Teeth_dogs
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimedi 17 nov 2015 - 20:44

"NEE DAT KLOPT NIET." siste hij hard en gemeen. "Look, je luisterd gewoon teveel naar je stemmen! Je moet stoppen met luisteren, ze geen macht geven! Als ze macht hebben kunnen ze je laten doen wat je niet wilt doen, daarom moet je NEE zeggen en hun geen macht geven. Dan zullen ze misschien zelfs vervagen of verdwijnen. WEES.ZE.DE.BAAS." Schreeuwde de kater, Brat stond met haar bek vol tanden ze had hier geen worden op, Sterker nog ze had er geen houding op versteend keek ze de kater aan haar tranen waren gestopt al waren haar ogen helemaal rood van al dar water, Na even stil zijn draaide de poes haar kop naar haar poten en begon zachtjes te praten 'I...Im....Sorry' ze kon nog net haar zin afmaken voordat ze een andere stem hoorde. "Then end it." siste ze laag waarna ze ging zitten. "Als het teveel is, stop er dan gewoon mee. Gooi jezelf voor een auto." Vol verbazing keek de poes op, En zag Zira voor haar staan even keek ze haar Radeloos aan voordat ze opstond en met een koude en vast beraden blik de kattin de commander haar zus en haar broer Cyber nog eens aankeek, 'You're right i should end it' en met de sprinte de poes weg weg van haar problemen weg zo als ze altijd deed.

Brat topic uit~ ik zal jullie nog een pm sturen



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 17:36

Met een moordende blik keek hij naar zijn halfzus Zira, die wenste hij nu eens echt dood.. nee dat niet.. natuurlijk niet. Toen Brat eindelijk kil en zelfverzekerd leek kreeg Cyber hoop, was ze erdoor? Maar de woorden die uit haar bek stroomden deden hem vol woede naar Zira kijken. Bitch.. Nee dat was ze niet.. Ah fack stomme gevoelens. Cyber besloot dan maar dat hij kwaad was op Zira en hij liep Brat snel achterna toen deze besloot een auto te gaan zoeken. "Niet doen Brat!"

Cyber Topic uit


I think it means that it's time for me to go ll Cyber AdnfjaI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Cyber_pixelI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber Teeth_dogs
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
I think it means that it's time for me to go ll Cyber Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: I think it means that it's time for me to go ll Cyber   I think it means that it's time for me to go ll Cyber Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 19:43


Nou, haar hardere aanpak bleek ook niet te werken. Een frons kwam op haar gezicht bij de woorden van haar jongere zusje en ze keek de rode poes na toen deze opeens opstond en wegging. Ze kreeg een woedende blik van Cyber naar haar toegestuurd maar ze haalde alleen haar schouders op. "Ze wil niet geholpen worden anders had ze wel geluisterd." was haar verklaring en ze likte geïrriteerd met haar tong over haar lippen toen de zwart-witte kater wegstormde, haar zusje achterna. Met een zucht stond Zira op en ze trippelde achter haar familie aan. Wat moest ze hier toch mee, ze wilde geen reed met hun te maken hebben maar ze wilde ze ook niet kwijt.
- topic uit


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 2hh0j8y
I think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2gxnp75I think it means that it's time for me to go ll Cyber 23mrb6wI think it means that it's time for me to go ll Cyber 2hqc5lx I think it means that it's time for me to go ll Cyber E8v3o2I think it means that it's time for me to go ll Cyber 34nodx3I think it means that it's time for me to go ll Cyber Vmwrhy I think it means that it's time for me to go ll Cyber 23h0tfkI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmwI think it means that it's time for me to go ll Cyber 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I think it means that it's time for me to go ll Cyber
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: