Algemene Onzin Topic - Pagina 50



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
Poppypaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 DPKsfdL
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:10

IJsel schreef:
Alleen als je hier vanaf het begin bent geweest herinner je je dit account hahaha
IJsel x Sandstorm y'know
HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:12

Poppypaw* schreef:
IJsel schreef:
Alleen als je hier vanaf het begin bent geweest herinner je je dit account hahaha
IJsel x Sandstorm y'know
HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X
I know right? x'D
Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppypaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 DPKsfdL
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:17

IJsel schreef:
Poppypaw* schreef:
IJsel schreef:
Alleen als je hier vanaf het begin bent geweest herinner je je dit account hahaha
IJsel x Sandstorm y'know
HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X
I know right? x'D
Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :')
hahaha xD

Ik heb dat nooit gehad, maar uit al die accounts van me is er maar eentje die ooit een partner heeft gehad, dus... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:19

Poppypaw* schreef:
IJsel schreef:
Poppypaw* schreef:
IJsel schreef:
Alleen als je hier vanaf het begin bent geweest herinner je je dit account hahaha
IJsel x Sandstorm y'know
HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X
I know right? x'D
Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :')
hahaha xD

Ik heb dat nooit gehad, maar uit al die accounts van me is er maar eentje die ooit een partner heeft gehad, dus... xD
Hahah ja met Kestrelwing ging het precies hetzelfde, en verder hebben mijn accs ook geen partners gehad :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:20

Ik heb vier StarWars films gekeken deze twee dagen en nu ben ik beland in StarWars hel.




::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:32

ik heb de films opgenomen op tv, alles behalve de 1 haha. Ik wil ze ook eens zien.

Maaaar nu tijd voor kerstfeestje! over ongeveer een uur komen de eerste gasten OuO En dan vanavond cadeaaaauuutjes.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:39

Zou er iemand nog geïnteresseerd zijn in een topic met Fairfaith? Dan post ik er op als ik strakjes thuis kom. :>




::
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:40

Hey hey all! c:
Was gisteren super leuk, alleen een beetje laat geworden xD Zooo moe nu

En mqabvqpbvl ik zie dat ik gekozen ben met Areum<333


Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:42

IJsel schreef:
Poppypaw* schreef:
IJsel schreef:
Alleen als je hier vanaf het begin bent geweest herinner je je dit account hahaha
IJsel x Sandstorm y'know
HOLY SHIT DAT IS LANG GELEDEN X-X
I know right? x'D
Ach... De tijd waarin je iemand ontmoette en er partners mee werd in hetzelfde topic :')

Omg ik weet IJssel nog. x3
Ik heb vandaag ook m'n eerste kerstdingetjes, maar mijn familie doet niet aan cadeautjes. Alleen sinterklaas.
Ben er nu al helemaal klaar voor~



Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:45

awww no presents bij kerst? :c wij juist wel cadeautjes met kerst, maar niet echt met sinterklaas. Wel dit jaar een grote strip gekocht met sinterklaas geld :3 (over een zwart witte kat xD)

@Juul, ik wil wel! ik maak wel aan :3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 50 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 15:50

Ik krijg helemaal geen cadeautjes met Sinterklaas en Kerst haha, niet omdat m'n ouders het niet kunnen betalen maar omdat ze het onzin vinden :')


-------

https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=27872


Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 50 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: