Private conversation. [&TALLSHADOW]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Private conversation. [&TALLSHADOW]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimema 8 aug 2016 - 13:55

Een paar dagen had ze het kunnen negeren, maar ze wist dat ze de waarheid wilde weten. Ze wist dat ze wilde weten hoeveel haar Clangenoten precies van haar situatie wisten als zij er niks over zou vertellen. Ze wilde weten hoe veel overzicht Innerstar en Tallshadow nu precies hadden over hun Clan. Fernpaw wist dat de Clan uit meer dan haar alleen bestond, maar had dan echt niemand iets gemerkt van het agressieve gedrag van haar vader jegens haar? Ze nam aan dat als ze het wel wisten dat ze waarschijnlijk ingegrepen hadden. Fernpaw kneedde de grond ongemakkelijk met haar poten. Als ze dit ging vertellen aan Tallshadow dan zou hij toch geen maatregelen meer kunnen nemen omdat haar vader dood was, maar hij zou misschien wel samen met Innerstar letten op wie haar als Apprentice zou opleiden naar een Warrior toe. Ze had de klap van een grove kat één keer kunnen opvangen en haar karakter was, op een paar scherpere opmerkingen na, niet echt veranderd, maar ze was bang dat ze door een tweede keer wél zou kunnen veranderen. Dat ze verbitterd zou raken en haar hoop in vriendschappen met andere katten voor haar neus voorbij zou zien vliegen. En dus maakte ze een keuze. De poes stond op en liep langzaamaan naar de Warrior’s Den toe. Ze opende haar bek, maar aangezien ze niet echt goed was in geuren herkennen rook ze Tallshadow’s geur natuurlijk niet door al die andere geuren heen. ‘Tallshadow,’ klonk er onvast. ‘Zou je naar de prooistapel kunnen komen?’ Hopelijk was de kater al wakker. Het was vrij vroeg in de ochtend, maar Fernpaw wilde kunnen praten met de kater zonder dat er anderen hun gesprek af konden luisteren. Onzeker draaide de kattin zich om en begon naar de prooistapel te wandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimewo 17 aug 2016 - 22:59

Het was vroeg, maar voor ieder die met het bakbeest genaamd Acefray in een den sliep was dit de standaard tijd, dat beest snurkte man! Niet normaal. Vandaar dat hij nu even verhuist was naar de warriors den, en daar wat in probeerde te halen qua slaap. Dat ging nu niet meer lukken, een apprentice kwam hem opzoeken en vroeg of hij naar de prooi stapel kon komen. Tall stond meteen op, zo graag wilde hij nu ook weer niet slapen en de apprentice had een beetje sneu geklonken. Vandaar dat hij met verwarde haren bij de poes aankwam, en eens vriendelijk naar haar glimlachte. "Wat is er Fernpaw?" Vroeg hij, niet te luid, maar wel ietwat bezorgd.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 12:31

Terwijl ze op Tallshadow wachtte begon Fernpaw de grond onder haar pootjes te kneden. Ze wist niet of ze de juiste keuze had gemaakt door hem te roepen. Ze wist niet eens of ze hem volledig in vertrouwen kon nemen. Dadelijk vertelde hij het niet alleen door aan Innerstar, maar ook aan andere katten die er eigenlijk niets van moesten weten. En wilde ze wel dat haar mentor wist dat ze zich had laten doen door haar vader? De twijfels kwamen zo plotseling opzetten dat Fernpaw het liefste zichzelf wilde omdraaien en uit het kamp wilde rennen zodat ze Tallshadow toch niet onder ogen hoefde te komen, maar als ze dat al wilde doen dan had ze nu pech. Tallshadow naderde namelijk. Fernpaw herkende hem al aan zijn bruin gestreepte vacht en ongemakkelijk gaf de poes haar schouder, waar het litteken zat, een lik. Toen de kater vroeg wat er was werd ze ietwat gerustgesteld door de vriendelijke stem. Ze kon bijna niet geloven dat Tallshadow iets wist van wat er gaande was geweest nog geen drie moons geleden. ‘Ik heb geen idee hoe ik moet beginnen,’ begon de poes en voor het eerst was er een ongelukkige uitdrukking te zien. Ze gaf haar borst een ongemakkelijke lik en dacht kort na over hoe ze het ging verwoorden. Misschien moest ze nog niet meteen met de deur in huis vallen. ‘Heb je mijn vader gekend?’ vroeg ze dus maar. Aangezien er vrij veel katten rond liepen in de ShadowClan was het onmogelijk voor de kater om ze allemaal te kennen, maar misschien wist de kater de naam van haar vader en had hij er een gesprek mee gehad. Maar zou dat het per se makkelijker maken om het hem uit te leggen? En wat maakte het nu uit als hij toch dood was? Toch wilde ze antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 21:01

De ander leek niet op haar gemak, maar ontspande iets toen hij haar aansprak. Dat was een goed teken toch? De poes melde dat ze niet wist hoe ze moest beginnen, en voor het eerst in tijden besloot Tall niet het cliché 'bij het begin' te zeggen. Het leek er niet de stemming voor, en bovendien wilde hij dat de poes wist dat hij haar serieus nam. Uiteindelijk stelde ze een vraag. "Eens zien.. Jouw ouders.. Sweetspark was je vader toch?" Er waren geruchten over de moeder, maar hij wist niet zeker of die waar waren, en ze nu uitspreken leek misschien ongepast.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 20:20

Fernpaw voelde de nervositeit met de minuut die voorbij ging groter worden en in haar groeien. Wat als Tallshadow dit als een belemmering zou zien op haar training? Wat als Innerstar haar later Warrior zou maken om iets waar ze eigenlijk zelf niet veel aan kon doen? Ze onderdrukte een zachte zucht. Het leven was al moeilijk genoeg zonder ook nog eens een aparte geschiedenis te hebben. Het zou allemaal veel makkelijker zijn geweest als haar vader een natuurlijke dood was gestorven zonder haar ooit met één poot aan te hebben geraakt. Het kon toch niet gezond zijn dat ze blij was omdat hij dood was? Ze moest toch wel iets van verdriet om zijn dood voelen? Maar nee, dat voelde ze niet. Ze had ’s nachts altijd nachtmerries over hoe hij haar schouder opnieuw verwondde. Het liefste was ze naar voren gerend en had ze haar kopje even tegen Tallshadow’s borst gedrukt om wat troost te vinden, maar ze beet hard op haar tanden. Dit ging niet werken. Dadelijk dacht Tallshadow dat ze de verkeerde bedoelingen met hem had, dat ze verliefd op hem was of zo. De poes rilde alleen al bij het idee. Ze keek op toen Tallshadow sprak en schudde haar kopje. ‘Dat was mijn moeder,’ sprak ze. Ze nam het de tabby niet kwalijk dat hij ze door elkaar haalde. Ze had ook niet verwacht dat hij de namen van haar ouders zou onthouden. Hij had al wel genoeg dingen te doen zonder ook nog eens bezig te zijn met heel de stamboom van de Clan. Toch vond Fernpaw Sweetspark meer de naam voor een she-cat, maar dat kon aan haar liggen. ‘Mijn vader was Lostvoice,’ sprak ze om het hem te laten herinneren. ‘Mijn moeder was Sweetspark. Zij is gestorven na mijn geboorte.’ De poes voelde een brok in haar keel en je kon haar waarschijnlijk vanaf zijn positie wel moeizaam horen slikken. Nee. Niet nu. Ze moest sterk blijven. ‘Maar kende je mijn vader? Weet je… wat hij gedaan heeft?’ De poes begon het nu echt moeilijk te krijgen en keek snel naar haar poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimeza 3 sep 2016 - 16:01

Niet alles ging altijd goed. Dat was iets wat voor Tall inmiddels duidelijk was. Soms liepen dingen fout, of zag je iets helemaal omgekeerd. Zoals hij nu. Blijkbaar was na de beruchte Lostvoice, er nog een Lostvoice geweest die in Shadowclan had gezeten. De verbazing moest van zijn gezicht te lezen zijn, want dit was volledig nieuwe informatie voor de kater. Zijn mond viel een klein beetje open en een frons verscheen. Ergens zag het er aandoenlijk uit, hoe gefrustreerd de kater raakte door het niet weten van iets. "Sorry," Mauwde hij uiteindelijk, "Ik kan niet zeggen dat ik hem goed kende, nu ik zijn naam hoor herinner ik me wel vaag wat," Het was de tijd geweest rond dat hij erg in de knoop zat met het leven. Destijds had hij redelijk langs de clan heen geleefd. Waarschijnlijk vandaar zijn onwetendheid.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimema 5 sep 2016 - 19:31

Fernpaw keek hem lichtelijk vragend aan toen ze de verbazing op zijn gezicht zag. Het feit dat hij zo had gereageerd over Lostvoice en dat hij dacht dat het een vrouwtje was geweest wilde zeggen dat er nog een andere Lostvoice in de ShadowClan had gezeten. Of misschien wel iemand in een andere Clan, want Fernpaw dacht niet dat er nog een Lostvoice in de Clan kon hebben gezeten omdat de meeste Warrior’s niet dezelfde naam hadden, tenzij er natuurlijk iemand naar iemand anders was vernoemd die al overleden was. Misschien waren er zelfs al wel leaders geweest die hetzelfde voorvoegsel hadden en ook hetzelfde achtervoegsel kregen omdat je als leader ‘star’ met je achtervoegsel heette. Het maakte voor de rest ook niet uit, het feit dat hij het niet helemaal wist was voor haar al bevestiging genoeg dat zowel Tallshadow als Innerstar niet wisten wat er gaande was geweest rond die periode in hun Clan. En dat luchtte eigenlijk wel op, want dat wilde zeggen dat Innerstar onbewust niet had ingegrepen. Haar vader was dan ook vrij goed om alles te verbergen wat hij deed. Wat haar weer terugbracht naar het vreselijke verhaal dat ze aan Tallshadow moest vertellen. ‘Geeft niet,’ mauwde ze. ‘In elk geval…’ Ze haalde diep adem. ‘Zie je dit litteken?’ Ze gaf een kort knikje naar haar schouder, maar eigenlijk was dat nog vrij ironisch om dat te doen. Het litteken viel namelijk best wel hard op. Het was een litteken dat haar voor eeuwig aan haar vader zou laten herinneren. Als hij niet dood was geweest dan had hij wel weer andere dingen gedaan waardoor ze zich hem zou herinneren, dus zijn dood was eigenlijk als een opluchting voor haar geweest. ‘Mijn vader heeft dat gedaan,’ ging ze verder en ze voelde een brok in haar keel komen. Ze keer weer naar pootjes. ‘Hij heeft me mishandeld toen ik een kitten was omdat hij vond dat mijn moeders schuld mijn dood was. Ze stierf vlak na mijn geboorte.’ Ze keek naar haar klauwen die en uitgingen. ‘Maar het lucht me op dat jullie hem schijnbaar dus niet zo goed kenden, Tallshadow, dat lucht me echt op.’ Nog altijd durfde ze de kater niet aan te kijken, bang dat hij haar emoties zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:42

Hij wist niet zeker wat hij verwacht had van dit gesprek, maar dit in ieder geval niet. Ze gebaarde naar een litteken, liet het hem zien, en liet toen de bom vallen dat haar vader dat had gedaan. Stomverbaasd luisterde de kater naar de rest van het verhaal, en aan het einde kon hij niet anders dan dichterbij komen en de katten variant van een knuffel geven. Hij voelde zich op het moment officieel de slechtste deputy in de wereld. Hoe was dit aan hem voorbij gegaan? Deze apprentice, nog zo jong, had ergere dingen meegemaakt dan iemand hoefde op die leeftijd, op enige leeftijd! Hij en Inner hadden alle twee niets gezien en hoe het haar ook opluchtte, voor hem voelde het als het zoveelste falen. "Goed dat je dit vertelt Fernpaw," Mauwde hij uiteindelijk, na de knuffel toen hij haar weer serieus aankeek. "Het spijt mij dat ik het zo ver heb laten komen, ik had dit in de gaten moeten houden en het moeten zien."


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimezo 11 sep 2016 - 16:08

Het was niet dat ze de dramaqueen uit wilde hangen of aandacht van de Deputy wilde krijgen, maar ze had enkel een bevestiging nodig gehad om te weten of ze het wel al wisten wat er was gebeurd of niet. Omdat ze haar blik naar beneden gericht hield zag ze de emoties die in Tallshadow’s blik flitsten niet, maar ze hoorde wel aan zijn stem dat hij oprecht was. Dat hij het oprecht niet wist en dat zowel hij als Innerstar geen idee hadden wat er gaande was geweest in de Nursery. Geen enkele kat had het geweten en Fernpaw had haar mond moeten houden van haar vader toen ze het litteken had moeten laten verzorgen omdat het de Medicine Cat opgevallen was en een paar andere katten. En dan de Queens zich afvroegen hoe het kon dat een kitten met zo’n groot litteken rondliep. Fernpaw slikte. Was ze eerder al maar eerlijk geweest, maar dan had haar vader haar waarschijnlijk om het leven gebracht en had ze altijd over haar schouder moeten kijken of hij daar niet ergens stond. Nee, dan was het nu beter afgelopen. De kans dat zo’n katten op werden genomen in de StarClan was vrij klein, dus nu op haar neerkijken kon hij sowieso niet. Ze was verrast door de knuffel van de kater, maar accepteerde hem wel en sloot haar ogen toen zijn lichaam tegen het hare leunde. Ze begroef haar neusje even in zijn borst en vond troost bij hem. Na een poosje week hij naar achteren en luisterde Fernpaw naar wat hij te zeggen had. ‘Fijn dat je wilde luisteren,’ murmelde ze tegen de kater, maar haar brok was in elk geval weg en ze leek al iets opgeluchter te zijn. Ze haalde haar schouders op toen ze hoorde wat hij verder nog zei. ‘Ik neem je niks kwalijk, Tallshadow,’ zei ze. ‘De Clan is groot en je had op dat moment waarschijnlijk wel andere dingen aan je hoofd. Bovendien was jij niet de enige die het niet in de gaten had. En hij heeft zijn verdiende loon toch al gekregen.’ Ze haalde diep adem. ‘Vlak voor ik Apprentice werd is hij gestorven door de aanval van een hond.’ Ze vond het lichtelijk beschamend om toe te geven aan zichzelf dat ze, ondanks dat het meer dan twee moons geleden was, nog altijd nachtmerries over hem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 13:50

De kater voelde zich, ondanks haar woorden van dank en dat hij zich geen zorgen moest maken, niet echt als een goede deputy op het moment. Dit soort dingen hoorde hij doorgehad te hebben, maar dat had hij niet, en geen enkel familie drama woog daar helemaal tegenop. Vandaar dat hij knikte, maar een mental note maakte van dat hij beter op moest letten, al helemaal op deze poes. Als de werkelijkheid ook maar half zo erg was geweest als wat ze door liet schemeren kon het zijn dat ze er nog steeds problemen mee had, wel vader of geen vader. "Mis je hem?" Vroeg hij uiteindelijk, omdat hoe verschrikkelijk dat beest ook was geweest, hij wel haar vader was geweest en nu moest ze zonder ouders door het leven.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 10:02

Fernpaw zag dat de kater nog steeds twijfels had en ze liep naar voren. Ze gaf hem een zacht kopje tegen zijn borst en liet daar even haar kopje rusten terwijl ze haar ogen sloot. Ze ademde de geur van de tom in en merkte dat het haar wel troostte. Alsof Tallshadow al die tijd haar vader was geweest en niet haar eigen vader. Maar dat kon natuurlijk niet. Dan was Tallshadow al best jong vader geworden en bovendien leken ze helemaal niet op elkaar. Maar zo’n vader als Tallshadow zou ze best wel graag willen hebben. Niet per se omdat hij de Deputy was – rang maakte voor Fernpaw immers geen verschil – maar eerder vanwege zijn karakter. Hij leek er echt mee in te zitten dat hij het niet geweten had en maakte tijd vrij om er met haar over te praten en dat was meer dan ze kon wensen. Fernpaw trok haar kopje terug toen de kater zijn vraag stelde en keek hem even bedenkelijk aan. ‘Aan de ene kant wel en aan de andere kant totaal niet,’ gaf ze toe. ‘Ik vind het wel goed dat hij gedood is door de hond, maar aan de andere kant wilde ik ook gewoon dat het anders was geweest. Het voelt vreselijk aan om blij te zijn met de dood van je vader.’ Ze kneep haar groene ogen even pijnlijk dicht en haalde diep adem om verder te praten. ‘Maar ik heb vaak nachtmerries over hem en dan word ik wakker en dan ben ik toch blij dat hij er niet meer is. Anders zou ik misschien niet de rustige Apprentice zijn geweest die ik vandaag ben.’ Ze glimlachte naar Tallshadow, hopend dat hij blij was met dit antwoord. Zij vond hem zelf nogal vaag namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 15:02

De poes gaf een wijs antwoord voor hoe jong ze was, wat hem weer deed opmerken hoe vroeg de poes oud geworden moest zijn vanwege haar slechte vader. Het speet hem oprecht dat ze zo'n slechte ervaring had met het clanleven, en hopelijk zouden ze de ervaring kunnen verbeteren want anders zou je zien dat het allemaal fout ging lopen. Verder was het ook gewoon een erg begrijpelijk antwoord, wat hem dan ook deed knikken. Het was logisch dat ze er moeite mee had blij te zijn om haar vaders dood, maar aan de andere kant was het niet echt een gemis. "Dat klopt," Antwoordde hij uiteindelijk glimlachend, bij het laatste wat ze zei. "Heb je vrienden met wie je vrolijk kan doen?" Want hey, als ze dan toch aan het kijken waren hoe het met haar ging kon dit er ook nog wel bij.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 16:40

Opeens schoot er twijfel door haar heen. Wat als Tallshadow dit als een fout antwoord zag? Wat als hij boos werd omdat ze haar mening op deze manier verklaarde? Wat als hij, ondanks dat hij medeleven toonde, toch wel respect had gehad voor de Warrior of ze zelfs vrienden waren geweest? Maar nee, dat kon niet. Ze kenden elkaar niet eens, anders had Tallshadow het echt wel geraden daarnet. Maar nee, hij had geen idee gehad wie haar vader was in eerste instantie. Ze hoopte dat hij niet dacht dat ze het allemaal verzon omdat ze aandacht wilde hebben van hem. Als het aan haar lag dan wisten zo weinig mogelijk Clangenoten wat haar overkomen was en diegenen buiten de Clan mochten het al helemaal niet weten. Dat kon als een zwakte gezien worden en dat wilde ze Innerstar niet aan doen. Ze wilde niet de schande van ShadowClan zijn, hoewel ze het idee had dat anderen die positie waarschijnlijk beter vervulden en dat zij nog niet eens zo erg was. Ze draaide haar kopje naar Tallshadow toen deze begon met spreken en een tikkeltje ontwijkend keek ze naar de grond. Vrienden? Goh, niet echt. Ze kon wel overweg met Bitterpaw, maar dan was dan ook alles mee gezegd. Ze had een paar katten buiten de Clan leren kennen die ze zelfs aardiger vond dan in de Clan, maar ze moest wel heel stom in haar kopje zijn als ze dat ging toegeven tegenover de Deputy. ‘Niet echt,’ zei ze daarom. ‘Eerder wat kennissen, maar ik kan ze nog niet echt vrienden noemen, nee.’ Ze lachte ongemakkelijk. ‘Stom hè? Ik ben al wel even een Apprentice, maar vrienden maken zit er voor mij precies niet in.’ Weer keek ze naar haar poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 23:39

De poes tegenover hem keek naar de grond toen hij antwoord gaf en zijn vraag stelde. Geen gek verschijnsel, gezien het feit dat ze net best intieme zaken hadden besproken en ook dit weer een lastig punt was. Voor hem was het nooit lastig geweest, vrienden waren aan komen lopen, maar daardoor kon de kater nog wel eens vergeten hoe en wat bij anderen. Niet iedereen maakte even makkelijk vrienden, dus kon hij zich na het antwoord van Fern, wat aangaf dat ze wel kennissen maar niet per se vrienden had, wel inleven in het idee van de poes om naar de grond te kijken. Bij haar eigen opmerking schudde de deputy echter meteen zijn hoofd. "No way," Mauwde hij stellig, en glimlachte even. "Juist niet, in de apprentice tijd maak je de meeste vrienden juist," Was ook zo geweest in zijn geval, nou zaten die allemaal in andere clans, maar oke.. Misschien was hij niet het beste voorbeeld. Starclan knows hoe hij het tot hier geschopt had.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimema 17 okt 2016 - 20:37

Het was echt verschrikkelijk beschamend om tegen een Warrior – en dan de Deputy nog wel – toe te geven dat ze geen vrienden had. Ze kwam echt als de meest asociale kattin over die in ShadowClan zat. Het was heus niet zo dat ze niet probeerde, maar… Ach, ze kon het niet uitleggen. Ze kende een paar katten en het ging wel de goede kant op, maar ze had gewoon niet het gevoel dat zij ze kon bestempelen als echte vrienden. Ze wist gewoon niet of ze op hun kon bouwen als er iets mis zou gaan. En voor Fernpaw was het toch echt wel heel belangrijk dat ze op anderen kon bouwen zodat ze bijstand kreeg vanaf het moment dat er iets fout ging. Dat was voor de kattin echte vriendschap, maar ze had eerlijk gezegd ook geen idee of dat wel een juist beeld was. Ze had echter wel al één vijand gemaakt en snoof. ‘Dat lukt bij mij dan nog niet echt,’ klaagde ze. ‘Ik maak enkel vijanden. Sommige katten vinden het echt leuk om me te treiteren op de één of andere manier. Dat litteken valt gewoon veel te hard op en is ook totaal niet stoer om te zien of zo.’ De kattin plukte ongelukkig zijnde aan de bosgrond met haar klauwen. ‘En de katten die zich als vrienden proberen te gedragen beginnen meestal irritante vragen te stellen waardoor ik me af vraag of ze echt vrienden zijn of dat ze gewoon een goede roddel willen hebben voor in het kamp.’ De kattin keek ongelukkig zijnde naar de grond en vroeg zich soms echt af wat het voor haar nog voor een nut had om in een Clan te zitten als toch niemand echt naar haar omkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 15:04

De ander leek het gevoel niet echt met hem te delen dat vrienden tijdens de apprentice tijd gemaakt werden, in plaats daarvan hoorde hij juist verhaal over vijanden en roddels, iets wat hem niet echt beviel. Zijn ogen vernauwden dan ook even, en er werd een mental note gemaakt dat er een apprentice event moest komen zodat er wat meer eenheid zou komen onder die dodo's, je had elkaar toch echt nodig dus hij had niet echt een idee over wat ze dachten te bereiken met pesten en roddelen. "Je bent nog jong," Mauwde hij ondertussen geruststellend naar de poes, en glimlachte weer bemoedigend, "De bijna-vrienden zullen vrienden worden, en de vijanden misschien wel de allerbeste buddy's ooit," Dat was geen grapje, al was Eagle nooit echt een vriend van hem geworden maar dat was bijzaak. Fernpaw was hem niet.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimezo 6 nov 2016 - 20:31

Fernpaw had geen idee hoe ze ooit de waarheid kon zien in de woorden van Tallshadow. Ze wilde het geloven. Ze wilde echt geloven dat ze op een dag vrienden zou maken en dat heel dat pestgedrag opeens over zou zijn, maar ze had zo het idee dat het litteken er zeker tot ze warrior zou worden altijd een vooroordeel zou blijven geven bij haar Clanmates. ShadowClan stond er om bekend dat ze zich niet zwak opstelden en dat ze hun littekens met trots droegen, maar voor zo’n jonge apprentice was het juist het teken dat ze zichzelf niet kon verdedigen. Dat werd haar toch steeds verteld door de andere apprentices, hoewel Tallshadow en Innerstar haar nooit echt het idee hadden gegeven dat die roddels waar waren. Ze wilde echter gewoon als een normale apprentice opgroeien zonder dat er steeds naar haar littekens werd gekeken, maar ze vreesde dat ze dat nooit zou kunnen. Anderen zouden haar altijd blijven veroordelen op het feit dat ze op zo’n jonge leeftijd al zo’n groot litteken had opgelopen en zouden altijd vragen blijven stellen. Ze draaide haar kopje naar Tallshadow toen deze weer begon te spreken. Zou hij uit ervaring spreken? Was hij zelf vroeger ook vaak gepest geweest? Ze kon het zichzelf bijna niet voorstellen. De kater leek heel erg gerespecteerd te zijn onder alle anderen. ‘Spreek je uit ervaring?’ vroeg ze hoopvol. ‘Is het normaal op mijn leeftijd dat ik nog niet veel vrienden heb? Als ik andere apprentices zie dan kunnen ze juist goed met elkaar overweg. Maar natuurlijk bestaan de meeste groepjes gewoon uit katten die het hardste opscheppen tegen elkaar.’ Ze zuchtte even en keek weer naar haar poten. ‘Ik wil gewoon iemand hebben waarbij ik mezelf kan zijn zonder dat dat een probleem vormt, maar ik denk dat de andere apprentices me te zwak vinden of zo.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimema 14 nov 2016 - 21:36

De kater keek even broederlijk naar de apprentice, het was logisch dat ze zich anders voelde, buitengesloten misschien. Haar leeftijdsgroep was niet de makkelijkste om je in te mengen en al helemaal niet met zo'n litteken. Hij had op die manier wel geluk gehad, zijn bepaalde groep was altijd cool geweest, hij was dan ook nooit écht gepest. Vandaar dat hij toen de poes vroeg of hij uit ervaring sprak, de kater niet meteen 'ja' kon zeggen. "Ja en nee," Mauwde hij uiteindelijk na even gedacht te hebben, "Ik ben nooit echt alleen geweest, maar heb me wel een tijd heel erg alleen gevoeld," Dat was een lastige periode geweest, en niet alleen voor hem. "Diegene gaat komen," Antwoordde de kater stellig, toen Fern liet vallen dat ze gewoon een goede vriend wilde die haar accepteerde hoe ze was. "Er is iemand voor iedereen," Tenminste, dat vond hij, en anders moest hij eens een hartig woordje met Starclan spreken.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimedi 22 nov 2016 - 17:49

Fernpaw trok kort met haar oortje toen Tallshadow zijn antwoord gaf. Ja en nee? Wat was dat nu weer voor een vaag antwoord? Oftewel werd je wel gepest oftewel werd je niet gepest. Er was niks tussenin. Of misschien had hij vrienden die zich in het begin heel aardig hadden gedragen naar hem toe, maar hem na een tijdje hadden buitengesloten. Ze vroeg zich echter af welke kat het in zijn of haar hoofd zou halen om dat te doen. Ze vond Tallshadow best wel cool. Ze mocht hem en ze hoopte dat hij op een dag een goede leader zou worden. Zodra de tijd rijp was. Ze hoopte natuurlijk dat Innerstar nog vele moons te gaan had, maar Tallshadow zou een waardige opvolger zijn naar haar mening als Innerstar zou sterven. Ze keek op toen Tallshadow verder sprak. Haar mondhoek trok lichtelijk naar beneden en ze keek de tabby tom met sympathie in haar ogen aan. Ze vond het jammer dat hij zich voor een tijd zo had gevoeld, maar in elk geval leken katten hem wel te waarderen nu en voelde hij zich zo waarschijnlijk niet meer. ‘Ja ja,’ bromde ze. ‘Ik geef jou de schuld als het niet zo is, hoor.’ Maar er was al een klein glimlachje om haar lippen verschenen en haar ogen glansden lichtelijk. Daarna keek ze een tikkeltje verlegen naar haar poten. Durfde ze het hem wel te vragen? Dadelijk voelde hij zich verplicht of zo. Ze haalde adem en keek hem toen dapper aan. ‘Kunnen wij vrienden zijn?’ vroeg ze vervolgens. ‘Ik weet dat jij een warrior bent… de deputy zelfs en dat ik maar een apprentice ben, maar ik vind je wel de tofste tom van heel ShadowClan.’ Ze keek Tallshadow glimlachend aan en wachtte vervolgens op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Private conversation. [&TALLSHADOW] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Private conversation. [&TALLSHADOW]   Private conversation. [&TALLSHADOW] Icon_minitimeza 26 nov 2016 - 10:32

Hij moest grinniken om haar droge antwoord op zijn laatste zin, precies zoals de meeste apprentices zouden antwoorden. En oke, hij had ook wel een gevaarlijke uitspraak gedaan want er was misschien wel iemand voor ieder, maar wie zei dat diegene de ander tegen zou komen? Liefde was een lastige zaak. Evenals hetgeen waar de poes nu over wilde praten blijkbaar, want een verlegen blik kwam over haar en ze leek plots een stuk minder enthousiast. Toen hij de vraag hoorde moest hij om deze houding glimlachen. "Natuurlijk," Mauwde hij, een vriendschap afslaan zat niet in hem, "Leeftijd maakt bij vriendschap niets uit, ik heb een van mijn beste vrienden ontmoet toen ik kitten was en hij warrior," Mooi moment, zijn eerste gesprek met Never. En een die hij ook nooit vergeten was.


Private conversation. [&TALLSHADOW] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Private conversation. [&TALLSHADOW]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: