Algemene Onzin Topic - Pagina 38



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Greypaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 17:59

Owlkit, schreef:
Oceanbreeze schreef:
Owlkit, schreef:
Oceanbreeze schreef:
@Anouk, anders maak jij het topic met Burnetpaw waarin hij de ogen opent. Mij maakt het namelijk niet uit, dan doe ik wel een open topic nog voordat hij zijn ogen opent, dan kan iedereen die wil reageren!

@Hannah, misschien Ocean en Owl?
Sure, wie maakt?
Wil jij maken?
Okeh

----

Well... f*ck
- Owl x Lion
- Owl x Rout
- Owl x Burnet
- Owl x Wish
- Owl x Silver
- Owl x Under
- Owl x Cover
- Owl x Ace
- Owl x Ocean
- Owl x Osprey

iemand die ik heb gemist? :'D

Owl x Leopard? (a)


Terug naar boven Ga naar beneden
Chimepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 168an9w
A
177
Actief
Twilight fades
Night approaches

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chimepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 18:05

Oceanbreeze schreef:
@Anouk, anders maak jij het topic met Burnetpaw waarin hij de ogen opent. Mij maakt het namelijk niet uit, dan doe ik wel een open topic nog voordat hij zijn ogen opent, dan kan iedereen die wil reageren!

@Hannah, misschien Ocean en Owl?

Oh maar als jij dat graag wil doen mag jij dat doen hoor, ik heb ook al zijn geboortepost mogen maken enzo ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Chimep11
Resonating sound:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 18:11

Greypaw' schreef:
Owlkit, schreef:
Oceanbreeze schreef:
Owlkit, schreef:
Oceanbreeze schreef:
@Anouk, anders maak jij het topic met Burnetpaw waarin hij de ogen opent. Mij maakt het namelijk niet uit, dan doe ik wel een open topic nog voordat hij zijn ogen opent, dan kan iedereen die wil reageren!

@Hannah, misschien Ocean en Owl?
Sure, wie maakt?
Wil jij maken?
Okeh

----

Well... f*ck
- Owl x Lion
- Owl x Rout
- Owl x Burnet
- Owl x Wish
- Owl x Silver
- Owl x Under
- Owl x Cover
- Owl x Ace
- Owl x Ocean
- Owl x Osprey

iemand die ik heb gemist? :'D

Owl x Leopard? (a)

Die maak jij uwu



Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Rattlesnout
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DOBcsak
beertje
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ◄ 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rattlesnout
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 18:19

die met Magpie, of moet ik die maken?

zooo bij gepost met Rattle c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 YAqrSA6
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 18:32

Chimepaw schreef:
Oceanbreeze schreef:
@Anouk, anders maak jij het topic met Burnetpaw waarin hij de ogen opent. Mij maakt het namelijk niet uit, dan doe ik wel een open topic nog voordat hij zijn ogen opent, dan kan iedereen die wil reageren!

@Hannah, misschien Ocean en Owl?

Oh maar als jij dat graag wil doen mag jij dat doen hoor, ik heb ook al zijn geboortepost mogen maken enzo ^^
Mij maakt het echt niet uit ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 19:11

Nog... 7 paragrafen te gaan. Whiee, teksten overschrijven :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 19:44

Ik ben echt traag met bijposten vandaag ik moet stoppen met steeds afgeleid te worden haha :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 19:44

Littlekit*\" schreef:
Ik ben echt traag met bijposten vandaag ik moet stoppen met steeds afgeleid te worden haha :')
Keep concentrated on us! xD
Hoe ziet Silver van Whitelion er eigenlijk uit?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Undersea
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Img_6610
Queen M
132
Actief
Nøthing kills a man faster than his øwn head.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Undersea
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 19:52

Owlkit, schreef:
Underkit' schreef:
Owlkit, schreef:
Oceanbreeze schreef:
Owlkit, schreef:
Oceanbreeze schreef:
@Anouk, anders maak jij het topic met Burnetpaw waarin hij de ogen opent. Mij maakt het namelijk niet uit, dan doe ik wel een open topic nog voordat hij zijn ogen opent, dan kan iedereen die wil reageren!

@Hannah, misschien Ocean en Owl?
Sure, wie maakt?
Wil jij maken?
Okeh

----

Well... f*ck
- Owl x Lion
- Owl x Rout
- Owl x Burnet
- Owl x Wish
- Owl x Silver
- Owl x Under!! deze eerst want special shitt you know <3
- Owl x Cover
- Owl x Ace
- Owl x Ocean
- Owl x Osprey

iemand die ik heb gemist? :'D

Whahahah ajjajajajajaja dat ie zijn ogen voor het eerst opent en dan is Under aan het struggelen met zijn poten en is hij van 'Stalker mode activated'

'O MY GOD WHAT IS THIS BEAUTY'

Under: 'Help please?'

Hell yes Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 3439736193
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:01

Het onweert hier, dios mio pls send help


Under the apricot tree
Stands you and me
Unlikely, it seems
This tree, it breathes
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Dyfcr0-27c8684b-ff34-4e2c-ac2c-5da65d99b0fc.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2UwNDI4N2FkLTM0Y2YtNGQ4ZS04OTAxLTJjZjE2Mzk0MmMwZVwvZHlmY3IwLTI3Yzg2ODRiLWZmMzQtNGUyYy1hYzJjLTVkYTY1ZDk5YjBmYy5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Undersea
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Img_6610
Queen M
132
Actief
Nøthing kills a man faster than his øwn head.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Undersea
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:07

@up^: Hier komt ook nu ;w;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 8lI7ZiZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:07

Apricotpaw schreef:
Het onweert hier, dios mio pls send help
Same here, en we waren net lekker aan het barbequën ;w;

@M; Maar echt ook XD



Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:08

Oceanbreeze schreef:
Littlekit*\" schreef:
Ik ben echt traag met bijposten vandaag ik moet stoppen met steeds afgeleid te worden haha :')
Keep concentrated on us! xD
Hoe ziet Silver van Whitelion er eigenlijk uit?
pff ik zou het niet meer weten, waarschijnlijk zilverkleurig xD
Haar moeder was ook een NPC volgens mij dus doe maar iets (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:09

Littlekit*\" schreef:
Oceanbreeze schreef:
Littlekit*\" schreef:
Ik ben echt traag met bijposten vandaag ik moet stoppen met steeds afgeleid te worden haha :')
Keep concentrated on us! xD
Hoe ziet Silver van Whitelion er eigenlijk uit?
pff ik zou het niet meer weten, waarschijnlijk zilverkleurig xD
Haar moeder was ook een NPC volgens mij dus doe maar iets (a)
Oke ga kijken of ik foto's kan vinden. Vindt ik niets dan ga ik jou storen Bunny ;')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Undersea
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Img_6610
Queen M
132
Actief
Nøthing kills a man faster than his øwn head.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Undersea
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:11

OMFG HET ZIT PRECIES BOVEN ONS HELP ME
ME vriendin vind het helemaal leuk dat het onweert en ik poep in me broek
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:13

Ik ook, ik zit hier rustig speklap te eten en ik weet niet of het onweer was of een terroristische aanval maar het was wel harder da ik gewend ben :')



Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:15

Wanneer je 17 jaar bent en wel altijd zegt dat je alles wel zelf kan maar dan gaat het onweren en zit je in een hoekje met je oortjes in, je laptop voor je en een deken over je hoofd (':


Under the apricot tree
Stands you and me
Unlikely, it seems
This tree, it breathes
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Dyfcr0-27c8684b-ff34-4e2c-ac2c-5da65d99b0fc.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2UwNDI4N2FkLTM0Y2YtNGQ4ZS04OTAxLTJjZjE2Mzk0MmMwZVwvZHlmY3IwLTI3Yzg2ODRiLWZmMzQtNGUyYy1hYzJjLTVkYTY1ZDk5YjBmYy5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Undersea
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Img_6610
Queen M
132
Actief
Nøthing kills a man faster than his øwn head.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Undersea
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:16

Ik heb geen afleidende speklap :c ik lig hier onder de dekens terwijl me girlfriend heel leuk aan het zingen is en achter haar conputer zit


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 8lI7ZiZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:17

Underkit' schreef:
Ik heb geen afleidende speklap :c ik lig hier onder de dekens terwijl me girlfriend heel leuk aan het zingen is en achter haar conputer zit

At least u got one, mijn vriendje is niet zo lief en ditcht me voor de 100048475848374e keer. Nu net met die onweer :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Flurrypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 RB4Qe0W
Bob
43
Actief
"I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flurrypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 20:18

Apricotpaw schreef:
Wanneer je 17 jaar bent en wel altijd zegt dat je alles wel zelf kan maar dan gaat het onweren en zit je in een hoekje met je oortjes in, je laptop voor je en een deken over je hoofd (':
wanneer je 17 jaar bent maar veel liever nog 7 zou zijn maar absoluut niks voelt bij onweer :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 St0kC6kB_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: