Topic Search



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Topic Search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brittlepaw
Member
Topic Search Knipbrit
12
269
Actief
My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brittlepaw
BerichtOnderwerp: Topic Search   Topic Search Icon_minitimedo 5 dec 2019 - 21:54



Hallo daar!

Aangezien ik de laatste tijd mijn gedachten wat van dingen wil zetten heb ik het rpgen weer lichtjes opgenomen. Ik zoek hiervoor dus wat topicjes voor mijn kindjes! Disclaimer. Door medische redenen ben ik echter heel erg snel moe. Ik zal proberen elke dag minstens een postrondje te doen met een van mijn karakters! Maar als dit niet lukt is het vaak omdat ik erg moe ben en rust nodig heb om te herstellen. Alvast bedankt voor jullie begrip!


Topic Search Drift

Driftingkit (Thunderclan) is de zoon van Redpetal. Hij is erg afhankelijk van zijn moeder, maar zet zich ook graag af van haar. Hoe dan ook vind hij haar wijsheid en woorden erg belangrijk en zal hij altijd zijn best om haar trots te maken. Hij is bang om de regels te breken en zou een echte klikspaan zijn als een kitten een regel breekt voor zijn neus. Drift is erg klein, maar opvallend zijn zijn korte beentjes. Ze zijn niet extreem kort, maar in proportie met zijn bredere borstkas heeft hij best een komiek voorkomen. Hij is breed en kort (denk aan een klassieke dwerglook)
Voor Drift zou het gwn vooral leuk zijn om katten in de clan te leren kennen. Hij is sociaal en extrovert, dus best een leuk type om mee aan de praat te gaan.


Topic Search Brit1

Brittlepaw (Shadowclan) is mijn kindje. Hij is erg, erg klein en men zou hem makkelijk kunnen verwarren voor een kitten. Brit wil graag groot en sterk worden zoals zijn ouderfiguur Bloodpaw. Hij werkt hard, maar heeft een lichaam die hem erg limiteert. Hij heeft longproblemen en hyperventileerd snel. Brit zou graag nieuwe katten willen leren kennen, binnen en buiten de clan, en zou graag aan hun aantonen hoe stoer hij wel niet is. Hij is een erg kinderlijke geest die best lief is, maar voor emotionele steun moet je niet bij hem aankloppen.
Voor Brit sta ik open voor plots, DMs zijn altijd open.


Topic Search Moriah

Moriah (Bloodclan) is de zoon van Shade en Cobra. Hij is een achterbaks joch, maar dat zijn de meeste kiddos wel. Mo neemt het soms een stapje verder. Hij is niet de slimste en denkt dat hij de hoofdpersonage is van zijn eigen verhaal en daardoor de held van zijn eigen wereld. Hij moet altijd winnen en anders... tja, gaat ie gillen naar je. Hij is niet de leukste om mee om te gaan en hij verdient honestly kinda een pak slaag, maar ja.
Voor Mo zoek ik eig gwn topics, hij is nog jong dus plots kunnen gepland worden maar mss nog niet voor direct.


Voor nu houd ik het op deze 3 karakters, ik zal nu geen limiet zetten op de topics maar ik denk dat ik het meeste met Brit zal posten. Ik heb echter wel andere karakters en jullie zijn altijd welkom om te vragen om een topic met een van de andere accounts te nemen omdat ze familie zijn/special band hebben met een van je ocs/evt willen verwonden, vermoorden, ed. Ik sta ervoor open, DM's zijn altijd open om dit te bespreken.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Topic Search DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Topic Search   Topic Search Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 6:04

Drifting x Emberkit en/of Oakpaw?
Brittle x Vipergaze, Loudkit en/of Thornkit?
Moriah x Vallon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brittlepaw
Member
Topic Search Knipbrit
12
269
Actief
My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brittlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Topic Search   Topic Search Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 19:57

Vind ik allemaal super! Ik maak die van Brit, kan jij de ander 3 maken? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Topic Search DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Topic Search   Topic Search Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 20:55

Is goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Topic Search BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Topic Search   Topic Search Icon_minitimema 9 dec 2019 - 0:46

Brittle x Little? Wil jij maken? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brittlepaw
Member
Topic Search Knipbrit
12
269
Actief
My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brittlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Topic Search   Topic Search Icon_minitimema 9 dec 2019 - 18:22

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Topic Search
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: