Catch me If You Can? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Catch me If You Can?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 mei 2021 - 20:28

Emberpaw stelde voor om eerst te kijken of er geen van de clan warriors op de uitkijk voor hen stonden. Maar ze hadden het eerder toch ook niet door gehad. 'Misschien, maar misschien staat ook niemand naar ons uit te kijken. We konden eerder ook weg glippen zonder dat een van onze clan genoten achter ons aan kwam. Waarschijnlijk kijken ze ook niet specifiek nu naar ons uit.' miauwde Argentpaw en ze voelde hoe ze in een stuk diepere sneeuw weg zakte dankzij het gewicht van de ekster op haar rug. Ze zou nu ook niet tussen de struiken door willen glippen om te voorkomen dat ze haar ballast kwijt zou raken.


argent11
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 mei 2021 - 9:39

Argent mauwde dat er er waarschijnlijk weer niemand op uitkijk zou staan en dat ze nergens bang voor zouden hoeven zijn. En Ember moest haar gelijk geven, de kans dat er nu wel iemand zou staan die ze op zou merken was klein. "Je hebt gelijk zus, ik denk dat we veilig zijn." mauwde ze instemmend. Ze zag ook dat de blauwe poes moeite had met het ophouden van het gewicht en des te sneller ze nu bij de stapel zouden zijn, des te beter. Ze tikte met haar staart op Argent om aan te geven dat ze naar binnen ging lopen en liep toen de tunnel door. Ze hoopte maar dat er echt niemand was.


Catch me If You Can? - Pagina 2 Banner10
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 mei 2021 - 21:43

Haar zuster stemde in dat ze misschien wel gelijk had, maar ondanks het gewicht van de ekster was ze zelf ook wel voorzichtiger geworden zins hun eerste tocht buiten het kamp als kittens, maar dat weer hield haar er niet van om alles voor haar clan te doen. De sneeuw was hier al door zoveel katten poten aangestampt dat hun pootjes ondanks het gewicht aan prooi nauwelijks te horen was. Het geluid viel te verwaarlozen, maar het lijk van een ekster die toch langzaam voort kroop zou misschien wel opvallen zodra ze door de doorntunnel heen was gelopen. Maar zo ver kwam ze niet eens. De vogel bleef hangen tussen de doornige slierten. Het plotselinge verlies aan gewicht verried Argentpaw dit. Ze keerde zich zo snel mogelijk om en probeerde haar en Emberpaw's prooi te bevrijden. Het lukte wel, maar niet snel genoeg. Toen de vogel op de grond lag pakte ze het karkas stevig vast aan een van zijn vleugels en begon hem de tunnel uit te trekken. Wat wel lukte, maar heel langzaam ging ondanks de sneeuw.


argent11
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2021 - 22:12

Het sjouwen van de prooi ging maar moeizaam. De twee poezen hadden moeite met de prooien uit de doornige slierten houden van de tunnel. Ember zag dat Argents ekster bleef hangen aan een van de doornen en omdat ze nu zelf ook niet aan het opletten was voelde ze haar prooi ook vast haken. "Verdomme, dit is wel lastig" vloekte ze zachtjes. De rode poes zag dat Argent haar prooi op de grond had gelegd en nu het karkas ging trekken. Ember dacht nog even na, maar zag al snel in dat dit de enige oplossing was. De rode poes beet haar prooi stevig vast en begon zo stil als ze kon aan de prooi te trekken. Misschien hadden ze nog geluk dacht Ember.


Catch me If You Can? - Pagina 2 Banner10
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimema 31 mei 2021 - 22:49

De sneeuw hoopte zich langzaam op voor de prooi, maar met wat plat trappelen lukte het weer beter. Toch bleef het probleem zich herhalen tot ze de doorntunnel uit was. Moe liet ze de ekster een stukje van de tunnel af even los. Zou Ember het ook halen. Nerveus keek ze even naar de tunnel voor ze weer onder de prooi probeerde te kruipen. Hier lag de sneeuw niet zo dik, maar het lukte met wat meer wurmen. Even bleef ze puffend liggen voor het zilveren apprentice haar poten onder zich wrong en zichzelf opdrukte. Oh Starclan wat was die vogel zwaar. De clan zou er goed van kunnen eten. Stilletjes begon ze naar de prooistapel toe te slenteren.


argent11
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 jun 2021 - 22:03

Ember begon nu wel te voelen wat voor een dag het geweest was en al dat trekken en sjouwen hielp ook niet mee. De tunnel leek wel eindeloos dacht de rode poes bij zichzelf. Gelukkig leek Argent weer wat vooruit te komen na haar rust gepakt te hebben en dit gaf Ember ook weer wat energie. De apprentice zette al haar kracht bij om haar prooi fatsoenlijk bij de prooistapel te krijgen. Na nog flink te ploeteren had ze het eindelijk voor mekaar. Ember keek trots naar Argent toe en zakte toen uitgeput onderuit. "Wat een dag zus" mauwde ze tevreden. Nu maar hopen dat niemand iets doorhad.


Catch me If You Can? - Pagina 2 Banner10
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jun 2021 - 21:14

Ook haar zuster leek haar prooi los te hebben kunnen krijgen. Dat was mooi. Als ze hier te lang zouden hebben rond gehangen had het zo maar kunnen zijn dat er een nieuwe patrol erop uit zou hebben kunnen gaan of een oude patrol terug kunnen komen. Moeizaam kwam de blauwe apprentice bij de preystack aan en dumpte de ekster erbij en ging naast Emberpaw liggen. 'Ja zeg dat wel. Ik kan geen stap meer zetten.' miauwde ze en legde haar kop op de rossige rug van haar zuster en sloot voor heel even haar ogen, maar luisterde wel naar de geluiden om hen heen.


argent11
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw,
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
Sven
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jun 2021 - 19:54

Haar zus had de prooi ook bij de stapel gelegd en kwam nu naast Ember liggen. Argent stemde in met Ember en vertelde toen dat ze geen stap meer kon zetten. De rode poes voelde dat Argent haar kop op haar vacht legde en haar ogen sloot. Ember voelde nu weer de speciale band die ze hadden en ze sloot nu zelf ook haar ogen. Ze moest terugdenken aan vandaag en glimlachte om de gebeurtenissen. Deze dag had bevestigd dat niets hun band zou doorbreken. Langzaam maar zeker zakte de poes in slaap.


Catch me If You Can? - Pagina 2 Banner10
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
Catch me If You Can? - Pagina 2 DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Catch me If You Can?   Catch me If You Can? - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 jun 2021 - 23:00

Door de vermoeidheid was Argentpaw net als haar zuster al snel in slaap weg gezonken. Ze waren altijd als Close geweest als kittens en zelfs als Apprentices waren ze nog even Close al waren er momenten dat ze niet samen dingen konden doen zeker wanneer ze trainingen hadden of met de pratrols mee moesten, maar verder waren ze altijd samen. Zeker als ze vrij hadden. Het zou heel wat poten in de aarde nodig hebben zouden andere hun speciale band moeten breken. Dat zou hooguit Starclan tijdelijk kunnen mocht een van hen ooit eerder sterven dan de ander. Argent bewoog haar kop naar een lekkere pose en sliep rustig verder. Haar rode sibling was zo lekker warm.


argent11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Catch me If You Can?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Blooming Woods-
Ga naar: