Op patrouille! - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Op patrouille!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Bluewave
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 13:22

Bluepaw volgde even het gesprek tussen Kittypaw, Sparrowpaw en Rainbelly. Hij knikte bij Rainbelly's woorden over hoe goor het was. Rainbelly prees Sparrowpaw en hij gaf Sparrowpaw een knipoog, ter teken dat hij ook vond dat het mooi gevangen was. Hij sprong over Rainbelly heen en ging zijdelings langs Kittypaw. Hij wreef zijn neusje even tegen haar flank aan en snorde. 'Mogen Kittypaw en ik ergens hier dichtbij samen gaan jagen?', vroeg Bluepaw toen, om weer eens een gezellig momentje met Kittypaw alleen te beleven. Hij keek zo zielig mogelijk, maar lachte uiteindelijk. Hij zag er meer uit als een verzopen kat, dan een zielig katertje. Bluepaw sloeg zijn staart om Kittypaw heen en hij snorde heel zachtjes. Eigenlijk kon alleen Kittypaw het horen. 'En wanneer zouden we dan terug moeten zijn?', vroeg Bluepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 17:03

'Mogen Kittypaw en ik ergens hier dichtbij samen gaan jagen?', vroeg Bluepaw. Hij zette zijn zieligste gezichtje op waar Rainbelly niet tegenop kon. 'Ja hoor ga maar. Alleen niet te ver en als er iets is geef me maar gelijk een gil.' Rainbelly vond het oké, want nu kon ze even met Sparrowpaw trainen. 'En wanneer zouden we dan terug moeten zijn?', vroeg Bluepaw. Rainbelly dacht even na. 'Als jullie toch in de buurt zijn, dan roep ik wel even.' Rainbelly keek naar de twee katten. Ze hadden vast veel lol samen als ze zouden jagen. Rainbelly stond op en liep naar Sparrowpaw toe. 'Zullen wij dan maar samen je jachttechnieken verbeteren? Dan leer ik je hoe je een vogeltje moet besluipen!'


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 18:40

'Mogen wij samen gaan jagen?' Kittypaw snorde grappig en keek naar Bluepaw. Rainbelly gaf toestemming! Kittypaw gaf haar even een vriendschappelijke lik, als bedankje. Kittypaw liep alvast weg, voor Bluepaw volgde. Ze was gewoon tegendraads, eigenlijk.. niet erg goed, maar wel leuk. Kittypaw ging een eindje verderop zitten en staarde naar de grassprieten die heen en weer wuifden, in een eeuwigdurende dans naar het zonlicht. Bluepaw zou zo wel komen. Kittypaw had nog geen zin om zonder hem te gaan jagen. Samen zou het vele malen leuker zijn! En Sparrowpaw kon zo wat leren van Rainbelly, zonder dat de al wat oudere apprentices erbij stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 17:57

Ze kregen toestemming! Bluepaw juichte diep vanbinnen. Zo kon Sparrowpaw wat leren op haar gemak en zo konden zij voedsel voor de Clan verzamelen. Bluepaw was er nog steeds trots op dat hij deel uitmaakte van de WindClan. Ook al zeiden sommige katten bij Vierboom altijd dat DonderClan toch het beste was. Ze moesten eens weten! Hier zat het vol met konijnen. Daar konden de DonderClanleden donder op zeggen. Kittypaw was al een eindje verder en vrolijk rende Bluepaw naar Kittypaw toe. 'Ik zal eigenlijk blij zijn als wij onze krijgersnamen krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe ik ga heten. Misschien wel Bluetail of Blueaqua', lachte hij en hij moest verschrikkelijk lachen bij Blueaqua. Die was eigenlijk best wel belachelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 18:47

'Ik zal eigenlijk blij zijn als wij onze krijgersnamen krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe ik ga heten. Misschien wel Bluetail of Blueaqua!' Kittypaw proestte het uit bij de laatste naam. 'Een iets minder charmante combinatie,' grapte ze. 'Maar ik heb ook wel zin in een warriorsnaam, af en toe. Apprentice zijn is ook wel leuk.. Ik ga misschien wel Kittyclaw heten, of Kittyheart of zoiets.' Kittypaw fantaseerde even verder. Er kon niet zoveel achter haar naam. Leaf, storm.. dat klonk allemaal niet zo kittenachtig. En dat was wel haar naam; kitten. Best vaag, eigenlijk. Nou ja, maakte het wat uit. 'Bluetail is wel een mooie naam,' meende Kittypaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 19:31

Bluepaw vroeg of hij samen met Kittypaw in de buurt mocht jagen. Rainbelly vond het goed. Toen vroeg ze aan Sparrowpaw of ze mee ging. Voor wat jacht training. ''Leuk!'' antwoorde Sparrowpaw,''Waarneer gaan we?'' vroeg ze aan Rainbelly. Sparrowpaw had er zin in, ze had eigenlijk niet echt getraingt met haar mentor. Blij keek Sparrowpaw de andere Apprentices na, ''Succes met het jagen!'', riep ze. Toen keerde ze zich weer naar haar mentor,''Gaan we beginnen?', vroeg ze, ongeduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 20:21

'Een iets minder charmante combinatie,' zei Kittypaw en Bluepaw hoorde grijnzend dat het een grapje was. Bluequa was ook wel iets om mee te lachen. Maar hij zou die naam toch wel mooi vinden, ondanks dat hij grappig was. Blueclaw of Bluestorm leek hem ook wel gaaf. 'Maar ik heb ook wel zin in een warriorsnaam, af en toe. Apprentice zijn is ook wel leuk.. Ik ga misschien wel Kittyclaw heten, of Kittyheart of zoiets', zei Kittypaw en Bluepaw moest eerlijk toegeven dat Kittyclaw misschien niet bij haar paste. 'Kittyheart past veel beter bij je dan Kittyclaw', zei Bluepaw voorzichtig. Hij wou deze lieve poes niet kwetsen. 'Bluetail is wel een mooie naam,' zei Kittypaw en Bluepaw grijnsde. 'Ik vind Kittystorm anders ook wel grappig. Of Kittydrop', zei Bluepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 13:59

'Gaan we beginnen?' vroeg Sparrowpaw. 'Ja, volg mij maar.' Rainbelly liep naar een niet grote maar ook geen kleine open plek en ging daar zitten. 'Blijf nu stil zitten en beweeg niet, ik doe het even voor.' Ze wachtten in stilte af tot er een vogeltje op de open plek wat zaad op stond te pikken. Rainbelly zakte langzaam naar beneden tot ze bijna met haar buik de grond raakte. Ze nam vlugge stille stappen en voor je het wist sprong ze in de boom recht op het vogeltje af. Met een smak kwam ze op de grond terecht, met het vogeltje onder haar klauwen. Door de klap was het dood gegaan. Het was een roodborstje. Tevreden met haar voorbeeld liep ze terug naar Sparrowpaw met het vogeltje. 'Je hebt het gezien, nu is het jouw beurt.' Rainbelly glimlachte. Er kwam net weer een vogeltje op een andere laaghangende tak zitten. 'Die is voor jou, Sparrowpaw, pak hem!'


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 17:25

Rainbelly beantwoorde Sparrowpaw,s vraag, en sprong een roodborstje achterna. Sparrowpaw bleef netjes zitten, Rainbelly kwam met een klap op de grond terecht, het roodborstje was meteen dood door de klap. Een ander vogeltje kwam op een laaghangde tak zitten, ''Die is voor jou,'' zei Rainbelly tegen Sparrowpaw. Sprarrowpaw sloop naar het vogeltje, en sprong. Mis, het vogeltje vloog bang weg. Sparrowpaw keek Rainbelly sip aan. Maar er kwam al een ander vogeltje aan gevlogen, het beestje ging op een wat hoger tak zitten. Sparrowpaw klom in de boom, en verstopte zich in de bladeren. Het vogeltje had haar nog niet in de gaten, Sparrowpaw sloop er naar toe. Toen had het vogeltje haar wou in de gaten, hij vloog weg. Sparrowpaw sprong hem achterna, raak. Sparrowpaw lande op de grond, het vogeltje lag dood onder haar klauw. Sparropaw keek Rainbelly blij aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimevr 29 okt 2010 - 13:49

Het vogeltje dat Sparrowpaw eerst besloop, vloog al weg. 'Jammer Sparrowpaw, maar het was niet jouw schuld, de vogel vloog zelf weg,' zei Rainbelly. Ze zag dat Sparrowpaw sip was, maar ze zag al snel een vogeltje dat wat hoger in de boom zat. Rainbelly hoefde niks te zeggen, ze keek alleen maar toe hoe Sparrowpaw het deed. Sparrowpaw deed het geweldig!
Met het vogeltje in haar bekje kwam ze uit de boom. 'Heel erg knap Sparrowpaw! En dan al zo hoog,' snorde Rainbelly. Ze was erg tevreden over Sparrowpaws resultaten.


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimevr 29 okt 2010 - 19:24

"Heel erg knap Sparrowpaw!'', zei Rainbelly tegen Sparrowpaw, Sparrowpaw glom van trots. Haar eerste les ging meteen goed, ze gaf uit vreugde Rainbelly een likje. En liep een bosje in, de blaadjes gleden langs Sparrowpaws vacht. Sparrowpaw spliste haar oren, en keek rond. Een muisje glipte onder wat blaadjes vandaan, en rende weg. Sparropaw ging er achterna, en al snel kreeg ze het beestje te pakken. Trots ging Sparrowpaw ermee naar haar mentor, en legde de prooi neer. Toen kwam ze op een vraag, ''Hoe zal ik als Warriorcat heten?'', vroeg ze aan Rainbelly. Maar Sparropaw zelf dacht, Sparrowfur, ze zei het tegen Rainbelly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimeza 30 okt 2010 - 11:01

'Hoe zal ik als Warrior heten?' vroeg Sparrowpaw ineens, nadat ze terug kwam met een muisje. 'Geen idee,' zei Rainbelly. 'Tallstar zal een speciale naam voor je van de Starclan te horen krijgen, maar we kunnen er wel alvast een paar bedenken.' Sparrowpaw dacht even na. 'Sparrowfur,' zei ze. Rainbelly glimlachte. 'Die is erg leuk, of Sparrowleaf.' Rainbelly heeft zelf nooit echt nagedacht waarom ze 'Rainbelly' heette. Ze had weleens gefantaseerd, toen ze nog een apprentice was, Rainpaw, dat ze waarschijnlijk Raindrop, Rainbow, Raintail of Rainstorm zou heten. Maar ze was eigenlijk best blij dat het iets anders was, want het kwam zo onverwacht. Rainpaw wist zeker dat het Raindrop zou worden, maar het werd Rainbelly. Het komt misschien doordat ze drie vlekjes op haar buik heeft, ze lijken vaag op wat regendruppels en ze hebben ook een beetje een grijs-bruine kleur, net als de rest van haar vacht, daarom viel ze niet erg op als het regende. Verder was haar buik spierwit, daar waren vroeger sommige katten jaloers op en dat maakte Rainbelly erg bescheiden en onzeker.


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimeza 30 okt 2010 - 15:57

'Kittyheart past veel beter bij je dan Kittyclaw', zei Bluepaw voorzichtig. Kittypaw keek hem aan. 'Dat denk ik ook, zo gewelddadig ben ik nu ook weer niet,' mauwde ze met een grijns, terwijl Bluepaw grijnsde. 'Ik vind Kittystorm anders ook wel grappig. Of Kittydrop', zei Bluepaw. Kittypaw hield haar kopje even scheef. 'Misschien.. ze zijn wel mooi, maar ik weet niet of ze bij me passen.. nou ja, dat laat ik aan Tallstar over!' Met een blije blik in haar ogen rekte ze zich uit, dol op dit moment, op de liefde die ze voelde en dol op de wereld om haar heen. Sparrowpaw en Rainbelly waren uit het zicht verdwenen, waarschijnlijk was Sparrowpaw al veel aan het leren. Kittypaw was zo blij met Emberstorm als haar mentor; het was een onzettend lieve poes. Mintwhisker was ook lief voor Bluepaw, gelukkig. Wat had ze toch een geluk! Kittypaw stond op en zocht naar prooi. Hoewel de struiken bewogen, leek dat vooral door de wind te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimeza 30 okt 2010 - 16:05

Bluepaw dacht even aan Sparrowpaw. Wat zou Sparrowpaw allemaal moeten doen? Dit was toch wel haar zoveelste training, of was dit nog maar het eerste? Bluepaw kon zich geen andere trainingen herinneren. Sowieso hadden niet alle Apprentice's van WindClan een mentor en Bluepaw vroeg zich af waarom Tallstar in één ceremonie gewoon niet alle Warrior's een Apprentice gaf. Natuurlijk, het moest ook liggen aan de vaardigheid en aan hoever de katten al waren met trainen, maar zo zouden er wel wat meer Warrior's kunnen zijn. Trouwens, leidde Tallstar zelf niemand op? Wat moest een leider zoal doen trouwens? Een Deputy deed toch veel? Skyleaf zorgde voor patrouilles en zo. Maar wat zou Tallstar doen? Andere ceremonies organiseren? Of stiekem kijken of het wel goed ging met zijn Apprentice's? Bluepaw zag Tallstar weinig omdat hij vaak ging jagen, dus hij kon de situatie niet echt goed uitleggen. Bluepaw had eigenlijk nooit nagedacht over wat een leider allemaal voor zijn Clan moest doen. Bluepaw zag door zijn gedachten heen dat Kittypaw's kopje schattig scheef ging. 'Misschien.. ze zijn wel mooi, maar ik weet niet of ze bij me passen.. nou ja, dat laat ik aan Tallstar over!', zei Kittypaw vrolijk en Bluepaw knikte. 'Ik kan niet wachten tot wij tweeën warrior's worden. Dan mag ik je eindelijk als part...', Bluepaw stopte midden in de zin. Hij keek Kittypaw even lief aan en knikte toen kort. Kittypaw zou wel begrijpen wat hij bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimezo 31 okt 2010 - 18:46

Sparrowpaw keek naar Rainbelly, Of Sparrowleaf,'' zei Rainbelly tegen Sparrowpaw, ''Ook leuk.'' antwoordde Sparrorpaw. Toen dacht ze ergens anders aan, de bijeenkomst van de vier clans, ''Waarneer is de Bijeenkomst van de clans?'', vroeg Sparrowpaw aan Rainbelly, ''En kan ik dan mee?'', vroeg ze door. Ze was erg benieuwt naar de andere clans. Sparrowpaw stond op, ''Ik ga dit naar het kamp brengen'', zei ze tegen Rainbelly, terwijl ze naar haar prooi keek. En ze liep weg.

Even later kwam ze terug, ze gaf Rainbelly een kopje. En sprong in een boom, ze had mooi uitzicht van af hier, de wind waaide door haar vacht. Sparrowpaw klom hoger, en hoger. Tot ze helemaal boven was, van af die plaats kon ze het kamp zien. Ze keek de andere kant op, in de verte zag ze de rivier die bij de Rivierclan hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 15:07

'Wanneer is de Bijeenkomst van de clans?', vroeg Sparrowpaw. 'En kan ik dan mee?' Rainbelly dacht even na. 'Ik weet niet precies wanneer, maar de volgende bijeenkomst is bij de volgende Volle Maan. Of je mee kan weet ik niet, dat maakt Tallstar wel uit.' Sparrowpaw knikte even en keek Rainbelly weer aan. 'Ik ga dit naar het kamp brengen', zei ze. 'Oke, is goed,' antwoordde Rainbelly. 'Maar kom wel meteen terug oke?' Toen Sparrowpaw terugkwam gaf ze een kopje aan Rainbelly; Rainbelly spon tevreden. Sparrowpaw klom net in een hoge spar. Rainbelly keek verschrikt; de spar zag er erg oud uit en sommige takken waren zeker niet stevig genoeg. 'Sparrowpaw!' riep Rainbelly. 'Kom voorzichtig naarbeneden! Die boom ziet er niet stevig uit.' Rainbelly ijsbeerde rond de boom heen en weer en keek steeds naar boven. Als ze maar niet valt......


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 17:35

Rainbelly riep dat de boom niet zo stevig eruit zag, Sparrowpaw keek naar beneden en zag het. Misschien was het beter als ze naar beneden ging, voorzichtig draaide Sparrowpaw zich om. En liep naar de stam, ze sprong er tegen aan, en gleed naar beneden. toen Sparrowpaw op de grond was, keek ze naar Rainbelly, ''Hoe vond u het, toen u voor de eerste keer naar de bijeenkomst van de clans mocht?'' vroeg ze aan haar. Sparrowpaw kon niet wachten, tot zij ook mee mocht, en dat zei ze tegen Rainbelly. Sparrowpaw vroeg zich af, hoe zo bijeenkomst was, je mocht niet gaan vechten. Dat wist ze al. Maar voor de rest? Hoelang zal de reis duren?'' vroeg Sparrowpaw aan Rainbelly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 19:40

'Hoe vond u het, toen u voor de eerste keer naar de bijeenkomst van de clans mocht?' vroeg Sparrowpaw, toen ze weer veilig op de grond zat. Rainbelly was opgelucht en beantwoordde Sparrowpaws vraag. 'Je hoeft echt geen u tegen mij te zeggen hoor,' zei ze zachtaardig en keek Sparrowpaw lief aan. Ze vond het wel grappig dat ze u tegen haar zei. Sparrowpaw was nog niet zo lang haar apprentice, maar ze vond haar al aardig. 'Ik vond het erg spannend. Er zijn daar echt veel katten en toen ik zo oud was als jij, zag ik al die grote krijgskatten en wilde ik later ook zo worden.' Rainbelly stopte even om de herinneringen weer boven te halen maar ging na een tijdje weer verder. 'Als je mee mag dan laat ik je alle grote krijgskatten zien, oké? Oh en nog een ding, wil je nooit meer iets zomaar gaan doen zonder mijn toestemming? Ik maakte me toen net heel erg veel zorgen toen je in de boom klom.' Rainbelly zag in haar gedachten Sparrowpaw al vallen. Ze was erg leerzaam en vol energie, maar soms was het een beetje teveel energie. Op de een of andere manier, dacht Rainbelly ineens aan Dewstream en Shadowpaw. Ze vroeg zich af, waarom de clans nooit in vrede samen zouden kunnen leven. De gedachte maakte haar verdrietig, want ze vond de andere clankatten ook erg aardig, maar dat ze niet samen konden leven was gewoon zielig. Als apprentice werd dit haar vaak uitgelegd, maar ze snapte het nooit. Ineens werd Rainbelly uit haar gedachten wakkergemaakt door Sparrowpaw. 'Hoelang zal de reis duren?' vroeg ze. Rainbelly schudde even haar kop. 'Het is niet heel ver, maar we moeten wel een stuk wandelen.'


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 7 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 7 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 17:37

Rainbelly zat te denken. Ze vond Sparrowpaw een erg leuke leerling en ze kon goed met haar overweg. Terwijl ze daarover dacht liep ze door de struiken naar Bluepaw en Kittypaw. Het was tijd dat ze terug naar het kamp. 'Kom mee Sparrowpaw,' zei ze. 'We moeten terug naar het kamp, maar eerst moeten we Bluepaw en Kittypaw halen.' Rainbelly liep door de struiken en riep alvast: 'Kittypaw, Bluepaw, we gaan terug naar het kamp!'

Rainbelly, niet dubbelposten, en ook graag posts van 5 regels Wink


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op patrouille!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: