Op patrouille! - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Op patrouille!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bluewave
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:35

'Dan kan ik je toch niet aankijken. En ik vind je ogen zo leuk', mauwde ze. Bluepaw spinde. Kittypaw had blijkbaar ook charmes en Bluepaw vond ze zeer leuk. Hij hoorde dat zij hard snorde en daarvan begon Bluepaw weer te snorren. Ze keek hem aan en Bluepaw keek terug in haar ogen. 'Toneelspelen is zo leuk! Zullen we iets doen? We hebben het deftige en het drama al gehad. Wat is er dan nog?', vroeg ze toen. Bluepaw deed alsof hij nadacht, maar eigenlijk wist hij al wat leuks. 'Ik weet wel iets', lachte hij. Hij duwde Kittypaw omver, ging met zijn kopje boven haar hangen, begon luid te spinnen en gaf enkele likken over Kittypaw's neusje. Hij werd helemaal opgewonden ervan. (= blij, niet iets anders) Bluepaw keek blij in Kittypaw's ogen en begon luider te spinnen. 'Mrauw', klonk het en hij gaf enkele likken over haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:42

'Ik weet wel iets,' mauwde Bluepaw. Kittypaw keek hem vragend aan. Plotseling werd ze omgeduwd en likte Bluepaw over haar neus. (Gelukkig dacht ik daar ook niet aan Razz) 'Mrauw.' Dat leek hij altijd te zeggen als hij blij werd. Kittypaw vroeg zich af wat dit dan voor toneelstukje was. De komedie? Ze spinde terug en likte hem ook over zijn kopje. Toen rolde ze weg. 'Alfonzo, als mijn pápá mij hier ziet is het met u gedaan!' Spanjaarden kon ook zo heerlijk overdrijven. Zorro was ook een leuk verhaal. 'Mijn hart bonkt als de Tango naar ons weerzien, maar laten wij uitkijken. Mámá zou zeer geschokt zijn..' Kittypaw rolde met haar ogen en grijnsde breed, ook al lachte ze niet. Nu hopen dat Bluepaw doorhad dat het Spaans en voor de grap was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 20:29

Bluepaw hoorde dat Kittypaw spinde en een lik over zijn kop gaf. Toen rolde Kittypaw van hem weg en Bluepaw keek hem vragend aan. Wat was dit nu weer? 'Alfonzo, als mijn pàpà mij hier ziet is het met u gedaan', zei ze toen. Bluepaw hield vragend zijn kopje schuin. 'Mijn hart bonkt als de Tango naar ons weerzien, maar laten wij uitkijken. Màmà zou zeer geschokt zijn...', zei ze. Bluepaw begreep wel dat het een gek toneel was, maar had geen flauw idee waar het over ging. Toch probeerde hij mee te spelen. Hij rolde, iets wat hij vroeger als kitten had geleerd, vanaf zijn rug naar achteren en sprong toen overeind. 'Senorita, mijn hart zal altijd blijven kloppen voor jou. Ook al ben ik dood', zei hij. Hij vond het wel grappig en hij vond haar toneelzinnen erg Spaans lijken. Bluepaw deed nogmaals een koprol achteruit en keek toen verliefd in haar ogen. Hij proestte het uit bij zijn volgende idee. 'Oh babe, kom in mijn poten, ik zal je nooit meer vergeten', zei hij met een Italiaans accent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 20:52

'Maar als er iets is, onmiddellijk mij of Kittypaw roepen!' Bluepaw stapte de Warriors Den uit. Rainbelly had rust nodig, maar na een tijdje begon ze zich gek genoeg te vervelen. Was er nou maar iemand hier, dacht ze. Misschien een andere Warrior, maar ze zijn allemaal weg. Of ze zijn op patrouille of ze zijn op de binnenplaats. Rainbelly verveelde zich zo dat ze een deuntje begon te neuriën. Daarna miauwde ze het zachtjes, zodat niemand het hoorde. Ineens schudde ze haar kop en moest om zichzelf lachen. Na een lange tijd begon Rainbelly zich af te vragen hoe het eigenlijk met Kittypaw ging. Ze probeerde langzaam op te staan en ze merkte dat die rust erg nuttig was geweest. Rainbelly zag er niet uit: de haren van de kant waar ze op lag, stonden helemaal overeind alsof ze net een wasbeurt had gekregen, tegen haar haren in, van iemand met een hele grote tong. Ze had het zelf alleen niet door. De poes liep naar de Apprentice Den, waar ze allemaal gelach en geproest hoorde; en gek genoeg, ook iets Italiaans...


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 16:50

Bluepaw leek haar hint te begrijpen en antwoordde lachend. 'Senorita, mijn hart zal altijd voor je blijven kloppen, al ben ik dood.' Kittypaw draaide dramatisch met haar ogen toen Bluepaw verder ging. 'Oh, babe, kom in mijn poten, ik zal je nooit meer vergeten.' Kittypaw proestte het uit na zijn Italiaanse accent. 'Sugar, zelfs al zou de oceaan ons scheiden, je verrukkelijke pasta zal me altijd bijblijven, evenals je lach,' mauwde Kittypaw ook Italiaans. Pasta was toch Italiaans? Daarna moest ze weer lachen. Dit sloeg echt nergens op. Ze merkte niet dat Rainbelly in de buurt van de Apprentices Den was. Kittypaw bedacht het volgende thema al. 'O, mijn ridder, red mij uit de toren van de vuurspuwende draak, dan kunt u mijn vader om mijn hand vragen. Ik zal u mijn doekje geven als u uitrijdt..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 17:54

'Sugar, zelfs al zou de oceaan ons scheiden, je verrukkelijke pasta zal me altijd bijblijven, evenals je lach', mauwde Kittypaw op haar Italiaans. Bluepaw spinde en lachte. Het sloeg echt helemaal nergens op, maar het was zou grappig. Dit was weer eens wat anders dan dat serieuze gedoe met jagen. Hij had niet door dat Rainbelly ergens in de buurt was, hij stond namelijk met zijn rug tegen de uitgang van Apprentice's Den gedraaid. 'O, mijn ridder, red mij uit de toren van de vuurspuwende draak, dan kunt u mijn vader om mijn hand vragen. Ik zal u mijn doekje geven als u uitrijdt', zei de poes. Hier had Bluepaw wel zin in. Hij deed enkele rare vechtgebaren. Hij sprong in de lucht en maaide wild met zijn poten heen en weer, alsof hij echt vocht met een draak. 'Ik zal je beschermen, mijn mooie prinses. Jouw vader zou geen enkele andere ridder meer te pakken krijgen', zei Bluepaw dapper. Hij rolde heen en weer. Hij deed net alsof hij een draak vermoordde. 'Lieve, lieve, lieve prinses Kittypaw, mag ik je begeleiden naar je vader, zodat ik je poot kan vragen?', vroeg Bluepaw en hij zette zich neer en keek haar zo lief mogelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 18:36

Bluepaw hield wel van de Middeleeuwen, zo bleek. Hij sprong half vechtend rond. Kittypaw grinnikte; het was schattig. 'Ik zal je beschermen, mijn mooie prinses. Jouw vader zou geen enkele andere ridder meer te pakken krijgen,' mauwde Bluepaw. Kittypaw deed alsof ze zwijmelend vanuit een torenraam naar beneden staarde. Daarna vermoordde Bluepaw de draak. 'Lieve, lieve, lieve prinses Kittypaw, mag ik je begeleiden naar je vader, zodat ik je poot kan vragen?' Bluepaw ging zitten en keek haar echt gewoon lief aan. Kittypaw glimlachte even naar hem. 'Mijn ridder, natuurlijk zout gij dat mogen doen, ik zal evenzeer om uw poot verzoeken als gij om de mijne,' mauwde Kittypaw charmant, terwijl ze haar pootje naar hem uitstrekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 20:30

Rainbelly zat al een tijdje bij de ingang te luisteren en te kijken. Ze stapte naar binnen. 'Wauw, jullie zijn erg goed in toneelspelen!' Rainbelly snorde. 'Ik kwam even kijken hoe het met Kittypaw gaat.' Rainbelly staarde naar de grond. 'En ik verveelde me een beetje. Of misschien heel erg...' Ze keek op naar Kittypaw. 'Hoe gaat het nu met je? Heb je nog pijn in je pootje? Heb je anders misschien iets nodig.' Rainbelly schraapte haar keel, ze was een beetje schor. Ze had nog steeds niet door dat haar haren aan de ene kant helemaal overeind stonden. Rainbelly voelde zich nog een beetje zwakjes, maar sterk genoeg om weer gewoon te kunnen lopen. Om het niet te laten merken, deed ze extra haar best om er als een warrior uit te zien door haar kop fier in de lucht te steken. Alleen had ze niet door dat ze door haar haar meer op een pluizenbol leek dan op een machtige warrior...


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimema 4 okt 2010 - 18:58

'Wauw, wat kunnen jullie goed toneelspelen!' Kittypaw keek snel op. 'Hoi Rainbelly!' De poes zag er niet meer zo zwak uit, al stond haar haar verschillende kanten op. 'Ik kwam even kijken hoe het met Kittypaw gaat.' Kittypaw snorde naar Rainbelly, geroerd door zoveel zorgzaamheid. 'Hoe gaat het nu met je? Heb je nog pijn in je pootje? Heb je anders misschien iets nodig?' 'Met mij gaat het goed, bedankt.' Kittypaw testte haar pootje even, maar het deed geen pijn. 'En met jou?' Ze was blij dat Rainbelly zich al goed genoeg voelde om zich te vervelen. Dat betekende wel wat. Kittypaw keek even naar Bluepaw, hij kon wel leuk acteren, hoor! Dat Italiaanse was schattig. 'Zeg, Rainbelly, niet aan iedereen vertellen dat we naar Hollywood willen, hé?' grapte Kittypaw blij. Ze vond Rainbelly er wel grappig uit zien; meestal zag Kittypaw zelf eruit als een grijs bolletje. Best grappig, maar zelf vond ze het af en toe wat minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimewo 6 okt 2010 - 21:32

'Met mij gaat het goed, bedankt. En met jou?' zei Kittypaw. 'Ik ben oké,' antwoordde Rainbelly en keek vlug even naar Bluepaw. 'Zeg, Rainbelly, niet aan iedereen vertellen dat we naar Hollywood willen, hé?' Rainbelly was even in gedachten verzonken en schrikte ineens op. 'Haha, ik beloof,' ze legde een poot tegen haar borst, 'dat ik hierbij jullie geheim altijd zal blijven bewaren, wat er ook zal gebeuren.' Rainbelly lachte; ze klonk erg plechtig. Snel gaf ze een paar likken over haar schouder om haar vacht weer goed te doen. Ze was blij dat haar vacht niet van kleur kon veranderen anders was ze nu al rood van verlegenheid. Rainbelly dacht niet meer aan de pijn. Er waren nu wel leukere dingen te doen dan zich zorgen te maken over haarzelf.


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimedo 7 okt 2010 - 20:56

Sparrowpaw liep rond, het was mooi weer. Opeens zag ze Rainbelly met nog wat kittens. Ze rende er naar toe,''Hallo, Rainbelly'', zei ze, en gaf haar een kopje, ''Wat doen jullie?', gaan jullie jagen?'', de vragen stormde er uit, maar ze had haar mentor eigenlijk al een tijdje niet meer gezien, ze had zin om te jagen. Hopelijk gingen ze dat doen. Rainbelly was wel haar mentor. Toen ging ze naar de twee kittens toe, eentje had ze zal een keer gezien, maar de andere kende ze niet, ''Wie zijn jullie?', vroeg ze, aan de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 8 okt 2010 - 16:51

'Hallo, Rainbelly!' Vanachter Rainbelly klonk ineens een bekende stem. 'Hee, Sparrowpaw! Wat leuk dat je langskomt.' Sparrowpaw gaf Rainbelly een kopje. 'Wat doen jullie?', gaan jullie jagen?' Rainbelly werd overspoeld door vragen. 'Nee, sorry Sparrowpaw, ik ben vanochtend al op jachtpatrouille geweest en ik ben nu doodmoe.' Ze tilde haar poot op. Haar kussentjes prikten heel erg. 'Maar we gaan snel weer, want ik moet je nog veel leren.' Rainbelly snorde. 'Kom je er gezellig bij, Sparrowpaw?' Rainbelly voelde ineens een steek, maar ze liet geen greintje pijn zien. Alles gaat goed, het komt wel in orde, ik houd me sterk, dacht Rainbelly. Maar is dat ook zo...


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 8 okt 2010 - 17:01

Sparrowpaw knikte ja, jammer dat ze niet ging jagen. Hopelijk gingen ze iets leuks doen. Sparrowpaw viel de kittens aan, ze rolde over de grond. Sparrowpaw had zin in stoeien. Er was niet veel actie meer geweest, in de windclan. Sparrowpaw had zich sierlijk verveelt. Maar misschien kwam er weer actie nu, Sparrowpaw hoopte het. Een muisje kwam voorbij, Sparrowpaw ging er achteraan, even later kwam ze terug, met het muisje in haar bek. Ze legde haar prooi neer, voor Rainbelly, en keek haar trots aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 8 okt 2010 - 18:55

(sorry Sparrowpaw, maar Bluepaw en ik zijn geen kittens, maar apprentices Smile)
Rainbelly kwam kijken hoe het met haar was, en ze zag er zelf ook al wat beter uit. Kittypaw luisterde naar haar verhaal, toen Sparrowpaw er plotseling bij kwam, haar mede apprentice. 'Hoi Sparrowpaw!' mauwde Kittypaw, blij dat er nog iemand was. Toch was Kittypaw nog steeds bezorgd over Rainbelly. Ze kwam overeind, haar pootje voelde al veel beter, en ze gaf Rainbelly nog even een kopje. 'Weet je zeker dat het gaat?' Sparrowpaw duwde Kittypaw nu plots om. Kittypaw had wel zin in een schijngevechtje, dus toen Sparrowpaw terug was met een muisje sprong ze op haar, snorrend. Ze duwde Sparrowpaw om en stond direct klaar voor de volgende schijnbeweging. Het was een tijdje saai geweest in Windclan, maar de apprentices hadden het altijd wel gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 8 okt 2010 - 19:19

Sparrowpaw werd omgeduwt, ze duwde terug. Leuk dat Kittypaw wou stoeien. Even later rolde ze over de grond, ze stond weer op, en sprong op Kittypaw,''Hoe heet jij?'', vroeg ze onder het stoeien door. Ze was wel benieuwt naar haar naam. Misschien konen ze samen jagen, Sparrowpaw stelt het idee voor. Hopelijk vond Rainbelly het goed, en zou de andere apprentice mee willen doen? Eindelijk had Sparrowpaw weer plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 8 okt 2010 - 19:25

'Hoe heet jij?' mauwde het poesje naar Kittypaw. Kittypaw grinnikte en antwoordde;'Kittypaw. Jij bent toch Sparrowpaw?' Samen stoeiden ze door. Rainbelly zou nu vast wel met haar ogen rollen of iets dergelijks. Sparrowpaw stelde voor om een keer samen te gaan jagen. Kittypaw knikte enthousiast. 'Lijkt me heel erg gezellig! Dan ga ik het wel even vragen aan Emberstorm..' zei Kittypaw. Ze wilde dat Emberstorm wist waar ze was, dat moest nu ook trouwens. Alleen warriors mochten het kamp zomaar verlaten. Kittypaw schudde Sparrowpaw van zich af en lachte vrolijk om hun capriolen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 8 okt 2010 - 19:43

Rainbelly keek op de stoeiende apprentice's neer. Het was ook zo'n leuk gezicht. Rainbelly snorde van plezier. De katten waren allebei erg goed. Het was dan misschien een schijngevecht, maar Rainbelly kon het niet laten om naar hun technieken te kijken. Ze deden het allebei enorm goed. Sparrowpaw vroeg aan Kittypaw of ze eens zin had om samen te gaan jagen. 'Lijkt me heel erg gezellig! Dan ga ik het wel even vragen aan Emberstorm..' zei Kittypaw toen. 'Ja dat is leuk!' zei Rainbelly. 'Dan kunnen we met zijn allen gaan. Dan ga ik ook mee!' Rainbelly voelde zich nog zwak maar ze wilde wel mee; ze was al lang niet meer met Sparrowpaw gaan jagen.


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimevr 8 okt 2010 - 19:54

'Dan kunnen we met zijn allen gaan! Dan ga ik ook mee,' mauwde Rainbelly, en Kittypaw glimlachte. 'Het was met jou ook zo gezellig, Rainbelly! Sparrowpaw heeft maar geluk met je!' Kittypaw zou Emberstorm voor geen goud in willen ruilen voor iemand anders, maar goed, Rainbelly was ook lief. Kittypaw hoopte dat haar technieken er niet al te belabberd uitzagen. 'Maar Rainbelly, misschien moeten we allebei even wachten tot we ons iets beter voelen,' zei Kittypaw, met enige schaamte, ze wilde het niet verpesten. Maar Rainbelly laten jagen met zere poten was ook zoiets.. Bovendien wilde ze op Bluepaw wachten, die een beetje ingedommeld was. Kittypaw keek even naar hem, en toen naar Rainbelly. Haar eigen pootje was nog niet volledig genezen, en als Rainbelly zo snel genas was ze een wonderbaarlijke kat! Wat Kittypaw sowieso al geloofde, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimeza 9 okt 2010 - 11:02

'Het was met jou ook zo gezellig, Rainbelly! Sparrowpaw heeft maar geluk met je!' Trots hief Rainbelly haar kin op. Ze vond het een erg groot compliment. 'Maar Rainbelly, misschien moeten we allebei even wachten tot we ons iets beter voelen,' zei Kittypaw. Rainbelly zuchtte. 'Misschien heb je gelijk, maar als het al heel goed gaat kunnen we zometeen met avondpatrouille.' Rainbelly keek naar Bluepaw, die daar lag te snorren. 'Moeten we hem niet wakker maken?' lachte ze.


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Op patrouille! - Pagina 5 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Op patrouille!   Op patrouille! - Pagina 5 Icon_minitimeza 9 okt 2010 - 12:52

Sparrowpaw gaf Rainbelly een kopje, ze wou mee met jagen. Jammer genoeg wouden ze eerst even uitrusten, maar dat kon wel even. Sparrowpaw ging naar de andere apprentive toe, ''wakker worden, ze duwde aan zijn zij. '''We gaan jagen"', fluisterde ze, in zijn oor. Toen ging ze naar Rainbelly toe, ''Waar, is Tallstar,'',vroeg ze, aan haar. Ze had eigenlijk niet veel katten meer gezien. Daarom was ze wel blij, dat ze toevallig deze katten tegenkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op patrouille!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: