(XX) Icy's Place



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (XX) Icy's Place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Icy
Member
(XX) Icy's Place  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 13:40

Icy legde de laatste bladeren nog goed van haar plaats. De wind gierde hard door de bladeren. Ze bekeek haar werk. Het zag er goed uit! Ze wou zich net erin gaan leggen, toen ze voelde dat haar maag nog rammelde. Ze was vroeger op straat gesmeten, en ze heeft haar hele leven in de bossen grootgebracht. Van haar ouders wist ze niks van, gelukkig ook maar. Ze negeerde de gierende, boze wind. Ze zag een muis lopen, sprong erop, en dode het met haar klauw. Dat was simpel.

- Als je hier komt, heb je kans dat je gewoon gedood wordt.
- Probeer mijn prooi niet te stelen, of je wordt aangevallen.
- Miauw drie keer aan de grote boom die vlak voor mijn slaapplaats ligt als je er toch in wilt.
- Ik vermoord geen kittens, die probeer ik voorzichtig uit mijn kamp te halen. Als ze er toch in blijven komen, zorg ik misschien voor ze.
- Als kittens van een andere Clan zijn, breng ik ze terug met gevaar voor eigen leven. Een kitten verdiend een goed leven!


Laatst aangepast door Icy op wo 18 aug 2010 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:45

Een grote boom, een rogue territorium. De bedoeling was duidelijk. Sandstorm maakte weer eens een van zijn omzwervingen, hij was een reiziger. Nu zat hij bij de boom, en begon te miauwen. Na drie keer stopte hij, misschien zou hij gehoor vinden. 'Is daar iemand?' riep hij luid. Het duurde even voor er iemand kwam. Sandstorm nam de plek goed in zich op. Het was een mooie plaats, een rustige plaats vooral. Hij zou de bewoner/bewoonster wel willen leren kennen. Nu kwam zijn kans. In zijn hoofd herhaald hij nog even wat regels; dat hield in dat hij niet mocht jagen zonder toestemming, de kans liep vermoordt te worden, of een kitten moest zijn. Maar daar was hij iets te oud voor. Sandstorm werd opgeschrikt uit zijn gedachten door een plotseling geritsel. 'Wie is daar?'


(XX) Icy's Place  3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:56

Icy zat hard te peinzen met de muis half in haar bek, toen ze drie keer gemiauw hoorde. Ze liep naar de grote boom waar katten haar moesten waarschuwen als ze geen dood wilde riskeren, en ze bekeek de lichtbruin-witte kat. 'Is daar iemand', hoorde ze hem zeggen. 'Er is hier iemand, ja. Mijn naam is Icy', zei Icy vriendelijk. Deze kat had zich tenslotte aan de regels gehouden. Dat betekende dus dat hij ook een Rogue was. 'Wat doe je hier?', vroeg ze niet onvriendelijk. Ze gaf een knikje, dat hij mee naar binnen mocht, en ze ging hem voor. Ze had ondertussen nog een muis gedood, vlak voor de kat kwam, en ze duwde de muis met haar neus naar de lichtbruin-witte kat toe. 'Je zult wel honger hebben, eet maar op', zei ze uitnodigend.


(XX) Icy's Place  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:02

'Er is hier iemand, ja. Mijn naam is Icy.' Hij knikte naar haar. 'Wat doe je hier?' 'Ik ben Sandstorm.' stelde hij zichzelf voor. 'Ik was aan het rondzwerven, toen ik deze mooie plaats zag. Ben jij ook een rogue?' vroeg hij. Ze zag er niet uit als een rogue, nogal poesiepoesachtig. Maar ze had al een eigen territorium enzo.. Ze gaf een knikje, hij mocht mee. Toen hij naast haar zat, duwde ze een muis naar hem toe. 'je zult wel honger hebben, eet maar op.' Sandstorm snorde dankbaar, en at de muis voorzichtig op. 'Ik breng nog een keer iets voor jou langs,' beloofde hij. Een gift verdiende een gift of andere hulp terug, wanneer dan ook. Samen liepen ze verder. Sandstorm wist niet precies wat hij moest zeggen.


(XX) Icy's Place  3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:15

'Ik was aan het rondzwerven, toen ik deze mooie plaats zag. Ben jij ook een rogue?', hoorde ze de lichtbruin-witte kater die blijkbaar Sandstorm heette vragen. Ze knikte. 'Ik ben vroeger, toen ik een poesje was, op straat gesmeten. Hier ben ik opgegroeid', zei ze rondkijkend. Ze snorde toen Sandstorm een opmerking maakte over haar territorium. 'Dankjewel', zei ze spinnend. 'Ik ben graag aardig voor andere Rogue's. Ik weet wat je dacht. Dat ik poesiepoes achtig ben. Zo denken de meeste, maar ik ben toch echt een Rogue, en ik draai niet zo snel op ruzie uit, wel als het moet natuurlijk', zei Icy spinnend. 'Ik breng nog een keer iets voor jou langs,' hoorde ze Sandstorm zeggen. 'Als je dat per se wilt', grijnsde Icy. Ze wou Sandstorm een beetje op zijn gemak stellen. 'Zolang jij je aan de regels houdt, houd ik je te vriend', zei ze lachend. 'Ik weet eigenlijk niet wie mijn familie is', zei ze nadenkend. 'Volgens mij heeft het lot gewoon bepaald dat ik een Rogue werd', zei ze schouder ophalend.


(XX) Icy's Place  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimema 16 aug 2010 - 18:25

Icy antwoordde dat ze als poesje op straat gesmeten was. 'Wat gemeen!' gromde Sandstorm. Eigenlijk was Icy wel aardig. 'Zolang jij je aan de regels houdt, houd ik je te vriend.' lachte Icy. Sandstorm lachte mee. 'Wat zijn die regels precies? Ik wist alleen van het miauwen om toestemming eigenlijk. Waarschijnlijk ook over jagen?' hij grijnsde. Voor een ex-poesiepoes was ze best oke. 'Volgens mij heeft het lot gewoon bepaald dat ik een rogue werd,' miauwde ze, alsof ze er niets om gaf. 'Ja, dat gevoel heb ik ook.' antwoordde Sandstorm. 'Zou jij niet bij een clan willen?' vroeg hij, gewoon om een ander onderwerp aan te snijden.


(XX) Icy's Place  3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimema 16 aug 2010 - 22:55

'Wat zijn de regels precies? Ik wist alleen van het miauwen om toestemming eigenlijk. Waarschijnlijk ook over jagen', grijnsde Sandstorm. 'Mijn regels zijn', begon Icy. 'Dat je kans hebt als je hier komt, zonder te miauwen, gewoon gedood wordt. Dat je mijn prooi niet zonder te vragen mag pakken, of te stelen, anders val ik je aan. En ik vermoord geen kittens. Als ze niet uit mijn kamp gaan, zorg ik voor ze, totdat ze zelf afhankelijk genoeg van me zijn', snorde ze zachtjes. 'Ik heb echt geen poesiepoes gewoonten hoor, ik ben gewoon een aardige poes', mauwde ze lachend. 'Zou jij niet bij een clan willen?', hoorde ze Sandstorm vragen. 'Niet per se. Ik vind mijn leven als Rogue veel beter. Ik kan jagen, hoef geen monden te voeden, en ben baas over mezelf', somde ze alle feiten serieus op. 'Zou jij dat wel willen dan?', vroeg ze nieuwsgierig. 'Weet je wat ik wel zou willen? Een leuke kater ontmoeten', lachte ze mysterieus.


(XX) Icy's Place  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 19:02

'Zou jij dat wel willen dan?' vroeg Icy. Sandstorm dacht er even serieus over na. 'Nee. In een clan leven zou niets voor mij zijn; ik ben veel te eigenzinnig grootgebracht. Het voelt zo opgesloten.' Icy lachte mysterieus. 'Weet je wat ik wel zou willen? Een leuke kater ontmoeten.' Sandstorm lachte terug. 'Ja, dat willen wel meer! Hoewel ik de voorkeur geef aan poezen. Maar ik heb al geluk gehad; ik heb Ijsel gevonden.' Sandstorm voelde weer vlinders door zijn buik fladderen als hij aan Ijsel dacht. 'Ze is sinds een paar dagen mijn partner,' vertelde hij trots. 'Je regels zijn wel doeltreffend! Ik ben er nu wel van overtuigd dat je geen poesiepoes bent.' antwoordde Sandstorm.


(XX) Icy's Place  3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 19:20

'Ja, dat willen wel meer! Hoewel ik de voorkeur geef aan poezen. Maar ik heb al geluk gehad; ik heb Ijsel gevonden', hoorde ze Sandstorm miauwen. 'Echt leuk voor je!', zei ze erg gemeend en blij. 'Ze is sinds een paar dagen mijn partner,' hoorde ze Sandstorm trots zeggen. Ze knikte blij. 'Ik heb ook wel een raar gevoel bij Lionheart', fluisterde ze, alsof iemand mee zat te luisteren. 'Je regels zijn wel doeltreffend! Ik ben er nu wel van overtuigd dat je geen poesiepoes bent', zei Sandstorm. Ze lachte.


(XX) Icy's Place  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 19:28

'Ik heb ook wel een raar gevoel bij Lionheart,' fluisterde Icy. Sandstorm knikte begrijpend; hij wist wat ze bedoelde. 'Wie is hij precies? Ik heb hem nog maar een paar keer gezien.' vroeg hij nieuwsgierig. Een windvlaag sloeg in zijn gezicht. 'Winderige dag vandaag!' zei Sandstorm, half geïrriteerd en half geamuseerd. Zijn vacht zou er vast niet uitzien. Sandstorm begon zich te wassen, om zijn vacht te fatsoeneren. Niet dat het veel zin had ofzo, maar toch. Icy scheen blij te zijn dat hij haar niet meer als een kittypet beschouwde. Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn, dat ze daar zo'n hekel aan had? Nu ja, iedereen had een hekel aan poesiepoezen. Ze stonden het laagst in ieders aanzien. Uit clanstandpunt was het van hoog naar laag; leider, deputy, medicine cat, de rest van de clan, andere clans, rogues, zondaars en poesiepoezen. Voor rogues was het zo; zichzelf, andere rogues, clans (welke dan ook), en poesiepoezen. De poesiepoezen zelf wisten niet eens dat wilde katten bestonden. O, Icy zei iets. 'Sorry, ik was even afgeleid,' verontschuldigde Sandstorm zichzelf.


(XX) Icy's Place  3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 19:40

Alsjeblieft 5 volle regels

Mvg, Honeyfeather


(XX) Icy's Place  UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 20:55

"Wow, dat is heel anders dan mijn kamp en goed gecamoufleerd."Lionheart voelt de flank van Icy tegen en begint luid te spinnen."Mooi, en wat gaan we nu doen? ik denk dat we eerst eens kunnen gaan jagen en dan eens hier gaan omspannen. "kom laten we gaan jagen." En lionheart ging in de richting naar het dichtbijzijnste bos "kom je mee?" en Lionheart sprong in een struik hij bukte zich en ruikt een muis in een klein open veldje op een zaadje knabelen. " goed, eet je maar goed vet." Dacht lionheart en springt recht op hemen maakt er snel een eind aan. tot zonshoog heeft lionheart twee muizen en een eekhoorn mee naar haar kamp. benieuwd wet zei zou hebben gevangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 21:17

''Wow, dat is heel anders dan mijn kamp en goed gecamoufleerd'', hoorde ze Lionheart zeggen. Ze spinde blij. Ze hoorde Lionheart ook luid spinnen. Ze was Sandstorm helemaal vergeten! 'Oh, Sandstorm. Dit is trouwens Lionheart', zei ze. ''Mooi, en wat gaan we nu doen? ik denk dat we eerst eens kunnen jagen en dan eens hier gaan omspannen'', hoorde ze Lionheart zeggen. 'Lionheart, ik kan nu niet jagen, Sandstorm is...'', maar Lionheart was al weg. Later kwam hij terug. Ze legde haar oren plat in haar nek. 'Sorry, maar ik had een gast hier'', zei ze verontschuldigend. Ze keek verontschuldigend van Lionheart naar Sandstorm. Ze keek extra lief naar Lionheart, en had haar oren nog steeds plat naar achter.

(sorry, moest normaal met Icy zijn, maar 'k was vergeten dat ik op Shadowpaw zat)


(XX) Icy's Place  Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 21:33

"Dat geeft niet,en het spijt mij ik moest meer opletten wat jij zou doen. en nu dat ik toch ben gaan jagen neem maar wat uit,jij ook sandstorm het is leuk je te ontmoeten." Lionheart legt de prooi dat hij gevangen heeft in het midden. Hij nam een muis en at hem op. De muis was lekker sappig in niet dradig terwijl hij rustig luisterde wat Icy en sandstorm te zegen hadden. Dit keer ging hij wel eens luisteren. Lionheart was aan het denken wat er zou kunnen gebeurt zijn toen hij weg was maar die gedachten gooide hij uit zijn hoofd. Hij was blij dat hij naast haar zat met nog wat overblijfselen van vlees van de botten af te halen. luisterend en genietend van de zon naar de twee katen te luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 9:56

"Dat geeft niet,en het spijt mij ik moest meer opletten wat jij zou doen. en nu dat ik toch ben gaan jagen neem maar wat uit,jij ook sandstorm het is leuk je te ontmoeten'', hoorde ze Lionheart verontschuldigend zeggen. 'Maakt niet uit joh', zei ze, en ze gaf hem een kopje. Ze begon luid te snorren. Om dit geluid te maskeren, at ze gauw van de prooi die Lionheart voor hun had meegenomen. 'Het smaakt heerlijk', zei ze na een hapje. Ze meende het echt. 'Hmm.. De lucht ziet er grauw uit. Sandstorm, als je wilt mag je hier blijven vannacht', nodigde ze hem uit. Ze zou dan wel niet alleen zijn met Lionheart, maar zij hadden nog alle dagen. 'Maar ik snap het wel als je naar IJsel wilt. Of', begon ze, 'dan mag je IJsel meenemen als je wilt', zei ze uitnodigend. 'Waar is IJsel eigenlijk?', vroeg ze zich af.


(XX) Icy's Place  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 11:47

"Maakt niet uit joh." Zei ze en gaf Lionheart een kopje, het voeld prettig aan. Stil geniet hij er van, hij probeerd niet te spinnen en dat is nog gelukt ook. toch hoorde hij Icy stil spinnen, ze voeld kenrlijk hetzelfde en daar was hij blij om. "Het smaakt heerlijk." Zei ze en ze heeft gelijk, de muizen eten hier iets anders dan in zijn bos waardoor ze heerlijk smaken. "Hmm.. De lucht ziet er grauw uit. Sandstorm, als je wilt mag je hier blijven vanacht." "Tof!" Dacht Lionheart, nu hebben ze ook nog gezelschap. Dan kunnen ze nog wat bijpraten en Sandstorm nog wat beter leren kennen. "Maar ik snap het wel als je naar IJsel wilt. Of dan mag je IJsel meenemen als je wilt. Waar is IJsel eigelijk?" Lionheart vindt het leuk dat Icy Sandstorm en IJsel uitnodigen om bij ons te blijven deze nacht. "Goed idee Icy dan kan ik Julie allebei eens leren kenen." Zei Lionheart blij. "En zoals je het zegt, is IJsel dan niet bij jou?" Zei Lionheart verast "Is er iets mis met haar?" Zei Lionheart nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 19:46

Lionheart kwam ook aan, Sandstorm bekeek hem geïnteresseerd. 'Het is niet erg dat je even ging jagen hoor,' grijnsde Sandstorm, die de twee niet in verlegenheid wilde brengen. Lionheart vroeg naar Ijsel. 'Ze is aangevallen door tweebenen, en haar poot is nog niet helemaal goed. Maar ik kan wel even gaan vragen of ze meekomt hoor, ze zal het vast leuk vinden,' zei Sandstorm. 'Het zou leuk zijn om jullie wat beter te leren kennen!' Het was belangrijk en leuk om vrienden te hebben, en Sandstorm had het idee dat hij er net twee nieuwe bij had gekregen.
Even later kwam Sandstorm terug met Ijsel. 'Ze wil graag hier de nacht doorbrengen,' lachte Sandstorm, en hij snorde luid naar Ijsel. 'Dit zijn Lionheart en Icy,' stelde hij hen voor. Zodra Icy en Ijsel in een gesprek verwikkeld raakten, begon Sandstorm met Lionheart te praten, eigenlijk een echt katergesprek.


(XX) Icy's Place  3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 20:06

'Hallo, IJsel', begroette Icy IJsel. 'Dus jij bent de partner van Sandstorm? Jullie passen mooi bij elkaar', zei ze spinnend. Ze keek stiekem even naar Lionheart. Ze begon luid te spinnen. 'Ik zal jou slaapplaats even aanwijzen', zei ze tegen IJsel. 'Jij slaapt hier. Naast Sandstorm', zei ze. 'En als er iets is, slaap ik hier', zei ze en ze liep naar een plaats een eindje vanaf de plaats waar ze voor IJsel & Sandstorm had gewezen. Ze keek naar de lucht. Het was nogal bewolkt. Opeens klonk er geritsel achter haar. Meteen was ze alert. Ze blies even. Toen sprong ze in de struiken, en kwam even later met een muis. 'Die was dus niet erg stil', zei ze spinnend. Ze legde de muis vlak voor zich neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 20:21

Ijsel keek naar haar aangewezen plek. Oke, ze kon daar goed slapen. Ze hoorde hoe Icy de muis doode en voor zich neer legde. "Hoe ben jij Rogue geworden? Ik was nog jong en ik stond er helemaal alleen voor. Ik wist niet wie mijn ouders waren. Op een dag kwamen er 2 tweebenen die mij wouden doode voor mijn lange witte pluimstaart en vacht. Ze namen mij mee en sloten mij op in een vieze vuilen kamer en ik weet niet waarom ze mij nu niet gelijk hadden gdood maar het was wel nuttig voor mij geweest. Na een halve week verhongerd aan de deur te hebben gekrapt ontstond er een gat en ik kon er net door heen kruipen." Ijsel vertelde Icy over haar verleden." Toen was ik dus weg gevlucht maar ze volgenden mijn sporen met een grote hond tot dat ze mij weer tegen het lijf liepen. Ik kon toen nog wel ontkomen aan hun en ik zag Sandstorm, vijf maanden na dat ik hun de laatste keer had gezien zitten op een bankje. En op een gegevenmoment stapte ik toch weer in de val en verwonde ik mijn poot." Ijsel liet de plek die al aardig aan het helen was aam Icy zien en hijgde even uit. Nu had ze ongeveer alles wel verteld.


(XX) Icy's Place  2d98qa0


Laatst aangepast door IJsel op wo 18 aug 2010 - 20:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
(XX) Icy's Place  DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 20:25

"Hey Sandstorm, dus IJsel was aangevallen door tweebenen. Ik dacht dat die niet veel kwaad deden, als je naar die kitypets kijkt. Gelukkig is Icy er niet een, zij is echt de liefste en mooiste poes die ik ontmoet heb!" Zei lionheart snorrend en keek even naar Icy. "Hoe heb jij IJsel eigelijk ontmoet? Ik heb Icy ontmoet toen toevalig mijn kamp binnenkwam." Zei Lionheart. "en waar zit jij dan dat er tweebenen rond lopen?" Zei hij er nog vlug bij. plots hoort Lionheart een enorm gedonder gevolgd door regen. Vlug rent hij naar binnen en roept nog over zijn schouder. "Kom vlug! We zeten ons gesprek wel verder binnen!" En Lionheart rent naar binnen en gaat rustig op een droog plekje liggen. hij was blij dat Icy haar schuilplaats goed tegen regen kon. En zo kon dus het gesprek toch door gaan.


(XX) Icy's Place  73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(XX) Icy's Place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: