(XX) Icy's Place - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (XX) Icy's Place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 20:31

Ze keek naar IJsel die haar plek bekeek. Ze zag geen afkeuring, ze zag eerder een tikkeltje bewondering. Ze snorde blij. "Hoe ben jij Rogue geworden? Ik was nog jong en ik stond er helemaal alleen voor. Ik wist niet wie mijn ouders waren. Op een dag kwamen er 2 tweebenen die mij wouden doode voor mijn lange witte pluimstaart en vacht. Ze namen mij mee en sloten mij op in een vieze vuilen kamer en ik weet niet waarom ze mij nu niet gelijk hadden gdood maar het was wel nuttig voor mij geweest. Na een halve week verhongerd aan de deur te hebben gekrapt ontstond er een gat en ik kon er net door heen kruipen'', hoorde ze IJsel in een keer over haar verleden vertellen. Ze luisterde aandachtig. Toen was ik dus weg gevlucht maar ze volgenden mijn sporen met een grote hond tot dat ze mij weer tegen het lijf liepen. Ik kon toen nog wel ontkomen aan hun en ik zag Sandstorm, een maand na dat ik hun de laatste keer had gezien zitten op een bankje. En op een gegevenmoment stapte ik toch weer in de val en verwonde ik mijn poot'', hoorde ze IJsel nog meer vertellen. Ze knikte. 'Ik ben Rogue geworden omdat ik vroeger, toen ik nog maar pasgeboren was, op straat ben gesmeten door tweebenen, ik weet niet beter dan dat ik ben opgegroeid in de bossen', beantwoordde ze IJsels vraag. IJsel liet haar poot zien, die al zo te zien aardig aan het genezen was. 'Je kan het beste aan', begon Icy, en ze liep naar de plaats het meest rechts van haar schuilplaats, 'deze kant gaan liggen. Daar is het het zachts. Maar als je wilt leg ik er nog enkele zachte bladeren onder', vervolgde ze glimlachend. Zilverpels spreidde zich al bijna uit. 'De tijd gaat snel', mompelde ze. Ze had nog een stapeltje prooi liggen. Ook niet veel meer. Maar morgen zou ze wel gaan jagen. 'Neem maar wat prooi', nodigde ze Lionheart, Sandstorm & IJsel uit. Opeens spreidde een hoop gedonder en regen zich uit. Ze nodigde iedereen uit door een zwiep met haar staart naar haar schuilplaats, die opvallend goed tegen regen kon voor zo'n klein bladerdak. Ze was trots!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 aug 2010 - 13:31

Lionheart vroeg hij hij Ijsel had leren kennen. 'Icy is zomaar op mijn territorium verschenen..' vertelde de andere kater. 'Ik was aan het wandelen, en kwam uit in het park. Op zo'n tweebeenplaats verwachtte ik eigenlijk niet eens genoeg prooi, maar ik ving een vogeltje. En toen, vlak voor mijn neus, sprong er een sneeuwwitte kat uit de boom, ook met een vogeltje als prooi. Ik praatte even met haar, het was Ijsel. Maar tweebenen waren haar op het spoor, ze wilden haar doden. Samen hebben we ze verdreven, Ijsel raakte gewond aan haar poot. Uiteindelijk heb ik haar behandeld en meegenomen naar Treecut Place, mijn plaats. Nu gaan we verhuizen naar Aztec, daar zijn de tweebenen niet naar haar op zoek,' vertelde Sandstorm. Nu hij er over nadacht, was het eigenlijk best een vreemd verhaal, maar een o zo mooie waarheid. Opeens klonk er gedonder en gebliksem, en snel liepen ze achter Icy aan naar haar schuilplaats. Ze zag er zo trots uit. 'Ik zal morgen wel helpen met jagen,' stelde Sandstorm voor. Hij had een deel van de prooi per slot van rekening ook opgegeten.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 14:59

'Ik zal morgen wel helpen met jagen', zei Sandstorm. 'Maar Sandstorm, dat hoeft helemaal niet', zei ze lachend. Ze legde de laatste bladeren van het logéplaatsje van IJsel & Sandstorm nog even goed. Ook van Lionheart legde ze hem nog even goed. 'Normaal moeten hier ergens muizen zijn', zei ze mompelend. Ze zag al een dikke sappige muis in de bladeren ronddolen. 'Muizen lopen hier vaak rond, geloof ik. Ik heb er al veel gevangen hier', zei ze, en met een snauw ving ze hem. Ze doodde hem met een haal van haar hoektanden. 'Dat is weer iets voor op de prooistapel', zei ze vrolijk. Ze gaf Lionheart een lik tussen zijn ogen in. Ze snorde. Ze draaide toen drie keer rond, en ging liggen. 'Ga maar lekker liggen hoor', zei ze vriendelijk.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 15:48

Tigerkit had hem aangestoken. Misschien was het wel helemaal niet goed, maar Dapplekit werd ouder. Hij was nog steeds lang geen zes manen, maar toch. Het avontuur en andere gebieden ontdekken ruiste door zijn bloed. Kittens zijn niet goed in staat gevolgen van hun daden te overdenken, en wat ze ondernemen doen ze met hun hart. Zo gebeurde het dus dat Dapplekit uit het kamp was gekomen en naar Icy's onderkomen gezworven was. Niet dat hij wist dat het van een rogue was, niet dat hij ook maar iets van rogue's af wist. In zijn beleving waren er slechts clankatten, en de meeste dan nog van Riverclan ook. Hoe vervormd maar toch mooi kon je wereldbeeld zijn.. Dapplekit liep door, zijn gezichtsvermogen meldde dat hier niets anders was dan het gebied waar hij drie seconden geleden was. Het enige verschil was natuurlijk de onzichtbare afbakening van Icy's territorium.. Dapplekit huppelde bijna, zo blij was hij dat hij de wereld zag. Even afgeleid liep hij stevig door, tot ze op een paar katten stuitte. Hen had hij nog nooit in Riverclan gezien, wie zouden het dan zijn? Zijn oogjes sperden zich wijd open, maar het mogelijke gevaar drong nog niet tot hem door.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Dapplekit


Laatst aangepast door Dapplekit op wo 8 sep 2010 - 16:25; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Zij i.p.v. hij xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 16:01

Icy zat rustig te praten met IJsel, toen ze opeens zachte pootstapjes hoorde. Icy sprong onmiddellijk vanaf de plaats waar ze zat met IJsel, naar de plaats van waar ze de pootstappen hoorde. Ze zag een kleine kitten, en een geur van RivierClan verspreidde zich in haar neus. Icy sloop zachtjes in de richting van de kitten. Ze was nog niet eens drie manen! Hoe kon RivierClan nu zo'n onoplettendheid veroorzaken? Icy was woedend. Icy sprong opeens voor de kitten. 'Ga terug naar waar je vandaan komt', zei ze. Ze pakte de kitten op aan zijn nekvel, en liep toen de lange weg naar RivierClanterritorium. 'Ik heb zelf kittens, dus ik kan je niet ver weg brengen', mompelde Icy tussen haar tanden door. Ze begon al moe te worden door het gewicht van de kitten, en haar buik die benauwd aanvoelde. Ze zette de kitten af aan drie voslengtes van RivierClanterritorium af. 'Zo, en nu ga je terug,' snauwde ze, en ze wachtte langzaam tot de kitten weg was.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 16:23

De poes sprong plotseling op, recht op hem af. 'Ga terug naar waar je vandaan komt,' zei ze boos. Dapplekit voelde zich even heel gedesoriënteerd. Wat deed zij nou? 'Hoor je dan niet bij Riverclan?' vroeg de kater onthutst. 'Ik heb zelf kittens, dus ik kan je niet ver weg brengen,' mompelde de poes. Dapplekit voelde dat ze het zwaar had, en hield zich stil. Drie voslengtes van het kamp af werd hij neergezet. 'Zo, en nu ga je terug,' snauwde de poes. Dapplekit voelde zich niet fijn, weggestuurd door een lid van zijn clan, tenminste, dat geloofde hij. 'Bedankt voor het terugbrengen..' mompelde Dapplekit, het beeld van de kat in zich opnemend. Ze had een mooi vlekken patroon. Geheel ontmoedigd liep hij terug naar het Riverclankamp, nog steeds niet alles begrijpend. Er hadden daar meer katten gezeten, maar hij kende ze geen van allen. Later zou hij het wel begrijpen.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:21

Icy zag dat de kitten een beetje treurig keek, en aan zijn terugweg begon. Ze sprong vlak voor zijn gezicht, en ging toen zitten met haar staart rond haar poten gekruld. 'Waarschijnlijk denk je dat ik van RivierClan ben, maar ik ben een Rogue', zei Icy. Ze liet haar aroma van Rogue even over de kitten heen lopen door rustig om hem heen te wandelen. 'Nu herken je altijd een Rogue', zei Icy toen. 'Was dadelijk wel je vacht, anders moet je heel je vier manen misschien in de kraamkamer blijven omdat ze te bang zijn dat je op zoek gaat naar Rogue's', zei Icy toen. Ze gaf de kitten even een moederachtige lik. Ze kromp in elkaar van de pijn. 'Ga nu maar', kreunde ze. Ze piepte even als een kitten. 'Ik moet toch nog die hele weg terug doen met de kittens', zei ze toen met haar gezicht vertrokken van pijn.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:31

Angelos was op weg om iets te vragen aan Icy, hij had gezien hoe ze had gevochten met de das, het was al een tijd geleden maar toch wou Angelos weten hoe het met haar ging. Angelos was al een tijdje onderweg en rook ineens haar geur, met mazzel had hij de geur gevonden. Hij volgde de door de wind meegevoerde geur en ging erachter aan. Na een tijd gelopen door de zon terwijl de wind de bladeren liet ritselen. Angelos rook haar geur maar nu was het sterker dus zette hij een hardere sprint achter straks was er iets gebeurd, waarschijnlijk niet Lionheart zorgde vast wel voor haar. Angelos zag Icy en liep op haar af en zei "Hoi Icy, hoe gaat het met j........." Angelos zweeg en keek naar Dapplekit, zijn dochter zijn kleine dochter. Hij rook de rivierclan geur en hij moest bijna huilen en de herrinneringen kwamen terug. In de tijd dat hij bij hun was had hij hun altijd in de gaten gehouden. "Dapplekit. wat doe jij hier is Leopardfur hier ook soms, hoe ben je hier gekomen." Hij sprak bezorgd niemand mocht van hem af weten, maar straks was ze verdwaald en dat kon hij zijn dochter neit aan doen, misschien kon hij haar stiekem vertellen over haar echte vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 22:34

Madiebo verveelde zich en liep door het bos ze was zo moe, maarja ze ging nu niet helemaal terug want het was nog zo ver weg. 'helemaal terug naar mij teretorium pff echt niet hoe kom ik nou op dat idee het is zo een eind terug' ja hoe kom ik er eigelijk op ze dacht na. Ze luisterden naar de vogels op eens horden ze een stem 'waar is ijsel eigelijk' hoorde ze de stem zegen 'o ja leuk weer katten' ferluisterde ze. Ze liep om het teretorium heen om het vanaf de anderen kant te bekijken toen viel haar oog op de boom die daar ston ik denk dat ik daar moet miauwen dacht ze ze twijfelde even maar ging uiteindelijk naar de boom ' mauw mauw mauw is er iemand hallo ik ben madiebo ik kom in vreden is er iemand' mauwde ze


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:06

Dapplekit was al een eindje weggebracht door Icy, toen hij opeens een stem hoorde, die hem wel een beetje bekend voorkwam... Wie was het? Hij keek snel om. 'Dapplekit, wat doe jij hier, is Leopardfur hier soms ook? Hoe ben je hier gekomen?' Hoe wist die vreemdeling dat Leopardfur zijn moeder was? Dapplekit staarde de kat een tijdlang aan. Toen schoot het hem plotseling te binnen, als een donderslag bij heldere hemel. 'Silvervoice!' mauwde Dapplekit. 'Ik ben wat van de wereld gaan zien. Het is groot!' vertelde Dapplekit aan de kater die eerst Silvervoice was. 'Maar ik heb je al zolang niet meer gezien. Ik liep hier zomaar naartoe.' Dapplekit was blij een kater te zien die hij kende, van vroeger. Waar zou hij naartoe verhuist zijn?


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:19

"Hoi Icy, hoe gaat het met j.........", zei Angelos, en hield toen op. Wat was er toch? Icy keek van Angelos naar de kitten die blijkbaar Dapplekit heette. 'Ben jij zijn vader?', vroeg Icy aan Angelos, terwijl ze met haar staart wees naar de kleine kitten, Dapplekit. Ze leken wel een beetje op elkaar als je ze vergeleek. Icy keek vragend naar Angelos, en toen naar de kleine Dapplekit, die blijkbaar ook een beetje vragend keek. Hij herkende Angelos wel, maar waarschijnlijk was de kitten zo klein geweest, dat Dapplekit Angelos niet meteen herkende als zijn eigen vader. De kleine kitten piepte dan ook: 'Silvervoice!' 'Ik ben wat van de wereld gaan zien. Het is groot!' , zei de kitten toen. 'Dat is het zeker', antwoordde Icy er zuchtend op. 'Maar ik heb je al zolang niet meer gezien. Ik liep hier zomaar naartoe', zei de kitten, en Icy keek de kitten streng aan. 'Dat is gevaarlijk, kitten', snauwde ze hem toe. 'Wie weet had een vos je opgegeten', zei Icy toen.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:31

Dapplekit keek Silvervoice nog steeds vragend aan, toen Icy sprak. 'Ben jij zijn vader?' vroeg ze. Dapplekit keek nu helemaal vreemd. 'Silvervoice? Beetlewhisker is toch mijn vader? Dat zei mama, Leopardfur altijd..' Dapplekit zweeg. Nu hij keek, hij herkende wel wat van zichzelf in zijn vader. Icy keek hem streng aan. 'Dat is gevaarlijk, kitten,' snauwde ze. Dapplekit kromp enigzins ineen. 'Wie weet had een vos je opgegeten.' 'Maar vossen zijn er toch niet zoveel? Ik heb er nog nooit een gezien.' vertelde Dapplekit. Dapplekit zat bijna altijd in het kamp, hoewel zijn avontuurlijke bloed af en toe opspeelde. Dit was een van die gevallen. Dapplekits geloof dat er alleen maar clankatten, en dan vooral Riverclankatten, waren, werd gestaafd door de ontmoeting met Silvervoice, nu Angelos, maar Dapplekit wist niet van zijn nieuwe naam.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 17:39

Angelos keek tranend naar Dapplekit en zei "Ik ben inderdaad je vader, Ik en je moeder zagen onze relatie niet als liefde en spraken er niet over. Ik hield van jullie, ik had jullie altijd in de gaten voor wanneer er iets gebeurde. Toen Tigerkit bijna was verdronken had ik jullie de hele tijd in de gaten gehouden en geholpen wanneer het nodig was. Ik hield van jullie zo erg, dat ik niet kon omgaan met het feit dat jullie er nooit van af zouden weten." Hij liep naar Dapplekit toeengaf haar een lik. Hij hoorde zichzelf huilen van vreugde "Ik had er alles voor gedaan om te zorgen dat ik jullie de waarheid kon vertellen, ik heb nachten wakker gelegen met de gedachten hoe het met jullie zou gaan" Hij keek naar Icy en zei "Ja dit is Dapplekit mijn kleine meisje. Mijn dochter." Hij keek naar Icy en hoopte dat ze begreep waarom hij half huilde. Hij gaf Dapplekit een kopje en begon als liefhebbende vader haar vacht te tongen. Hij was zo gelukkig dat hij het had vertelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:09

De grote kater keek haar aan, met tranen in zijn ogen. 'Ik ben inderdaad je vader. Ik en je moeder zagen onze relatie niet als liefde. Ik hield van jullie, ik had jullie altijd in de gaten...' Dapplekit luisterde gefascineerd naar de kater, haar vader. 'Ik weet nog dat je Tigerkit redde..' fluisterde Dapplekit. De herinnering stond in zijn geheugen geëtst. Angelos kwam naar hem toe en gaf hem een lik. Hij huilde gewoon van vreugde. Dapplekit voelde een steek in zijn hart, en gaf toen een lik terug. 'Ik houd ook van jou papa. Ik heb nooit gedacht dat Beetlewhisker mijn papa was. Hij was zo anders.' Daarna vertelde Angelos dat hij altijd aan hen gedacht had. Dapplekit dacht terug aan de tijd dat hij had gedroomd over zijn vader, die altijd een zwarte vlek was geweest in zijn herinnering. Angelos begon haar vacht te tongen, het geluk straalde van hem af. Dapplekit voelde tranen over zijn wangen stromen. 'Ik houd van je, papa,' fluisterde hij, alvorens zelf Angelos vacht te likken.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:36

'Ik houd van je, papa,' fluisterde Dapplekit en Angelos keek hem aan en zei "Ik ook van jou, Hoe gaat het met je zusjes, waarom was je hier, en trouwens mijn naam is niet meer Silvervoice, ik ben nu een Roque en ik heet Angelos. Ik heb de clan achter me gelaten" Angelos keek blij naar zijn zoon, zijn kitten. Hij hield van hem. Zijn wens was uitgekomen hij had een van zijn kittens gezien. Misschien bestond Starclan echt. Misschien waakten ze voor hem over zijn kittens. Hij mistte hun en hij keek Dapplekit aan en zei "Vertel dit niet aan je moeder, dan komt ze hierheen en sleurt ze me een graf in. Ik zou dit nooit vertellen" Hij gaf zijn zoon een lik en keek naar Icy en zei "Gaat het eigenlijk wel met je"
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 19:50

Icy had het tafereel tussen de kater en de kitten gevolgd, en was blij dat ze weer voor even herenigd waren. Als ze dit zo zag, wou ze heel graag kittens! "Gaat het eigenlijk wel met je", vroeg Angelos toen aan haar. Icy schudde van 'nee'. 'De kittens rammelen in mijn buik', zei Icy lachend. Icy's poten werden zwaar en vermoeiend. 'Ze zijn al snel aan het groeien, en het doet pijn, en ik ben snel moe', zei Icy treurig. Icy liet even haar kwetsbare buik zien, die dikker was geworden sinds de afgelopen weken, en Icy's hoofd ging fier omhoog. Toen zakte ze opeens in een. 'Oef... Even rusten', zuchtte ze. 'Als Lionheart me nu zou ontdekken, zou ik zo goed als dood zijn. Want ik mag van hem niet weg', zei Icy lachend. 'Maar ik ben niet zo'n zielig poesje', vervolgde ze.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 19:48

Dapplekit luisterde naar Silvervoice.. nee, Angelos. Papa was een ander. Hij had de clan achtergelaten, en met veel moeite zijn kits. 'Met mijn zusjes gaat het goed, Tigerkit is niet nogmaals verdronken. Iedereen maakt het goed. Ik denk dat ik wat avontuurlijks van jou heb, pap!' Dapplekit grijnsde. 'Ik wilde de wereld zien, en ik ben hiernaartoe gelopen. En toen kwam ik jou tegen!' 'Vertel het niet tegen je moeder, ze sleurt me het graf in!' Dapplekit keek even geschrokken. 'Nee, papa! Dat laat ik niet gebeuren! Dat zou mama toch niet doen?' Daarna kreeg hij een flinke lik van Angelos. Icy was blijkbaar een beetje moe, want ze zakte door haar poten. Dapplekit rende snel naar haar toe; hij wilde graag dat het met iedereen goed ging. 'Maar ik ben niet zo'n zielig poesje,' zei ze resoluut. Dapplekit keek naar haar. 'Als ik had geweten dat je kittens had, dan was ik zelf wel teruggelopen hoor!' mauwde hij angstig. Stel nou dat er iets mis ging door zijn schuld?


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 22:02

'Als ik had geweten dat je kittens had, dan was ik zelf wel teruggelopen hoor!', mauwde de piepkleine kitten, en Icy hoorde iets van angst in de kitten zijn stem. Maakte deze kitten zich nu zorgen over haar? Blijkbaar wel, want de kitten keek haar aan. 'Ik heb je graag geholpen', zei ze. 'Tenslotte', vervolgde ze, 'kittens van Angelos zijn tenslotte mijn verantwoording', spinde Icy toen, en ze gaf de kitten een zachte lik over zijn kruin. 'Ja, je vader is inderdaad avontuurlijk', zei Icy terwijl ze Angelos grijnzend een knipoog gaf. 'Maar ik ben bang dat ze je nu aan het missen zijn bij RivierClan. Als je nu niet terug gaat komt er alleen maar rumoer', vervolgde Icy. Ze voelde zich een spelbreekster, maar ze wou niet dat Angelos en Dapplekit in gevaar kwamen. 'Je kan natuurlijk ook met je vader meegaan, en RivierClan ver achter je laten', grapte Icy.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 8:19

'kittens van Angelos zijn tenslotte mijn verantwoording', zei Icy toen, en ze gaf de kitten een zachte lik over zijn kruin. 'Ja, je vader is inderdaad avontuurlijk', zei Icy terwijl ze Angelos grijnzend een knipoog gaf. 'Maar ik ben bang dat ze je nu aan het missen zijn bij RivierClan. Als je nu niet terug gaat komt er alleen maar rumoer', vervolgde Icy. Ze voelde zich een spelbreekster, maar ze wou niet dat Angelos en Dapplekit in gevaar kwamen. 'Je kan natuurlijk ook met je vader meegaan, en RivierClan ver achter je laten', zei Icy. Angelos vond daar de grap niet in en zei "Dapplekit, Leopardfur zal je missen en je broertjeen zusjes ook. Wil je een ding voor mij doen, Bescherm je zusjes en zorg dat Tigerkit niks doms doet. Als je wil mag je het tegen je broertjes en zusjes vertellen, hoewel ze het niet zullen geloven, ze houden vast al veel van Beetlewhisker. Hij is een goede kater alleen door ditben ik begonnen hem te haten." Angelos keek naar Dapplekit en toen naar Icy en knikte om te laten zien dat hij dankbaar was dat ze Dapplekit had geholpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 16:14

Icy leek de ondertoon van angst in zijn stem gehoord te hebben, want ze likte hem over zijn kopje, en zei; 'Kittens van Angelos zijn tenslotte mijn verantwoording.' Dapplekit slaakte opgelucht een zicht. 'Maar ik ben bang dat ze je nu gaan missen bij Riverclan. Als je nu niet teruggaat, moet je misschien met je vader mee, en alles ver achter je laten.' Icy lachtte. Angelos zag de grap er niet van in, en hij sprak Dapplekit vastbesloten toe. 'Dapplekit, iedereen zal je missen. Wil je een ding voor me doen?' Dapplekit knikte vastbesloten. 'Zeker, papa.' 'Bescherm je broertje en zusjes, en zorg dat ze niets doms doen. Als je wil mag je over mij vertellen, maar ze zullen je misschien niet geloven. Hij is een goede kater.' Dapplekit knikte, met traantjes in zijn ogen. 'Ok, papa, dat zal ik doen. Ik vind Beetlewhisker niet leuk. Hij is zo slap. Jij bent sterk.' 'Ik ga terug, hoor, want ik houd van mama en Tigerkit en Fernkit en Willowkit.. En van de anderen, en van jou en van Icy. Ik vind Dewstream en Moonfur van Thunderclan ook aardig, want zij hebben me uit de rivier gered. Ik was erin gevallen.' Dapplekit keek even beschaamd weg. Hij zou sterk genoeg moeten zijn voor de rivier. Hij was geen goede Riverclankat. Dit maakte hem boos. Hij wilde en moest en zou een goede warrior worden, zodat papa en mama trots op hem zouden zijn. Een kitten met vastbeslotenheid is even gevaarlijk als een warrior.


(XX) Icy's Place  - Pagina 2 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(XX) Icy's Place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: