(XX) Icy's Place - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (XX) Icy's Place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 16:20

Toen begon de kleine kitten opeens over DonderClanleden en gevallen in een rivier. Icy keek naar Angelos. Piepte deze kitten maar wat, of meende hij dit? De kitten leek wel beschaamd. 'Daar hoef jij je toch niet voor te schamen? Je bent nog maar een kitten! Binnenkort ben je net zo sterk als papa', zei Icy bemoedigend, en ze gaf de kleine een lik. Icy begon nu echt spierpijn te krijgen, maar ze hield vol. 'Je wordt vast een sterke krijger', antwoordde Icy. 'En misschien ontmoet je een leuke poes', zei ze toen lachend, en ze keek plagend naar Angelos. 'Nou, het ga je goed, kitten', zei ze, en ze drukte haar neus tegen die van de kitten. Opeens zag ze een muis, een muislengte van de kitten af. Icy wenkte naar Angelos dat hij zich stil moest houden, en wendde zich toen tot de kitten. 'Daar, een muislengte van je af, is een muis. Draai je zachtjes om, en laat is zien of je hem kan doden', zei Icy, en ze deed voor hoe een sluiphouding ging, en wandelde een stukje, ondanks haar buik die op de grond sleepte.


(XX) Icy's Place  - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 16:36

Icy moest lachen, geloofde ze niet dat hij in de rivier gevallen was? Nou ja, hij was eigenlijk gaan zwemmen, en was toen meegesleurd met de stroming, maar dat kwam op hetzelfde neer, toch? 'Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Je bent nog maar een kitten! Binnenkort ben je net zo sterk als papa,' zei Icy. Dapplekit keek haar dankbaar aan. Hij kreeg een lik. vol over zijn hoofd. Dapplekit kwam nog niet zo hoog, maar gaf Icy toch een lik over haar neus. Ze stond wat voorover gebogen. 'Je wordt vast een sterke krijger, en misschien ontmoet je wel een leuke poes,' lachte Icy. Dapplekit dacht er even over na, maar als poezen net zo als zijn zusjes zouden zijn.. Nee dankje! Ze drukte haar neus tegen die van Dapplekit, en die drukte terug. 'Nou, het ga je goed kitten.' Opeens was haar aandacht afgeleid. Dapplekit volgde haar blik maar zag niets. Ze wenkte naar papa, maar waarom? Toen sprak ze tot Dapplekit, fluisterend. 'Daar, een muislengte van je af, is een muis. Draai je zachtjes om, en laat eens zien of je hem kan doden,' waarna Icy de sluiphouding voordeed. Dapplekit draaide zich verrassend geluidloos om, en deed Icy zo goed mogelijk na. Hij hoopte straks op tips, om te zien hoe hij het deed. Daarna sloop hij naar de muis. Het beest zat luidruchtig te knagen en hoorde hem niet. Dapplekit spitste zijn oortjes, spande zijn spieren en sprong. In de seconde dat de muis omkeek en Dapplekit zijn nagels uitsloeg zat de kat al op hem. Het muisje piepte en liet zijn eten los. Dapplekit mauwde hard. Vervolgens beet hij in de muis zijn nekje. Piepend ten onder gaan is vast erg genânt. Dapplekit beet en klauwde nog een paar keer, en liet het muisje los zodra het niet meer bewoog. Dapplekit keek met grote, vragende ogen naar papa en Icy. Hoe had hij het gedaan?


(XX) Icy's Place  - Pagina 3 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 11:51

Icy moest lachen 'Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Je bent nog maar een kitten! Binnenkort ben je net zo sterk als papa,' zei Icy. Dapplekit keek haar dankbaar aan. Hij kreeg een lik. vol over zijn hoofd. Dapplekit kwam nog niet zo hoog, maar gaf Icy toch een lik over haar neus. Ze stond wat voorover gebogen. 'Je wordt vast een sterke krijger, en misschien ontmoet je wel een leuke poes,' lachte Icy. Angelos keek met een kleine lach toe en zei "Icy even rustig aan vergeet niet dat jij nog kittens gaat krijgen deze is van mij" Hij moest lachen. Angelos keek naar Dapplekit toen hij de muis had gevangen "Goed gedaan Dapplekit. Misschien moet je hem meenemen voor Leopardfur en zeg je dat je voor het eerst wou jagen dan heb je een excuus." Angelos keek naar Icy en zei "Hij word sterk ja maar gelukkig anders dan mij, ik heb dingen gedaan die mij nog steeds achtervolgen dus hij word een goede en sterke krijger maar gelukkig nooit als mij, Sinds ik een Roque ben geworden ben ik heb goede dingen gedaan alleen niets is goed genoeg om mijn verleden uit te wissen en het bloed van onschuldigen van mijn klauwen te wassen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 13:57

"Goed gedaan Dapplekit. Misschien moet je hem meenemen voor Leopardfur en zeg je dat je voor het eerst wou jagen dan heb je een excuus'', zei Angelos toen tegen Dapplekit. Icy knikte goedkeurend. 'Ik twijfel niet eens meer of jij later een goede krijger wordt', zei Icy toen, en ze keek goedkeurend in Dapplekit's ogen. "Hij word sterk ja maar gelukkig anders dan mij, ik heb dingen gedaan die mij nog steeds achtervolgen dus hij word een goede en sterke krijger maar gelukkig nooit als mij, Sinds ik een Roque ben geworden ben ik heb goede dingen gedaan alleen niets is goed genoeg om mijn verleden uit te wissen en het bloed van onschuldigen van mijn klauwen te wassen'', zei Angelos. 'Angelos, wat gebeurd is, is gebeurd, klaar, niks meer aan te doen', zuchte Icy terwijl ze even bemoedigend met haar staart over zijn rug streek. Ze drukte haar neus tegen de zijne. Lionheart was haar liefde voor altijd, maar met Angelos had ze een speciale band. Dat merkte Icy vaak. 'Als ik kon zou ik je zo meenemen, zodat je met je papa kon leven', zei Icy. 'Maar de band tussen Rogue's en Clans is al zo stroef, en ik weet zeker dat Leopardfur dan op Angelos afkomt, en het gaat al zo stroef tussen hun. Tenslotte zouden de Rogue's ook meer aangeklaagd en rottig bekeken worden', zei Icy zuchtend.


(XX) Icy's Place  - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:31

'Angelos, wat gebeurd is, is gebeurd, klaar, niks meer aan te doen', zuchte Icy. Angelos keek haar aan en fluisterde waardoor zijn zoon het niet kon horen "Ik heb vreselijke dingen gedaan, dat nooit geraden kan worden." Hij keek in haar ogen met een blik dat ze niet verder erover moest gaan. 'Als ik kon zou ik je zo meenemen, zodat je met je papa kon leven', zei Icy. 'Maar de band tussen Rogue's en Clans is al zo stroef, en ik weet zeker dat Leopardfur dan op Angelos afkomt, en het gaat al zo stroef tussen hun. Tenslotte zouden de Rogue's ook meer aangeklaagd en rottig bekeken worden', zei Icy zuchtend. Angelos vervolgde "Het ergste is Leopardfur is deputy en dan zou ze misschien instorten of ze stuurd de clan achter mij aan om mij te vermoorden en jouw terug te halen. Ik wil niet het risico lopen dat de clan hierachter komt. Als ik daar kom mogen ze mij zonder aarzeling vermoorden." Hij zuchte diep en gaf Dapplekit een lik. "Jij bent veiliger bij de clans, jij bent misschien avontuurlijk maar zonder goede ouders is dit een te gevaarlijke plek. Ik ben geen goede vader, dat is zeker."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:43

'Goed gedaan Dapplekit, misschien moet je hem meenemen voor Leopardfur.' Dapplekit knikte. Dat was een goed idee. Mama zou vast trots op hem zijn! Daarna keek papa naar Icy, en zei;'Hij wordt sterk ja, maar niet zoals mij. Ik heb in mijn verleden geen goede dingen gedaan.' Dapplekit besloot er niet naar te vragen. Icy drukte haar neus tegen die van Angelos. 'Wat gebeurd is, is gebeurd, Angelos.' 'Ja, papa. Je bent heel anders nu dan eerst, dat hoor ik aan je. En ik blijf van je houden, wat je ook doet.' Icy sprak toen. 'Als ik je mee zou kunnen nemen, zou ik dat zo doen. Maar de banden tussen de clans zijn al zo stroef. Je bent het veiligst in je eigen clan.' Angelos vervolgde. 'En Leopardfur is deputy, en ze zou in kunnen storten of de clan achter me aansturen.' Dapplekit moest even giechelen. 'Ik denk dat ze de clan achter je aanstuurt, papa. Mama stort niet zomaar in. Ik zal haar de muis geven,' zei Dapplekit snorrend, deels van geluk, deels door het positieve commentaar. Angelos zuchtte diep toen hij toegaf dat Dapplekit veiliger zou zijn in de clan. 'Ik ben geen goede vader, dat is zeker.' Dapplekit keek omhoog. 'Ja wel papa. Een slechte vader zou me niet erkennen enzo.' Dapplekit likte zijn vaders neus. Hij was nog steeds te klein voor de grote warriors, maar had een eerlijk hart. 'Ik beloof dat ik braaf zal zijn in de clan, en een goede warrior later, voor jou papa.' Dapplekit keek naar zijn vader met determinatie, met belofte en zekerheid. Hij zou erg zijn best doen.

-dit wordt wat met de Elite xD. Papa steelt kitten-


(XX) Icy's Place  - Pagina 3 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimema 13 sep 2010 - 19:19

'Ja wel papa. Een slechte vader zou me niet erkennen enzo.' Dapplekit likte zijn vaders neus. 'Ik beloof dat ik braaf zal zijn in de clan, en een goede warrior later, voor jou papa.' Angelos keek naar Dapplekit en gaf die een likje "Dankje Dapplekit, Ik hou van je en zou het altijd doen ookal is de kans dat je ooit mij najaagd." Hij gaf hem een kopje en spinde even van geluk. Zijn zoon had zijn dag beter gemaakt dan dat het mogelijk was op deze plaats. Angelos keek naar zijn kitten en zei " Je zal zeker een goede warrior worden maar maak niet dezelfde fout als ik, liefde is belangrijk, blijf je vrienden trouw en zorg voor je zusjes en Tigerkit. Hij lijkt me een beetje roekeloos." zei Angelos met een glimlach en gaf toen Dapplekit nog een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
(XX) Icy's Place  - Pagina 3 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: (XX) Icy's Place    (XX) Icy's Place  - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 sep 2010 - 18:46

Angelos gaf Dapplekit een likje. Dapplekits ogen schitterden. Zijn papa was trots op hem! Dapplekit kon zijn geluk niet op. Had hij zo'n geluk wel verdiend? In ieder geval.. Het maakte hem zo blij. 'Dankje Dapplekit, ik houd van je en zou het altijd doen ook al is de kans dat je mij ooit najaagt.' Dapplekit keek geschokt. Hoe zou hij zijn eigen papa nu kunnen opjagen als een ordinaire prooi? Dat was te erg. 'Dat ga ik niet doen, papa. Ik houd van je, en ik jaag de katten van wie ik houd niet op! Dat is gemeen..' Dapplekit kon het zich niet voorstellen, maar Angelos sprak al verder. 'Je zal zeker een goede warrior worden, maar maak niet dezelfde fout als ik. Liefde is belangrijk. Blijf je vrienden trouw en zorg voor je zusjes en Tigerkit. Hij lijkt me een beetje roekeloos.' Dapplekit kreeg nog een kopje. 'Zal ik doen papa. Ik zal Tigerkit in de gaten houden, en Fernkit en Willowkit ook. Ik zal je raad altijd herinneren.' Dapplekits oogjes stonden ernstig. Hij wist dat hij zo afscheid zou moeten nemen van zijn vader, en dat deed op de een of andere manier pijn, ook al had hij de kater nog nooit gezien. Waarom was dat zwaar? Nu ja, hij hield van zijn vader, en dat zou hij altijd doen. Woord van een kitten.


(XX) Icy's Place  - Pagina 3 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(XX) Icy's Place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: