The first meeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The first meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Buzzardbelly
StarClan
The first meeting DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: The first meeting   The first meeting Icon_minitimema 11 okt 2021 - 9:12

Waarom ze hier was wist ze niet. Ze had gewoon haar poten gevolgd die haar naar de Fourtrees leden. Haar blik gleed naar de bomen. De poes herinnerde zich nog dat één van de bomen was afgebrand. Destijds was ze er niet bij geweest, maar ze was wel later een keer komen kijken. De geur van ShadowClan kwam haar neus binnen. De apprentice vernauwde haar ogen en keek behoedzaam om haar heen. Waar was die kikkervreter? Buzzardpaw zag tussen de struiken een witte vacht met een beetje zwart. Gele ogen keken naar haar waardoor haar haren overeind gingen staan. "Kom er maar uit. Ik zie je wel." mauwde de tabby kalmpjes.

- Spiritpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Spiritstorm
Member
The first meeting DPKsfdL
Jess
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Spiritstorm
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimema 11 okt 2021 - 10:21

Spiritpaw keek om zich heen en hoorde in een keer een geluid de nieuwsgierige tomcat sloop in de bosjes en zag daar aan de andere kant een poes hij wou terugrennen maar het was te laat de poes zag hem al hij keek een beetje bescheiden en zei:" WIE BEN JIJ?" Hij kreeg even geen antwoord en zei:" IK BEN SPIRITPAW DE MEEST ONGEVREESDE KAT VAN DE SHADOWCLAN." Dat loog hij natuurlijk hij is de meest bange kat hij rende zelfs weg voor een hele kleine hond. Maar nog steeds geen antwoord van de poes
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
The first meeting DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimema 11 okt 2021 - 11:48

'Wie ben jij?' vroeg de ander aan haar. De poes bleef stil. Leg eerst maar eens zelf uit wie je bent. Alsof hij gedachtes kon lezen sprak hij verder. 'Ik ben Spiritpaw de meest onbevreesde kat van ShadowClan.' Buzzardpaw snorde even geamuseerd. Ja ja. Deze kater had wel praatjes zeg. "Ik ben Buzzardpaw." mauwde de apprentice terug. "En heb je dan al bijzondere dingen gedaan?" De tabby was nieuwsgierig of hij echt onbevreesd was
Terug naar boven Ga naar beneden
Spiritstorm
Member
The first meeting DPKsfdL
Jess
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Spiritstorm
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimema 11 okt 2021 - 11:53

NOU EEHM NOU." Stotterde hij. " ja ik ben over een boomstronk gestruikeld en niet geschreeuwd." Hoorde ik dat goed loog hij nou Weer. "En ik ben helemaal zelf uit een boom geklommen!" zei hij heldhaftig. Nou en jij dan buzzard dinges
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
The first meeting DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimema 11 okt 2021 - 17:40

'Nou eehm nou,' stotterde de zwart witte kater. 'Ja ik ben over een boom gestruikeld en niet geschreeuwd.' De poes fronste even. Was dit nou zo onbevreesd? Zij had veel meer meegemaakt, al kon ze het niet onbevreesd noemen. Toch waren er wel pretlichtjes in haar ogen te zien. Eigenlijk klonk het alleen maar grappig. Hoe kon je over een boom struikelen? 'En ik ben helemaal zelf uit een boom geklommen!' De apprentice ging zitten. "Wist je dat ThunderClanners iedere dag in bomen klimmen?" mauwde de gevlekte poes plagend. "Hoe dan ook, ik heb veel meegemaakt, maar misschien niet heldhaftig. Ik heb over ijsschotsen gesprongen, maar dat liep af dat ik bijna verdronk. Ehmm ik kan ook konijnen vangen en ben stiekem bij de RiverClan vs ShadowClan oorlog geweest! Niemand had me ontdekt!" Ja, best indrukwekkend toch ShadowClanner. Het is dus niet nodig om arrogant te worden. De poes bekeek de kater eens goed. Hij had een wat slankere bouw, en was zwart-wit. Toch herkende ze de ogen een beetje. "Ik vind je vacht bijzonder." mompelde de poes eerlijk. Hij had bijzondere vlekken. Een patroon die je niet vaak zag. "Heb je toevallig familie?" De kater deed haar aan iemand denken die ze ooit had gezien. Nooit ontmoet alleen gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spiritstorm
Member
The first meeting DPKsfdL
Jess
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Spiritstorm
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimema 11 okt 2021 - 19:55

"Ehm ja mijn KLEINE broertje littlepaw maar die heeft een andere kleur vacht." Zei spiritpaw. Ik moet wel zeggen je hebt mooie vlekken en hele mooie ogen, ze lijken op de zee bij zonsondergang." Sjansde het kleine katertje. Spiritpaw begon een beetje zenuwachtig te doen. Buzzardpaw begon plotseling te praten ssssssst suste de jonge aprencince. Ik ryik iets bekends Spiritpaw deinsde achteruit
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
The first meeting DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 10:30

'Ehm ja mijn KLEINE broertje Littlepaw maar die heeft een andere kleur vacht' zei de kater. Het boeide Buzzardpaw eigenlijk niet zoveel, maar ze moesten iets vragen toch? 'Ik moet wel zeggen je hebt mooie vlekken en hele mooie ogen, ze lijken op de zee bij zonsondergang.' Haar ogen werden groot. Ze zette een paar stapjes naar achter. De tabby voelde dat ze warm werd onder haar vacht. "V.. vind je?" bracht ze uit. Spiritpaw maakte een ssst geluidje waardoor ze haar oortje draaide. 'Ik ruik iets bekends.' De poes keek om haar heen. Wat dan? Waar? Ik ruik of zie niks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spiritstorm
Member
The first meeting DPKsfdL
Jess
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Spiritstorm
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 10:56

"Laat maar ik weet al wat het was." Zei de tomcat "het was jouw zachte mooie stem." sjanste hij verder. Hij zag wel een kater van de shadowclan. Spiritpaw zei "ik moet gaan ik zie je later spreken we de volgende keer af ergens in de buurt waar ze ons zoiso niet kunnen vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
The first meeting DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 17:08

'Laat maar ik weet al wat het was.' De poes hield haar kopje vragend schuin. Wat was het dan? 'Het was jouw zachte mooie stem.' De poes schudde verward haar kop. Wat was die kater van plan? Was hij aan het flirten? Okay, misschien had ze gezegd dat ze zijn vacht mooi vond, maar ze bedoelde het niet zo! Toch voelde ze vanbinnen wel een kleine warmte, maar ze wist niet wat ze er mee moest. Ze kenden elkaar niet, ze waren van een andere Clan, dit was de eerste keer dat ze elkaar gezien hebben en zo kon de gevlekte poes nog wel doorgaan. De apprentice had geen idee wat ze hierop moest antwoorden. Het was zo lief, maar ze kon hem niet terug complimenteren. Dan wist ze wel wat er ging gebeuren. Sorry, Spiritpaw. 'ik moet gaan ik zie je later spreken we de volgende keer af ergens in de buurt waar ze ons niet sowieso kunnen vinden?' Ze opende haar mond maar het enige geluid kwam was een hoge 'eh' die diep uit haar keel kwam. Waarom? We kennen elkaar nog niet zo goed, dacht Buzzardpaw. Dit konden ze niet doen. "H.. het m.. mag niet. N.. niet volgens de warrior code. Weet je nog?" stamelde de poes. Haar wil zei dat ze wel konden afspreken, maar haar kop niet. Het mocht niet, het was verraad. Alhoewel... Afspreken om elkaar te leren kennen kon toch niet zo'n kwaad? Gewoon niet op eigen territorium zodat ze elkaar niet hoefden weg te jagen. Dan konden ze vast wel iets leuks doen en kennis maken. Maar daar moest het bij blijven. Anders konden ze problemen verwachten en dat was iets wat ze niet wilde. Niet nu ze al zo ver was. "Alhoewel... Kennis maken zal vast wel mogen toch?" kwam er onzeker uit haar. "W.. we kunnen wel ergens afspreken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Spiritstorm
Member
The first meeting DPKsfdL
Jess
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Spiritstorm
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimewo 13 okt 2021 - 19:37

Alhoewel...kennis maken zou toch wel mogen toch? zei de gevlekte poes. W.. we kunnen wel ergens afspreken?
"JA DAT VIND IK HEEN HEEL GOED IDEE." Zei spiritpaw "WAAR ZULLEN WE AFSPREKEN?" IK VIND ERGENS WAAR HET NIET JOUW CLAN TERRITORIUM IS EN NIET SHADOWCALN TERRITORIUM OKE?" wat zou dat leuk worden, dacht de kleine tomcat. 'MAAR NU MOET IK TPCH ECHT GAAN MIJN BROERTJE WACHT OP MIJ."
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
The first meeting DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: The first meeting   The first meeting Icon_minitimedo 14 okt 2021 - 8:50

'Ja dat vind ik een heel goed idee' zei de ander. De poes wist echt niet hoe ze zich moest voelen. Waarom deed de kater dit? Het was tegen de warriorcode en hij leek dit wel heel graag te willen. Misschien was ze dan mooi, volgens hem, maar hoe was haar innerlijk. Wat was het doel van Spiritpaw? 'Waar zullen we afspreken? Ik vind ergens waar het niet jouw clan territorium is en niet ShadowClan territorium. Oke?' De apprentice knikte. "W.. wat dacht je va.. van het rogue territorium?" kwam er uit haar. Daar konden ze vast wel ergens elkaar ontmoeten. Toch? Ze voelde blijdschap, maar ook angst en twijfel. Dit mocht niet, dit hoorde niet, maar ik wil dit. 'Maar nu moet ik toch echt gaan mijn broertje wacht op mij.' De poes knikte langzaam. "D.. dan zie ik... dan zie ik je morgen daar..." De poes draaide zich stil om en liep met een zwaar hart terug. De kater was knap en niet gemeen, maar ze kenden elkaar niet. Ze mochten elkaar eigenlijk niet op die manier leren kennen. Wat zal er gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: