[TS] Help me uit mijn dip



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Help me uit mijn dip

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beechresin
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimevr 17 jun 2022 - 21:45

Ik zit momenteel in een gigantische postdip, iets wat ik misschien had moeten verwachten na Acorn dood te doen. Maar de zin om te posten is er wel, alleen voel ik de meeste topics die ik op het moment heb gewoon niet. Dus op een paar na ga ik ze helaas allemaal laten vallen en begin ik opnieuw. Ik ben dan momenteel ook eigenlijk meer op zoek naar topics die echt een doel/reden kunnen hebben dan gewoon random kom elkaar tegen topics. Die mogen ook, maar kan zijn dat ik daar een keer nee op zeg. Topics tussen familie en mentor/apprentice sta ik sowieso altijd voor open. Wat ik ook heel erg naar op zoek ben momenteel zijn plots, want heb letterlijk niks lopen momenteel volgensmij, dus mocht je iets weten voor een van je katten met een van de mijne laat me dat zeker weten of doe iets leuks in een topic. Dan hebben we natuurlijk nog de katten beschikbaar.

[TS] Help me uit mijn dip 16149037775864466088900110077202
Beechresin - sc - 45 moons - Queen
Dochter van Acornstar. Heeft een best vurig karakter en is zeker niet op haar mond gevallen. Heeft haar eigen vader vermoord, maar alleen zij en Settledstar weten wat ze heeft gedaan. De rest denkt dat Acornstar overleden is in zijn slaap. Ze is iemand die er alles aan doet om haar familie te beschermen, iets wat al vaak genoeg uit haar acties gebleken is. Ze heeft een paar moons geleden haar tweede nest kittens gehad en is dan ook queen momenteel. De vader is niet algemeen bekend binnen Shadowclan. Ze is een van de katten waar ik het makkelijkst mee post. Voor nu kan ze voornamelijk topics met katten uit Shadowclan, maar met een goede reden zou ze ook een enkele keer wel bij de grenzen te vinden kunnen zijn.
[TS] Help me uit mijn dip 16149045148287797501294179864206
Scarlethaze - sc - 23 moons - Warrior
Dochter van Beechresin, denkt dat Bloodhound haar vader is, maar haar echte vader is een andere shadowclanner. Als een kitten heeft ze 'vliegles' gehad van Hollow. Hierna heeft ze een tijdje in een coma gelegen, waar ze niet hetzelfde uitgekomen is. Er staat zo leuk warrior bij haar beschrijving, maar dat is ze eigenlijk alleen in leeftijd. Ze is nog niet zo lang een warrior, maar na het fiasco dat haar ceremonie was en de dood van haar opa vervolgens zal ze een stuk meer teruggetrokken zijn dan ze al was. Ze heeft nu ook haar eerste apprentice, iets wat ook meer druk op haar zal leggen om te presteren. Ze kan in principe topics met iedereen, maar ze is niet de makkelijkste om mee om te gaan in topics.
[TS] Help me uit mijn dip Unknown
Pinekit - sc - 2 moons - Kitten
Kitten van Beechresin en Flutterpaw. Heeft geen idee wie zijn vader is, maar is zich daar ook nog niet heel erg bewust van. Zijn karakter is nog niet echt bepaald, dat wilde ik in de rpg doen, maar heb letterlijk nog niks met hem gepost naast zijn geboortepost, omdat toen de dip kwamxD. Kan topics met alleen shadowclan, want hij is nog een kitten. Qua soort topics kan vanalles voor kittens. Eventueel zelfs kittens die hem zouden pesten, omdat hij geen vader heeft of misschien juist topics waar ze kattenkwaad uithalen.
[TS] Help me uit mijn dip Unknown
Dustspirit - tc - 32 moons - Warrior
Na het hele gedoe in thunderclan en daarmee de dood van zijn broer probeert hij zijn clangenoten weer te gaan vertrouwen. Het is nog niet het makkelijkste, zeker niet nadat zo'n beetje niemand hem geloofde. Toch heeft hij het besluit genomen om in Thunderclan te blijven en niet weg te gaan, al is het maar om Eveningstar te helpen waar hij kan. Topics kunnen met iedereen, ook buiten Thunderclan. Voor hem ben ik ook echt op zoek naar nieuwe dingen/plots, want zit een beetje stuck met hem.
[TS] Help me uit mijn dip Unknown
Hollykit - tc - 3 moons - Kitten
Een van mijn nieuwste accounts waar ik nog amper iets mee gedaan heb. Coldstreak is haar pleegvader, omdat haar eigen moeder niet naar haar omkijkt na de dood van haar vader. Qua karakter ben ik met haar ook nog wat zoekende, dus graag zou ik gewoon topics hebben om daarachter te kunnen komen.Ze kan alleen topics met Thunderclan
[TS] Help me uit mijn dip 16149047423699164782864628007496
Lilypool - rc - 31 moons - Warrior
Dochter van Honeyspots en Saxon. Ze is open geweest naar Crystalstar over de vader van haar kittens, maar heeft alsnog een naar Aegir vernoemd. Ze probeert verder te gaan met haar leven en Aegir achter zich te laten. Doet haar best om momenteel gewoon een goede warrior te zijn en zoveel mogelijk vragen over de vader van haar kittens te vermijden. Met haar ben ik ook vrij stuck en heb ik even geen idee welke richting ik met haar op wil, dus ideeën zijn zeker welkom. Topics kunnen in principe met iedereen.
[TS] Help me uit mijn dip Unknown
Drizzlefall - rc - 12 moons - Warrior
Dochter van Blueflower en Appleseed. Moeder is verdwenen en haar vader is haar gaan zoeken. Hierdoor heeft ze geen idee waar haar beide ouders ondertussen zijn en wil niet geloven dat haar moeder misschien zelfs dood is. Ondertussen begint ze zelf ook wat ouder te worden en haar karakter wat meer te ontwikkelen. Ze is gehecht aan familie, zeker na wat er allemaal al gebeurd is. Is iemand die conflict het liefste vermijd, tenzij het is om iemand te beschermen. Kan topics met iedereen.
[TS] Help me uit mijn dip Unknown
Sandgorse - wc - 13 moons - Young Warrior
Zoon van Amberstorm en Wolfstar. Zijn broertje is gedood door zijn moeder, waarna zijn moeder verbannen is. Zijn vader is doodgegaan. Het geeft hem het gevoel dat hij het goed moet doen voor de clan. Dat hij de beste warrior moet zijn en ook zal zijn. Kan soms dus best arrogant zijn. Hij is niet al te lang geleden een warrior geworden en zal er nu alles aan doen om zichzelf te gaan bewijzen en ook te laten zien dat hij een goede warrior is. Kan topics met iedereen
[TS] Help me uit mijn dip Sorrelnose_ava
Sorrelnose - wc - 32 moons - Moor runner
Littermate van Blazestar. Ze heeft het gevoel dat ze altijd perfect moet zijn, dat ze geen fouten mag maken. Dit alles door hoe hun vader zich naar hun toe gedroeg. Ze zal dan ook eerder haarzelf dan anderen de schuld geven wanneer er iets fout gaat. Heb met haar nog niet echt veel gepost en ben dan ook zeker op zoek naar topics/plots om haar meer te ontwikkelen. Ze kan topics met iedereen.
[TS] Help me uit mijn dip Sootkit_ava
Sootkit - wc - 3 moons - kitten
Sootkit is de zoon van Lightstep. Is voornamelijk nog een onschuldige kitten. Wel een die goed luistert naar wat een oudere kat van hem vraagt en zich er ook naar zal gedragen. De warrior code zal voor hem belangrijk worden zodra hij hier goed over leert en zal dan ook niet blij zijn als anderen wat doen dat eigenlijk niet mag. Voor hem kunnen alleen topics in het windclan kamp.
[TS] Help me uit mijn dip Unknown
Turtle - Tribe - 19 moons - Prey Hunter
Ik weet eerlijk nog niet wat zijn toekomst zal brengen. Of hij in de tribe zal blijven of naar de clans gaat. Voor nu is het nog tribe, dus mocht je topics met hem willen is dat zeker mogelijk. Hij heeft de kant van Wren in alles gekozen, maar heeft wel Shine helpen ontsnappen naar de clans. De meningen over hem kunnen dan ook best verdeelt zijn.
[TS] Help me uit mijn dip 1614904819344118676518921676417
Alder - rogue - 17 moons - rogue
Broer van Sedge en halfbroer van Shinypaw. Zou trouwen met een boom, maar dat is niet echt doorgegaanxD. Maar heeft de tribe ondertussen achter zich gelaten nadat Sedge de tribe verlaten had en heeft zijn weg nu gevonden naar de clans samen met haar. Was een cave guard voor hij de tribe verliet. Zijn ondertussen naar Shadowclan gebied gegaan, wat daar verder gaat gebeuren, geen ideexD. Maar in principe kan hij wel wat topics met clankatten. Gezien hij niet veel van de clans weet is het ook zeker mogelijk dat hij per ongeluk op een clangebied eindigt.
[TS] Help me uit mijn dip Unknown
Acornstar - starclan - dead - Leader
Was de leider van shadowclan, maar is nu dood. Nu is het misschien raar om een starclan kat in je topic search te zetten, maar ik zou toch graag met hem starclan topics doen al is het maar van tijd tot tijd om wat commentaar te leveren op de levendenxD. Zal met hem wel alleen posten als ik er echt zin in heb, geen garanties, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft met eventuele starclan topics. Mocht je hem voor wat anders Starclan achtig nodig hebben, mag je me dat ook altijd vragen^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushroomkit
Member
[TS] Help me uit mijn dip 76835a9213474e2e5bde0185a7909e37
Eden
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moon [8 weeks]
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Mushroomkit
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimevr 17 jun 2022 - 21:58

Beech x Mush
Scarlet x Mush
Pine x Mush
Holly x Aster
Alder x Sentis
?
Ik wil ze gerust wel allemaal maken (:

Kwa plots mag je me altijd een DM doen, Mush heeft nog niks kwa plots dus daar sta ik veel voor open. Sws zijn zij en Pine rond dezelfde leeftijd dus dat is wellicht sowieso wel leuk.


Laatst aangepast door Mushroomkit op za 18 jun 2022 - 17:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
[TS] Help me uit mijn dip Avacrowmixer
Jazzy
387
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimeza 18 jun 2022 - 0:53

Sand x Crow
Sorrel x Crow
Soot x Crow
Alder x Crow
Scarlet x Crow
Drizzle x Bell
Lily x Bell

En evt, als het niet teveel is;
Dust x Crow
Beech x Crow
Drizzle x Crow
Lily x Crow

Als je starclan topic wil kan ik ook altijd Lurking of Snowdrop van onder het stof halen [TS] Help me uit mijn dip 1f44c
Also als je wil plotten weet je me te vinden, ik denk van de eerste lijst dat er wel wat leuke dingetjes kunnen komen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw'
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Steen
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☪7 moons☪
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☪Kitten☪
Ashpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimeza 18 jun 2022 - 11:07

Thornkit x Pinekit
Thornkit x Beechresin
Ashkit x Hollykit
Hyenafang x Drizzlefall

De aankomende 2 weken zal ik op een heel laag niveau posten, maar daarna zal het wel meer worden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimeza 18 jun 2022 - 21:00

Oke, even kijken.

@Eden: klinkt goed, wil jij de eerste drie maken, dan doe ik de andere twee.

@Jaz: Zullen we het eerst bij de bovenste lijst houden? Zal ik de eerste vier maken, jij de andere drie?

@Steen: Sure, zal ik de eerste twee maken, jij de andere twee? En geeft niet, weet ook niet hoe snel ik zelf ga zijn, moet weer op gang komen ookxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
[TS] Help me uit mijn dip NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimeza 18 jun 2022 - 21:10

hoi mag ik een topic Winter x Sand 8(
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushroomkit
Member
[TS] Help me uit mijn dip 76835a9213474e2e5bde0185a7909e37
Eden
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moon [8 weeks]
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Mushroomkit
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimeza 18 jun 2022 - 21:36



Laatst aangepast door Mushroomkit op zo 19 jun 2022 - 22:17; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobaltstorm
Member
[TS] Help me uit mijn dip Ezgif.com-gif-maker
Bo3
78
Actief
"Young or old, a true knight is sworn to protect those who are weaker than himself, or die in the attempt."

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Cobaltstorm
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimeza 18 jun 2022 - 21:39

hoeven niet allemaal, mag wel c;
- Scarlethaze x Cobaltstorm
- Dustspirit x Olivebranch
- Lilypool x Crystalstar
- Drizzlefall x Crystalstar
- Sandgorse x Umbrapool
- Acornstar x Crystalstar in een droom 😳
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellpaw
Member
[TS] Help me uit mijn dip Bellavarot
Jazzy
65
Actief
For today, that's just enough.

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Bellpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 18:02

Terug naar boven Ga naar beneden
Flea
Member
[TS] Help me uit mijn dip Tumblr_nokh1xMgQU1s7jx17o1_400
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ☼
Gender: She-cat ♀
Rank: Kittypet ☼
Flea
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 19:50

Alder x Flea?
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 22:10

@Cam: Yes, is goed, ik maak wel.
@Bo3: Allemaal kunnen wel interessant zijn. Die laatste weet ik alleen niet of die zomaar mag, maar kunnen altijd vragen. Al ik de eerste drie maken en jij de rest?
@Flea: Is goed, kan jij maken?

En verder bedankt voor de topics^^, ik ga morgen eens zien hoever ik ga komen met posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flea
Member
[TS] Help me uit mijn dip Tumblr_nokh1xMgQU1s7jx17o1_400
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ☼
Gender: She-cat ♀
Rank: Kittypet ☼
Flea
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 22:31

Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimema 20 jun 2022 - 5:48

Paar van jouw accs met Foulplay?? Kies maar welke (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimema 20 jun 2022 - 19:55

Sure, Scarlet, Sand en Drizzle doen eventueel? Zal ik de laatste twee dan maken, jij de eerste?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[TS] Help me uit mijn dip BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimema 20 jun 2022 - 21:33

Misschien is Lily x Ice wel interessant? Met Ice zijn achtergrond ook met Aegir en Skadi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimema 20 jun 2022 - 21:33

Beechresin schreef:
Sure, Scarlet, Sand en Drizzle doen eventueel? Zal ik de laatste twee dan maken, jij de eerste?

Sure!
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] Help me uit mijn dip DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Help me uit mijn dip   [TS] Help me uit mijn dip Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:51

@Julia: daar moeten we idd wel wat mee kunnen^^, ik maak wel
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Help me uit mijn dip
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: