i hope they like it ! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 i hope they like it !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Applefrost
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 19:35

"Applepaw ik heb je al een waarschuwing gegeven maar dit gaat te ver!" hoorde ze angelvoice zeggen . Haar stem klonk woest en kwaad . Maar daar trok ze haar niets van aan . . "Niet alleen gedraag je je nu tegenover je Clan als onvolwassen en als een of andere stalker. Ook negeer je hierbij de WarriorCode door zowel je Medicine Cat als je Medicine Cat apprentice te beledigen!" Haar stem toornde nu en diende geen tegenspraak. Een beetje verbaasd keek ze naar angelvoice . Wat had ze dan verkeerd gezegd . Ze mocht gewoon geen medicine cats . "Een maan lang zal je geen training mogen volgen, en tijdens deze maan zal je de Elders moeten verzorgen! Dit houd in hun Mos verversen en hun ont-teken." zei angelvoice . Nu sprong ze recht en sprong tegen angelvoice aan . Zonder haar te verontschuldigen . ¨ dat kun jij niet beslissen !¨ riep ze woedend . Een teleurstellende blik kwam op haar gezicht . Ze wou nog iets zeggen maar dat slikte ze meteen in , anders kreeg ze nog meer problemen . Ze besloot maar iets te zeggen dat ze nog nooit had gezegd . ¨ het spijt me angelvoice , en sorry dat ik me zo gedraagde , maar alsjeblieft laat mijn training hier buiten ¨ . Ze wou niets liever dan trainen . Er probeerde tranen te ontsnappen uit haar groene ogen maar die hield ze in . Ze boog haar kopje respectvol voor angelvoice en hoopte dat angelvoice haar vergeefde .
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 19:42

i hope they like it ! - Pagina 2 Yiglf9nkrq

"Linepaw, we gaan gewoon inkmask zoekn ", zei haar zus onbeleefd, ze wou wel, maar dat onbeleefde toontje was er vast te veel aan. "oh ja angelvoice doe dapplepaw de groeten he , en zorg dat hij geen verkeerde kruiden inslikt ", zei haar zus spottend, ze slikte even en zweeg, dat was waarschijnlijk de druppel, dacht ze toen ze naar Angels gezicht keek. En ja hoor, al snel hoorde ze Angelvoice's stem, waardoor haar nekharen rechtop gingen staan en ze al snel in elkaar dook. Zij had hier niks mee te maken, toch? Angstig keek ze de med cat even aan, maar keek al snel weer naar Applepaw die nu op de grond gedrukt werd. Ze kon niet echt tegen katten die haar even op de juiste plaats zette. Nu ja, ze kon wel tegen de katten, maar niet tegen die stem, dat had ze altijd afschuwelijk gevonden, ze voelde zich dan zo afgekraakt om het zo te zeggen. "Applepaw ik heb je al een waarschuwing gegeven maar dit gaat te ver!" donderde haar stem over de vlakte, gespannen ging haar borstkas op en neer en ze voelde haar hart in haar keel kloppen. Ze hoopte dat Angelvoice niet te veel over haar ging zeggen. "Niet alleen gedraag je je nu tegenover je Clan als onvolwassen en als een of andere stalker. Ook negeer je hierbij de WarriorCode door zowel je Medicine Cat als je Medicine Cat apprentice te beledigen!" Een beetje angstig wachtte ze op wat zou komen. "Een maan lang zal je geen training mogen volgen, en tijdens deze maan zal je de Elders moeten verzorgen! Dit houd in hun Mos verversen en hun ont-teken." zei Angelvoice streng, 'Dat kun jij niet beslissen!' hoorde ze haar zus woedend roepen. Waarna die zich duidelijk bedacht en zich maar excuseerde. 'het spijt me angelvoice , en sorry dat ik me zo gedraagde , maar alsjeblieft laat mijn training hier buiten', miauwde de poes zacht. Linepaw was ondertussen weer rustig recht gaan zitten en er was bij die uitspraak een grijns verschenen om haar lippen, die verdween al snel toen Angel weer begon te praten en wel met de zin, "Schattige gezichtjes helpen niet." Dat wist ze wel, maar zou ze nu ook een straf krijgen? Ze had toch niks misdaan? Behalve dan misschien een beetj luid gillend op Inkmask willen afrennen, maar voor de rest niet toch? "Jij mag je zus helpen, mos verzamelen, elke dag, van die maan, voor je aan je training begint." zei de medicine cat zacht, 'Maar...' wou ze er nog tegenin brengen, maar zweeg uiteindelijk, het had geen zin, dat wist ze wel. Jammer, ach ja, niks aan te doen. Ze moest gewoon een beetje snel mos zoeken en dan was ze er weer voor een paar uur vanaf. Gelukkig maar, ze was blij dat ze niet zo was gaan freaken als haar zus. "En als ik jullie nog een keer Inkmask zie lastig vallen in wat voor manier dan ook. Zullen jullie straffen nog veel erger worden." zei Angelvoice streng, "Is dat begrepen?" Snel knikte ze met haar hoofdje, 'Ja Angelvoice!', zei ze, ze bleef nog even zitten en wachtte op de woordjes 'ga nu maar'. Want het leek haar onbeleefd nu ineens weg te lopen en ze wou nu even niet onbeleefd overkomen. Niet na dit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 19:57




Angel had gehoord hoe Apple zich wou verweren maar tot nu toe had ze zich in gehouden te antwoorden. Snel knikte Linepaw met haar hoofdje na Angel's laatste woorden, 'Ja Angelvoice!', zei ze, ze bleef nog even zitten en wachtte waarop snapte Angel ook wel maar ze was nog niet helemaal klaar met ze. Haar ogen vervolgde zich weer op Applepaw's. "Wel degelijk kan ik dat Applepaw. Medicine Cat zijn lijkt nu niet meer zo, saai zeker." Haar ogen doorboorde nogmaals de kitten terwijl ze hen bijde aanstaarde. "Ik zal Hollystar op de hoogste stellen van deze straf. Neemt een van jullie deze straf niet serieus kunnen jullie veel ergere gevolgen ondergaan."[b] Haar stem eindigde in een kleine zucht. [b]"Ga nu maar terug en leg jullie prooi op de prooistapel." Klonk haar stem langzaam terwijl ze zachtjes zuchtte en hen nogmaals aankeek.


Who is that girl I see, staring straight back at me?
Why is my reflection someone I don't know?
Who is that perfect cat? It's not me though I've tried
When will my reflection show who I am inside?

Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 20:10

Ze luisterde met iets meer intresse naar angelvoice . Maar begreep haar niet goed . ¨ maar .... ik vraag je nog eens laat alsjeblieft mijn training hier buiten , ik zou er alles voor over hebben ¨ klonk haar stem beverig . Het was ondertussen al avond . En nu ze zo in de regen stonden was haar vacht helemaal nat . Nu kon ze haar tranen laten gaan . Ze hoopte dat ze dachten dat het regen was . Er rolde een traan van haar wang die recht op de grond valde . Ze kon het niet meer inhouden . De ceremonie kwam gauw van de nieuwe mentors en apprentice's . En als haar training werd uitgesteld werd ze nooit apprentice van die ene kat waar ze naar opkeek . Ze liet een sidderende adem ontsnappen . Ze beefde van de kou maar bleef een beetje bang staan wachten naar angelvoice haar antwoord . ¨ alsjeblieft .... angelvoice ¨ zei ze siderend .
( flut -.- )
Terug naar boven Ga naar beneden
Fearlightning
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 20:20

i hope they like it ! - Pagina 2 Yiglf9nkrq

"Ik zal Hollystar op de hoogste stellen van deze straf. Neemt een van jullie deze straf niet serieus kunnen jullie veel ergere gevolgen ondergaan. Ga nu maar terug en leg jullie prooi op de prooistapel." hoorde ze de poes zeggen, ze keek even naar haar zus die er nog wat wou tegenin brengen, maar vond dat het wel mooi was zo. Het had geen zin hier nog te blijven, dit zou Applepaw zelf oplossen, dat wist ze zeker. Of ze zou zich neerleggen, maar daar had ze haar niet voor nodig. Zij had het koud en verlangde naar een warm holletje. Daar ging ze dan ook heen, nog even snel gooide ze het konijn op de prooistapel en liep toen naar het hol, het heerlijke warme hol. Al snel viel ze in slaap, het was zo vermoeiend geweest... Het was te veel geweest voor haar kleine lichaampje, morgen zou ze waarschijnlijk al met haar straf moeten beginnen. Dan moest ze maar uitgerust zijn tegen dan, niet waar?

Off: ow, zit op het verkeerde account xD Ach ja, ik ben ook Linepaw mensjes ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 20:23




Een traan rolde een traan van de wang van Applepaw die recht op de grond valde . Ze liet een sidderende adem ontsnappen . Ze beefde van de kou maar bleef een beetje bang staan wachten naar angelvoice haar antwoord . ¨ alsjeblieft .... angelvoice ¨ zei ze siderend . Angel staarde haar recht aan en schudde langzaam haar hoofd. "Een deel van Warrior worden is het ondergaan van straffen en je verantwoordelijkheid voor je daden nemen. Recht keek ze Applepaw aan terwijl in haar ogen Linepaw afdroop naar het kamp. Angel knikte zachtjes nog even naar haar en staarde toen weer recht naar Applepaw. [b]"Je mag al blij zijn dat het maar een Maan is jonge warrior." Klonk haar stem zacht terwijl ze haar recht aankeek.

Who is that girl I see, staring straight back at me?
Why is my reflection someone I don't know?
Who is that perfect cat? It's not me though I've tried
When will my reflection show who I am inside?

Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 20:32

"Een deel van Warrior worden is het ondergaan van straffen en je verantwoordelijkheid voor je daden nemen. Recht keek ze Applepaw aan terwijl in haar ogen Linepaw afdroop naar het kamp. Angel knikte zachtjes nog even naar haar en staarde toen weer recht naar Applepaw. [b]"Je mag al blij zijn dat het maar een Maan is jonge warrior." Klonk haar stem zacht . Ze was een beetje verwildert en keek naar linepaw . Ze schudde haar natte rosse kopje . Wat weet zij daar van , zij is een med. cat . Dacht ze nijdig . Als zij slecht getrainde warriors wilt , dan is dat haar probleem . Dacht ze weer . ¨ een maan is misschien nog steeds een deel van je leven ¨ zei ze kortaf . In haar ogen kon je deels lezen aan wat ze net dacht . ¨ en misschien word ik nu nooit een warrior ¨ zei ze raar . Ze dacht aan een van haar dromen dat ze altijd een apprentice bleef . Ze had niet door dat angelvoice dat misschien niet begreep . ¨ maar ja jij vergeet nooit fouten , ¨.¨ blijkbaar ¨ fluisterde ze tegen haar zelf . Ze keek kwaad en teleurgesteld naar angelvoice . Dit was allemaal dapplepaw's schuld ! Dacht ze .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 21:48

Al een tijdje was hij hier zo bezig als Medicine cat apprentice. Hij had zijn best gedaan om zoveel mogelijk te doen voor Angelvoice. En dat probeerde hij nog steeds. Hij trippelde over de grasvlaktes van het windclanterritorium. Af en toe stopte hij bij een plantje, dat zijn aandacht trok. Hij bekeek elk plantje nauwkeurig voordat hij het plukte en meenam. Hij moest zeker weten dat het precies hetzelfde plantje was als wat Angelvoice gebruikte tijdens het genezen van katten. Met een hoopje kruiden in zijn bek liep hij terug richting het kamp. Om daar zijn kruiden neer te leggen. Hij was er van verzekerd dat het de goede kruiden waren. Ook al kon hij een fout gemaakt hebben - wat vast en zeker niet zo was omdat hij een hele tijd naar de kruiden had gekeken. Plots drong een gesprek van drie katten tot hem door. Hij hoorde de stem van Angelvoice, Applepaw en Linepaw. Rustig liep hij erop af. Terwijl hij zich afvraagde wat er aan de hand was hoorde hij wat ze zeiden. Hij hoorde over de straf die angelvoice gaf, en de discussie die daarover verder ging. Met een diepe zucht liep hij er naartoe. Hij legde zijn kruiden neer en ging naast Angelvoice zitten. Een korte knik naar haar was bedoeld als een goedendag. Hij keek toen Applepaw, die het niet met Angelvoice eens was. "Applepaw." Begon hij, maar hij werd onderbroken door applepaw die nog steeds discussieerde met Angelvoice. "maar ja jij vergeet nooit fouten" "Blijkbaar" Sprak ze uit. Dapplepaw schudde kort met zijn hoofd. "Iedereen maakt fouten, en van fouten moet je leren. Angelvoice bedoeld het goed, door deze straf zul je leren dat je nu een eigen verantwoordelijkheid hebt. En dat je niet meer kunt spelen zoals je als kitten deed," Hij liet een rustige glimlach zien en legde zijn staart voor zijn poten. "Wees blij dat je maar voor een maand de elders moet verzorgen, Zo lang is dat niet." Met een knik richting het kamp maakte hij duidelijk dat hij zijn zinnen ging afmaken. "Als ik jou was zou ik nu naar het kamp toe gaan, voordat Angelvoice zich bedenkt en je straf verhoogd." Zijn ogen gleden kort naar Angelvoice, zijn mentor. Licht hoopte hij dat Angelvoice niet kwaad op hem zou worden om zo te spreken, hij was tenslotte nog maar een apprentice.

- Wise words for a young cat - Niet? XD
Can you lay your life down, so a stranger can live?
Can you take what you need, but take less than you give?
Could you close every day, without the glory and fame?
Could you hold your head high, when no-one knows your name?
That's how legends are made, at least that's what they say.
x Dapplepaw x
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilythorn
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 22:13

Angelvoice schreef:



-lui en geen zin om van Lily te wisselen x'D

¨ een maan is misschien nog steeds een deel van je leven ¨ zei ze kortaf . In haar ogen kon iets lezen wat Angel deed zuchtten. ¨ en misschien word ik nu nooit een warrior ¨ zei ze raar . Angel wou geiriteerd haar kopje schudden om Apple te laten zien dat dat helemaal niet waar was. Iedere leerling werd uiteindelijk een Warrior, kijk maar naar haar, zij was Warrior geworden met ooit maar een keer jagen.. Het was vreemd maar haar mentor had haar andere kwaliteiten gezien. En had er zo voor gezorgd dat ze een Warrior was geworden. ¨ maar ja jij vergeet nooit fouten , ¨.¨ blijkbaar ¨ fluisterde Apple tegen haar zelf . Ze keek kwaad en teleurgesteld naar angelvoice . "Iedereen maakt fouten, en van fouten moet je leren. Angelvoice bedoeld het goed, door deze straf zul je leren dat je nu een eigen verantwoordelijkheid hebt. En dat je niet meer kunt spelen zoals je als kitten deed," Waren Dapplepaw's woorden wie net bij haar was komen zitten. Even snel schonk Angel haar leerling een kleine glimlach en keek toen weer naar Applepaw. "Wees blij dat je maar voor een maand de elders moet verzorgen, Zo lang is dat niet." Met een knik richting het kamp maakte hij duidelijk dat hij zijn zinnen ging afmaken. "Als ik jou was zou ik nu naar het kamp toe gaan, voordat Angelvoice zich bedenkt en je straf verhoogd." Zijn ogen gleden kort naar Angelvoice, wie de zijne ontmoette. Zachtjes lachtte ze even naar haar leerling, later zou ze hem wel prijzen voor zijn wijze woorden. "Bovendien is het helemaal geen straf Applepaw. Elders hebben geweldige verhalen en hebben al veel meegemaakt. Wees vriendelijk voor ze, en je zal verhalen horen de je nooit had verwacht te zullen horen." Zachtjes glimlachte ze en keek haar recht aan. "En wie weet als je het goed doet blijft het nieteens een maan.. Maar word het veel korter. Als je laat zien dat je geleerd hebt van je fouten." Na die woorden knikte ze nogmaals zachtjes en keek ze de Apprentice aan.


Who is that girl I see, staring straight back at me?
Why is my reflection someone I don't know?
Who is that perfect cat? It's not me though I've tried
When will my reflection show who I am inside?

Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
i hope they like it ! - Pagina 2 DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: i hope they like it !   i hope they like it ! - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 8:16

Ze keek nog steeds teleurgesteld naar dapplepaw die erbij kwam zitten . "Applepaw." Begon hij, Applepaw draaide wild haar kopje naar dapplepaw . ¨ ja wat is er ¨ zei ze iets bozer dan bedoeld . "Iedereen maakt fouten, en van fouten moet je leren. Angelvoice bedoeld het goed, door deze straf zul je leren dat je nu een eigen verantwoordelijkheid hebt. En dat je niet meer kunt spelen zoals je als kitten deed," ging dapplepaw verder . Weer wou ze iets zeggen maar slikte ze het weer in . Ze probeerde haar onder controle te houden , anders kreeg ze misschien nog meer straf . "Als ik jou was zou ik nu naar het kamp toe gaan, voordat Angelvoice zich bedenkt en je straf verhoogd." zei dapplepaw . Even wist ze dat dapplepaw gelijk had . ¨ ja je hebt gelijk dapple ¨ zei ze lief . Ze wou geen problemen meet met deze twee med.cats . Net toen ze weg wou gaan hoorde ze angelvoice nog iets zeggen . "Bovendien is het helemaal geen straf Applepaw. Elders hebben geweldige verhalen en hebben al veel meegemaakt. Wees vriendelijk voor ze, en je zal verhalen horen de je nooit had verwacht te zullen horen." Zachtjes glimlachte ze en keek haar recht aan. "En wie weet als je het goed doet blijft het nieteens een maan.. Maar word het veel korter. Als je laat zien dat je geleerd hebt van je fouten." Opgewonden sprong ze naar angelvoice . ¨ ok , en als je wilt kan ik jullie ook helpen hoor ¨ zei ze opgewonden . Lief keek ze naar angelvoice en dapplepaw , die waarschijnlijjk geschrokken waren .
Terug naar boven Ga naar beneden
 
i hope they like it !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: