Aqualight & Ashpaw - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Aqualight & Ashpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 20:03

'Nee, waarom zou ik dat zijn?', zei de poes toen. 'Ashpaw is ontzettend verlegen.. Hij vat dat soort dingen snel verkeerd op. Daar kun jij niets aan doen. Ik neem aan dat het goed bedoeld was, en zo komt het er ook uit', zei de poes nogmaals. Aqualight voelde zich opgelucht. 'Weet je, ik houd van Blacksky.. Maar hij is zo gemeen geweest tegen Scytheshade.. Ik weet niet wat ik met hem aan moet. Ik heb hem al een tijdje niet meer gesproken. Zou ik hem beledigd hebben? Maar Scytheshade heeft ook vrienden nodig..', zei Raindrop. Aqualight voelde zich op haar gemak bij Raindrop. 'Maar als je daar niet over wil praten, ik wisselde een beetje snel van onderwerp', zei Raindrop. 'Het is goed om erover te praten. Je kan Blacksky ermee confronteren van Scytheshade's verleden en als hij jou niet durft aan te kijken en verkeerd spreekt, is het je hart dat je verteld of je nog verliefd bent', zei Aqualight. 'Weet je, ik denk steeds dat liefde stom is, maar ik voel volgens mij zelf iets voor je Apprentice', zuchtte Aqualight, zo, dat was eruit. 'Ook al weet ik dat het nooit iets gaat worden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 16:35

Raindrop keek Aqualight weer aan. Zij antwoordde Raindrop, niet boos of wat dan ook. 'Het is goed om erover te praten. Je kan Blacksky ermee confronteren, van Scytheshade's verleden en als hij jou niet durft aan te kijken en verkeerd spreekt, is het je hart dat je vertelt of je nog verliefd bent.' Raindrop knikte, maar het was zo moeilijk om Blacksky dat te vertellen. Ze wilde hem geen pijn doen, echt niet.. De pijn en vertwijfeling sprak uit haar ogen. Aqualight sprak verder. 'Weet je, ik denk steeds dat liefde stom is, maar ik voel volgens mij zelf iets voor je apprentice,' zuchtte Aqualight. 'Ook al weet ik dat het nooit wat gaat worden.' Raindrop keek Aqualight recht aan. 'Daar heb je gelijk in. Dat soort relaties zijn meestal niet.. niet.. ze gaan niet goed. En Ashpaw is geloof ik nog niet aan liefde toe.. Hij moet eerst met zichzelf om leren gaan.' Aqualight leek er erg mee te zitten. 'Ik weet zeker dat je ooit tegen je liefde aanloopt, Aqualight. Je bent een lieve, geweldige poes.' Raindrop gaf Aqualight een lik tussen haar oren. Ze was een lieve poes, begripvol en aardig. Raindrop hoopte het beste voor haar.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 18:56

'Daar heb je gelijk in. Dat soort relaties zijn meestal niet.. niet.. ze gaan niet goed. En Ashpaw is geloof ik nog niet aan liefde toe.. Hij moet eerst met zichzelf om leren gaan', zei de poes als bevestiging en Aqualight's oren gingen automatisch naar achteren. 'Ik weet zeker dat je ooit tegen je liefde aanloopt, Aqualight. Je bent een lieve, geweldige poes', zei de cyperse poes tegen haar en ze kreeg een lik tussen haar oren. 'Maar er bestaat een kans dat het kan', lachte ze. 'Ach, het maakt ook niet uit. Misschien kan ik het het beste niet tegen Ashpaw zeggen. Ik durf dat waarschijnlijk niet eens', zuchtte de lapjespoes. Haar hart zei dat ze het juist wel moest vertellen. 'Mijn hart zegt dat ik het Ashpaw moet zeggen', verzuchtte ze. Ze zag dat Raindrop's ogen verdrietig stonden. Wat was ze ook stom! Ze hadden het over Blacksky, niet over Ashpaw. Hé, sorry dat ik je onderbrak. Met Blacksky komt het heus wel goed. Ik snap dat je nu bang bent hem te kwetsen, dat zou elke kat zijn, maar als je hart zegt dat het niet goed is om met Blacksky verder te gaan, dan moet je naar je hart luisteren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 15:33

Aqualight keek verdrietig, ze vertelde dat ze het gevoel had dat ze het Ashpaw moest zeggen. Raindrop knikte, ze begreep Aqualight wel. 'Hé, sorry dat ik je onderbrak. Met Blacksky komt het heus wel goed. Ik snap dat je nu bang bent om hem te kwetsen, dat zou iedereen zijn. Maar als je hart het je ingeeft..' Raindrop knikte nogmaals. 'Bedankt Aqualight. Maar ik denk niet dat ik het doe. Ik wil dat mijn kittens een vader hebben, ook al praten we dan niet zo vaak. Ik kan het ze niet aandoen, dat ze zonder vader opgroeien. Dan nog liever een vader die ze haatten. Ik heb mijn vader moeten missen, en dat wil ik ze niet aandoen.' Raindrop kreeg bijna tranen in haar ogen. Haar vader.. Waar was hij naartoe gegaan? Hij leefde vast niet meer.. Misschien was hij wel in Starclan.. Raindrop schudde haar kop. Daar moest ze niet aan denken. 'Aqualight, ik weet niet of je het tegen Ashpaw moet zeggen.. Hij lijkt me nog niet zo stabiel, om iets wat hij niet verwacht aan te horen. Ik wil je echt niet kwetsen, maar..' Raindrop zweeg. Stel nu dat ze Aqualight gekwetst had? Dat was toch gemeen? 'Sorry, ik had niets moeten zeggen..' mompelde ze erachter aan.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 15:44

'Bedankt Aqualight. Maar ik denk niet dat ik het doe. Ik wil dat mijn kittens een vader hebben, ook al praten we dan niet zo vaak. Ik kan het ze niet aandoen, dat ze zonder vader opgroeien. Dan nog liever een vader die ze haatten. Ik heb mijn vader moeten missen, en dat wil ik ze niet aandoen', zei Raindrop. Aqualight luisterde. Tja, daar had Raindrop wel een punt. Maar ze kon toch niet met een kater opgroeien waar ze totaal niks mee aanving? 'Luister, je kan toch niet met een kater gaan die je niet leuk vindt?', vroeg ze aan Raindrop. Aqualight snapte wel dat Raindrop het voor de kittens deed, maar Raindrop moest ook is aan zichzelf denken in plaats van steeds aan anderen. 'Ik heb nog nooit een vader gehad', zei Aqualight terwijl ze het zich probeerde te herinneren. 'Aqualight, ik weet niet of je het tegen Ashpaw moet zeggen.. Hij lijkt me nog niet zo stabiel, om iets wat hij niet verwacht aan te horen. Ik wil je echt niet kwetsen, maar..', zei Raindrop toen. Aqualight knikte. 'Sorry, ik had niets moeten zeggen..', zei Raindrop. 'Jawel hoor, nu weet ik in welke staat ik ben. Ik ga het inderdaad maar zo laten', zei Aqualight terwijl ze haar neus tegen die van Raindrop duwde. Aqualight's geheim stond op het punt eruit te komen. 'Niet lachen', zei ze, maar ze lachte zelf al half. 'Toen ik een kit van zes manen was, vond ik Brokenstar leuk', zei Aqualight lachend. Dit klonk ook zo idioot. 'Dus ik weet wel ongeveer hoe ik me over liefdes kan heenzetten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 16:40

'Luister, je kan toch niet met een kater gaan die je niet leuk vindt?' Aqualight was bijna vastbesloten Raindrop te overtuigen, zo leek het. Raindrop schudde haar kop. 'Ik leer nog wel opnieuw van hem te houden.' Dat was haar antwoord. Aqualight begon te vertellen. 'Ik heb nog nooit een vader gehad..' Raindrop keek op toen Aqualight niet boos op haar werd vanwege haar opmerking. 'Jawel hoor, nu weet ik in welke staa ik ben. Ik ga het zo laten. Niet lachen.' Raindrop duwde haar neus tegen die van Aqualight. 'Nee, ik zal het niet doen.' Raindrop keek serieus. 'Toen ik een kit was, vond ik Brokenstar leuk.' Raindrop voelde een glimlach om haar lippen krullen. 'Dus ik weet wel ongeveer hoe ik me over liefdes heen kan zetten.' Raindrop knikte. 'Ja, gelukkig. Ik was altijd al op Blacksky. Hij was altijd zo lief voor me.' Raindrop zweeg weer. Brokenstar had haar ook geïntregeerd. Hij was machtig en afstandelijk. Maar Raindrop had Blacksky toen al leuk gevonden.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 17:05

Ze zag dat een glimlach zich rond Raindrop's gezicht krulde. Geen wonder, het klonk ook niet normaal. 'Ja, gelukkig. Ik was altijd al op Blacksky. Hij was altijd zo lief voor me', zei Raindrop. Aqualight knikte dat ze het begreep. 'Ik voel nu zelfs, op dit moment nog iets voor Brokenstar', zuchtte ze. 'Misschien wou ik me wel verschuilen voor dat gevoel bij Ashpaw. Maar het beangstigd me zo', zei Aqualight. 'Ik ben veel te jong om Brokenstar's partner te worden', lachte Aqualight haar tanden bloot. Aqualight's oren gingen plat. Ze wou dat ze ouder was. 'Ik wil het Brokenstar vertellen, dat zegt mijn hart, dat ik dat moet doen, maar wat als hij me uitlacht?', vroeg Aqualight zich af. Waarschijnlijk had geen enkele poes dit, verliefd zijn op je eigen leider. Behalve Aqualight natuurlijk dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 18:49

'Ik voel nu zelfs, op dit moment nog iets voor Brokenstar. Misschien wilde ik me wel verschuilen voor dat gevoel bij Ashpaw. Maar het beangstigd me zo.' Aqualight zuchtte. Raindrop keek haar aan, en knikte. 'Ik ben veel te jong om Brokenstar's partner te worden,' lachte Aqualight. Raindrop knikte nogmaals, en lachte ook. 'Zou Brokenstar ooit wel een partner vinden? Ik weet niet of hij daar wel behoefte aan heeft..' Raindrop luisterde weer naar Aqualight. 'Maar geeft je hart altijd het juiste in? Soms hebben impulsieve reacties niet het gewenste resultaat tot gevolg.. Maar je bent heus niet de enige. Ik weet zeker dat er wel meer katten verliefd zijn op hun leiders. Ik bedoel, dat zijn ook gewoon katten hoor, geen verheven goden. Het is helemaal normaal!' Raindrop keek nog steeds met een glimlach, niet om Aqualight te beledigen, maar omdat allerlei herinneringen voor haar geestesoog de revue passeerden. Raindrop deed altijd haar best om andere katten te begrijpen, om anderen te helpen. Hierbij vergat ze regelmatig aan zichzelf te denken, maar anderen kwamen bij haar nu eenmaal op de eerste plaats.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 17:01

'Maar geeft je hart altijd het juiste in? Soms hebben impulsieve reacties niet het gewenste resultaat tot gevolg.. Maar je bent heus niet de enige. Ik weet zeker dat er wel meer katten verliefd zijn op hun leiders. Ik bedoel, dat zijn ook gewoon katten hoor, geen verheven goden. Het is helemaal normaal!, zei Raindrop. Aqualight werd al iets vrolijker. 'Ik ga het hem vertellen en ik zie wel wat er van komt.' Raindrop was altijd het beste aan het doen en bedenken voor iedereen, maar dacht ze ook wel is aan zichzelf? 'Raindrop', begon Aqualight voorzichtig. 'Eigenlijk moet jij jezelf is een keertje op de eerste plaats zetten in plaats van anderen', zei Aqualight voorzichtig. Ze keek na haar zegje gedaan te hebben naar haar poten, toen naar het water en dacht aan Brokenstar. Ze schudde even haar hoofd, sprong in het ijskoude water en kroop er druipend weer uit. 'Ik moest even afkoelen', grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 19:56

Aqualight keek al iets vrolijker. Raindrop glimlachte ook blij. 'Ik ga het hem vertellen en dan zie ik wel wat er van komt.' Raindrop knikte, opgelucht dat Aqualight zichzelf zo goed kon helpen, en kordaat was. Raindrop keek even naar haar poten, even wegdromend. 'Raindrop,' mauwde Aqualight. 'Eigenlijk moet jij jezelf een keertje op de eerste plaats zetten in plaats van anderen.' Haar stem was voorzichtig, en daarna sprong ze snel in het water. Druipend kroop ze weer op de kant. 'Ik moest even afkoelen,' grijnsde Aqualight. Raindrop knikte. 'Dat begrijp ik,' lachte ze. Ze dacht na over Aqualight's woorden. 'Misschien.. maar als Deputy moet ik voor mijn clan zorgen, en dat kan niet als ik mezelf voortrek..' Raindrop was moeilijk te veranderen in haar inzichten en meningen, en in dit geval was de mening; anderen gaan voor, onwrikbaar gesetteld in haar gedachten.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 20:31

'Dat begrijp ik,' lachte Raindrop en Aqualight lachte vrolijk mee. Raindrop was iemand die haar begreep. Aqualight zou zo alles tegen Raindrop vertellen. 'Misschien.. maar als Deputy moet ik voor mijn clan zorgen, en dat kan niet als ik mezelf voortrek..', zei Raindrop. Aqualight zuchtte. 'Dat snap ik wel, maar je kan toch ook wel is tijd voor jezelf maken?', vroeg Aqualight. 'Ik ga er altijd voor je zijn', beloofde ze. De taak als Deputy was ook niet makkelijk. Aqualight zou het niet graag willen overnemen. 'Weet je, ik denk veel aan Brokenstar', zuchtte Aqualight. 'Hoe kan ik hem uit mijn hoofd houden als ik hem elke dag zie?', vroeg Aqualight zich af. Aqualight zuchtte en voelde haar hart bonzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:25

Aqualight begreep haar gelukkig, al was ze het niet eens met haar standpunt en gewoonte zichzelf weg te cijferen. Na haar laatste woorden zuchtte Aqualight. 'Ik ga er altijd voor je zijn,' beloofde ze. De belofte nestelde zich in Raindrops hart. Had ze echt een nieuwe vriendin gevonden? Deputy zijn was wat ze het liefste deed, maar het was niet de lichtste taak die er was. Leader zijn was moeilijker, en als Medicine Cat hing er enorm veel van je af.. Deputy was de lichtste hoge taak binnen een clan eigenlijk. Maar wat maakte het ook uit. Raindrop was trots dat Brokenstar haar waardig had bevonden Deputy van Shadowclan te zijn.. 'Weet je, ik denk veel aan Brokenstar,' mauwde Aqualight. 'Hoe kan ik hem uit mijn hoofd houden als ik hem elke dag zie?' De vraag was duidelijk, maar niet zo simpel als hij leek. Raindrop dacht even na. 'Misschien moet je het hem vragen.. of vertellen wat je voelt. Dan weet hij het, en kan zijn antwoord jou zekerheid geven en je helpen hem uit je hoofd te zetten of juist niet..' Raindrop zweeg weer. Dit soort situaties waren niet wat je noemt 'ideaal' maar ook niet vreselijk. Zou Brokenstar eigenlijk wel liefde kunnen voelen? Hij was eigenlijk heel hardvochtig, zonder mededogen.. Maar Raindrop was trouw aan hem en ze zou hem loyaal zijn tot het einde van haar leven.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 18:33

'Misschien moet je het hem vragen.. of vertellen wat je voelt. Dan weet hij het, en kan zijn antwoord jou zekerheid geven en je helpen hem uit je hoofd te zetten of juist niet..', hoorde Aqualight Raindrop zeggen. Aqualight keek Raindrop even warm aan en knikte toen. 'Ja, natuurlijk, je hebt gelijk', lachte ze. 'Het is natuurlijk niet makkelijk, maar ik denk niet dat Brokenstar me uit zou lachen', zei Aqualight. Ze was benieuwd of meerdere Clankatten op hun eigen Clanleider verliefd waren. Aqualight had het in ieder geval flink te pakken. Aqualight's hart ging steeds sneller kloppen als ze aan Brokenstar dacht. Ze vodn ook dat Raindrop een echte vriendin voor haar was. 'Je bent een echte vriendin', zei Aqualight. 'Je gaat je job als Deputy zeker goed doen, daar ben ik honderd, nee, tweehonderd procent zeker van!', zei Aqualight terwijl ze Raindrop een bemoedigende klop gaf met haar staartpunt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 16:15

'Ja, natuurlijk, je hebt gelijk.' Raindrop was blij dat Aqualight haar niet boos aankeek of beledigd weg zou lopen. 'Het is natuurlijk niet gemakkelijk, maar ik denk dat Brokenstar me niet uit zou lachen,' meende Aqualight. Raindrop knikte, zoals ze al zoveel had gedaan. Maar het was echt zo. Brokenstar pakte dat soort dingen serieus aan. 'Je bent een echte vriendin,'mauwde Aqualight. Raindrop keek haar verwonderd aan. 'Meen je dat echt?' 'Je gaat je job als Deputy zeker goed doen, daar ben ik honderd, nee, tweehonderd procent zeker van!' Raindrop kreeg een bemoedigende klop van Aqualights staart. 'Dan moet ik wat opbiechten..' begon Raindrop. 'Jij bent ook een geweldige vriendin!' Lachend drukte ze haar neus tegen die van Aqualight. 'En dat is echt waar. Je bent de eerste die 200% zeker is!'


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 17:03

'Dan moet ik wat opbiechten..', zei Raindrop. 'Oh oh, wat gaat dat toch zijn?', vroeg Aqualight quasi bang. 'Jij bent ook een geweldige vriendin!', lachte Raindrop naar haar en Aqualight voelde Raindrop's neus tegen die van haar. Aqualight spinde even en knikte. 'En dat is echt waar. Je bent de eerste die 200% zeker is!', zei Raindrop. 'En waarschijnlijk niet de laatste', zei Aqualight vol zekerheid. Ze keek over de meertjes uit en had al een beter gevoel. 'Wat zou Brokenstar nu aan het doen zijn? Aan het jagen?', vroeg Aqualight zich af. Ze hoefde zich er niet meer voor te schamen: Raindrop zou haar nooit uitlachen! Aqualight keek even dromerig over de meertjes. 'Laten we er maar van uit gaan dat hij het druk heeft', grijnsde Aqualight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 17:17

'En waarschijnlijk niet de laatste,' mauwde Aqualight vol vertrouwen. Raindrop lachte haar breed toe. 'Bedankt, Aqualight, echt waar.' Raindrop voelde in haar hart dat ze een echte vriendin gevonden had, eentje om haar gedachten bij uit te storten en haar onzekerheden op tafel te gooien. Het maakte haar blij, gelukkig en zelfverzekerder. En dat had ze nu wel nodig. 'Wat zou Brokenstar nu aan het doen zijn? Aan het jagen? Laten we er maar vanuit gaan dat hij het druk heeft,'grijnsde Aqualight. Raindrop grijnsde terug. 'Ik denk het ook. Hij heeft het bijna altijd druk. Een clan leiden is niet niks,'mauwde Raindrop. Ze begreep Aqualight wel. Gelukkig, dit had haar echt een goede vriendin opgeleverd. Voor een keer was Raindrop echt blij met haar karakter. Meestal was ze zo'n zeur.. Maar goed, het was hier gezellig. Dromerig glinsterden de meertjes voor haar, als kleine feetjes die op het water dansten.. het was een betoverend schouwspel dat elke dag eigenlijk wel plaatsvond. Maar dat deed niets aan het effect af.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 17:20

Ik denk het ook. Hij heeft het bijna altijd druk. Een clan leiden is niet niks', mauwde Raindrop naar haar. Aqualight knikte en keek even in het meertje. De blauwe meertjes maakten grappige poelen in haar ogen. 'Dat kan ik geloven. Ik zou niet graag zijn taak op mij nemen', lachte Aqualight. Ze keek naar Raindrop. 'Maar ondanks dat je het goed gaat doen, is Deputy ook geen makkelijke taak. Patrouilles regelen, kijken of iedereen aanwezig is in het kamp', somde Aqualight lachend op. 'Sorry als ik je zenuwen opspeel', grijnsde ze en ze dacht weer, voor de zoveelste keer dze dag, aan Brokenstar. Ze zou zeker met Brokenstar gaan praten als ze daar de tijd voor had.

- Oops, ik zat nog op Icy -


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 12:45

'Dat kan ik geloven. Ik zou niet graag zijn taak op mij nemen,' lachte Aqualight. Raindrop keek bedachtzaam. Deputy zijn hield onder andere in dat, als Brokenstar zou overlijden, zij zijn plaats in zou nemen als Rainstar. Maar ze wenste Brokenstar nog een flinke tijd toe, met zijn 9 levens. Nu al wat minder.. 'Maar ondanks dat je het goed gaat doen, is Deputy ook geen gemakkelijke taak. Patrouilles regelen, kijken of iedereen aanwezig is in het kamp.' Aqualight somde een hele lijst van haar taken op. Raindrop lachte. 'Ik vind dat juist leuk, met iedereen bezig zijn, weten dat het goed met ze gaat. Ze zijn wel van mijn clan.' 'Sorry als ik je zenuwen opspeel.' Aqualight verontschuldigde zich snel. Raindrop schudde haar kop. 'Nee hoor. Ik kan wel ergens tegen met drie kittens.. En het is nog waar ook. Al moet ik dat van die 200% nog bewijzen.' Raindrop grijnsde. 'maar jij moet maar eens met Brokenstar gaan praten als je daar tijd voor hebt. Dat zou veel oplossen!'


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 19:38

'Nee hoor. Ik kan wel ergens tegen met drie kittens.. En het is nog waar ook. Al moet ik dat van die 200% nog bewijzen', glimlachte Raindrop. Aqualight drukte haar flank bemoedigend tegen die van haar aan. 'Je kittens zullen je naam met trots benoemen als ze ouder zijn', zei Aqualight. 'Maar jij moet maar eens met Brokenstar gaan praten als je daar tijd voor hebt. Dat zou veel oplossen!', zei Raindrop. Aqualight knikte en staarde even naar het water. 'Soms ben ik wel is bang dat hij misschien verkeerd reageert. Maar dan zegt een ander stemmetje in me hoofd dat hij een rechtvaardig leider is', zei Aqualight. 'Ik moet toegeven dat ik het flink te pakken heb', zei Aqualight lachend. 'Als jij al oud bent, zullen je kits tegen hun kits vertellen over hun geweldige moeder', zei ze en ze drukte haar flank tegen Raindrop aan. 'Je bent een geweldige poes. Ik snap wel waarom Blacksky je gekozen heeft', grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 18:17

Aqualight had blijkbaar veel vertrouwen in haar. Dit maakte Raindrop nog vastbeslotener haar job als Deputy serieus en goed te doen. 'Je kittens zullen je naam met trots benoemen als ze ouder zijn.' Raindrop snorde, en hoopte echt dat het zo was. 'Soms ben ik wel bang dat hij misschien verkeerd reageert. Maar dan zegt een ander stemmetje dat hij rechtvaardig is..' Aqualight had het echt moeilijk. Raindrop luisterde naar haar, en probeerde haar zo goed mogelijk te begrijpen. 'Als jij oud bent, zullen je kits tegen hun kits vertellen over hun geweldige moeder,' mauwde Aqualight. Raindrop schudde haar kop. 'Als ze me dan nog aardig vinden.. ze zijn soms erg tegendraads en lijken elkaar echt te haten.. Blacksky mogen ze ook niet.' Aqualight drukte haar flank tegen die van Raindrop. 'Je bent een geweldige poes. Ik snap wel waarom Blacksky je uitgekozen heeft.' Aqualight grijnsde. Raindrop lachte terug. 'Ik ben ook zeer vereerd. Hij is een goede warrior. Ik ben er ook trots op dat ik op mijn leeftijd al drie gezonde kittens, een partner en een leuke apprentice heb. Tenminste, de apprentice had ik. Ik hoop dat ik een nieuwe zal krijgen, maar ik weet zeker dat geen één Ashpaw ooit zal kunnen vervangen.' Raindrop staarde even in het water. Ze zou Ashpaw zeker gaan missen.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aqualight & Ashpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: