Aqualight & Ashpaw - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Aqualight & Ashpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 17:51

'Daar heb je wel gelijk in. Ik hoop dat hij niets gevaarlijks doet. Misschien moeten we hem even in de gaten houden. Als hij nog met haar omgaat.. dat kan alleen maar nadelig werken!', zei Raindrop en ergens vond Aqualight dat ze wel gelijk had. Maar ook ergens niet. Blackclaw werd echt vanbinnen verscheurd door Shadowfur's verbanning. Maar als hij niet loyaal was aan zijn Clan, dan was dat ook natuurlijk niet goed voor SchaduwClan. Maar zoiets was toch aan Brokenstar om te beslissen? 'Nou ja.. ik moet niet zo achterdochtig zijn,' grinnikte Raindrop en Aqualight grinnikte mee, alhoewel ze wel erg beseft was van de gevaren die Shadowfur zou kunnen vormen als ze Blackclaw's vertrouwen zou misbruiken. 'Ik vraag me toch steeds af of ik het er levend van had afgebracht als Brokenstar de Den niet was binnengekomen', zei Aqualight terwijl ze het water even in staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 19:46

'Ik vraag me toch steeds af of ik het er wel levend vanaf gebracht had als Brokenstar de Den niet binnengekomen was..' Aqualight staarde naar de grond. Raindrop volgde haar blik even, gewoon omdat ze ergens naar wilde staren. 'Ik weet het niet.. wie zou het weten?' Raindrop wierp even een blik op de hemel. Misschien Starclan.. maar alleen Goldenpelt en Brokenstar konden met Starclan praten. Raindrop was blij, opgelucht, dat Brokenstar de Den binnen was gekomen. Natuurlijk was Shadowfur dan gepakt, maar tegen welke prijs? Ze had beter op moeten letten, vermaande Raindrop zichzelf. Ze had beloofd Aqualight te beschermen, nota bene! Raindrop keek nog even naar de hemel, en keek toen weer terug. 'De hele clan steunde je. Ik ben blij dat ze zich tegen Shadowfur gekeerd hebben.. iedereen behalve Blackclaw.' Raindrop probeerde zich in te denken hoe hij zich moest voelen. Dat voelde alleen ernstig verkeerd.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 21:10

'Ik weet het niet.. wie zou het weten?', vroeg Raindrop en met dat ze dat zei, wist Aqualight het antwoord sowieso al. 'SterrenClan natuurlijk.' Het was weer een tijdje stil. Toen Aqualight zag dat de cyperse poes ademhaalde om te praten, keek ze haar even aan. 'De hele clan steunde je. Ik ben blij dat ze zich tegen Shadowfur gekeerd hebben.. iedereen behalve Blackclaw', zei Raindrop en Aqualight bleef ook even stil hangen bij dat gevoel. Blackclaw steunde de Clan wel, maar toch had Aqualight soms het gevoel dat Blackclaw het haar kwalijk nam dat ze bijna vermoord werd door zijn grote liefde. 'Ik denk dat hij het zichzelf verwijt. Of mij. Maar misschien had zelfs SterrenClan dit niet zien aankomen. Of juist wel. Misschien was Brokenstar daarom in onze Den. Misschien was Goldenpelt niet wakker of zo', peinsde Aqualight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 19:24

'Ik denk dat hij het zichzelf verwijt. Of mij. Maar misschien had zelfs SterrenClan dit niet zien aankomen. Of juist wel. Misschien was Brokenstar daarom in onze Den. Misschien was Goldenpelt niet wakker of zo', meende Aqualight. Raindrop knikte. 'Ja, misschien voelt hij zich wel rot omdat hij haar mag.. het moet niet leuk zijn iemand om wie je geeft uit de clan verbannen te zien worden.' Raindrop huiverde bij het idee dat één van haar kittens, Ashpaw, Aqualight of Blacksky de clan uitgezet zou worden.. Dat was ronduit verschrikkelijk! Eigenlijk kon Raindrop wel overweg met elk clanlid.. alleen Shadowfur had ze nooit zo gemogen, vanwege haar vage gedrag. De ene keer deed ze heel lief, de volgende.. Het water kabbelde rustig voort onder haar poten. Was ze maar zo rustig als het water.. dat zou veel oplossen.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 20:35

'Ja, misschien voelt hij zich wel rot omdat hij haar mag.. het moet niet leuk zijn iemand om wie je geeft uit de clan verbannen te zien worden', zei Raindrop en Aqualight probeerde zich in de situatie van Blackclaw te verplaatsen. Kijkend hoe zijn liefde verbannen werd door moordpogingen. Als Brokenstar zoiets zou doen, dan zou Aqualight zich rot schrikken. Wat zou ze dan gedaan hebben? Waarschijnlijk de Clan verraden hebben door hem te ontmoeten bij Vierboom of zo. Of door zich bij hem aan te sluiten. Ze zou niet zonder Brokenstar kunnen. Aqualight merkte nu pas hoeveel Brokenstar wel niet voor haar betekende. 'Als Brokenstar verbannen zou worden voor zoiets, zou ik me bij hem aansluiten of hem ontmoeten bij Vierboom. Ik zou hem niet kunnen loslaten en zou hem voor mijn Clan trekken, hoeveel me dat dan ook spijt tegenover de Clan', gaf Aqualight uiteindelijk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 16:28

Ook Aqualight onderzocht haar gevoelens over een situatie als die van Blackclaw. 'Als Brokenstar verbannen zou worden voor zoiets, zou ik me bij hem aansluiten of hem ontmoeten bij Vierboom. Ik zou hem niet kunnen loslaten en zou hem voor mijn Clan trekken, hoeveel me dat dan ook spijt tegenover de Clan.' Raindrop knikte. 'Ik misschien ook wel.. het is zoiets onmogelijks om aan te zien komen van degene van wie je houdt.' Raindrop schudde haar kop. Als Blacksky of Ashpaw zoiets opeens zou doen.. het zou haar hart breken. 'Maar Blackclaw is wel een loyale kater. Hij gaat het hier nog moeilijk mee krijgen. Toen hij Warrior werd, heeft hij meer dan alle anderen bij Starclan gezworen, kan ik me herinneren.' Raindrop was toen nog Rainkit, maar het vuur waarmee de toenmalige Blackpaw Starclan toesprak, had haar versteld doen staan.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 18:12

'Ik misschien ook wel.. het is zoiets onmogelijks om aan te zien komen van degene van wie je houdt', zei Raindrop en Aqualight vroeg zich af of ze hiermee alleen Blacksky bedoelde. Misschien wel de hele Clan. Raindrop was namelijk erg zorgzaam over haar Clan. Ze was een goede Deputy. 'Maar Blackclaw is wel een loyale kater. Hij gaat het hier nog moeilijk mee krijgen. Toen hij Warrior werd, heeft hij meer dan alle anderen bij Starclan gezworen, kan ik me herinneren', zei Raindrop en Aqualight kon zich dat ook nog wel herinneren. Toen was zij Aquakit. 'Oh ja, ik kan het ook wel herinneren. Toen was ik Aquakit en jij Rainkit. Ik had nooit durven hopen dat ik later zo'n functie voor de Clan zou moeten doen als krijger. Ik had verwacht dat ik nooit van Aquapaw naar Aqualight zou gaan', zei Aqualight. Aqualight wist dat toen ze Aquakit was, ze al had opgekeken naar Brokenstar. De gevoelens waren pas gekomen toen zij al Warrior was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimezo 31 okt 2010 - 13:47

Ook Aqualight wist nog van alles over die tijd. Die tijd dat ze onschuldig waren, zonder pijn of vragen in hun kop. Toen ze nog kits waren, de wereld een boek waarvan slechts de eerste pagina's omgeslagen waren. Nu er al meer voorbij waren gegaan, kon je ze niet terugslaan om te gummen en te verbeteren, het viel slechts te herlezen. Het boek van het leven valt slechts één keer te schrijven. 'Oh ja, ik kan het ook wel herinneren. Toen was ik Aquakit en jij Rainkit. Ik had nooit durven hopen dat ik later zo'n functie voor de Clan zou moeten doen als krijger. Ik had verwacht dat ik nooit van Aquapaw naar Aqualight zou gaan.' Raindrop knikte. 'Ik had het wel van jou verwacht hoor, als kit vond ik je zo dapper. Zelf had ik als Rainkit nooit gedacht ooit Raindrop te worden, Raindrop de Deputy..' Ze zweeg even. Als kit had ze nooit durven dromen van haar eigen leven, uit angst te eindigen met een ongelukkig leven. Ach, wat had ze angst gehad, maar nu was alles goedgekomen. Raindrop wilde het beste voor iedereen nu, en deed daar ook haar best voor.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimezo 31 okt 2010 - 16:50

Aqualight keek Raindrop even zuchtend aan. Die tijd toen ze onschuldig en onwetend voor het leven waren, was inderdaad een mooie tijd geweest. Aqualight wist nog hoe ze als Aquakit met Rainkit had gespeeld, vechtend om een plaatsje bij de moederkatten, om te drinken. Aqualight kon zich alleen dat nog herinneren en het moment dat ze Aquapaw werd. Toen was ze erg zenuwachtig. Maar als Aquakit durfde ze wel soms onredelijk tegen Brokenstar te zijn. Nou ja, ze probeerde als Aquapaw ook wel veel dingen te verbeteren dan. Aqualight kon zich nog herinneren dat ze ooit een te grote vink had opgepakt en het voor Brokenstar's Den had gelegd. Ze vergat nooit meer hoe die nors had gezegd om het maar op de prooistapel te leggen. Dat was best een grappig moment geweest. Of toen Aquakit in plaats van zuigen, bijten deed aan een tepel van de moederkat. Dat waren momenten geweest waar Aqualight nog steeds om kon lachen. Van Rainpaw had ze ook wel veel gemerkt. Die kon vroeger ook best stout zijn als ze wou. Aquakit en Rainkit waren vroeger eigenlijk wel goede vriendinnen en nu nog steeds. 'Ik had het wel van jou verwacht hoor, als kit vond ik je zo dapper. Zelf had ik als Rainkit nooit gedacht ooit Raindrop te worden, Raindrop de Deputy..', zei Raindrop en op de een of andere manier vond Aqualight het wel mooi bij haar passen. Raindrop de Deputy. Aqualight keek naar de poes. 'Ik kan me nog goed herinneren dat we als kits vaak vochten om een tepel van een moederkat. Of dat we samen een streek bedachten, als Apprentice's', lachte Aqualight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 18:42

'Ik kan me nog goed herinneren dat we als kits vaak vochten om een tepel van een moederkat. Of dat we samen een streek bedachten, als Apprentice's', lachte Aqualight. Raindrop lachte vrolijk mee, herinneringen stroomden haar geheugen in. 'Inderdaad, dat was altijd een dolle boel. Weet je nog dat we het kamp uitgeslopen zijn om naar het Donderpad te gaan? We wilden het oversteken, maar uiteindelijk zijn we teruggegaan, omdat we het te eng vonden..' Raindrop lachte opgewekt. Dat was zo grappig geweest. Rainkit was nooit zo schattig geweest. Wel zorgzaam, maar veel ongeduldiger. Ze kon er niet tegen als iemand haar niet direct de waarheid vertelde en kon nogal zeuren. Met de jaren was ze wel bedachtzamer geworden. 'Of die keer dat ik mijn mentor kwijt was en naar jou ging, toen hebben we samen geoefend. Mijn mentor werd wel gek toen hij ons zag stuntelen!' Raindrop kon het bijna niet meer houden, ze bleef maar lachen. Samen hadden ze zulke leuke dingen meegemaakt!


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 20:43

Aqualight grinnikte even. De tijden met Raindrop waren zo leuk geweest. Ze hadden veel beleefd samen, ook al was dat nog nooit besproken. Aqualight en Raindrop waren vroeger al goede vriendinnen geweest en dat was na al die manen nog steeds hetzelfde. 'Inderdaad, dat was altijd een dolle boel. Weet je nog dat we het kamp uitgeslopen zijn om naar het Donderpad te gaan? We wilden het oversteken, maar uiteindelijk zijn we teruggegaan, omdat we het te eng vonden..', zei Raindrop en Aqualight bedacht het weer. Aquakit en Rainkit waren naar het Donderpad gegaan, omdat ze is wouden zien hoe groot het daar wel niet was. Uiteindelijk waren er allemaal monsters voorbijgekomen en toen hadden ze het maar opgegeven. 'Oh ja, dat weet ik nog. Toen hadden we flink op ons kop gekregen van Brokenstar en van de moederkatten', lachte Aqualight vrolijk. 'Of die keer dat ik mijn mentor kwijt was en naar jou ging, toen hebben we samen geoefend. Mijn mentor werd wel gek toen hij ons zag stuntelen!', zei Raindrop en Aqualight grinnikte even. 'Of die keer toen Clankatten een grote prooi voor de Elders hadden gevangen en dat wij er toen stiekem van gesmuld hebben. Dat weten ze trouwens nog niet', lachte Aqualight hard. 'Of toen er een kater vervelend tegen ons deed en wij hem samen tegen de grond hadden gedrukt. Toen hadden enkele moederkatten ons tot de orde moeten roepen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 18:57

De herinneringen doorbraken de angstige, afwachtende sleur van de voorgaande dagen. 'Of die keer toen Clankatten een grote prooi voor de Elders hadden gevangen en dat wij er toen stiekem van gesmuld hebben. Dat weten ze trouwens nog niet', lachte Aqualight hard. 'Of toen er een kater vervelend tegen ons deed en wij hem samen tegen de grond hadden gedrukt. Toen hadden enkele moederkatten ons tot de orde moeten roepen.' Raindrop lachte hard mee. 'Ja, die kater hadden we mooi verslagen! Dat had hij niet verwacht..' Raindrop voelde zich weer helemaal vrolijk en opgewekt. Al die manen en nog steeds waren ze vriendinnen, nog steeds hadden ze een soort band die sterker was dan voor de meeste clangenoten, die gewoon familie waren. Aqualight voelde meer als een enorm vertrouwde zus. 'We hebben samen al best veel meegemaakt,' grinnikte Raindrop, haar blik starend in de verte, alsof die herinneringen ermee terug zouden komen. Mooie tijden, maar het leven ging door. Er lagen vast nog wel meer mooie tijden in het verschiet. Raindrop staarde naar de wolken die langs de zon zweefden. Kon zij zich maar zo vrij voelen als die wolken.. Een nieuwe herinnering schoot haar gedachten in. 'Weet je dat nog, dat ik je kwijt was geraakt als apprentice. Ik heb het hele bos doorgezocht naar jou.. uiteindelijk was jij naar mij aan het zoeken en hadden we elkaar constant gemist!'


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 20:18

Aqualight grinnikte even. Toen Raindrop zei dat ze samen al veel mee hadden gemaakt, bevestigde Aqualight door heel hard te knikken. Daar had Raindrop gelijk in! Flarden van herinneringen schoten door haar kopje, die ze nog graag met Raindrop wou delen. Rainkit was altijd al een leuke poes geweest. Aqualight hoopte dat Blacksky nooit misbruik van Raindrop's liefde ging maken, anders zou Aqualight hem is proberen te vermoorden! 'Weet je dat nog, dat ik je kwijt was geraakt als apprentice. Ik heb het hele bos doorgezocht naar jou.. uiteindelijk was jij naar mij aan het zoeken en hadden we elkaar constant gemist!' zei Raindrop en Aqualight grinnikte. Ze knikte. 'Of wist je nog, toen de moederkatten ons nog zo hadden gewaarschuwd om bij hun te blijven en dat we te koppig waren? Toen waren we gaan zwemmen in de rivier. En de moederkatten ons maar zoeken!' lachte Aqualight. 'Of toen we is een keertje voor Brokenstar moesten verschijnen omdat we iets hadden uitgehaald. We moesten steeds lachen en hebben onze lach toen met moeite ingehouden. Ik durfde je toen niet aan te kijken', grinnikte Aqualight vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 20:08

Ach, de herinneringen.. Raindrop voelde zich net zo gelukkig als ze was geweest in die tijd. Aqualight was altijd haar vriendin geweest, ze kon zich eigenlijk niet anders herinneren, al was Aqualight wel ouder dan Raindrop. Ook Aqualight had nog herinneringen, lichtpuntjes in de geschiedenis die zeker niet tot het niets gerekend mochten worden. 'Of wist je nog, toen de moederkatten ons nog zo hadden gewaarschuwd om bij hun te blijven en dat we te koppig waren? Toen waren we gaan zwemmen in de rivier. En de moederkatten ons maar zoeken!' lachte Aqualight. 'Of toen we is een keertje voor Brokenstar moesten verschijnen omdat we iets hadden uitgehaald. We moesten steeds lachen en hebben onze lach toen met moeite ingehouden. Ik durfde je toen niet aan te kijken', grinnikte Aqualight vrolijk. 'Ja, die keer voor Brokenstar! Als ik jou aan had gekeken, dan was ik echt keihard in de lach geschoten.. zo kansloos! De moederkatten noemden ons en 'koppig' of 'eigenwijs' altijd in één adem,' lachte Raindrop vrolijk. Wat had ze de moederkatten het toch moeilijk gemaakt.. En nu was ze zelf moeder! Vreemd, vreemd.. maar wel leuk. Raindrop besloot dat ze vaker van die ontmoetingen bij de rivier moesten hebben, het was gewoon gezellig en krikte haar een beetje op. Nooit meer depressief; praat met een vriendin!


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 10:37

Aqualight grinnikte even. Zij en Raindrop hadden het de moederkatten alles behalve gemakkelijk gemaakt. 'Ja, die keer voor Brokenstar! Als ik jou aan had gekeken, dan was ik echt keihard in de lach geschoten.. zo kansloos! De moederkatten noemden ons en 'koppig' of 'eigenwijs' altijd in één adem,' lachte Raindrop en Aqualight lachte vrolijk mee. Zij werden altijd de 'koppigen' genoemd. Nu was dat wel anders. Ze waren ouder en veel wijzer geworden. Nu waren hun moederkatten ook weer wat ouder. Aqualight moest af en toe toch nog eens grinniken als ze een moederkat van haar tegen het lijf kwam. 'Of die keer dat we onze eerste les samen kregen. Toen zaten we steeds grapjes tegen elkaar te maken. En die mentor van ons maar niks doorhebben,' lachte Aqualight vrolijk. Ze grijnsde even kort en keek Raindrop toen aan. Toen schoot haar iets te binnen. 'Ik ben gisteren nog bij Brokenstar geweest. Hij vindt me niet leuk zoals ik hem leuk vind,' vertelde Aqualight, maar deze keer had ze geen verdrietige blik. Ze was het nu gewend. 'Dus gaat deze oude poes maar mooi iemand anders zoeken,' lachte Aqualight. Nu kon ze er mee lachen. Gisteren was dat wel anders. Toen hadden Scytheshade en Snakekit haar moeten opvrolijken. Het was af en toe nog steeds moeilijk om Brokenstar aan te kijken, maar het ging veel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 16:08

Aqualight vervolgde. 'Of die keer dat we onze eerste les samen kregen. Toen zaten we steeds grapjes tegen elkaar te maken. En die mentor van ons maar niks doorhebben,' lachte Aqualight vrolijk. Raindrop lachte vrolijk mee. 'Ja, inderdaad. Ik had buikpijn van het lachen!' Ze keek weer serieus toen Aqualight een serieuzer onderwerp aansneed. 'Ik ben gisteren nog bij Brokenstar geweest. Hij vindt me niet leuk zoals ik hem leuk vind,' vertelde Aqualight, al keek ze niet verdrietig. 'Dus gaat deze oude poes maar mooi iemand anders zoeken,' lachte Aqualight. 'Oud!' Raindrop staarde haar even gespeeld ongelovig aan. 'Je bent in de bloei van je leven! Dat Brokenstar je niet leuk vindt.. er zijn vast anderen, na een tijdje kom je vast de juiste persoon tegen, de echte liefde. Je verdient het, weet je?' Raindop keek nu echt alsof ze het meende, wat ze deed ook. Aqualight verdiende het om een ware liefde te vinden. Zeker weten. Raindrop hoopte dat ze iets kon betekenen voor haar trouwe vriendin, degene die ze niets schuldig was maar wie ze ten koste van alles gelukkig zou willen zien.. Raindrop hield van haar vrienden en van haar Clan. Misschien was dat wel de reden waarom ze Deputy was; ze kon met iedereen omgaan. Maar op dit moment maakte haar functie geen verschil tussen hun vriendschap. Aqualight&Raindrop hoorden gewoon bij elkaar.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 17:56

Aqualight grinnikte even treurig en lachte weer bij haar woorden. Ze was inderdaad nog steeds in de bloei van haar leven, maar haar grote liefde had toch mooi 'nee' gezegd. Ach ja... Ze zou er wel overheen moeten komen, anders gingen de prestaties van de Clan ook nog achteruit. Ze zou Brokenstar uit haar gedachten moeten zetten, maar gelukkig had ze Raindrop aan haar zijde. Die zou haar altijd helpen ervoor. Ze zou het erg fijn vinden als Raindrop haar hielp. Maar Aqualight wist ook dat dit gewoon een klus was die ze zelf moest oplossen, zonder andermans hulp. 'Ach, het gaat me wel lukken om over Brokestar te geraken. Het is misschien moeilijk als een kater 'nee' tegen je zegt, maar zoals je al hebt gezegd, zijn er nog kansen genoeg in mijn leven,' zei Aqualight vrolijk en dapper en ze ging toen rustig liggen. 'Ik ga mezelf niet bij Donderpad neerleggen omdat Brokenstar niet wil. Trouwens... Ik zou het veel erger vinden als onze vriendschap echt voorbij was. Daar zou ik moeilijker mee kunnen leven dan dat Brokenstar me nu heeft afgewezen,' zei Aqualight, wat ze ook echt meende. Ze glimlachte moeizaam naar Raindrop en zag dat het al tegen de middag aanliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimezo 7 nov 2010 - 14:07

Gelukkig was haar vriendin geen suïcidaal persoon. 'Ik ga mezelf niet bij Donderpad neerleggen omdat Brokenstar niet wil. Trouwens... Ik zou het veel erger vinden als onze vriendschap echt voorbij was. Daar zou ik moeilijker mee kunnen leven dan dat Brokenstar me nu heeft afgewezen,' zei Aqualight. Raindrop kreeg bijna tranen in haar ogen, zo lief klonken de woorden. 'Als wij geen vriendinnen meer zouden zijn.. daar zou ik moeilijk mee kunnen leven,' mauwde Raindrop geëmotioneerd. De zon was al over haar hoogste punt heen en begon langzaam weer te dalen. 'Misschien moet ik nog wat gaan jagen,' bekende Raindrop. 'Ga je mee, of blijf je hier liever even liggen?' Ze wilde Aqualight niet dwingen om mee te gaan.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 15:22

Aqualight keek haar rustig aan en dacht even na. 'Mij raak je nooit van je leven kwijt. Jij en ik voor altijd, weet je nog?' vroeg Aqualight glimlachend. Toen Raindrop opstond, stond Aqualight ook op. 'Natuurlijk niet! Dit is een keer in zo'n weinige tijd dat we nog een kans hebben om gezellig met elkaar te gaan jagen. Alleen hebben we deze keer geen boze moederkatten om ons heen hangen,' grinnikte Aqualight, terugdenkend aan de o zo mooie tijd met de woedende moederkatten achter hun, terwijl Rainkit en Aquakit snel wegrende. Of toen ze is tot midden in de nacht als Rainpaw en Aquapaw waren gaan jagen en door een boze Brokenstar het kamp weer binnen werden gesleept. Aqualight miste die tijd stiekem wel, maar toch was ze blij dat Raindrop al zover in haar leven had kunnen komen. Aqualight stond op en rende samen met Raindrop door de bossen heen. Aqualight vermoordde al gauw een muis en keek toen rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 19:08

'Mij raak je nooit van je leven kwijt. Jij en ik voor altijd, weet je nog?' Raindrop snorde glimlachend. 'Ik wil je ook nooit van mijn leven kwijtraken!' Andere herinneringen trokken aan haar geestesoog voorbij. Het voelde goed om een vriendin te hebben, om met iemand te kletsen en te overleggen en nog belangrijker; te lachen. Ze miste hun apprenticetijd af en toe wel. Toen waren ze echt continu bij elkaar. Samen begonnen ze te rennen; de jacht was geopend. Aqualight had al snel haar eerste muis gevangen. Raindrop volgde snel daarna. Ze wachtte even tot ze allebei enkele prooien hadden gevangen. 'Hier begraven,' stelde ze voor. Een geschikte plaats naast een boom, verstopt maar niet helemaal. 'En nu nog onthouden,' lachte Raindrop. 'Weet je nog die keer dat we het helemaal kwijt waren? Wij maar rond een boom lopen, bleek het wat verderop te liggen! Ik was toen echt geschrokken, dat het weg was,' lachte Raindrop vrolijk.


Aqualight & Ashpaw - Pagina 4 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aqualight & Ashpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: