Sfeer verslechtering



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sfeer verslechtering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Icy
Member
Sfeer verslechtering Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:11

Beste mensen,

-Eerst en vooral zeg ik even erbij dat dit niet om ruzie te zoeken is ofzo- Het valt mij, en ik denk nog mensen, op dat de sfeer om WC een beetje aan het aftakelen is, in het out-of-rpg gedeelte dan meer bepaald.
Mensen worden vaker genegeerd, en dan bedoel ik dat iedereen soms wel eens niet op iemand antwoord.
Goed, ik versta wel dat je niet àltijd kan antwoorden, of er soms over leest, maar is het echt zo dat iedereen dat tegelijk heeft op dat moment? Er moet toch minstens 1 iemand zijn die antwoord.

Er wordt ook de laatste tijd ruzie gemaakt in het lucht-je-hart topic, en dat dient eigenlijk niet echt daar geplaatst te worden. Dat verpest de sfeer ook een beetje.
De laatste tijd zijn er ook mensen die stoppen omdat ze (denken dat ze?) niet gewild zijn. Waar slaat dat op?

En om er een perfect voorbeeld over te geven,
gisteren was Juul op een account gegaan (Ice) waar ze niet echt bekend was, en ze werd ook gewoon compleet genegeerd als ze iets zei totdat ze er een opmerking over gemaakt had. En toen ze dan zei wie ze was werd ze plots nietmeer genegeerd? Kom op mensen, dat slaat toch nergens op .-.

En het is niet echt zo dat het ligt aan de oudere ledenkliekjes, want er is hier de laatste tijd een invasie aan nieuwe leden gekomen xD

Wat mij vooral de laatste tijd stoort is het ruziegedoe en de discussietjes terwijl men gezellig probeert te zijn en te doen. Ik weet niet of de admins er soms over gemaild worden door mensen die ruzies hebben enzo, om het op te lossen, maar het is erg vervelend als je het in het algemene onzin topic gaat uitvechten en meer. Praat het onderling via msn of pb uit, maar laat het verder. (En ja, ik weet dat ik zelf een aantal keren met Tessa in conflict heb gezeten, maar wij hebben het uiteindelijk ook maar zo gelaten en elkaar gewoon genegeerd, tot dat we het allebei uit gepraat hebben en het overgewaaid is). Ik snap dat je soms boos bent, maar bedenk dan wel of het écht nodig is om de leden ermee te laten kennismaken xD

Het valt me meer en meer op dat er postsaantallen de hoogte in gaan aan een recordtempo en dat de rpgberichten een beetje achterwege gelaten worden. Of mensen die graag geliefd willen zijn en éxtra hun best lijken doen om bij iedereen geliefd te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Daarbij komt nog eens bij dat soms iemand iets post, en dat een 'meer populair' iemand erna iets post, waardoor de vorige eigenlijk compleet weggevaagd lijkt te worden .-. Dat voelt een beetje alsof je genegeerd wordt, terwijl dat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was van de gebruikers.

Ik wil niemand beschuldigen ofzo, ik wou het enkel even ter zake brengen (en niet in lucht je hart topic).
Dusja, zeg je mening even in een reactie enzo en probeer er misschien een beetje rekening mee te houden als we met zen allen gezellig praten gaan in het Algemene onzin topic enzo.

Met vriendelijke groetjes
Laura


Sfeer verslechtering Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Tha Girl with the Diamond Axe..
35

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Logan
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:14

Dit ken ik wel, dat heb ik ook op Gaelia, door het team. Daar wordt ik compleet door genegeerd, behalve als ik met hun dingen mee praat... Op WC gebeurt dit ook bij accounts waar ik mijn naam niet heb ingevuld >.< Het is niet dat ik boos ben ofzo, maar je hebt wel gelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:18

Ik negeer (of probeer het toch) geen nieuwlingen.
Ook voordat Juul op Ice zei wie ze was, negeerde ik d'r niet.
Je hebt wel gelijk.
En dat postverhoging, *stares at her posts*
Ik probeerde ook eens extra m'n best te doen, maar het is niet echt efficiënt om dat te doen, geloof me.

Ik vind dat je gelijk hebt..


Sfeer verslechtering 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowtear
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
95

CAT'S PROFILE
Age: 13 Manen
Gender:
Rank:
Willowtear
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:31

Precies.
Dat met Ice is helemaal waar.
Ik had Babs er ook al over gesproken, die had het op Palefur.
Ik hoop dat er een oplossing voor kan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ember
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
call me Ies
45

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Ember
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:38

Je hebt gelijk.
Dat van Juul is echt gebeurd (ik zat toen deels naast haar).
En ik zie dit ook vaak gebeuren. Bij nieuwe leden die hier pas net opzitten, en nog niet zo ervaren zijn.


Sfeer verslechtering 55fcd2
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw""
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:48

Ik ken dat, dat genegeerd worden als je op een ander onbekend account zit. Dat is echt geen pretje hoor ;x
En ik probeer zo weinig mensen te negeren, maar het is gewoon zo dat wanneer ik met iemand in gesprek ben ik gewoon geen tijd heb om naar de andere posts te kijken en graag alleen op diegene wil posten. Ik kan niet op tien mensen tegelijk antwoorden, bv. bij juul toen; ik wist niet wat ik erop moest zeggen [op haar vraag dus] en dus reageer ik niet anders komt het even lullig over als ik zeg; Dat weet ik niet...
Bovendien heb ik 2x mijn verhaal - een klein stukje ervan - in het onzin topic geplaatst en gevraagd of ik daar een verhaal van moest schrijven, en iedereen heeft er gewoon overheen gepost toen.

GROTE EDIT;
@Logan; Sorry hoor, maar dit gaat over WC. Zeg het gewoon recht in het gezicht van het team - waar ik dus in zit - Als er problemen zijn over Gaelia, kun je áltijd bij mij terecht hoor. Ik vraag me af wie je bent, want ik negeer niemand daar ;x


Sfeer verslechtering 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyvoice
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Nadienzel
20

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Sassyvoice
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 18:57

Ik merk het wel een beetje, ik ben ook nieuw op WC [en Gaelia], maar het stoort me niet heel erg en er zijn er genoeg die wel gewoon reageren. Het is ook maar net of je iets post waar mensen een reactie op kunnen doen of wanneer je alleen maar spamt, denk ik.
Als niemand je kent is het gewoon wat lastiger om er tussen te komen, maar dat gaat vanzelf wel weg C:
Daarnaast merk ik vaak dat er word gepraat over ruzies en sfeer waar nieuwe leden helemaal niks mee te maken hebben en dan voel je je al gauw een beetje buiten de groep.
Ik denk dat het niet alleen aan anderen ligt als je je genegeerd voelt, als je gewoon leuk mee doet en gezellig bent dan veranderd dat wel.


Sfeer verslechtering Sassyvoice1sig
What I am is what I am - are you what you are - or what?
I'm not aware of too many things
I know what I know if you know what I mean

Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Sfeer verslechtering Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 19:04

@Sassyvoice; Daar ga ik wel even tegen in, want ik zit hier al meer dan een jaar (en ik probeer wel actief mee te praten), en ik voel me nog steeds soms genegeerd. Als nieuwkomer kan ik het wel verstaan, maar als je hier al zo lang zit kan ik begrijpen dat sommigen zich af gaan vragen of ze wel "leuk genoeg" zijn.


Sfeer verslechtering Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyvoice
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Nadienzel
20

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Sassyvoice
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 19:14

@ Icy
Dat begrijp ik ook wel, dat heb ik wel gehad op andere RPG's, maar ik bedoelde het meer voor nieuwkomers die een paar keer geen reactie krijgen en zich gelijk helemaal buitengesloten voelen. Als je op die manier genegeerd terwijl je al best wel lang lid bent is het inderdaad heel vervelend, daarvoor mag wel wat aandacht zijn. Maar dan vraag ik me af, wat is er precies aan te doen?
Soms reageren mensen ergens niet op uit onzekerheid, omdat ze niet weten moeten zeggen, dat kan ook nog :'D


Sfeer verslechtering Sassyvoice1sig
What I am is what I am - are you what you are - or what?
I'm not aware of too many things
I know what I know if you know what I mean

Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Sfeer verslechtering Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 19:15

Ja dat kan idd ook, maar het is ook een beetje raar xD

Ik denk dat als we met zn allen er aan werken, dat we er wel wat aan kunnen doen Smile


Sfeer verslechtering Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftheart
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 19:17

Je hebt hier een goed punt. Ik ben redelijk moeilijk boos te maken, xD Maar ik vind het wel vervelend als ik zie hoe steeds meer mensen om je heen stoppen, en/of het niet naar hun zin hebben. En sommige ruzie's gaan nergens over, maar ze maken er wel een groot punt van. En ik ben er laatst bij geweest dat ze helemaal begonnen te schelden, terwijl dit nooit nodig was geweest. Dat vind ik zeer jammer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:31

Sommige mesjes weten van mij dat ik een kuttijd in ben gegaan.

Ik had een paar dagen geleden op algemene onzin topic gevraagt(omdat ik me eenzaam voelde en dawn) of iemand een grappig plaatje voor me had(iets om mee op te vrolijken), en wat krijg ik: Niks. Helemaal niks, geen reactie of een plaatje waar ik naar vroeg, zelfs geen vraag wat er aan de hand was, want ik had gezegt dat ik me rot voelde.

Miss is dit een dom voorbeeld ervan, maar ik voel soms echt dat ik lucht ben en niks beteken, ondanks mijn Leader naam wordt ik ook genegeerd.

Ik heb echt een keer nagedacht om als Leader af te stappen omdat ik me ondergewaardeerd voelde....


Sfeer verslechtering 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firevoice
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Tha sexy blauwk, Lyan~
107

CAT'S PROFILE
Age: .:※ 17 Moons young ※:.
Gender:
Rank:
Firevoice
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:34

@Tiny, dat kreeg je wel hoor.
Er kwam zelfs een storm van plaatjes^^
Zo ver ik weet toch, maar zoals ze al zeiden, vaak zie je over reacties heen..
Dat gebeurd vaker en mensen denken dan direct dat ze genegeerd worden.



Sfeer verslechtering 220y35

Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Sfeer verslechtering Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:34

@Tineke; (dat van leader heb ik ook soms op het moment) Dat voorbeeld dat je geeft is niet waar. http://warriorcats.bigforumpro.com/t6850p225-algemene-onzin-topic Kijk maar, ze hebben erop geantwoord met z'n allen <3


Sfeer verslechtering Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:40

Hahahaha,want na een kleine tijd ben ik uitgelogt en heb het niet gezien XD

Ik schaam me shy

Hartstikke bedankt allemaal, heb jullie voor niks beschuldigt -_-''

Maar bij sommige dingen wortd ik ook genegeerd, ookal was dit een stop foutje van mij, ik heb namelijk niet terug gekeken naar de topit tot nu dus X3


Sfeer verslechtering 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sfeer verslechtering Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:40

Ik denk echt dat mensen er idd overheen lezen. Ik zelf lees meestal niet al die berichten, laat staan dat ik heel vaak reageer in het onzin topic. Mensen die met elkaar aan het kletsen zijn op dat moment zijn ook geneigd een beetje naar elkaars antwoorden uit te kijken en lezen ook over dingen heen. Soms weet je ook gwn niets te antwoorden. Maar als mensen zich rot voelen dan heb ik dat bijvoorbeeld niet eens gelezen en zo zijn er wel meer.
Het is niet een makkelijk op te lossen probleem, maar ik vind ook niet dat je altijd kunt verwachten dat er iemand op je reageert. Kijk met iets zoals rot voelen wel, maar andere dingen. Ik heb ook zo vaak op andere sites dat ik wat zeg en dat er niet meteen of geen mensen op reageren, dat is miss niet zo leuk, maar de volgende keer zien ze je post weer wel.


Sfeer verslechtering RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:46

Nog effe terug bij mij, ik zie het al, internt had posten(toen ik in spanje was) veggelaen en ik zag alleen die van mini met breaking en nog een paar. IK BEN ZOOO STOM!

Fire:

Ik geef toe dat ik niet alles lees, ik lees wat me of valt.
Als mensen telkens tekst kopieren en daarom weer reageren ontstaat er een gesprek, en daarvoeg ik me meestal niet in. Op zulke momenten let ik op andere posten, en negeer die van dat gesprek. Maar ik zit niet zo vaak op onzit topic, dus vang soms de belangrijke dingen niet, maar ik kan wel begrijpn dat sommige mensen er over heen kijken.

Maar toch, als iedereen niet reageerd op iemand, dan ik de kans klein dat ze het over het hoofd zien...


Sfeer verslechtering 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sfeer verslechtering Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:51

Juist als er niemand op reageert word het snel over het hoofd gezien. Dan heb je een onderwerp waar mensen over aan t lullen zijn, komt er 1 post tussen en gaat het onderwerp weer verder. Mensen zijn geneigd er vluchtig overheen te kijken en verder te gaan bij waar ze over aan het praten waren of wat hun interesse heeft.


Sfeer verslechtering RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Sfeer verslechtering LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:54

Ik probeer sowieso ook op zoveel mogenlijk op de mensen te reageren. Verschillende, maar dat werkt niet altijd om de bovenstaande redenen.

Over de ruzies geef ik jullie gelijk, maar het is weinig wat wij er aan kunnen doen dan procenten uitdelen etc.. Dat is echt aan jullie om het te verbeteren.


Sfeer verslechtering QHTBjCa
Sfeer verslechtering Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Sfeer verslechtering DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 20:56

Hmm, dit neemt toch al boven al dat mensen zo geïrriteerd naar elkaar zijn dat de lichtste vonk al uitslaat tot een flinke brand. Over de kleinste dingen beginnen mensen al op elkaar te fitten, boos te worden of te schelden. Waarom mensen? Ik dacht dat in de zomervakantie wel over zou gaan, ik bedoel, mensen waren waarschijnlijk gespannen door school enzo. Maar het gaat door.

Ik ben zelf heel gevoelig voor sferen op plekken en hoe die veranderen en omslaan, dus ik heb daar flink last van... Ik snap dus ook niet waar al het geruzie goed voor is. Waarom hebben sommigen hier binnen no-time ruzie enzo?


Sfeer verslechtering WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sfeer verslechtering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: