Sfeer verslechtering - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sfeer verslechtering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Firevoice
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Tha sexy blauwk, Lyan~
107

CAT'S PROFILE
Age: .:※ 17 Moons young ※:.
Gender:
Rank:
Firevoice
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 21:08

Dan wil ik ff nog iets zeggen;;

Soms zegt een populair iemand hier iets en boem pats! Iedereen reageert daar op terwijl soms andere ook iets zeggen en simpelweg genegeerd worden, of ze zien er over. Maar als ze echt met 5 man over dat ene ding zien, dan vind ik wel 'koop eens een bril joh'.
Of dat er hier mensen überlang op moeten zijn voordat andere intresse in hen tonen.
Terwijl er zo iemand nieuw is, BAM de meest geliefde mens op aarde.
Ik ga géén namen zeggen want dat lokt weer ruzie uit. Ook op een ander account stuurde ik een pb, waar uiteindelijk soort van ruzie als uitkomst kwam.
Ik stuurde duidelijk terug 'reageer hier niet meer op. Nog geen vijf minuten later kreeg ik een pb.
Soms weten ze niet van ophouden, en blijven ze doordringen, tot er één druppel te veel is en het overloopt.
vage uitleg, i know.
Die voze ruzie is al opgelost hoor^^
Maar ik denk wle van het meeste dat ik zeg de waarheid is, zo niet, dit is mijn mening ervan. En het maakt me niets uit wat andere hier over denken!

Later krijg ik hier spijt van xD



Sfeer verslechtering - Pagina 2 220y35

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Sfeer verslechtering - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 22:09

Iemand die nieuw is en meteen heel bekend is meestal een persoon dat al op een ander bekend forum zit en daar zijn hele tijd als 'niemand' heeft doorgebracht. We beginnen allemaal klein, maar eens je eenmaal bekend bent bij een groep, dan zullen die je ook herkennen op andere fora.


Sfeer verslechtering - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blowsoul
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 23:21

#Hollystar: Ik heb jou zelfs nog een pm gestuurd met allemaal filmpjes <3 Tuurlijk word je niet genegeerd, meid <3

Maar ik vind wel dat Icy gelijk heeft. Ook zou ik het leuker vinden als mensen wat vaker posten in de RPG. Het algemene topic is aanlokkelijk, maar vergeet ondertussen ook niet te posten Wink Ik post zoveel mogelijk, maar ben ook aanwezig in het algemene topic posten. Ik weet beide goed te combineren, dus... Maar er zijn natuurlijk ook genoeg die dit, net als mij, ook doen. Een evenwicht behouden tussen de twee. :3

En die kleine ruzies mogen van mijn part zelfs op MSN uitgevecht worden, niet op WC. Als anderen het lezen, hebben zij de rest van de dag een slecht gevoel. En als ze het op beginnen te lossen, is het ook weer niet goed, want dan wordt er later beschuldigd dat diegene zich erin gemengd heeft en weet ik veel wat.

Ik heb het gevoel wat Icy beschrijft op SSA heel erg. Hoewel ik er al een jaar zit - met tussenpozen - heb ik het gevoel alsof ik door iedereen geneerd wordt daar. Iedereen praat daar met de mensen die zij leuk vinden, kom op, dat is toch geen doen? Ik wil niet dat WC ook zo word. En ik probeer mezelf zoveel mogelijk te betrekken tot anderen. Soms lees ik er overheen, maar dan ben ik veel te enthousiast bezig. En als ik merk dat er iemand genegeerd wordt,, maar ik daar wel lekker een groot-dik-vette-letter verwijzing naar, haha :3 Iedereen moet zich fijn en geaccepteerd voelen op WC! :3


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 10:29

Ik zie dat negeren in het AOT soms ook wel.. Meestal probeer ik wel op de meeste posts te reagen maar soms komt het er niet echt van. Sorry, beetje stom uitgelegt >_<

Volgensmij gebeuren deze dingen wel op meer forums. Ik had er ook een paar waar ik gewoon wegging omdat ik overal werd genegeerd, met name op de grotere forums. Het is iets wat altijd wel ontstaat en je ook niet zomaar kunt voorkomen, zeker als je je nieuw hebt aangemeld geloof ik zo..
Ik vind het wel goed dat Laura (Icy) dit topic heeft aangemaakt. Misschien zijn er hier sommige die het niet echt hadden gemerkt en er nu toch eens overna gaan denken Smile.


Sfeer verslechtering - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 12:39

Inderdaad Maartje, daarom maakte ik dit topic ook aan. Zo kunnen mensen er in het vervolg op letten, en omtreft ruzies dat die niet dienen om uitgevochten te worden hier.

Ik moest het toch even kwijt hebben, want er werden vaker opmerkingen gemaakt over dat soort dingen enzo.


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 13:51

En mijn steun heb je ook, want ik vind dat je gelijk hebt.

--

Niet persoonlijk naar iemand toe, maar dit merkte ik gisteren ook al op.
Een paar waren er over een soort thriller aan het praten en gebruikten beschrijvingen over wat er met de hoofdpersonen gebeurden, anderen konden niet erg goed tegen deze beschrijvingen en maakten daar een opmerking over.

Ik vind persoonlijk dat als er over een film of iets anders gepraat wordt waar over gore details gesproken worden, dat anderen - als ze er niet tegen kunnen - er maar overheen moeten lezen of in elk geval er niks over moeten zeggen. Teentjes zullen anders betrapt worden en iedereen is chagrijnig tegen elkaar aan het doen. De een omdat ze het graag over die film-dinges hebben, de ander omdat hij of zij daar echt niet tegen kan. Heeft iemand een oplossing hoe we dit kunnen oplossen?

Nogmaals, dit zeg ik echt niet omdat ik vervelend wil doen. Dit is ook niet om jullie aansprakelijk te stellen, maar misschien vinden we er een oplossing voor, zodat het voorkomen kan worden dat iemand zich slecht of zelfs onveilig voelt over gebruikte woorden voor een film.

Mijn voorstel was om een apart topic aan te maken met de film waarover je wilt praten. Zet de leeftijdskeuring er ook even bij, van de film of het programma, zodat je aangeeft waarover het een beetje gaat. Iemand van twaalf jaar zal bijvoorbeeld misschien uit schrik niet gaan kijken als er (16+) staat. Misschien kunnen we dit het beste doen als we het nog eens over een film willen hebben waar eh... Best veel enge dingen aanwezig zijn, zodat anderen zich niet ongemak voelen. Voel je echt niet aangesproken als je dit leest en je weet waarover dit gaat, want ik wil, net als Icy, nieuwe en oude leden zich op hun gemak laten voelen :3


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 13:55

@Freedje; Dat kan al gewoon in Bibliotheek hoor, maar soms praten ze ook over films in AOT. xD


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 13:58

#Icy: Ja, maar soms zetten ze ook van die hele gore beschrijvingen in het AOT. Ikzelf heb daar totaal geen problemen mee, maar anderen hebben er - naar mijn raden - een beetje een onveilig gevoel van, of posten opeens minder daar. Daarom mijn voorstel :3


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 15:39

Ik wil even melden dat dat geen gore beschrijvingen waren, maar gewoon voorbeeldjes. Er was voor mijn gevoel niks goor aan, en ik bedoel; degene die dat schreef heeft het niet echt verschrikkelijk goor besproken. Ja oké, als je nou alles tot in de verste details gaat beschrijven dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat andere het niet zo fijn vinden. Maar als wij niet ééns zoiets in het AOT mogen zetten, dan mag je niks meer ;x


Sfeer verslechtering - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firevoice
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Tha sexy blauwk, Lyan~
107

CAT'S PROFILE
Age: .:※ 17 Moons young ※:.
Gender:
Rank:
Firevoice
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 15:48

Hier mee stem ik totaal in op Linn.
Maar het lijkt me een goed idee om hier over op te houden want zo ontstaan dus ruzies.
Ain't i right?



Sfeer verslechtering - Pagina 2 220y35

Terug naar boven Ga naar beneden
Adams
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 17:38

#Dapplepaw: Nou, ik kon anders aan een paar reacties wel opmerken dat ze het niet zo fijn vonden. Voel je vooral niet aangesproken, want ik bedoel het echt niet zo. En van mij mag je dat gerust doen, maar ik wil alleen maar goeddoen voor de anderen. En het ging over ingewanden en zo, dus ja.. Ergens was de reactie ook wel begrijpelijk Wink

Maar daar wil ik nog niet mee zeggen dat jullie helemaal niks mogen, hoor. Het is gewoon dat er een beetje opgepast moet worden met wat er gezegd wordt over zo'n film en dat het anders ook best in een ander topic in de bibliotheek kan, want die is voor dat soort dingen ook gemaakt. Maar helemaal niks slechts tegenover jullie, hoor, want ik doe het liefst gewoon met volle teugen mee praten, gheghe ^^


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Adamse
Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 21:40

@Freedje; Ik weet dat je die opmerking goed bedoelde, maar we gaan er nu wel even door off-topic. Maak er anders een ander topic over als het je stoort? Mailtje graag als je nog wilt antwoorden hier op xD

---

Maar goed, back on track. Jullie zijn het (bijna) allemaal eens met mij, er zal meer op gelet worden dan neem ik aan?


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 23:44

#Icy: Alles opgelost en wel via PB met Linn :3

Jeps, ik ben het volledig met je eens! :3
En ik ga erop letten ^^


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 18:38

Ik ben het ook met je eens en zal er ook op gaan letten.
Ik ken het wel en hoop dat het minder zal gebeuren :3


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 21:01

Ik ken het. Had het zelf ook in het begin. Well, laten we nu zeggen dat je er tegen moet kunnen als noob. Is het eerlijk? Nee. Is het leven eerlijk? Ook nee. Could be hard, but let's just not lie to ourselves (:

Ik probeer zo vaak mogelijk te praten met iedereen, ook in de chat. Vroeger was het reuze gezellig, heb zo veel mensjes leren kennen, maar als ik er nu ben, negeren ze me meer, en duiken ze in hun groepjes. Dat ze dan zeggen, ze negeren mij, ain't fair. Het ad-teken stoort me, het geeft me een gevoel anders dan een lid te zijn. En velen delen dat gevoel, en sommigen denken aangezien ik moeilijk boos word, erover te kijken. I'm sorry. Ik probeer het gewoon, en daar houdt het op. Ik kan geen wonderen verrichten, en mensen kunnen niet altijd genegeerd worden. Raad; Hou het gezellig, post in rp. Daar leer je meer mensen kennen dan in de off, believe me Wink


- Moonstripe uit



Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Sfeer verslechtering - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 13:13

Ik ben heel laat met hier reageren. I know, maar ik kon het niet eerder doen. Mensen, zijn jullie vergeten waar Warrior Cats om draait? Juist de gezzeligheid, de steun en leuke dingen die we doen. Ik kan hier mijzelf zijn, écht mijzelf. Ik kan het hier hebben over dingen, waar mijn vrienden me raar voor aankijken. Het is hier mijn thuis. Maar de laatste tijd, word dat steeds minder. Maar, ik hoop dat het wel weer goed komt Wink

Dit, is een gedicht dat ik heb gemaakt, toen het ook een keer slecht ging hier.
Hij past er nu weer bij.
Gedicht:


Sfeer verslechtering - Pagina 2 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw,
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje :3
122

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Lilypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 13:16

#Moon: Prachtig geschreven :3

--

Ik ben het met haar eens. +1


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Avarp
With special thanks to Spottedleaf <3

Lilypaw ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Adams ~ Squirrelpaw ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 13:18

Respect Bff van me <3

I agree with all my (good side) heart!


Sfeer verslechtering - Pagina 2 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 21:19

Jeah, misschien ben ik wel een zeikerd, maar ik word zelf echt vaak genegeerd. Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik nog niet echt jaren dit speel ect. Soms voel ik me zelfs een beetje buitengesloten...


Sfeer verslechtering - Pagina 2 Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw
StarClan
Sfeer verslechtering - Pagina 2 DPKsfdL
Little Bad girl ~
77

CAT'S PROFILE
Age: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die
Gender:
Rank:
Flutterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 8:42

Ik agreed with Moon ~

Respect for you girl! Ook respect voor alle andere hier op WC ;D Ik probeer ook niemand over te slaan, en zal er nu extra op letten Xxxx


Sfeer verslechtering - Pagina 2 R8drugSfeer verslechtering - Pagina 2 Onder17Sfeer verslechtering - Pagina 2 R8drug
x When she moves God you want more
Keep it going girl cause you're the best star
you gotta stay
Go little bad girl, little bad girl x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sfeer verslechtering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: