Sfeer verslechtering - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sfeer verslechtering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Destinyscar
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 3 DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Age: 3 years of terror.
Gender:
Rank:
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 10:47

@Daan: ik ben hier toch ook redelijk nieuw? En toch vind ik dat wij prima in de groep passen, aangezien er gewoon mensen op ons reageren and stuff.

@Moon: echt prachtig. +1, respect

Maar nu mijn postje op het geheel:

Ik ben het eens met Laura, aangezien dat gewoon gebeurt. Maar hé, dat gebeurt overal wel. En als dat gebeurt, dan pech gehad. Don't stay in the past,but go on in the present Wink
Toch, probeer ik de sfeer te verbeteren als er een ruzie op gang komt. Neem als voorbeeld gister, tussen Linn en Chi. Toen ben ik er uiteindelijk tussen gegaan met een flesje blauwe energydrank die totaal nepwater was XD. Dat bleek de situatie al weer op te krikken.
Toch ligt het denk ik ook aan de interesse van de spelers. Bijvoorbeeld, Dead Note. Met Ryuzaki en Road en Tyki enzo (kweet niet of er meer zijn, my apologize for that Neutral ). ik heb nog nooit van Dead Note gehoord, en dan houd ik me gewoon stil. Het is ook niet handig als je het over (bijv.) HG hebt en dat er dan iemand tussendoor springt: Twilight is cool!. Want als je in een conversatie zit over HG, ga je niet opeens naar Twilight. Dat is gwn raar. En dan word je genegeerd. Simple as 1+1

Oplossingen weet ik niet, eerlijk gezegt. Zelf probeer ik zoveel mgelijk te reageren op anderen, maar wij zijn ook maar mensen.

En zoals Moon al zei: weten jullie nu niet meer waar WC om gaat? Om FUN! En die maak je alleen door lekker actief en vrolijk te zijn.
En natuurlijk zullen nieuwere mensen even genegeerd worden, en dat mensen denken: "Dat ligt toch voor de hand?" als ze een vraag stellen. Maar come on, als we stoppen met super veel negeren en gewon doorgaan, dan uiteindelijk vinden we toch een weg?

Oplossing heb ik net bedacht: AOT laten verdwijnen. Maar dan is het niet meer leuk. Dus ik hoop niet dat dat gaat gebeuren. Alleen als het té word.

Tazz = Out.


Sfeer verslechtering - Pagina 3 2q1rjur
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw}
Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =)
[size=9]PM naar Destinyscar!
[/size]

You don't dare to click on this>D
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Sfeer verslechtering - Pagina 3 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 10:57


Stormstar heeft een boodschap voor jullie, ik denk dat daar alles in word gezegd Wink


Sfeer verslechtering - Pagina 3 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Smoky
Member
Sfeer verslechtering - Pagina 3 DPKsfdL
30

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moonz FUCK YEAH
Gender:
Rank:
Smoky
BerichtOnderwerp: Re: Sfeer verslechtering   Sfeer verslechtering - Pagina 3 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 11:46

Ik heb een topic met Nightsky gemaakt zodat als je boos bent je bij kattenpraat kan kijken, dam naar Ben je boos? Kijk hier! en dan zie je tips en mijn "medicijnen" kijk maar even Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sfeer verslechtering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: