Liefdes topic - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26 ... 47  Volgende
Magicpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥
436

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Magicpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:29

je wordt echt niet super blij als je sommige van deze verhalen hier leest....
toen ik nog ergens anders woonde zat er een jongen bij me in de klas. hij was knap,roodharig, sterk en had van die hele mooie bruine ogen.hij was de enige jongen waar ik het goed mee kon vinden, we hielpen elkaar met rekenen enzo. op een gegeven moment wordt ik verliefd op hem, ik vertel niks en we blijven gewoon vrienden. toen we over gingen naar gr.7 zaten we samen met een gr.8.(je kunt al raden wat er gaat gebeuren...) hij wordt dus verliefd op een meisje daar in de klas en dan komt ie mij om advies vragen hoe die haar moet versieren..... ik hielp hem gewoon want als je echt op iemand ben wil dat diegene gelukkig is,maar ik voelde me wel rot. uiteindelijk is zij niet op hem en verhuis ik naar H'wijk. daar kom ik in een gezellige klas en ik verander (want ik had weinig vrienden enzo en toen kreeg ik wel goede vrienden). ik heb nogal een paar problemen thuis enzo en door mijn nogal eenzame geschiedenis had ik soms van mijn onprettige momenten en toen hielpen de meiden me echt en er was ook een jongen die me erg hielp. hij was zegmaar zo'n populair type (zonder dat hij zich beter voelde dan de rest,hij was gewoon aardig&grappig) na een halfjaar (ofzo) wordt ik verliefd op hem. ik durfde niks te zeggen, want hij had al meerdere meisjes gehad enzo dus ik denk zo: ja, hij kan veel beter krijgen en als ik het zeg maakt hij mij vast belachelijk. tijdens kamp heb ik (heel slim) gezegd dat ik op hem was geweest tegen de meiden. ik gevraagd of niemand het wou doorvertellen, maar je weet maar nooit en nu zit hij op de zelfde middelbare als ik en iedere keer als ik met hem praat vraag ik me af of hij het weet, maar durf het niet te vragen. ik heb gewoon ongeluk in de liefde.... ik weet het ik ben nog jong enzo, maar ik zou zo graag voor 1 keer willen dat een leuke jongen op me verliefd zou worden... (de kans is klein want er zijn weinig jongens die dat zouden willen D:)
ik voel me gewoon zo alleen...
xxx



Liefdes topic - Pagina 5 5wjex3

I will be myself and I won't let anybody tell me what to do or how I should be, I will live my own life!

Just look :
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 16:49

Waarom heb ik altijd een bord voor mijn kop??
Heb ik dus laatste gehoord dat een stalhulp mij leuk vind, maar ik heb dat nooit gezien. En nu rijd ik wel vaker en ga vaker mee, maar ik zie hem niet.
Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet! 0.o
Damn ik ben echt zo'n idioot. Maar gelukkig als ik weer meega en hij is er word ik erop gewezen door diegene die het mij kwam melden.
Nu maar hopen dat het echt wat is xD




Liefdes topic - Pagina 5 Vg7cih
Liefdes topic - Pagina 5 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 20:37

ahaha ik hoop het voor je Very Happy


Liefdes topic - Pagina 5 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Calypso
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
261

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years, 3 Months
Gender:
Rank:
Calypso
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 25 dec 2011 - 19:43

God, waarom vind ik hem zo schattig? Ik bedoel.. Hij is.. Damnit, hij is de broer van een van mijn beste vriendinnen, en ik zie echt helemaal niets in hem.. Maar toen hij en Kate heel dicht op elkaar moesten zitten. Ja, dat stak. Goddamnit. Gelukkig heeft Kat een vriendje. Hoef ik niet jaloers te worden. Ohgosh, en nu weet ik het nog steeds niet. Leuk of niet leuk? Ik bedoel.. Ik ben gewoon een vriendin van hem, niet heel veel meer.


Liefdes topic - Pagina 5 2yl3e3a
x Demons are prowling everywhere, nowadays,
I'll send 'em howling,
I don't care, I got ways.
x
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 5 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 25 dec 2011 - 20:58

Haha, ik ben verliefd op Niall Horan<3
Heb niet echt een crush op het moment, dus ik houd het bij mijn celebrity crush ^^


Liefdes topic - Pagina 5 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 5 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 25 dec 2011 - 22:38

Maybe I should just quit this game of love, I don't stand a chance anyway x)...


Liefdes topic - Pagina 5 T4W3e3N
Stamps
Liefdes topic - Pagina 5 PS18GM0Liefdes topic - Pagina 5 W0qAlxRLiefdes topic - Pagina 5 EjrsROFLiefdes topic - Pagina 5 FWu1gsfLiefdes topic - Pagina 5 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:34

Lolz, he'll never like me x'D I'm f*cked x'D


Liefdes topic - Pagina 5 NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 5 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:37

So happy for everyone <3


Liefdes topic - Pagina 5 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 5 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:40

Zins 18 dec heb ik een jaar met mijn boy Joël. Ik weet nog wel dat ik hem voor het eerst ontmoette. En ik weet de keer dat we samen naar de bios gingen. Na de bios hebben we gezoend. En écht mijn buik ontplofte van de vlinders. O god wat hou ik van hem <3
Op naar de anderhalf jaar!


::"Bright's::

Liefdes topic - Pagina 5 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:41

He likes me, I don't. No0w I'm screwed, because I kinda afraid of his grin D:


Liefdes topic - Pagina 5 Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Liefdes topic - Pagina 5 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:46

Ik ben gisteren naar verjaardag 16de van Tineke (Hollystar) geweest.(*awsomenesss*) Daar was HIJ ook X) Me loves him sooo much.
Ik heb een héle tijd bij hem op schoot gezeten Very Happy"Very Happy Very Happy
Plus!: Ik heb hem 3tot4 keer gekust met flesje draai XD*nee mensen zonder tong -_-'' XD*
Ik weet het, i know it, het is een groep 8 spel X''D maar het blijft leuk, plus het werkt in mijn voor deel XD Fuck yaaay!!

Arme jij Lost, ik zou willen dat De mijne me leuk vond XP

Vet leuk Bright Very Happy me wants that toooo<3! XD


Liefdes topic - Pagina 5 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 5 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:50

Heb ook liefdes verdriet... Aaaaw... /volgens mij vind hij mij niet leuk >.<'' Dowdowdowdow...... ben al 1 1/2 jaar verliefd op em!


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 5 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icespirit
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
Melissa
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons / 4 years ~
Gender:
Rank:
Icespirit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:52

Darkfire schreef:
Arme jij Lost, ik zou willen dat De mijne me leuk vond XP

Het probleem is dat hij 20 is xD niet dat leeftijd me erg boeit, maar hij is klein, een mietje en die grijns *Shiver*
Het enige leuk aan 'm zijn, zijn krullen ><


Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)

"How beautifully leaves grow old.  How full of light and color are their last days."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 5 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 19:00

Jawoor, ben je verlieft op iemand,
Blijkt het dat hij omringt wordt met populaire meiden ;-;


Liefdes topic - Pagina 5 Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 22:47

It was love on first sight
but it took me ten minutes to walk through the crowd

<3
even if the world collapses, the sky cries, the earth shakes and the end is coming near, i still would feel your embrace.


Liefdes topic - Pagina 5 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartbeat
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
Pen
38

CAT'S PROFILE
Age: ♥1,5 years♥
Gender:
Rank:
Heartbeat
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 16:49

/zucht..
Serieusly, hij is zo leuk ._. Maar hij kent mijn naam waarschijnlijk niet eens.. Daarbij zie ik hem eens in de 1 á 2 weken bij faalangst reductie training.


Liefdes topic - Pagina 5 Heartbeatond
♥️The love is calling♥️
♥️The danger is ahead♥️
•●Watch out●•
♥️Cause before you know♥️
♥️Your life will end♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 22:45

MUWHAHAHAHAH
IK MAG T ZEGGEN VANDAAG

YEAH

IK GA MET GABY !!!!
GABY GAAT MET MIJ!!!!

WE ARE A COUPLE!

WOOSH!

-verdwijnt op achtergrond-


Liefdes topic - Pagina 5 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststar
StarClan
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
177

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender:
Rank:
Duststar
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 22:59

God..
Het ene moment lijkt het alsof hij mijn blik probeert te krijgen.. Het andere moment heb ik het gevoel alsof ik.. Hij kent zoveel meiden, 20x zo leuk als ik.. En toch voelt het alsof we ergens een band hebben.

Vanochtend werd ik half van mijn fiets geduwd waardoor ik mijn evenwicht verloor.
Ik schaafte over de grond heen, hij pakte mijn hand en trok me overeind.
We stonden daar, hij had mijn hand vast en keek me aan met zijn lieve ogen.
Hij glimlachte en vroeg of het ging. Ik natuurlijk super vaag een zacht ja zeggen.
En toen was het voorbij. Hij liet mijn hand los, pakte zijn fiets en zette hem in de fietsenstalling.



Liefdes topic - Pagina 5 Looob
When the world will turn into dust, I'll be there to save it «
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftsoul
Member
Liefdes topic - Pagina 5 DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Age: 28 manen
Gender:
Rank:
Swiftsoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 23:03

Duststar schreef:
God..
Het ene moment lijkt het alsof hij mijn blik probeert te krijgen.. Het andere moment heb ik het gevoel alsof ik.. Hij kent zoveel meiden, 20x zo leuk als ik.. En toch voelt het alsof we ergens een band hebben.

Vanochtend werd ik half van mijn fiets geduwd waardoor ik mijn evenwicht verloor.
Ik schaafte over de grond heen, hij pakte mijn hand en trok me overeind.
We stonden daar, hij had mijn hand vast en keek me aan met zijn lieve ogen.
Hij glimlachte en vroeg of het ging. Ik natuurlijk super vaag een zacht ja zeggen.
En toen was het voorbij. Hij liet mijn hand los, pakte zijn fiets en zette hem in de fietsenstalling.


Ik weet hoe dat voelt Dust >.<
Ik heb ook zoiets, hij probeerd mijn aandacht steeds te krijgen XD

@Angelo: Leuk Very Happy


Liefdes topic - Pagina 5 Avatarsdd
Ruschoat - Bravekit - Swiftsoul - Heavenkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Liefdes topic - Pagina 5 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 16:55

OMG ANGELOOO 0..0'' Are you seriesly XD?

Mensen, the sad mood of the day Sad
Het blijkt, dat hij heeft gezecht. Tegen een vriendin van me dat het écht niks word Sad
Ik had nog stille hoop, maar het leven gunt me zoals altijd maar weer niks Sad


Liefdes topic - Pagina 5 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 47Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: